Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mjso
    Gal persėda dėl to, kad anksčiau nebuvo galimybės? Mane kas asmeniškai su VT užknisa, tai kad su juo užtrunki trigubai ilgiau (dėl to tenka keltis dag anksčiau, grįžti taip pat daug vėliau) , dar batus apmyndžioja, vasarą neįmanoma važiuot nes tvanku kaip šiltnamyje, prisiuostai visokių kvapų, nekalbu jau apie mikrobų kiekį VT p.s. tema ne apie VT, taid..
    Nebuvo galimybės? Bet kažkodėl tai niekas nereikalauja mažinti vairuotojų amžiaus cenzą.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Nebuvo galimybės? Bet kažkodėl tai niekas nereikalauja mažinti vairuotojų amžiaus cenzą.
      Gal dėl to, kad moksleivis auto negali įsigyt, ir šiaip galva virš vairo dar neišlenda?

      Comment


        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
        Kalbant apie mokamą parkavimą, tai tas komfortas čia nelabai prie ko. Ir pats mokestis nelabai logiškas. Jeigu norima sumažinti centro gatvėse besiparkuojančių automobilių skaičių, tai reikia paimti ir pastatyti ženklus "Stovėti draudžiama" bei pastatyti keletą parkingų. Šiuo metu tas mokestis yra ne kas kita, kaip savivaldybės uždarbiavimas.
        Nemanau, kad kažkas nori ar apskritai yra tikslinga visiškai panaikinti galimybę statyti sustačius ženklus "stovėti draudžiama". Centrinės miestu dalys, senamiesčiai neturi būti tarsi parkavimo aikštelės, kur visos gatvės ir visi kampai pristatyti automobilių, kurie nejudinami nuo 8 iki 17 val.
        Tų stovėjimo vietų turėtu būti, kad galėtu vietą rasti tie, kurie atvažiavo į kažkokią įstaigą trumpesniam laikui. Tokią galimybę ir suteikia apmokestinimas. Tai veikia pasiūlos-paklausos principu, kai mokestis turi būti toks, kad išlaikyti tam tikrą užpildymą (mažiau nei 100 proc.) su tikslu, kad prireikus visada galėtu kažkas rasti vietos. Taigi jei paklausa didesnė už pasiūlą, atsiranda mokestis arba didinamas jau esantis mokestis. Tie, kuriems "laikas pinigai" ir jie tikrai skuba, galės susimokėti už tą trumpalaikį savo stovėjimą. Ir miestas gauna naudos (įplaukos į biudžetą) ir žmonėms, kuriems tikrai reikalinga, sudaromos sąlygos naudotis infrastruktūra.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Nemanau, kad kažkas nori ar apskritai yra tikslinga visiškai panaikinti galimybę statyti sustačius ženklus "stovėti draudžiama". Centrinės miestu dalys, senamiesčiai neturi būti tarsi parkavimo aikštelės, kur visos gatvės ir visi kampai pristatyti automobilių, kurie nejudinami nuo 8 iki 17 val.
          Čia priklauso nuo miesto. Kaune toks variantas visiškai uždrausti statyti automobilius miesto centre visai įmanomas, jeigu tik būtų pastatytas pakankamai didelis parkingas Vienybės aikštėje ir dar 2-3 toki patys arčiau senamiesčio. O kampai ir neturi būti apstatyti, XXI amžiuje inžinieriai sugeba suprojektuoti ir požemines stovėjimo aikšteles.

          Tų stovėjimo vietų turėtu būti, kad galėtu vietą rasti tie, kurie atvažiavo į kažkokią įstaigą trumpesniam laikui. Tokią galimybę ir suteikia apmokestinimas. Tai veikia pasiūlos-paklausos principu, kai mokestis turi būti toks, kad išlaikyti tam tikrą užpildymą (mažiau nei 100 proc.) su tikslu, kad prireikus visada galėtu kažkas rasti vietos. Taigi jei paklausa didesnė už pasiūlą, atsiranda mokestis arba didinamas jau esantis mokestis. Tie, kuriems "laikas pinigai" ir jie tikrai skuba, galės susimokėti už tą trumpalaikį savo stovėjimą. Ir miestas gauna naudos (įplaukos į biudžetą) ir žmonėms, kuriems tikrai reikalinga, sudaromos sąlygos naudotis infrastruktūra.
          Na, nebent traktuotume taip. O šiaip man labiau patiktų Kauno centras be automobilių pristatytų gatvių kraštuose.
          Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.12.22, 18:57.

          Comment


            Tik tie požeminiai parkingai turėtų būti mokami, kitaip ir būti negali...
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Tik tie požeminiai parkingai turėtų būti mokami, kitaip ir būti negali...
              Gali būti įvairiai. Viskas priklauso nuo tik žmonių vaizduotės ir sugebėjimo nematyti problemų ten kur jų ir nėra.

              Comment


                Paliekant nuomonių nesutapimus apie VT nuošalyje, aš taip pat pritariu apmokestinimo kėlimui. Bet tik tuo atveju, jei padaryta būtų normaliai parkingų aplinkinėse teritorijose. Tada nors ir uždrauskit eismą senamiestyje, tikrai nesu prieš pasivaikščiojimus.

                Comment


                  As ne pries mokescius ar automobiliu isgyvendinima is senamiescio, bet tegul susiproteja pagaliau skirti derama demesi VT, pagaliau isgyvendint mikrus ir populiariausius marsutus padaryti pakankamai daznai vazinejancius.. Tuomet visi tokie siauro mastymo bus arba priversti ji praplesti, arba galvoti, kaip daugiau uzdirbti, norint vazinetis savo kasikeliais..

                  Comment


                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                    Pinigų sutaupai.
                    Dėl pinigų sutaupymo naudojantis VT, tai šiuo metu tai jau tapo neteisybe Bent jau jeigu nesi studentas, tai gaunasi brangiau važinėt troleibusais, nei automobiliu (neskaitant parkavimosi mokesčiu )
                    Gyvenu centre tai dažnai neturiu problemos dėl važavimo į centrą ar senamiestį daugiausiai nauduojosi "peškamobiliu", na nebent tai jau būna velokas vakaras ir būnu labai pavargęs, tada naudojuosi taksi.
                    Bet apskritai nematau nieko bomžiško naudojantis viešiuojų transportu, kai būnu Vilniui tai visada auto palieku prie Vilniaus buto antakalnyje ir į centrą važiuoju VT ( nors ten jis ir gerokai prastenis nei Kaune ) nes Vilnius su savo kamščiais tai baisiau negu baisu
                    Kairiarankių klubas - Left.lt

                    Comment


                      Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
                      Dėl pinigų sutaupymo naudojantis VT, tai šiuo metu tai jau tapo neteisybe Bent jau jeigu nesi studentas, tai gaunasi brangiau važinėt troleibusais, nei automobiliu (neskaitant parkavimosi mokesčiu )
                      Nemanau, kad vienam važinėti automobiliu yra pigiau nei VT. Net ir su pačiu taupiausiu automobiliu, įskaitant išlaidas degalams, parkavimui, draudimui, plovyklai, tepalams, servisui, kitas priežiūros išlaidas, vargu ar įmanoma išsiversti per mėnesį už 84 litus (tiek mėnesinis biletas už visą kainą kainuoja Kaune) arba už 110 litų (tiek kainuoja Vilniuje).

                      Važiuojant visai šeimai arba kompanijai automobiliu bus pigiau nei viešuoju transportu (nors mieste irgi nesu įsitikinęs, kad bus pigiau mašina). Bet visgi naudoti vieną automobilį visos šeimos kasdieniams poreikiams nėra pigiau nei kiekvienam šeimos nariui nupirkti po mėnesinį bilietą. O ir nepatogu taip- kai visi šeimos nariai "pririšti" prie vieno automobilio.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.22, 21:08.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
                        Dėl pinigų sutaupymo naudojantis VT, tai šiuo metu tai jau tapo neteisybe Bent jau jeigu nesi studentas, tai gaunasi brangiau važinėt troleibusais, nei automobiliu (neskaitant parkavimosi mokesčiu )
                        Vėlgi, priklausomai nuo to kokius atstumus reikia važinėti. Manau, kad dauguma važinėjančių automobiliais per tris mėnesius už kurą išleidžia gerokai daugiau nei 200,00 Lt. + visos kitos išlaidos, kurias jau paminėjo Vilnietiz

                        Comment


                          Ėėėė, liaukitės. Adminai irgi nori šventėms pasiruošt, o ne temas valyt
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Ėėėė, liaukitės. Adminai irgi nori šventėms pasiruošt, o ne temas valyt
                            Kodėl viską reikia "valyt"? Užsimezgė visai padori diskusija, kurią tereikia perkelti į jai tinkamesnę temą.

                            Comment


                              Na, tą ir turėjau omeny kad perkelt
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad vienam važinėti automobiliu yra pigiau nei VT. Net ir su pačiu taupiausiu automobiliu, įskaitant išlaidas degalams, parkavimui, draudimui, plovyklai, tepalams, servisui, kitas priežiūros išlaidas, vargu ar įmanoma išsiversti per mėnesį už 84 litus (tiek mėnesinis biletas už visą kainą kainuoja Kaune) arba už 110 litų (tiek kainuoja Vilniuje).

                                Važiuojant visai šeimai arba kompanijai automobiliu bus pigiau nei viešuoju transportu (nors mieste irgi nesu įsitikinęs, kad bus pigiau mašina). Bet visgi naudoti vieną automobilį visos šeimos kasdieniams poreikiams nėra pigiau nei kiekvienam šeimos nariui nupirkti po mėnesinį bilietą. O ir nepatogu taip- kai visi šeimos nariai "pririšti" prie vieno automobilio.
                                Manau, piniginis palyginimas tinka grynai man ir nėra labai statistiškai patikimas
                                Tarpmiestinis transportas - užtenka jau 2 žmonių, kad gautusi pigiau ( bet čia offtopikas ). Miesto transportas, vėlgi, tai priklauso nuo mano gyvenamos vietos, daugiausiai mokamų aikštelių yra miesto centre, kurios man yra neaktualios, o jeigu važiuoti su automobiliu, tai važiuoju kažkur į kitas miesto vietas ( dar neteko mokėti už stovėjimą šilainiuose ar Dainavoj ).
                                Mėnesinio bilieto neturiu, studentas nesu, taigi man važiuojant kaina yra 2 Lt ( jeigu spėju nusipirkt 1,80 Lt, nors dažniausiai 2 Lt ). Taigi važiuojant nuo Centro iki Kalniečių ir atgal gaunasi 4 Lt, man su auto gaunasi apie 3 Lt ( 100 km apie 7 ltr dyzelio mieste, dyzelio kaina 4,40 Lt gaunam apie 0,30 Lt kilometrui ) plius kiti privalumai ( spūstys VT, šalt stotelėje, išvažiuoju kada noriu ir t.t. ) čia žinoma neskaičiuojų išlaidu automobiliui ilguoju laikuotarpiu ( padangos, priežiūra ir t.t ) taigi vienas išvažiavimas gaunasi pigesnis. Bet čia vien man
                                Kairiarankių klubas - Left.lt

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Kaip supratau įvažiuojant stovės ženklas:

                                  Tokių ženklų senamiestyje jau dabar yra keleta:

                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Kaunas.lt tinkapyje:
                                    Nuo šiol visi kauniečiai turės galimybę visą parą internetu stebėti, kaip tvarkomos mieto gatvės. Kauno miesto savivaldybės interneto svetainės www.kaunas.lt dešinėje pusėje paspaudę aktyvuotą nuorodą, miestiečiai bus nukreipti į interaktyvų žemėlapį, kuriame galima stebėti, kokias gatves valo ar barsto bendrovės „Kauno švara" mašinos.
                                    Transporto priemonėse sumontuota vidinės kontrolės navigacinė sistema fiksuoja, kiek tiksliai kilometrų nuvažiuoja mašinos. Ši sistema leidžia tiesiogiai stebėti, kokia kryptimi bei kokiu greičiu juda transporto priemonės. Priekaištų dėl pavėluotai valomų arba apskritai neprižiūrimų gatvių sulaukiantys kelininkai džiaugiasi, kad internete veikiantis ir visiems prieinamas gatvių priežiūros žemėlapis leis išvengti nesusipratimų.
                                    „Paprastai, kai žmonės nemato gatves valančių mašinų, galvoja, kad niekas jų netvarko, nors iš tiesų taip nėra. Šiuolaikinės technologijos leidžia padaryti taip, kad gyventojai galėtų stebėti procesą net neišėję į gatvę. Manau, kompiuterio ekrane matant ant gatvių žemėlapio judančius taškelius, kurie vaizduoja transporto judėjimą, kils mažiau nepagrįstų abejonių dėl įmonės darbo", - teigė UAB „Kauno švara" Miesto valymo skyriaus viršininkas Vytas Bancevičius.
                                    Patekti į interaktyvų gatvių priežiūros žemėlapį galima paspaudus svetainės www.kaunas.lt dešinėje pusėje esančią nuorodą arba į naršyklės adresų juostą nukopijavus šį adresą http://alturl.com/bu3i6
                                    http://www.kaunas.lt/index.php?2072646666
                                    Deja nieks nejuda, nes žiemos nėra

                                    Comment


                                      /\ Ir labai gerai, kad jos nėra. Savivaldybė pinigų sutaupys.

                                      Comment


                                        Kauno gatvių remontas: užmojai dideli, kišenės – tuščios

                                        Savivaldybėje baigiama rengti 2012–2014-ųjų Kauno gatvių tvarkymo programa, tačiau dėl kiauro miesto biudžeto greičiausiai bus įgyvendinta tik labai nedidelė tos programos dalis.

                                        Planų daugiau nei pinigų

                                        Techninių projektų rengimas gatvių rekonstrukcijai, dviračių takų įrengimas, žiedinių sankryžų remontas, pradėtų gatvių ir prospektų rekonstrukcijų tęsimas ar užbaigimas – planuojamus šių metų darbus savivaldybės tarybos kolegijos posėdyje vardijo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Anot jo, visiems programoje numatytiems darbams, kurie turėtų būti atlikti per 2012-uosius, reikėtų maždaug 30–40 mln. litų.

                                        A.Pakalniškis pripažino, kad programa yra gerokai platesnė, nei leidžia asignavimai. „Darbai bus vykdomi pagal turimus asignavimus“, – konstatavo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas.

                                        Jis priminė miesto politikams Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos raginimą, kad savivaldybė Kauno gatvių remontui iš savo biudžeto turėtų skirti panašią sumą, kokia atseikėjama iš Kelių direkcijos fondo. Paprastai iš šio fondo Kaunui per metus tenka apie 13 mln. litų gatvėms remontuoti. Anot A.Pakalniškio, jau ne vienerius metus Kauno gatvės tvarkomos tik už šias lėšas, o iš savivaldybės biudžeto pinigų neskiriama.

                                        Comment


                                          Kiek informatyvesnė žinutė iš LRT (ELTA) nenuspalvinta nemaloniu subjektyvumu (a la „tuščios kišenės“):

                                          Kaunas ketina aktyviai tvarkyti gatves

                                          Didžiausias dėmesys šiemet Kaune bus skiriamas intensyviausio eismo miesto gatvių tvarkymui.

                                          Tai numatyta Kauno tarybos kolegijai pristatytoje preliminarioje 2012–2014 metų miesto gatvių priežiūros programoje.

                                          Planuojama, jog pirmiausiai bus pradėtos tvarkyti Radvilėnų, J. Basanavičiaus ir Draugystės gatvių atskirų ruožų kelių dangos bei vadinamoji Muravos sankryža. Šių gatvių būklė šiuo metu yra viena iš prasčiausių, o eismas šiose miesto zonose yra itin intensyvus.

                                          Šiemet, anot Kauno miesto tarybos sekretoriato vyriausiosios specialistės Renatos Bartusevičiūtės, taip pat planuojama pabaigti Prancūzų ir Verkių gatvių techninius projektus bei tęsti jau pradėtus darbus Juozapavičiaus prospekte, Technikumo bei K. Petrausko gatvėse.

                                          Remontininkų dėmesio turėtų sulaukti ir gatvės, išsidėsčiusios aplink Žaliakalnio turgų. Šioje miesto vietoje eismas darbo dienomis, o ypač savaitgaliais yra labai intensyvus, o kelių būklė aplink turgų – prasta. Planuojama tvarkyti Zanavykų, Zarasų bei Kapsų gatves. Be to, šiais metais ketinama išasfaltuoti kelią, įrengti apšvietimą bei sutvarkyti aplinką VI Kauno tvirtovės forto prieigose.

                                          „Mūsų tikslas – sutvarkyti kuo daugiau vientisų atkarpų. Puikus pavyzdys galėtų būti Senamiestyje, šv. Gertrūdos gatvėje, atlikti darbai. Tokiu principu ir reikėtų organizuoti darbus, prioritetu iškeliant ne pavienių duobių lopymą, o vientisų kelio atkarpų sutvarkymą“, – teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

                                          Remonto darbus taip pat planuojama atlikti Aušros, Veiverių, Pramonės, Jurbarko, Panerių, Geležinio Vilko, Garažų, Chemijos ir kitose miesto gatvėse. Tikslus gatvių, kurios bus tvarkomos 2012-2014 m., sąrašas paaiškės po pirmojo šiais metais Kauno miesto tarybos posėdžio, kai ir bus tvirtinama 2012–2014 m. Kauno miesto gatvių priežiūros programa ir žinoma, kiek reikia turėti lėšų jai įgyvendinti. Tarybos posėdis įvyks sausio antroje pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X