Parašė Mjso
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNebuvo galimybės? Bet kažkodėl tai niekas nereikalauja mažinti vairuotojų amžiaus cenzą.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKalbant apie mokamą parkavimą, tai tas komfortas čia nelabai prie ko. Ir pats mokestis nelabai logiškas. Jeigu norima sumažinti centro gatvėse besiparkuojančių automobilių skaičių, tai reikia paimti ir pastatyti ženklus "Stovėti draudžiama" bei pastatyti keletą parkingų. Šiuo metu tas mokestis yra ne kas kita, kaip savivaldybės uždarbiavimas.
Tų stovėjimo vietų turėtu būti, kad galėtu vietą rasti tie, kurie atvažiavo į kažkokią įstaigą trumpesniam laikui. Tokią galimybę ir suteikia apmokestinimas. Tai veikia pasiūlos-paklausos principu, kai mokestis turi būti toks, kad išlaikyti tam tikrą užpildymą (mažiau nei 100 proc.) su tikslu, kad prireikus visada galėtu kažkas rasti vietos. Taigi jei paklausa didesnė už pasiūlą, atsiranda mokestis arba didinamas jau esantis mokestis. Tie, kuriems "laikas pinigai" ir jie tikrai skuba, galės susimokėti už tą trumpalaikį savo stovėjimą. Ir miestas gauna naudos (įplaukos į biudžetą) ir žmonėms, kuriems tikrai reikalinga, sudaromos sąlygos naudotis infrastruktūra.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNemanau, kad kažkas nori ar apskritai yra tikslinga visiškai panaikinti galimybę statyti sustačius ženklus "stovėti draudžiama". Centrinės miestu dalys, senamiesčiai neturi būti tarsi parkavimo aikštelės, kur visos gatvės ir visi kampai pristatyti automobilių, kurie nejudinami nuo 8 iki 17 val.
Tų stovėjimo vietų turėtu būti, kad galėtu vietą rasti tie, kurie atvažiavo į kažkokią įstaigą trumpesniam laikui. Tokią galimybę ir suteikia apmokestinimas. Tai veikia pasiūlos-paklausos principu, kai mokestis turi būti toks, kad išlaikyti tam tikrą užpildymą (mažiau nei 100 proc.) su tikslu, kad prireikus visada galėtu kažkas rasti vietos. Taigi jei paklausa didesnė už pasiūlą, atsiranda mokestis arba didinamas jau esantis mokestis. Tie, kuriems "laikas pinigai" ir jie tikrai skuba, galės susimokėti už tą trumpalaikį savo stovėjimą. Ir miestas gauna naudos (įplaukos į biudžetą) ir žmonėms, kuriems tikrai reikalinga, sudaromos sąlygos naudotis infrastruktūra.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.12.22, 18:57.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTik tie požeminiai parkingai turėtų būti mokami, kitaip ir būti negali...
Comment
-
As ne pries mokescius ar automobiliu isgyvendinima is senamiescio, bet tegul susiproteja pagaliau skirti derama demesi VT, pagaliau isgyvendint mikrus ir populiariausius marsutus padaryti pakankamai daznai vazinejancius.. Tuomet visi tokie siauro mastymo bus arba priversti ji praplesti, arba galvoti, kaip daugiau uzdirbti, norint vazinetis savo kasikeliais..
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąPinigų sutaupai.
Gyvenu centre tai dažnai neturiu problemos dėl važavimo į centrą ar senamiestį daugiausiai nauduojosi "peškamobiliu", na nebent tai jau būna velokas vakaras ir būnu labai pavargęs, tada naudojuosi taksi.
Bet apskritai nematau nieko bomžiško naudojantis viešiuojų transportu, kai būnu Vilniui tai visada auto palieku prie Vilniaus buto antakalnyje ir į centrą važiuoju VT ( nors ten jis ir gerokai prastenis nei Kaune ) nes Vilnius su savo kamščiais tai baisiau negu baisu
Comment
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąDėl pinigų sutaupymo naudojantis VT, tai šiuo metu tai jau tapo neteisybe Bent jau jeigu nesi studentas, tai gaunasi brangiau važinėt troleibusais, nei automobiliu (neskaitant parkavimosi mokesčiu )
Važiuojant visai šeimai arba kompanijai automobiliu bus pigiau nei viešuoju transportu (nors mieste irgi nesu įsitikinęs, kad bus pigiau mašina). Bet visgi naudoti vieną automobilį visos šeimos kasdieniams poreikiams nėra pigiau nei kiekvienam šeimos nariui nupirkti po mėnesinį bilietą. O ir nepatogu taip- kai visi šeimos nariai "pririšti" prie vieno automobilio.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.22, 21:08.
Comment
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąDėl pinigų sutaupymo naudojantis VT, tai šiuo metu tai jau tapo neteisybe Bent jau jeigu nesi studentas, tai gaunasi brangiau važinėt troleibusais, nei automobiliu (neskaitant parkavimosi mokesčiu )
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąĖėėė, liaukitės. Adminai irgi nori šventėms pasiruošt, o ne temas valyt
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNemanau, kad vienam važinėti automobiliu yra pigiau nei VT. Net ir su pačiu taupiausiu automobiliu, įskaitant išlaidas degalams, parkavimui, draudimui, plovyklai, tepalams, servisui, kitas priežiūros išlaidas, vargu ar įmanoma išsiversti per mėnesį už 84 litus (tiek mėnesinis biletas už visą kainą kainuoja Kaune) arba už 110 litų (tiek kainuoja Vilniuje).
Važiuojant visai šeimai arba kompanijai automobiliu bus pigiau nei viešuoju transportu (nors mieste irgi nesu įsitikinęs, kad bus pigiau mašina). Bet visgi naudoti vieną automobilį visos šeimos kasdieniams poreikiams nėra pigiau nei kiekvienam šeimos nariui nupirkti po mėnesinį bilietą. O ir nepatogu taip- kai visi šeimos nariai "pririšti" prie vieno automobilio.
Tarpmiestinis transportas - užtenka jau 2 žmonių, kad gautusi pigiau ( bet čia offtopikas ). Miesto transportas, vėlgi, tai priklauso nuo mano gyvenamos vietos, daugiausiai mokamų aikštelių yra miesto centre, kurios man yra neaktualios, o jeigu važiuoti su automobiliu, tai važiuoju kažkur į kitas miesto vietas ( dar neteko mokėti už stovėjimą šilainiuose ar Dainavoj ).
Mėnesinio bilieto neturiu, studentas nesu, taigi man važiuojant kaina yra 2 Lt ( jeigu spėju nusipirkt 1,80 Lt, nors dažniausiai 2 Lt ). Taigi važiuojant nuo Centro iki Kalniečių ir atgal gaunasi 4 Lt, man su auto gaunasi apie 3 Lt ( 100 km apie 7 ltr dyzelio mieste, dyzelio kaina 4,40 Lt gaunam apie 0,30 Lt kilometrui ) plius kiti privalumai ( spūstys VT, šalt stotelėje, išvažiuoju kada noriu ir t.t. ) čia žinoma neskaičiuojų išlaidu automobiliui ilguoju laikuotarpiu ( padangos, priežiūra ir t.t ) taigi vienas išvažiavimas gaunasi pigesnis. Bet čia vien man
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip supratau įvažiuojant stovės ženklas:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kaunas.lt tinkapyje:
Nuo šiol visi kauniečiai turės galimybę visą parą internetu stebėti, kaip tvarkomos mieto gatvės. Kauno miesto savivaldybės interneto svetainės www.kaunas.lt dešinėje pusėje paspaudę aktyvuotą nuorodą, miestiečiai bus nukreipti į interaktyvų žemėlapį, kuriame galima stebėti, kokias gatves valo ar barsto bendrovės „Kauno švara" mašinos.
Transporto priemonėse sumontuota vidinės kontrolės navigacinė sistema fiksuoja, kiek tiksliai kilometrų nuvažiuoja mašinos. Ši sistema leidžia tiesiogiai stebėti, kokia kryptimi bei kokiu greičiu juda transporto priemonės. Priekaištų dėl pavėluotai valomų arba apskritai neprižiūrimų gatvių sulaukiantys kelininkai džiaugiasi, kad internete veikiantis ir visiems prieinamas gatvių priežiūros žemėlapis leis išvengti nesusipratimų.
„Paprastai, kai žmonės nemato gatves valančių mašinų, galvoja, kad niekas jų netvarko, nors iš tiesų taip nėra. Šiuolaikinės technologijos leidžia padaryti taip, kad gyventojai galėtų stebėti procesą net neišėję į gatvę. Manau, kompiuterio ekrane matant ant gatvių žemėlapio judančius taškelius, kurie vaizduoja transporto judėjimą, kils mažiau nepagrįstų abejonių dėl įmonės darbo", - teigė UAB „Kauno švara" Miesto valymo skyriaus viršininkas Vytas Bancevičius.
Patekti į interaktyvų gatvių priežiūros žemėlapį galima paspaudus svetainės www.kaunas.lt dešinėje pusėje esančią nuorodą arba į naršyklės adresų juostą nukopijavus šį adresą http://alturl.com/bu3i6
Deja nieks nejuda, nes žiemos nėra
Comment
-
Kauno gatvių remontas: užmojai dideli, kišenės – tuščios
Savivaldybėje baigiama rengti 2012–2014-ųjų Kauno gatvių tvarkymo programa, tačiau dėl kiauro miesto biudžeto greičiausiai bus įgyvendinta tik labai nedidelė tos programos dalis.
Planų daugiau nei pinigų
Techninių projektų rengimas gatvių rekonstrukcijai, dviračių takų įrengimas, žiedinių sankryžų remontas, pradėtų gatvių ir prospektų rekonstrukcijų tęsimas ar užbaigimas – planuojamus šių metų darbus savivaldybės tarybos kolegijos posėdyje vardijo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Anot jo, visiems programoje numatytiems darbams, kurie turėtų būti atlikti per 2012-uosius, reikėtų maždaug 30–40 mln. litų.
A.Pakalniškis pripažino, kad programa yra gerokai platesnė, nei leidžia asignavimai. „Darbai bus vykdomi pagal turimus asignavimus“, – konstatavo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas.
Jis priminė miesto politikams Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos raginimą, kad savivaldybė Kauno gatvių remontui iš savo biudžeto turėtų skirti panašią sumą, kokia atseikėjama iš Kelių direkcijos fondo. Paprastai iš šio fondo Kaunui per metus tenka apie 13 mln. litų gatvėms remontuoti. Anot A.Pakalniškio, jau ne vienerius metus Kauno gatvės tvarkomos tik už šias lėšas, o iš savivaldybės biudžeto pinigų neskiriama.
Comment
-
Kiek informatyvesnė žinutė iš LRT (ELTA) nenuspalvinta nemaloniu subjektyvumu (a la „tuščios kišenės“):
Kaunas ketina aktyviai tvarkyti gatves
Didžiausias dėmesys šiemet Kaune bus skiriamas intensyviausio eismo miesto gatvių tvarkymui.
Tai numatyta Kauno tarybos kolegijai pristatytoje preliminarioje 2012–2014 metų miesto gatvių priežiūros programoje.
Planuojama, jog pirmiausiai bus pradėtos tvarkyti Radvilėnų, J. Basanavičiaus ir Draugystės gatvių atskirų ruožų kelių dangos bei vadinamoji Muravos sankryža. Šių gatvių būklė šiuo metu yra viena iš prasčiausių, o eismas šiose miesto zonose yra itin intensyvus.
Šiemet, anot Kauno miesto tarybos sekretoriato vyriausiosios specialistės Renatos Bartusevičiūtės, taip pat planuojama pabaigti Prancūzų ir Verkių gatvių techninius projektus bei tęsti jau pradėtus darbus Juozapavičiaus prospekte, Technikumo bei K. Petrausko gatvėse.
Remontininkų dėmesio turėtų sulaukti ir gatvės, išsidėsčiusios aplink Žaliakalnio turgų. Šioje miesto vietoje eismas darbo dienomis, o ypač savaitgaliais yra labai intensyvus, o kelių būklė aplink turgų – prasta. Planuojama tvarkyti Zanavykų, Zarasų bei Kapsų gatves. Be to, šiais metais ketinama išasfaltuoti kelią, įrengti apšvietimą bei sutvarkyti aplinką VI Kauno tvirtovės forto prieigose.
„Mūsų tikslas – sutvarkyti kuo daugiau vientisų atkarpų. Puikus pavyzdys galėtų būti Senamiestyje, šv. Gertrūdos gatvėje, atlikti darbai. Tokiu principu ir reikėtų organizuoti darbus, prioritetu iškeliant ne pavienių duobių lopymą, o vientisų kelio atkarpų sutvarkymą“, – teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
Remonto darbus taip pat planuojama atlikti Aušros, Veiverių, Pramonės, Jurbarko, Panerių, Geležinio Vilko, Garažų, Chemijos ir kitose miesto gatvėse. Tikslus gatvių, kurios bus tvarkomos 2012-2014 m., sąrašas paaiškės po pirmojo šiais metais Kauno miesto tarybos posėdžio, kai ir bus tvirtinama 2012–2014 m. Kauno miesto gatvių priežiūros programa ir žinoma, kiek reikia turėti lėšų jai įgyvendinti. Tarybos posėdis įvyks sausio antroje pusėje.
Comment
Comment