Mažesnis greitis yra gerai. TIk blogai kad tvarkoma gatvė projektuojama lyg ji būtų skirta 100km/h. Jei greitį mažinam, tai gal gatvę siaurinam ir pan., kad ir nesinorėtų viršyti greičio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stepono Batoro gatvė
Collapse
X
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąMažesnis greitis yra gerai. TIk blogai kad tvarkoma gatvė projektuojama lyg ji būtų skirta 100km/h. Jei greitį mažinam, tai gal gatvę siaurinam ir pan., kad ir nesinorėtų viršyti greičio.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai būtent. O dabar ten greitį viršyti norisi daug labiau nei anksčiau. Kai kurie forumiečiai turbūt sakytų, kad čia yra grynai problema to, kuriam norisi, bet inžineriniai sprendimai lemia daug ir reikia atsižvelgti į tai, kad nemažai vairuotojų ne tik nori, bet ir realiai viršiją tą greitį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKeliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį. O pas mus Nutiesia greitkelį ir uždėta 50 ženklą, o poto stebisi kokie žmonės nesilaikantys taisyklių. Vienam asmeniui dar gali kažką aiškinti, bet srautui... tas pats kaip kaltitntį vandenį, kad jis bėga per skylę vamzdyje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąToje pačioje vietoje vienam vairuotojui 50km/h bus saugus maksimumas, o kitam ir 120km/h bus "čia galima dar greičiau, nes aš vairuoju bemsą".
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąKada perklojo Batoro gatvę? Asfaltas daugybėje vietų jau sutrūkinėjęs...Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kada ir kodėl į Naująją Vilnią buvo nutiesta tokia "autostrada"? Ten visiškai pakaktų paprastos 1+1 gatvės.
- 8 patinka
Comment
-
Geras pastebėjimas dėl 4 juostų reikalingumo. Galbūt, kai ateis laikas remontuoti, vertėtų galvoti apie variantą palikti 1+1, o likusią dalį nuo N. Vilnios iki viaduko su Viršupio g. panaikinti? Tuo labiau, kad 2+2 pasibaigia, pavadinsiu, į niekur - gyvenvetės pradžioje tolėliau pereina į 1+1. Suprantu prasmę pačioje gyvenvietėje turėti 2+2, nes papildomos juostos skirtos posūkiams.
Ar 4 juostų reikia gerai įsibėgėti, kad pasiekti Naują Vilnią : )) ?
Paskutinis taisė spekas; 2025.03.17, 17:50.
Comment
-
Nesakyčiau, kad nereikia, eismas į Naująją Vilnią gana intensyvus, nepaisant net ir uždaryto Lavoriškių pasienio punkto. Gal didesnė problema, sakyčiau, yra juostų plotis kai kuriose jos vietose – kur buvo rekonstruota, jis sumažintas, bet tarp Dūmų ir Žaliakalnio g. liko per platu, o ten labai norėtųsi daugiau saugumo pėstiesiems ir dviratininkams. Be to, tie apsisukimai minėtoje atkarpoje irgi saugumo neprideda, kaip ir VT stotelė be įvažos ar itin lėtas posūkis į Žaliakalnio g. link Pergalės g. Va būtent ten reikėtų kažkokių sprendimų.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Kelias atlieka savo paskirtį. Dėl Žaliakalnio sankryžos – Lelijų st. reikėtų įvažos, turbūt prieš pačią sankryžą tada, bet faktas tas, jog avarijų ten dar ne tiek daug buvo, ypač pastaraisiais metais, o perėjoje ties st. Pūčkoriai žuvo du žmonės pernai. Ten nebent ir reikėtų gerinti saugumą. Gal ir nėra idealus variantas riboti greitį iki 50 kaip prie S. Batoro st., bet manau pakankamai pavojinga ta vieta, o perėjos paklausa tikrai yra.
- 2 patinka
Comment
Comment