Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stepono Batoro gatvė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mažesnis greitis yra gerai. TIk blogai kad tvarkoma gatvė projektuojama lyg ji būtų skirta 100km/h. Jei greitį mažinam, tai gal gatvę siaurinam ir pan., kad ir nesinorėtų viršyti greičio.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      Mažesnis greitis yra gerai. TIk blogai kad tvarkoma gatvė projektuojama lyg ji būtų skirta 100km/h. Jei greitį mažinam, tai gal gatvę siaurinam ir pan., kad ir nesinorėtų viršyti greičio.
      Tai būtent. O dabar ten greitį viršyti norisi daug labiau nei anksčiau. Kai kurie forumiečiai turbūt sakytų, kad čia yra grynai problema to, kuriam norisi, bet inžineriniai sprendimai lemia daug ir reikia atsižvelgti į tai, kad nemažai vairuotojų ne tik nori, bet ir realiai viršiją tą greitį.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tai būtent. O dabar ten greitį viršyti norisi daug labiau nei anksčiau. Kai kurie forumiečiai turbūt sakytų, kad čia yra grynai problema to, kuriam norisi, bet inžineriniai sprendimai lemia daug ir reikia atsižvelgti į tai, kad nemažai vairuotojų ne tik nori, bet ir realiai viršiją tą greitį.
        Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį. O pas mus Nutiesia greitkelį ir uždėta 50 ženklą, o poto stebisi kokie žmonės nesilaikantys taisyklių. Vienam asmeniui dar gali kažką aiškinti, bet srautui... tas pats kaip kaltitntį vandenį, kad jis bėga per skylę vamzdyje.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį.
          Toje pačioje vietoje vienam vairuotojui 50km/h bus saugus maksimumas, o kitam ir 120km/h bus "čia galima dar greičiau, nes aš vairuoju bemsą".
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį. O pas mus Nutiesia greitkelį ir uždėta 50 ženklą, o poto stebisi kokie žmonės nesilaikantys taisyklių. Vienam asmeniui dar gali kažką aiškinti, bet srautui... tas pats kaip kaltitntį vandenį, kad jis bėga per skylę vamzdyje.
            Oslo g. nuo Gariūnų iki Vakarinio aplinkkelio yra 90 km/h, GV nemažoje dalyje irgi 80 km/h. O čia kelias tikrai ne blogesnis. Ties tomis atkarpomis, kur yra 50 km/h, reikia statyti trikojus, tada problemos neliks.
            Flickr

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Toje pačioje vietoje vienam vairuotojui 50km/h bus saugus maksimumas, o kitam ir 120km/h bus "čia galima dar greičiau, nes aš vairuoju bemsą".
              Saugus greitis nustatomas kiek objektyviau, nei vieno asmenis pojučiai ar socialinis išsivystymas. Na nebeprasineši jau 100km/h kokioje Šaltkalvių gatvėje, kurią bando humanizuoti jau metus.

              Comment


                Viena vaizdingesnių vietų su geležinkelio viaduku

                Comment


                  Jei ne grafičiai, sakyčiau kokia Švedija

                  Comment


                    Kada perklojo Batoro gatvę? Asfaltas daugybėje vietų jau sutrūkinėjęs...

                    Comment


                      Parašė Knope Rodyti pranešimą
                      Kada perklojo Batoro gatvę? Asfaltas daugybėje vietų jau sutrūkinėjęs...
                      Prieš 3 metus.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O kada ir kodėl į Naująją Vilnią buvo nutiesta tokia "autostrada"? Ten visiškai pakaktų paprastos 1+1 gatvės.
                        Mokslas ir gyvenimas 1978 Nr. 5


                        Comment


                          Geras pastebėjimas dėl 4 juostų reikalingumo. Galbūt, kai ateis laikas remontuoti, vertėtų galvoti apie variantą palikti 1+1, o likusią dalį nuo N. Vilnios iki viaduko su Viršupio g. panaikinti? Tuo labiau, kad 2+2 pasibaigia, pavadinsiu, į niekur - gyvenvetės pradžioje tolėliau pereina į 1+1. Suprantu prasmę pačioje gyvenvietėje turėti 2+2, nes papildomos juostos skirtos posūkiams.
                          Ar 4 juostų reikia gerai įsibėgėti, kad pasiekti Naują Vilnią : )) ?

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	149,0 kB ID:	2189286
                          Paskutinis taisė spekas; 2025.03.17, 17:50.

                          Comment


                            Nesakyčiau, kad nereikia, eismas į Naująją Vilnią gana intensyvus, nepaisant net ir uždaryto Lavoriškių pasienio punkto. Gal didesnė problema, sakyčiau, yra juostų plotis kai kuriose jos vietose – kur buvo rekonstruota, jis sumažintas, bet tarp Dūmų ir Žaliakalnio g. liko per platu, o ten labai norėtųsi daugiau saugumo pėstiesiems ir dviratininkams. Be to, tie apsisukimai minėtoje atkarpoje irgi saugumo neprideda, kaip ir VT stotelė be įvažos ar itin lėtas posūkis į Žaliakalnio g. link Pergalės g. Va būtent ten reikėtų kažkokių sprendimų.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Kelias atlieka savo paskirtį. Dėl Žaliakalnio sankryžos – Lelijų st. reikėtų įvažos, turbūt prieš pačią sankryžą tada, bet faktas tas, jog avarijų ten dar ne tiek daug buvo, ypač pastaraisiais metais, o perėjoje ties st. Pūčkoriai žuvo du žmonės pernai. Ten nebent ir reikėtų gerinti saugumą. Gal ir nėra idealus variantas riboti greitį iki 50 kaip prie S. Batoro st., bet manau pakankamai pavojinga ta vieta, o perėjos paklausa tikrai yra.

                              Comment

                              Working...
                              X