Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stepono Batoro gatvė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mažesnis greitis yra gerai. TIk blogai kad tvarkoma gatvė projektuojama lyg ji būtų skirta 100km/h. Jei greitį mažinam, tai gal gatvę siaurinam ir pan., kad ir nesinorėtų viršyti greičio.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      Mažesnis greitis yra gerai. TIk blogai kad tvarkoma gatvė projektuojama lyg ji būtų skirta 100km/h. Jei greitį mažinam, tai gal gatvę siaurinam ir pan., kad ir nesinorėtų viršyti greičio.
      Tai būtent. O dabar ten greitį viršyti norisi daug labiau nei anksčiau. Kai kurie forumiečiai turbūt sakytų, kad čia yra grynai problema to, kuriam norisi, bet inžineriniai sprendimai lemia daug ir reikia atsižvelgti į tai, kad nemažai vairuotojų ne tik nori, bet ir realiai viršiją tą greitį.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tai būtent. O dabar ten greitį viršyti norisi daug labiau nei anksčiau. Kai kurie forumiečiai turbūt sakytų, kad čia yra grynai problema to, kuriam norisi, bet inžineriniai sprendimai lemia daug ir reikia atsižvelgti į tai, kad nemažai vairuotojų ne tik nori, bet ir realiai viršiją tą greitį.
        Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį. O pas mus Nutiesia greitkelį ir uždėta 50 ženklą, o poto stebisi kokie žmonės nesilaikantys taisyklių. Vienam asmeniui dar gali kažką aiškinti, bet srautui... tas pats kaip kaltitntį vandenį, kad jis bėga per skylę vamzdyje.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį.
          Toje pačioje vietoje vienam vairuotojui 50km/h bus saugus maksimumas, o kitam ir 120km/h bus "čia galima dar greičiau, nes aš vairuoju bemsą".

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            Keliai ir gatvės turi būti projektuojami taip, kad ženklų net nereikėtų nauduoti, o faktinis greitis atitiktų saugujį. O pas mus Nutiesia greitkelį ir uždėta 50 ženklą, o poto stebisi kokie žmonės nesilaikantys taisyklių. Vienam asmeniui dar gali kažką aiškinti, bet srautui... tas pats kaip kaltitntį vandenį, kad jis bėga per skylę vamzdyje.
            Oslo g. nuo Gariūnų iki Vakarinio aplinkkelio yra 90 km/h, GV nemažoje dalyje irgi 80 km/h. O čia kelias tikrai ne blogesnis. Ties tomis atkarpomis, kur yra 50 km/h, reikia statyti trikojus, tada problemos neliks.
            Flickr

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Toje pačioje vietoje vienam vairuotojui 50km/h bus saugus maksimumas, o kitam ir 120km/h bus "čia galima dar greičiau, nes aš vairuoju bemsą".
              Saugus greitis nustatomas kiek objektyviau, nei vieno asmenis pojučiai ar socialinis išsivystymas. Na nebeprasineši jau 100km/h kokioje Šaltkalvių gatvėje, kurią bando humanizuoti jau metus.

              Comment


                Viena vaizdingesnių vietų su geležinkelio viaduku

                Comment


                  Jei ne grafičiai, sakyčiau kokia Švedija

                  Comment


                    Kada perklojo Batoro gatvę? Asfaltas daugybėje vietų jau sutrūkinėjęs...

                    Comment


                      Parašė Knope Rodyti pranešimą
                      Kada perklojo Batoro gatvę? Asfaltas daugybėje vietų jau sutrūkinėjęs...
                      Prieš 3 metus.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment

                      Working...
                      X