Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stepono Batoro gatvė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    žinokit turėjau idėja foto archyvą daryt kas savaite kaip juda darbai, dabar pražiūrėjau foto kur praėjo 2menesiai su + tai baisu kaip letai viskas juda, kiekviena diena važiuojant net nepastebi kur kas pajudėjo, jausmas kad 1brigada dirba kokie 8 žmones nuo 8iki 16 val, foto nuo registratoriaus 08,24 o vat 08,27 pradėjo ištisini asfaltavimą nuo rudens g link naujosios vilnios, deja važiuoju tuo keliu per tamsa kur jau nieko nesimato,
    Attached Files

    Comment


      #42
      Čia kaip suprantu nuotraukos važiuojant link centro? Trečioje nuotraukoje, panašu į dvirtakio gabaliuką. Bet arčiau centro, lyg ir priešingoje pusėje daromas. Įdomu ar tai reiškia, kad keliaujant per visą ilgį reikės kirsti gatvę.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        #43
        Taip čia buvo nuotraukos į centro puse važiuojant, 3 foto ten autobuso stotele + gan neblogas šaligatvis iš niekur į niekur..

        Comment


          #44
          foto 08,27. nuo miesto link N.V. dviračio takas bus kaip suprantu iki pat naujosios vilnios tik įdomų kur jis eis pačiam rajone? Vėl į niekur atvažiuos?
          Attached Files

          Comment


            #45
            Man pikčiausia, kad ten, kur nereikia, paliekamas pakilimo takas (prie tilto per Vilnelę), o kur reikia, kelias neplatinamas, nes ties Užtvankos ir Žaliakalnio gatvėmis būtinai reikia lėtėjimo - greitėjimo juostų, kad ir trumpų. Ypač jų reikia ties kavine prie Pūčkorių atodangos, kur dažnai būna avarinės situacijos pirmoje juostoje kam nors žioplinėjant taikantis sukti link tos kavinės.

            Taip pat kažkodėl pamirštos įvažos Stepono Batoro ir Lelijų VT stotelėse N. Vilnios kryptimi, nors priešingoje pusėje jos daromos. Taip, ten vietos gal mažai, bet tikrai buvo galima kažką sugalvoti, ar tai šlaitą nukasti ir atraminę sienutę padaryti, ar tai kelią šiek tiek susiaurinti.
            Lietuva visiems.

            Comment


              #46
              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Man pikčiausia, kad ten, kur nereikia, paliekamas pakilimo takas (prie tilto per Vilnelę), o kur reikia, kelias neplatinamas, nes ties Užtvankos ir Žaliakalnio gatvėmis būtinai reikia lėtėjimo - greitėjimo juostų, kad ir trumpų. Ypač jų reikia ties kavine prie Pūčkorių atodangos, kur dažnai būna avarinės situacijos pirmoje juostoje kam nors žioplinėjant taikantis sukti link tos kavinės.

              Taip pat kažkodėl pamirštos įvažos Stepono Batoro ir Lelijų VT stotelėse N. Vilnios kryptimi, nors priešingoje pusėje jos daromos. Taip, ten vietos gal mažai, bet tikrai buvo galima kažką sugalvoti, ar tai šlaitą nukasti ir atraminę sienutę padaryti, ar tai kelią šiek tiek susiaurinti.
              Sutinku, prie atodangos reikia kažką rimčiau daryti, visiškas bardakas ir gėda buvo, ir matomai bus.

              Comment


                #47
                Ties Pučkorių atodanga bus įrengtos letėjimo ir greitėjimo juostos nuo centro pusės. Juostas tarpusavyje atskirs atskiras įvažiavimas nuo Naujosios Vilnios pusės.

                Važiuojant nuo Naujosios Vilnios per tiltą per Vilnelę (tarp Pučkorių st. ir Pučkorių atodangos st.) kaip supratau bus A juosta, jog stotelės būtų be įvažų, o maždaug prie Pučkorių atodangos vėl susijungs į 2 juostas.

                Comment


                  #48
                  Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                  Važiuojant nuo Naujosios Vilnios per tiltą per Vilnelę (tarp Pučkorių st. ir Pučkorių atodangos st.) kaip supratau bus A juosta, jog stotelės būtų be įvažų, o maždaug prie Pučkorių atodangos vėl susijungs į 2 juostas.
                  Šitai ir anksčiau buvo, tik be horizontaliojo ženklinimo.

                  Svarbiausia yra papildomos juostos ties atodanga su kavine ir įvažos prie S. Batoro st. ir Lelijų st., ten jų labai trūksta.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    #49
                    Ten ta neišasfaltuota šalikelė bus dviračių takas iki pat N. Vilnios? Jei taip, tai super. Dabar nėra padoraus susisiekimo dviračiu ar pėsčiomis.

                    Comment


                      #50
                      Dviračių takų temoje yra foto su dviračiu/pesčiujų taku. Kaip čia, žadėjo, akd dviračio tako nebus, o visgi matsirado? Ar čia visgi tik rekostravo seną?

                      Comment


                        #51
                        Senas ėjo nuo centro tik iki Viršupio g. (degalinės). Dabar toliau pratęsia iki Naujosios Vilnios.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          #52
                          Vidurnaktį Vilniuje BMW nulėkė nuo kelio ir daug kartų vertėsi miške: vienas jaunuolis žuvo, du sunkiai sužaloti
                          Naktį iš penktadienio į šeštadienį, prieš pat vidurnaktį, Vilniuje, S. Batoro g., įvyko tragiška avarija: automobilis BMW, kuriuo važiavo trys jaunuoliai, didžiuliu greičiu nulėkė nuo kelio į mišką ir daug kartų vertėsi laužydamas medžius. Vienas jaunuolis žuvo, du sunkiai sužaloti.
                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=85219137

                          Is nuotrauku matosi, kad tiesiog tobulai apsviesta gatve (y)

                          Comment


                            #53
                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Senas ėjo nuo centro tik iki Viršupio g. (degalinės). Dabar toliau pratęsia iki Naujosios Vilnios.
                            Planuojama pratęsti iki pat N. Vilnios?

                            Comment


                              #54
                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Vidurnaktį Vilniuje BMW nulėkė nuo kelio ir daug kartų vertėsi miške: vienas jaunuolis žuvo, du sunkiai sužaloti

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=85219137

                              Is nuotrauku matosi, kad tiesiog tobulai apsviesta gatve (y)
                              Na priežastis, turbūt, ne apšvietimas, o: „Avarija įvyko remontuojamoje kelio dalyje. Manoma, kad automobilio greitis buvo labai didelis”, – ženklai nuotraukose 40 km/h.

                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              Planuojama pratęsti iki pat N. Vilnios?
                              Matyt, S. Batoro g. darbų vykdymo ribose. Kažkoks ten seniūnijos darbuotojas rūpinosi, kad atsirastų tas takas gyventojams. Dar ilgai svarstė ar A. Kojelavičiaus g. daryt, ar pro Belmontą, ar S. Batoro g. Atrodo, čia prasčiausias variantas, bet užtat be jokių projektų iškarto galėjo išbaigti jau anksčiau pradėtą jungtį.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                #55
                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Na priežastis, turbūt, ne apšvietimas, o: „Avarija įvyko remontuojamoje kelio dalyje. Manoma, kad automobilio greitis buvo labai didelis”, – ženklai nuotraukose 40 km/h.
                                Šitoje dalyje apšvietimas bus kitais metais, o dėl greičio, tai ten ir diena nelabai kas ir į 60 km/h įsipaišo

                                Comment


                                  #56
                                  Ir pradėjus remonto darbus šita gatvė tapo gerokai lygesnė, anksčiau buvo daug blogiau. Kita vertus, lygus asfaltas gali būti priežastis dar labiau viršyti greitį. Turint omeny, kad susiaurino tik keliose vietose, gali būti, kad tokių avarijų ten matysim dažniau.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Ir pradėjus remonto darbus šita gatvė tapo gerokai lygesnė, anksčiau buvo daug blogiau. Kita vertus, lygus asfaltas gali būti priežastis dar labiau viršyti greitį. Turint omeny, kad susiaurino tik keliose vietose, gali būti, kad tokių avarijų ten matysim dažniau.
                                    Bet kuris bebras jumi atsakys, kad ryšio čia nėra, o avaringumą kontroliuoti reikia ženklais ir pareigūnais.

                                    Comment


                                      #58
                                      O kaip su pesčiųjų perėjomis bus? Kalbu apie perėjima tarp stotelių. Anksčiau, ten pereiti labai sudetinga būdavo, plius apšvietimo nebuvo. Labai nesaugu.

                                      Comment


                                        #59
                                        Kelio atkarpa nuo naujosios Vilnios iki rudens g. pilnai išasfaltuota. Valio Valio . Įdomiausia jog 09,13 apie 19 val. kelyje buvo asfalto (į miesto puse važiuojant) 1 juosta nepilnai iki apsisukimo vietos važiuojant nuo pučkoriu atodangos, (ten apačioje kur nuo kavines galima apsisukt važiuoti atgal į miesta) o 2 juosta buvo iki pučkorio atodangos kavines, o jau 09.13 apie 6 ryto 1 juosta buvo išasfaltuota iki (beveik iki) keliu susikirtimo A.Kojelavičiaus g. tai gerai nakti padirbėjo...

                                        Comment


                                          #60
                                          smulkios naujienos, S.Batoro gatve pagaliau pilnai išasfaltuota, (liko smulkios atkarpos šone t.y. autobuso stoteles plius prie apsisukimo mažas plotas, ir aišku dviračio tako kelias, kuris jau kaip ir atskirai skaitosi,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X