Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stepono Batoro gatvė
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Na reiktų nepamiršti ir tranzitinio eismo - keliaujančių iš Baltarusijos, Kazachstano ir Rusijos, nors pastaraisiais metais jų skaičius ir sumažėjęs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Spėju, kad tik žemių pašalinimo ir sutvarkymo darbams užteks pinigų, na gal dar vienam kitam lopui.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Visgi atsiprašau, kad klydau. Frezuoja jau ir asfaltą visu pločiu ir visu ilgiu.
Comment
-
Išrauka iš to seno straipsnio laikraštyje dar statant kelią:
1980 m. <...> eismo intensyvumas piko valandimis viena kryptimi pasieks vidutiniškai 1400 aut/h. <...> Ateityje, padidėjus eismo intensyvumui (<...> 2000 m. čia važiuos iki 2100–2200 aut/h), magistralę bus galima lengvai praplatinti iki šešių judėjimo eilių.
Gal bus įdomu palyginti seniau progranuotus ir dabartinius 2020 m. eismo srautus:
Transporto srautų analizė ir skaičiavimai buvo atlikti, pagal kuriuos numatyta jog reikia įrengti papildomas eismo juostas posūkiams į kairę. Ištrauka iš projektinių pasiūlymų:
„Eismo intensyvumas S. Batoro gatvėje siekia 2035 – 2900 aut./h, Rudens gatvėje – 385 - 495 aut./h, Srovės gatvėje – 30 - 40 aut./h. Vakarinio piko metu eismas intensyvesnis nei rytinio piko metu. Sunkiojo transporto dalis sudaro apie 10 % bendro transporto srauto.“
STR apskritai nenumato jokių B ir D kategorijos gatvių sankryžų. Tai kodėl projektuojate sankryžą, kurios įrengimas negalimas pagal teisės aktus?
Pastaba priimta. Jūsų pasiūlymą išnagrinėsime ir įvertinsime gavę naujas prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygas, kuriuose galimai keisis projektavimo apimtys.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Įdomu, ar kaip nors sutvarkys prie atodangos ką nors. Ten tas "parkingas toks baisus. Ir ištisinė linija, nors ten ir kavinė, ir takas...
https://goo.gl/maps/vcDMtK9NAcoM2n4h6
Comment
-
Užklausus savivaldybės dėl dviračių takų Batoro gatvėje, atsakymas:
Tvarkymo darbų apimtyje – gatvės dangų remontas ir papildomo asfaltuoto kelkraščio, atitverto kelio atitvarais įrengimas, taip pat esamų takų Pietinėje gatvės dalyje remontas. Tad N. Vilnios susisiekimo dviračiu kokybė su miesto centru šiemet žymiai pagerės.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąApmaudu visgi, kad paliekami tokie dideli nereikalingo asfalto plotai, ypač ties tiltu per Vilnelę. Tikiuosi, kad bent jau bus adekvatus ženklinimas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLygiai toks pat pilnas šiukšlių, kurias suneša nuo auto juostų? Gal bent plotį normalesnį padarys.
Versus Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7770...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Molėtų pl., kur dabar rekonstruoja, įrengė platų taką šalia, bet irgi smėlis kaupiasi. Problema ten, kad visas kelias įrėmintas į asfalto „paaukšinimus-bortelius”. Jeigu čia nuo kelio krašto iškarto bus nužemėjimas į griovį, tai gal jokių šiukšlių nesikaups. Tarkim čia prie purvyno, kai takas „neįrėmintas”, visas purvas savaime nusipučia žemiau į griovius: https://www.google.com/maps/@54.7255...7i13312!8i6656
Versus Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7770...7i13312!8i6656Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Bet prieš jį, važiuojant link miesto. dalį ploto naikina.Lietuva visiems.
Comment
Comment