Čia jau kyla klausimas, kas yra "mieste". Vilniaus teritorijoje yra net keletas automagistralių. Pvz.: A1 jungia patį Vilnių su Grigiškėmis (ir kito adekvataus kelio nėra).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stepono Batoro gatvė
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Batoro gatvė nelabai ir jaučiasi miestu... Užmiesčio greitkelis tarp dviejų miestelių.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Kad jaučiasi, kaip užmiesčio greitkelis, tas tiesa, o ar jis turi būti juo, manau verta diskusijos.
Tiesiog susiaurinus iki 1+1 atrodys kaip Juodas kelias tarp Kenos ir Šumsko. Kojelavičiaus gatvė irgi nėra daugiau "miestas".
Comment
-
O kodėl mieste negali būti greito eismo gatvių? Jos gali smarkiai prisidėti prie kitų gatvių nukrovimo. Atsidarom Amsterdamą, pvz., ir matom greito eismo gatves, kertančias miestą: https://www.google.com/maps/@52.3753...7i16384!8i8192
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kodėl mieste negali būti greito eismo gatvių? Jos gali smarkiai prisidėti prie kitų gatvių nukrovimo. Atsidarom Amsterdamą, pvz., ir matom greito eismo gatves, kertančias miestą: https://www.google.com/maps/@52.3753...7i16384!8i8192
Dabar palyginkim su tuo pačiu Amsterdamu. Schemoje pažymėtas jūsų nurodytas greitkelis yra vienintelis toks kertantis miestą. Be jo, dar yra aplinkkelis.
- 1 patinka
Comment
-
Aišku, kad greito eismo gatvės nėra blogai mieste. Tačiau, jos turi būti greito eismo gatvės, o ne kažkoks nepadarytas iki galo variantas, kokiu šiandien yra S. Batoro g. Turi būti atitvarai per vidurį kelio, pats kelias turi turėti jungiamuosius kelius, jokių apsisukimų (taip, tai reiškia dviejų lygių sankryžas), jau nekalbant apie nereguliuojamas pėščiųjų perėjas, kurios turi būti skirtingame lygyje. Primenu, kad šioje gatvėje nuolatos yra partrenkiami pėstieji. Mano nuomone, šioje gatvėje turėtų būti pasiektas bent jau toks lygis, kuris yra Vilniaus vakariniame aplinkkelyje, kad šitą gatvę būtų galima vadinti tikrai normalia greito eismo gatve. Arba tada reikia planuoti šviesoforines sankryžas ir pėsčiųjų šviesoforus.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Vilniuje tokie greitkeliai daugeliu atveju yra vienintelės jungtys tarp atskirų miesto dalių. Galim paskaičiuoti kiek Vilnius turi greitkelių: Geležinio Vilko g, Vakarinis apl, Oslo g, Pietinis apl, S. Batoro. Iš dalies: Laisvės pr, Ukmergės g.
Dabar palyginkim su tuo pačiu Amsterdamu. Schemoje pažymėtas jūsų nurodytas greitkelis yra vienintelis toks kertantis miestą. Be jo, dar yra aplinkkelis.
Raudonai pažymėjau gatves, kurios yra miesto aplinkkeliai. Tad lieka tik Geležinio vilko g. ir Ukmergės g. S. Batoro g. sunkiai "kerta" miestą, nes elementariai yra vienintelė gatvė, jungianti centrinį miestą su vienu iš išorinių rajonų, negana to, dar tarnaujanti ir kaip kelias į užsienio šalį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Mieste neturėtu būti greitojo eismo gatvių... (išskyrus aplinkelius)
Comment
-
Dėl perėjų sutinku, jų ten neturėtų būti. Pėsčiųjų judėjimas ten yra labai mažas, stotelėse stoja tik vienas autobusas, kuris ne piko metu važiuoja 2-3 kartus per valandą. Užtenka nežymėtų perėjų. Ko labai trūksta - tai apšvietimo. Žmonės buvo partrenkiami, nes jų paprasčiausiai nėra kaip jų pamatyti - ten tamsu kaip š*knoj. Labai tikiuosi, kad kitais metais pabaigs apšvietimą iki pat N. Vilnios ir tai labai pridės saugumo šiai gatvei. Turint omeny, kad dabar ten bus ir dviračių takas, apšvietimas yra būtinas. Kažkiek gal padėtų gatvės siaurinimas ties perėjomis, ypač ten, kur greitis apribotas iki 50.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl?
Tada ir siūloma naikinti perejas, VT stoteles. Kai nėra perėjų ir VT, nereikai ir šaligatvių...
Čia labiau mano pamastymai, neteigiu nieko kategoriškai.Paskutinis taisė Resutas; 2020.11.23, 13:26.
- 1 patinka
Comment
-
Tiek žymėtos tiek nežymėtos nereguliuojamos perėjos tokio pločio miesto gatvėje be didesnio greičio ribojimo kurioje važiuoja ir stoja viešasis transportas yra blogas sprendimas. Galėtų įrengti šviesoforu reguliuojamas perėjas kaip Ukmergės g. ir problema būtų išspręsta geriausiai kaip šiuo metu įmanoma.Paskutinis taisė themanual; 2020.11.23, 13:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Nes tokios gatvės suteikia pirmenybė asmeniniam transportui prieš VT, pesčiuosius, dviratininkus. Dažnai nukertami praėjimai iš vienos puses į kitą. Mieste kur daug tokių gatvių išeitis viena, savo automobilis, o jei nemoki vairuoti, taoi esi neįgalus.
Tada ir siūloma naikinti perejas, VT stoteles. Kai nėra perėjų ir VT, nereikai ir šaligatvių...
Čia labiau mano pamastymai, neteigiu nieko kategoriškai.
Gatvėmis važinėja ne tik asmeninis transportas, bet ir kurjeriai, pavežėjai, sunkvežimiai, statybinė technika, o pralaidžios gatvės irgi labai svarbu miesto verslams ir ekonomikai. Neveltui pas visokius olandus krūva miesto greitkelių net gana nedideliuose miestuose, nors tuo pačiu išvystyta labai gera VT ir dviračių/pėsčiųjų infrastruktūra. Vilniuje tam vietos irgi sočiai tiek turėti miesto greitkelius, tiek patogų susisiekimą VT ir dviračiais.Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.23, 14:30.
- 1 patinka
Comment
-
Molėtų pl. tenka kartais pasinaudoti, iškvietus iškarto po kelių sekundžių įsijungia žalias. Jei yra čia, tai tikrai gali būti ir S. Batoro g.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Vilnius.lt 2020.12.07
Kardinalūs pokyčiai S. Batoro gatvėje Vilniuje: naujas apšvietimas ir danga
Vilniuje atnaujinta per Naujosios Vilnios ir Rasų seniūnijas 7 km besidriekianti S. Batoro gatvės dalis – nuo Drujos iki Dūmų gatvės.
Šiuo metu baigiami aplinkos tvarkymo, atitvarų įrengimo, gatvės ženklinimo ir tako įrengimo darbai.
Bendrovė „Grinda“ čia paklojo naują asfalto dangą, sutvarkė šalia besidriekiantį pėsčiųjų taką, automobilių apsisukimo vietas, atnaujino 12 viešojo transporto stotelių. Rekonstruotos 3 pėsčiųjų perėjos. Įrengti nuolydžiai pagerino lietaus vandens nutekėjimą ir sumažino gatvės užtvindymo riziką. Savivaldybės įmonė „Vilniaus apšvietimas“ įrengė naują, elektros energiją taupantį gatvės ir šalia jos vingiuojančio tako apšvietimą, kryptiniu apšvietimu apšvietė rekonstruotas pėsčiųjų perėjas. (...)
Šiuo metu baigiami aplinkos tvarkymo, atitvarų įrengimo, gatvės ženklinimo ir tako įrengimo darbai.
https://vilnius.lt/lt/2020/12/07/kar...imas-ir-danga/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Slafka Rodyti pranešimą
foto 2020,10,10
nuo Vilniaus važiuojant link N.V.
nuo rudens g. iki Viršupio BP degalines kaip ir ok keliai tik dar nėra niekur jokio žymėjimo, o nuo BP degalines jau prasideda įdomumai, kol kas nėra vietomis nuva\iavimo, pvz S.Batoro ir A.Kojelavičiaus g vieta, paliktas žvyras,
veliau kaip ir yra asfaltas tik jis 'pirminis' nėra užbaigtas kaip 1ar2 juosta bet jau kieta danga ir va\iuoti galima, tik man kyla klausymas dėl saugumo, ten visur atskirta nuo automobilių dviračio takas (mieste bordiūrai yra) o čia ? gal atitvarai kokie bus?
Tos atkarpos didžiojoje dalyje dažnai pakelėje būdavo palikti automobiliai prie Pučkorių atodangos. Na, dabar galės automobilius tvarkingai palikinėti degalinės aikštelėje
- 5 patinka
Comment
-
15min.lt 2021.04.30
Suremontuotą S.Batoro gatvę vėl užėmė kelininkai
Dėl vandentiekio avarijos dalį asfalto klos iš naujo
https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...jo-221-1494874
Comment
-
Pravažiuodamas mačiau, kad Batoro g. rekonstrukcija jau kaip ir baigta, bet akis bado uždėti greičio ribojimai, kurie yra dar griežtesni nei anksčiau - vietoj atkarpomis buvusio 80 km/h greičio dabar jose yra 70 km/h. Sunkiai suvokiamas sprendimas, kai kelio parametrai pagerėjo šviesmečiais - kelias dabar apšviestas, dviratininkai ir pėstieji atskirti nuo bendro eismo atitvarais, asfaltas lygus, sutvarkytas vandens nutekėjimas, padarytos lėtėjimo juostos kur jų trūko, tarp dviejų stotelių netgi atsirado VT juosta, kur galima patogiai aplenkti autobusus. Manau, kad tai turėjo leisti padidinti leidžiamą greitį, o ne jį sumažinti. Kokia už to logika? Dabar viršijančių greitį ten dar daugiau ir jie dar agresyviau manevruoja tarp ribojimų besilaikančiųjų. Ar čia skaitosi saugumo didinimas? Labai keista tai matyti kelyje, kuris atkarpomis prilygsta vos ne automagistralei.
Jei jau mažinam greitį tokiam kelyje, tai reikia įrengti sektorinius greičio matuoklius per visą jos ilgį - tada saugumas tikrai pagerėtų.
Dar vienas dalykas - tiltas per Vilnią jau vėl nusėtas lopais, nes, matyt, tingėjo jį rimčiau rekonstruot ir ten dabar asfaltas jau vėl trupa. Gal tada reikėjo jį palikti su sena danga ir rekonstruoti normaliai, atskiru projektu? Kažkoks pinigų taškymas.Paskutinis taisė abruo; 2021.09.27, 20:27.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPravažiuodamas mačiau, kad Batoro g. rekonstrukcija jau kaip ir baigta, bet akis bado uždėti greičio ribojimai, kurie yra dar griežtesni nei anksčiau - vietoj atkarpomis buvusio 80 km/h greičio dabar jose yra 70 km/h. Sunkiai suvokiamas sprendimas, kai kelio parametrai pagerėjo šviesmečiais - kelias dabar apšviestas, dviratininkai ir pėstieji atskirti nuo bendro eismo atitvarais, asfaltas lygus, sutvarkytas vandens nutekėjimas, padarytos lėtėjimo juostos kur jų trūko, tarp dviejų stotelių netgi atsirado VT juosta, kur galima patogiai aplenkti autobusus. Manau, kad tai turėjo leisti padidinti leidžiamą greitį, o ne jį sumažinti. Kokia už to logika? Dabar viršijančių greitį ten dar daugiau ir jie dar agresyviau manevruoja tarp ribojimų besilaikančiųjų. Ar čia skaitosi saugumo didinimas? Labai keista tai matyti kelyje, kuris atkarpomis prilygsta vos ne automagistralei.
- 1 patinka
Comment
Comment