Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stepono Batoro gatvė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kol nebuvo S. Batoro, tai važinėjom Juoduoju keliu, ir nenumirėm. Aišku, dabar reikia būti "žalesniems" nei 1970 m.
    Na reiktų nepamiršti ir tranzitinio eismo - keliaujančių iš Baltarusijos, Kazachstano ir Rusijos, nors pastaraisiais metais jų skaičius ir sumažėjęs.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #22
      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Na reiktų nepamiršti ir tranzitinio eismo - keliaujančių iš Baltarusijos, Kazachstano ir Rusijos, nors pastaraisiais metais jų skaičius ir sumažėjęs.
      Dauguma važiuoja per Medininkus.

      Comment


        #23
        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą

        Spėju, kad tik žemių pašalinimo ir sutvarkymo darbams užteks pinigų, na gal dar vienam kitam lopui.
        Visgi atsiprašau, kad klydau. Frezuoja jau ir asfaltą visu pločiu ir visu ilgiu.

        Comment


          #24
          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą

          Visgi atsiprašau, kad klydau. Frezuoja jau ir asfaltą visu pločiu ir visu ilgiu.
          Tačiau tose beproto plačiose vietose, paliks viską taip, kaip yra?

          Comment


            #25
            Išrauka iš to seno straipsnio laikraštyje dar statant kelią:
            1980 m. <...> eismo intensyvumas piko valandimis viena kryptimi pasieks vidutiniškai 1400 aut/h. <...> Ateityje, padidėjus eismo intensyvumui (<...> 2000 m. čia važiuos iki 2100–2200 aut/h), magistralę bus galima lengvai praplatinti iki šešių judėjimo eilių.
            2020-05-28 įvyko Srovės g. atkarpos ir S. Batoro/Rudens/Srovės g. sankryžos rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų viešas aptarimas.

            Gal bus įdomu palyginti seniau progranuotus ir dabartinius 2020 m. eismo srautus:
            Transporto srautų analizė ir skaičiavimai buvo atlikti, pagal kuriuos numatyta jog reikia įrengti papildomas eismo juostas posūkiams į kairę. Ištrauka iš projektinių pasiūlymų:
            Eismo intensyvumas S. Batoro gatvėje siekia 2035 – 2900 aut./h, Rudens gatvėje – 385 - 495 aut./h, Srovės gatvėje – 30 - 40 aut./h. Vakarinio piko metu eismas intensyvesnis nei rytinio piko metu. Sunkiojo transporto dalis sudaro apie 10 % bendro transporto srauto.“
            Įdomi pastaba viešo svarstymo metu:
            STR apskritai nenumato jokių B ir D kategorijos gatvių sankryžų. Tai kodėl projektuojate sankryžą, kurios įrengimas negalimas pagal teisės aktus?
            Atsakymas:
            Pastaba priimta. Jūsų pasiūlymą išnagrinėsime ir įvertinsime gavę naujas prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygas, kuriuose galimai keisis projektavimo apimtys.
            Įdomu ar atsikalbinėjimas, ar įmanoma, jog centrine skiriamąja juosta užtvers posūkius arba statys viaduką (finansuoja ir savivaldybė, ir privati įmonė).
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              #26
              Įdomu, ar kaip nors sutvarkys prie atodangos ką nors. Ten tas "parkingas toks baisus. Ir ištisinė linija, nors ten ir kavinė, ir takas...
              https://goo.gl/maps/vcDMtK9NAcoM2n4h6

              Comment


                #27
                Pradėta tvarkyti S. Batoro gatvė

                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-batoro-gatve/ .

                Comment


                  #28
                  Gaila, kad apšvietimas nebus įrengtas šiuo etapu. Klausimas ar vietomis tie išplatėjimai liks? Ar bus užsimerkus perasfaltuota ir tiek?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #29
                    turi biški foto nuo registratoriaus, kokybe nelabai bet gal geriau negu nieko, galvoju daryt kiekviena diena po truputėli kad matytus darbo rezultatas,

                    Comment


                      #30
                      foto 06,17
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė Slafka; 2020.06.19, 16:36.

                      Comment


                        #31
                        foto 06,18
                        Attached Files

                        Comment


                          #32
                          foto 06,19

                          paskutine foto tai nepavydžiu darbininkams, +31 pavėsyje o jie kepinant saulei kasa lietaus nutekėjimo kanalą, kai kurie sugeba skustis jog lietai dirba,
                          Attached Files

                          Comment


                            #33
                            Užklausus savivaldybės dėl dviračių takų Batoro gatvėje, atsakymas:
                            Tvarkymo darbų apimtyje – gatvės dangų remontas ir papildomo asfaltuoto kelkraščio, atitverto kelio atitvarais įrengimas, taip pat esamų takų Pietinėje gatvės dalyje remontas. Tad N. Vilnios susisiekimo dviračiu kokybė su miesto centru šiemet žymiai pagerės.
                            Kažkaip taip iki galo ir nesupratau bus ten dviračių takai ar ne.

                            Comment


                              #34
                              tai bus atitvertas asfaltuotas kelkrastis, taip kaip Moletu plente pradzioje. Galesi pjaut drasiai dviraciu taku.

                              Comment


                                #35
                                Lygiai toks pat pilnas šiukšlių, kurias suneša nuo auto juostų? Gal bent plotį normalesnį padarys.

                                Comment


                                  #36
                                  Apmaudu visgi, kad paliekami tokie dideli nereikalingo asfalto plotai, ypač ties tiltu per Vilnelę. Tikiuosi, kad bent jau bus adekvatus ženklinimas.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Apmaudu visgi, kad paliekami tokie dideli nereikalingo asfalto plotai, ypač ties tiltu per Vilnelę. Tikiuosi, kad bent jau bus adekvatus ženklinimas.
                                    Bet prieš jį, važiuojant link miesto. dalį ploto naikina.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Lygiai toks pat pilnas šiukšlių, kurias suneša nuo auto juostų? Gal bent plotį normalesnį padarys.
                                      Molėtų pl., kur dabar rekonstruoja, įrengė platų taką šalia, bet irgi smėlis kaupiasi. Problema ten, kad visas kelias įrėmintas į asfalto „paaukšinimus-bortelius”. Jeigu čia nuo kelio krašto iškarto bus nužemėjimas į griovį, tai gal jokių šiukšlių nesikaups. Tarkim čia prie purvyno, kai takas „neįrėmintas”, visas purvas savaime nusipučia žemiau į griovius: https://www.google.com/maps/@54.7255...7i13312!8i6656

                                      Versus Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7770...7i13312!8i6656
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Molėtų pl., kur dabar rekonstruoja, įrengė platų taką šalia, bet irgi smėlis kaupiasi. Problema ten, kad visas kelias įrėmintas į asfalto „paaukšinimus-bortelius”. Jeigu čia nuo kelio krašto iškarto bus nužemėjimas į griovį, tai gal jokių šiukšlių nesikaups. Tarkim čia prie purvyno, kai takas „neįrėmintas”, visas purvas savaime nusipučia žemiau į griovius: https://www.google.com/maps/@54.7255...7i13312!8i6656

                                        Versus Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7770...7i13312!8i6656
                                        Smėlis yra mažiausia problema. Molėtų plento take didžiausia problema yra automobilių likučiai likę po avarijų (nenustebčiau jei juos nuo kelio sušluoja į dviračių taką), į kuriuos galima ir padangą prasikiurdyti.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

                                          Bet prieš jį, važiuojant link miesto. dalį ploto naikina.
                                          Jei taip, tai puiku, paskutinį kartą važiuodamas nemačiau, gal dar nebuvo pradėję. Galėtų ir tiltą susiaurinti, ten po pusantros juostos iš abiejų pusių nuimti galima.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X