Svarbiausia ten yra apšvietimo įrengimas ir greitėjimo juostos nuo Viršupio g. įrengimas. Gatvė nesaugi, chebra apsisukinėja per skiriamąją juostą kur tik sugalvoja. Reikia normalaus pločio ir fizinio atskyrimo.
Batoro g. neblogai būtų ir pesčiujų/dviračių bendrą taką bent voienoje pusėje padaryti. pertvarkyti į saugesnę perejes prei stotelių. Apšvietimo visai nėra.
Jau pradėjo nuo logiškų ir prasmingų darbų. Gatvės dauboje visą vidurinę juostą pradėjo vaduoti(nukasti ir išvežti) nuo per paskutinius 30-40 metų susikaupusių smėlio kopų, jau spėjusių ir žole apaugti. Taip vanduo galės pagaliau vėl nutekėti į vidurinės juostos viduryje esamą lietaus kanalizaciją.
Žiūrint į skirtą pinigų sumą - nekažką. 1,3 km ilgumo Kęstučio g. Kaune skyrė pusantro milijono, o daugiau nei 6 km ilgumo Stepono Batoro g. - 2 mln. Nereiktų nustebti, jei tik apšvietimo stulpus sustabdys, o kelio dangą paliks tokią pačią. Nors pagalvojus, nebūtų blogiausias variantas.
Žiūrint į skirtą pinigų sumą - nekažką. 1,3 km ilgumo Kęstučio g. Kaune skyrė pusantro milijono, o daugiau nei 6 km ilgumo Stepono Batoro g. - 2 mln. Nereiktų nustebti, jei tik apšvietimo stulpus sustabdys, o kelio dangą paliks tokią pačią. Nors pagalvojus, nebūtų blogiausias variantas.
Spėju, kad tik žemių pašalinimo ir sutvarkymo darbams užteks pinigų, na gal dar vienam kitam lopui.
O kada ir kodėl į Naująją Vilnią buvo nutiesta tokia "autostrada"? Ten visiškai pakaktų paprastos 1+1 gatvės. Bet sprendžiant pagal geometriją ir viadukus, buvo taikoma į autostrados standartus. Kodėl?
Prižiūrėti gatvę, kuri net tolimoje perspektyvoje nebus išnaudojama nei 20%, susidaro nemenkos sumos.
O kada ir kodėl į Naująją Vilnią buvo nutiesta tokia "autostrada"? Ten visiškai pakaktų paprastos 1+1 gatvės.
Nuostabios idėjos, kurioms lieka tik pritarti. Įdomu, kiek vištų reikia nupešti, kad kiltų idėjos taip paprastai priartinti nutolusią miesto dalį. Reikėtų kuo skubiau jomis pasidalinti su N.Vilnios gyventojais.
Gal dar būtų užtekę senosios Kojelavičiaus gatvės, nutiesiant dabartinės S.Batoro gatvės vietoje 4 juostų pločio dviračių ir paspirtukų taką.
Nuostabios idėjos, kurioms lieka tik pritarti. Įdomu, kiek vištų reikia nupešti, kad kiltų idėjos taip paprastai priartinti nutolusią miesto dalį. Reikėtų kuo skubiau jomis pasidalinti su N.Vilnios gyventojais.
Gal dar būtų užtekę senosios Kojelavičiaus gatvės, nutiesiant dabartinės S.Batoro gatvės vietoje 4 juostų pločio dviračių ir paspirtukų taką.
Kol nebuvo S. Batoro, tai važinėjom Juoduoju keliu, ir nenumirėm. Aišku, dabar reikia būti "žalesniems" nei 1970 m.
Comment