Praėjo kiek laiko ir vėl parašiau VMS : )) :
,,Drujos ir Manufaktūrų g. sankryža. Šviesoforas, kairieji posūkiai ir perėja per Drujos g.. Abipus nagrinėjamos šviesoforinės sankryžos yra viadukai/tiltai su visa susisiekimo infrastruktūra tiek jais, tiek po jais. Nagrinėjamoje sankryžoje neracionalu vis dar laikyti įrengtus tiek šviesoforą, tiek kairiuosius posūkius, tiek perėją per Drujos g., nes visas susisiekimas gali vykti per ir po viadukais/tiltais.
Jei nebūtų Drujos g. šviesoforo, kairiųjų posūkių ir perėjos per Drujos g. tuomet visas eismas vyktų žymiai sklandžiau, nes nebebūtų kas kartą įsijungus šviesoforui Drujos gatvėje stabdomas 60-120 transporto priemonių eismas, keliamas triukšmas ir tarša, bei gaištamas laikas. Taip pat ir VT stotelę būtų galima pagaliau perkelti prie pat tilto, kad pagerinti VT susisiekimą. Viso šito anksčiau nebuvo galima padaryti, nes nebuvo įrengtos infrastruktūros po tiltais/viadukais, o dabar pagaliau galima. Labai prašome tai įgyvendinti. Labai prisidėtume prie miesto sklandaus susisiekimo.''
Atsakymas (metai iš metų, su kiekvienu kartu darosi vis ciniškesnis ir neadekvatus):
,,Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas. Susipažinome su Jūsų pateikta informacija. Informuojame, kad Drujos - Manufaktūrų g. reguliuojama sankryža įrengta pagal patvirtintą projektą ir sprendinius. Šiuo metu nėra planuojamas esamos reguliuojamos sankryžos sprendinių pertvarkymas. Primename, kad sankryžose negalimas visuomeninio transporto stotelių įrengimas.
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupė''
,,Drujos ir Manufaktūrų g. sankryža. Šviesoforas, kairieji posūkiai ir perėja per Drujos g.. Abipus nagrinėjamos šviesoforinės sankryžos yra viadukai/tiltai su visa susisiekimo infrastruktūra tiek jais, tiek po jais. Nagrinėjamoje sankryžoje neracionalu vis dar laikyti įrengtus tiek šviesoforą, tiek kairiuosius posūkius, tiek perėją per Drujos g., nes visas susisiekimas gali vykti per ir po viadukais/tiltais.
Jei nebūtų Drujos g. šviesoforo, kairiųjų posūkių ir perėjos per Drujos g. tuomet visas eismas vyktų žymiai sklandžiau, nes nebebūtų kas kartą įsijungus šviesoforui Drujos gatvėje stabdomas 60-120 transporto priemonių eismas, keliamas triukšmas ir tarša, bei gaištamas laikas. Taip pat ir VT stotelę būtų galima pagaliau perkelti prie pat tilto, kad pagerinti VT susisiekimą. Viso šito anksčiau nebuvo galima padaryti, nes nebuvo įrengtos infrastruktūros po tiltais/viadukais, o dabar pagaliau galima. Labai prašome tai įgyvendinti. Labai prisidėtume prie miesto sklandaus susisiekimo.''
Atsakymas (metai iš metų, su kiekvienu kartu darosi vis ciniškesnis ir neadekvatus):
,,Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas. Susipažinome su Jūsų pateikta informacija. Informuojame, kad Drujos - Manufaktūrų g. reguliuojama sankryža įrengta pagal patvirtintą projektą ir sprendinius. Šiuo metu nėra planuojamas esamos reguliuojamos sankryžos sprendinių pertvarkymas. Primename, kad sankryžose negalimas visuomeninio transporto stotelių įrengimas.
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupė''
Comment