Pramogų arenos stotelė Kareivių g., kurioje stoje 6 ir 10 troleibusai irgi yra be ryšio, iš tiesų dažnai tie troleibusai sulaiko daug srauto, kad persirikiuotų į juostą kairiniam posūkiui. Racionaliausia būtų, kad troleibusai sustotų jau Kalvarijų gatvėje, būtų daug patogesnis persėdimas, nes dabar arba išlipi ir eini iki kito paviljono, arba persėdi tik Žalgirio stotelėje, o toje atkarpoje tikriausiai pro troleibuso šoną pralėks 1G autobusas.
,,Prašau išasfaltuokite trūkstamą dalį ir padarykite išsukimą (ir šaligatvių reikia), kad būtų galima išvažiuoti į Sukilėlių, Subačiaus ir Drujos gatves. Labai reikia šios trūkstamos nedidelės atkarpos. Būčiau labai dėkingas (esu tikras ir kiti).
''
,,
Atsakingas padalinys
Susisiekimo komunikacijų skyrius
Atsakymas2022-07-08 11:41:34
Informuojame, kad jūsų nurodyta atkarpa yra gyventojų išvažinėtas kelias, kuris neturi gatvės raudonųjų linijų, todėl tokios atkarpos asfaltavimas nėra galimas. Norint asfaltuoti gatvę reikalinga suformuoti gatvės raudonąsias linijas bei parengti gatvės techninį projektą.
Vilniaus miesto savivaldybėje gatvių žvyro/grunto dangų įrengimo poreikis didelis, todėl šių gatvių projektavimo ir įrengimo darbai vykdomi reitinguojant gatvės. Į gatvių projektavimo ir įrengimo reitingavimą įeina kriterijai, kurie patvirtinti 2020 m. gruodžio 9 d. administracijos direktoriaus įsakymu Nr. 30-2819/20 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės gatvių su žvyro danga asfaltavimo programos patvirtinimo“. Jūsų nurodyta atkarpa nėra įtraukta į šį sąrašą, todėl artimiausiu metu neplanuojama asfaltuoti atkarpos miesto lėšomis.''
Jėzau kokie debilai... Yra pastatytas naujas, geriausias iki šiol rajonas pačiame miesto centre, svarbus traukos centras, turintis tik 3 įvažiavimus, o per 5-6 planavimo/statybų metus šitie klounai nesugebėjo nors kažkiek įsijungt smegenis ir suprasti, kad ši 100 metrų atkarpa (vienas iš tų 3 įvažiavimų į rajoną) yra nepalyginamai svarbesnė, nei kažkokia Kalabybiškio Sodų 3-ji Ežero gatvė su penkiais sodo nameliais perstatytais į gyvenamuosius namus, kuri tame reitinge bus tarp prioritetų...
“Jūsų nurodyta atkarpa nėra įtraukta į šį sąrašą, todėl artimiausiu metu neplanuojama asfaltuoti atkarpos miesto lėšomis.''
O tai jeigu, sakykim, asfaltuotų ne miesto lėšomis, tai tada jau ir raudonų linijų nereikia, ir techninio projekto nereikia? Savo biurokratiniu kalbos baroku patys save įvarė į logikos kampą.
Niekam ten neidomu i koki kampa jie save ivaro... O realybe tokia, kad laukia kol kas nors is vystytoju paims ir savo lesom padarys ir projekta ir ji igyvendins. Eilinis tylus pinigu ismelzimas, tik netiesioginis.
Matyt miesto kaip subjekto poziuris i visokius Paupius kaip kokios nors valytojos serverineje: ka jie cia pristato, mums paskui tik tvarkymu daugiau, geriau nieko nedarytu. Buvo va gamyklos apleistos, niekam ten netvarka nerupejo, o dabar viska aplink tvarkyk.
O realybe tokia, kad laukia kol kas nors is vystytoju paims ir savo lesom padarys ir projekta ir ji igyvendins.
Juokingiausia, kad vienintelis VMS indelis į Paupį (kuriuo jie nuolat giriasi, lyg patys būtų suprojektavę ir pastatę) yra infrastruktūra O ta VMS pastatyta infrastruktūra kokybiškai yra Paupio silpniausia vieta.
Juokingiausia, kad vienintelis VMS indelis į Paupį (kuriuo jie nuolat giriasi, lyg patys būtų suprojektavę ir pastatę) yra infrastruktūra O ta VMS pastatyta infrastruktūra kokybiškai yra Paupio silpniausia vieta.
Gruntas tikrai buvo valomas už savivaldybės lėšas.
Aukštaičių gatvės rekonstrukcija iki Paupio g ir tos pačios Aukštaičių g praktiškai naujas tiesimas iš naujo iki Drujos g. Dviračių ir pėsčiųjų takas palei Vilnelę. Nesu tikras, bet manau tai VMS lėšomis.
Netikėtai sužinojau dar vieną argumentą Drujos su Manufaktūrų sankryžos panaikinimui. Buvau parašęs dėl stotelės perkėlimo arčiau tilto.
,,Prašau perkelkite stotelę į pažymėta vietą, nes:
1. Keleiviams nebereikės laukti autobuse kol jis stovi prieš raudoną šviesoforą
2. Daug papildomų judėjimo ryšių yra ties tiltu: laiptai, galimybė eiti po tiltu ir taip netrukdomam patekti į kitą gatvės pusę, žmonėms iš kitos gatvės pusės praeiti po tiltu ir užlipus laiptais iškart pakliūti į stotelę
3. Patogesnis, greitesnis patekimas ant laiptų vedančių į Aukštaičių gatvę.
4. Perkėlus stotelę atsiranda galimybė panaudoti papildomą eismo juostos dalį išsukimui į dešinę, taip atlaisvinant vietos ir važiuojantiems Drujos gatve tiesiai (link stoties). Šiuo metu šiek tiek stabdosi eismas, nes toje vietoje susiplaka tiek viešasis transportas, tiek sukantys i dešinę, tiek važiuojantys tiesiai.
Būčiau labai dėkingas (esu tikras, kad ne aš vienas)''
SĮ „Susisiekimo paslaugos“:
,,Dėkojame Jums už pasiūlymą.
Atsakydami norime pažymėti, kad svarbūs veiksniai planuojant viešojo transporto tinklą ir stotelių vietas yra gatvių infrastruktūros tinkamumas viešojo transporto eismui, transporto priemonių eismo ir keleivių saugumo užtikrinimas, galiojantys Lietuvos Respublikos teisės aktai ir dokumentai.
Išnagrinėjus Jūsų siūlomą stotelės perkėlimo vietą, informuojame, kad siūloma stotelės vieta prieštarautų Statybos techninio reglamento 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai.“ 206 punktui, kuriame nurodoma, kad stotelės įrengiamos už sankryžų pagal eismo kryptį.
Apgailestaujame, tačiau stotelės vietos keisti negalime.''
,,Abipus sankryžos - dviejų lygių neišnaudojama infrastruktūra, o sankryžoje be reikalo kaskart stabdoma apie 60-120 autopriemonių tam, kad į kairę pasuktų 1-5 automobiliai. Taip švaistomas laikas, stabdomas viešasis t., keliamas triukšmas ir tarša.
Panaikinkite kairiuosius posūkius, o šviesoforą palikite tik perėjai. Tokiu būdu pasinaikins ne tik aukščiau aprašytos problemos, bet ir leis perkelti stotelę į pažymėtą vietą, o tai sukurs dar daugiau naudos:
1. Keleiviams nebereikės laukti autobuse kol jis stovi prieš raudoną šviesoforą.
2. Daug judėjimo ryšių yra ties tiltu: laiptai, galimybė eiti po tiltu ir taip netrukdomam patekti į abi gatvės puses bei stotelę.
3. Perkėlus stotelę galima panaudoti atsilaisvinusią eismo juostos dalį tiek sukantiems į dešinę, tiek važiuojantiems Drujos gatve link stoties. Šiuo metu stabdosi eismas, nes toje vietoje susiplaka tiek viešasis transportas, tiek sukantys i dešinę, tiek važiuojantys link stoties.
Būčiau labai dėkingas (ir ne aš vienas)''
Atsakymas:
,,Eismo organizavimo skyrius
Laba diena,
dėkojame už pateiktas pastabas ir pasiūlymus.
Jie yra nukreipti atsakingiems skyriams, kurie įvertins ir analizuos esamą situaciją bei pasiūlytas galimybes. Jei tai pagerins esamą padėtį, bus priimti ir įgyvendinti konkretūs sprendiniai.''
Dėkui, kad nenuilstate ir vis pajudinate šitą reikalą. Kažkokia nesąmoninga sankryža su begale neišnaudojamo asfalto ir be reikalo generuojamais teršalais. Dar būtų gerai, jei link Stoties būtų paliktos dvi juostos, o į dešinę link Subačiaus g. būtų galima važiuoti ne tik iš pirmos, bet ir iš antros juostos. Tada būtų mažiau chaotiško persirikiavimo į pirmą juostą ant tilto per Vilnelę.
Tiesiog tokia auto-gatvė vietiniams nutiesta dėl reljefo specifikos (kalvelės).
ten matosi kažkokių sankryžų/pratęsimų užuomazgos - viena link Lidl, kita pro darželį. Gal buvo planuose vietinė gatvė kol nebuvo Drujos g. tokioj formoj ir Lidlo?
ten matosi kažkokių sankryžų/pratęsimų užuomazgos - viena link Lidl, kita pro darželį. Gal buvo planuose vietinė gatvė kol nebuvo Drujos g. tokioj formoj ir Lidlo?
Pro darželį (kuris kaip suprantu yra mokykla) jokių planų tikrai nebuvo, nes ir nelabai įmanoma, o vat jungtis su Drujos gatve (arba gal su "Vilniaus džiazo" sklypu?) panašu tikrai buvo planuota, nes kitaip sunku būti paaiškinti tokį vaizdą (na nebent tai kažkokia vieta numatyta pvz šiukšliavežei apsisukti):
Bet tuo pačiu metu sunku paaiškinti kaip jie planavo tai padaryti per kažkieno sklypą:
Matomai tai ir sustabdė visus planus. O šiaip tai jau gan seniai galvojau, kad ta vieta yra labai neaiški ir sunku suprast ką su ja galima būtų padaryti. Geriausia būtų užstatyti ją palei gatvę ir paversti tą užmiesčio autostrados vibe'ą turinčią vietą į miestą, Vilnius Connect berods net buvo tokių papaišymų, kita vertus kaip jau matom didžioji dalis Vilnius Connect ir yra tiesiog papaišymai bet jokios realios ateities.
Taip, ten kur tas žalias kvadratas yra konteineriai. Matyt, jog kitoje pusėje palikta apsisukimui, bet vis vieną nesuprantu kam reikėjo tokio pločio ir apskritai daryti tokį kelią.
Comment