Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvės Markučiuose, Paupyje, Paplaujoje ir Stoties rajone

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Šiek tiek neraminančios naujienos dėl Drujos ir Manufaktūrų sankryžos. Ar tai reiškia, kad liks šviesoforinė sankryža? Na negi miesto infrstruktūros skyrius, ar kitas atsakingas, nemato koks infrastruktūros išnaudojimo potencialas yra tarp Zarasų tilto (jį įskaitant) ir greta esančio viaduko?

    Manufaktūrų g. atnaujinimas įgauna pagreitį – saugesnė sankryža, dviračių takai, žaliosios erdvės
    https://vilnius.lt/lt/2021/06/11/man...iosios-erdves/

    Nuo šios savaitės pradeda veikti rekonstruota Drujos–Manufaktūrų g. šviesoforais reguliuojama sankryža, kurią per parą kerta daugiau nei 32 tūkst. transporto priemonių. Pritaikius atnaujintą eismo reguliavimo tvarką, visi eismo dalyviai čia judės saugiau. Įrengti nauji pėsčiųjų ir dviračių mygtukai, garsiniai signalai bei įspėjamieji paviršiai regėjimo negalią turintiems žmonėms.
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	92,1 kB ID:	1893055

    Comment


      #22
      Tai nebūtų visko rekonstravę, jei planuotų naikinti. Liks, žinoma, ir toliau. Pėsčiųjų/dviračių šviesoforo poreikis toje vietoje gal ir visai suprantamas (ne visada ir ne visiems norisi lįsti po tiltu), tačiau visus kairiuosius posūkius reiktų naikinti. Kodėl to nebuvo padaryta? Veikiausiai nenorėta erzinti automobilistų.
      Lietuva visiems.

      Comment


        #23
        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Tai nebūtų visko rekonstravę, jei planuotų naikinti. Liks, žinoma, ir toliau. Pėsčiųjų/dviračių šviesoforo poreikis toje vietoje gal ir visai suprantamas (ne visada ir ne visiems norisi lįsti po tiltu), tačiau visus kairiuosius posūkius reiktų naikinti. Kodėl to nebuvo padaryta? Veikiausiai nenorėta erzinti automobilistų.
        Automobilistus kaip tik erzina šviesoforas.
        Gal čia labiau atsižvelgiama į būsimą "Audėjo" teritorijos užstatymą.

        Comment


          #24
          Na, mano požiūriu šioje vietoje yra neracionalumas. Yra 8 ar kiek juostų gatvė, tuomet iš abiejų pusių yra dviejų lygių infratruktūra, tuomet yra ir susisiekimas po dviejų lygių infra, tuomet yra perėja per 8 ar kiek ten juostų, stabdoma 100-200 autopriemonių (įskaitant viešąjį) maždaug 2-3 minutėms taip sukeliant resursų ir laiko švaistymą ir dar padidinant triukšmo ir taršos kiekį...

          Beje, kaip teigiama per parą čia prarieda apie 30 000 auto. Kiek kartų per parą ir kokia dalis to srauto stabdoma 2-3 minutėms? Įdomu kiek per mėnesį tiek sugaišto laiko per visas priemones, stabdomą viešąjį ir pėsčiuosius tai sugeneruoja nuostolių...

          Palieku aš šį klausimą. Daugiau nebekelsiu, nebent bus kokios didelės permainos.

          Comment


            #25
            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Na, mano požiūriu šioje vietoje yra neracionalumas. Yra 8 ar kiek juostų gatvė, tuomet iš abiejų pusių yra dviejų lygių infratruktūra, tuomet yra ir susisiekimas po dviejų lygių infra, tuomet yra perėja per 8 ar kiek ten juostų, stabdoma 100-200 autopriemonių (įskaitant viešąjį) maždaug 2-3 minutėms taip sukeliant resursų ir laiko švaistymą ir dar padidinant triukšmo ir taršos kiekį...

            Beje, kaip teigiama per parą čia prarieda apie 30 000 auto. Kiek kartų per parą ir kokia dalis to srauto stabdoma 2-3 minutėms? Įdomu kiek per mėnesį tiek sugaišto laiko per visas priemones, stabdomą viešąjį ir pėsčiuosius tai sugeneruoja nuostolių...
            Manau, kad klausimas geras ir turėtų būti keliamas, nes šita vieta padaryta tikrai neracionaliai. Kita vertus, tai būtų prieš dabar vyraujančią "(ne)darnaus judrumo" srovę, kuri nurodo kaip tik rengti kuo daugiau vieno lygio sankryžų ir visais būdais stabdyti automobilių eismą. Kas yra visai gerai, bet tai neturi būti taikoma universaliai - kas tinka miesto centrui, netinka šalia jo praeinančiam to centro aplinkkeliui. Klausimas, ar užteks smegenų VMS tą pripažinti.
            Lietuva visiems.

            Comment


              #26
              O bet ką pasiūlytumėte pėstiesiems, eiti kelis kilometrus aplink iki požeminės perėjos? Ar čia tiesiog "niekas vis tiek pėsčiomis nevaikšto"?
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                #27
                Parašė index Rodyti pranešimą
                O bet ką pasiūlytumėte pėstiesiems, eiti kelis kilometrus aplink iki požeminės perėjos? Ar čia tiesiog "niekas vis tiek pėsčiomis nevaikšto"?
                Apie kokią požeminę perėją kalbate? Čia pat po tiltu nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, kuriuo eiti dar net saugiau ir patogiau (jei einama iš/į Užupį). Be to, praėjusiame pranešime rašiau, kad būtų galima palikti pėsčiųjų/dviračių šviesoforą kaip kompromisą (naikinant kairiuosius posūkius iš/į Manufaktūrų g.)
                Lietuva visiems.

                Comment


                  #28
                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Apie kokią požeminę perėją kalbate? Čia pat po tiltu nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, kuriuo eiti dar net saugiau ir patogiau (jei einama iš/į Užupį). Be to, praėjusiame pranešime rašiau, kad būtų galima palikti pėsčiųjų/dviračių šviesoforą kaip kompromisą (naikinant kairiuosius posūkius iš/į Manufaktūrų g.)
                  Na, einant į Subačiaus gatvės-Rasų pusę gautųsi nemažas lankstas. Bet šiaip reguliuojamas pėsčiųjų/dviračių šviesoforas būtų gal ir neblogas variantas.

                  Aišku įdomu ar nebus taip, kad baigus visą naują Markučių rajoną atsiras visai nemažai į jį važiuojančių. Aišku, iš bėdos ten galima atvažiuoti apsisukus per Drujos-Subačiaus sankryžą.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    #29
                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Aišku įdomu ar nebus taip, kad baigus visą naują Markučių rajoną atsiras visai nemažai į jį važiuojančių. Aišku, iš bėdos ten galima atvažiuoti apsisukus per Drujos-Subačiaus sankryžą.
                    Jei gyveni centre - būk mielas ir nevažinėk su mašina Senuose rajonuose siaurina gatves, čia galėtų sankryžą panaikint

                    Comment


                      #30
                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Na, einant į Subačiaus gatvės-Rasų pusę gautųsi nemažas lankstas. Bet šiaip reguliuojamas pėsčiųjų/dviračių šviesoforas būtų gal ir neblogas variantas.

                      Aišku įdomu ar nebus taip, kad baigus visą naują Markučių rajoną atsiras visai nemažai į jį važiuojančių. Aišku, iš bėdos ten galima atvažiuoti apsisukus per Drujos-Subačiaus sankryžą.
                      Greičiausiai padaugės eismo, bet susisiekimą padarius beveik nepertraukiamą (jei prie šviesoforo nebereikėtų stovėti 2-3 minutes) net ir maršrutui pailgėjus 100-200 metrų, susisiekimas vyktų skalndžiau ir greičiau. Ir mažiau triukšmo ir taršos būtų, ir visuomeninis greičiau funkcionuotų.

                      PS.
                      Aš, kaip manau žinote, esu už automobilizacijos mažinimą ir tt., bet yra vietų kur dėl istorinių ir kitų priežasčių aklai taikyti Darnaus Judumo gairių nevertėtų. Ši vieta viena tokių išimčių.

                      PPS.
                      Vieną iš stotelių vertėtų pritraukti prie Zarasų tilto.

                      Comment


                        #31
                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Greičiausiai padaugės eismo, bet susisiekimą padarius beveik nepertraukiamą (jei prie šviesoforo nebereikėtų stovėti 2-3 minutes) net ir maršrutui pailgėjus 100-200 metrų, susisiekimas vyktų skalndžiau ir greičiau. Ir mažiau triukšmo ir taršos būtų, ir visuomeninis greičiau funkcionuotų.

                        PS.
                        Aš, kaip manau žinote, esu už automobilizacijos mažinimą ir tt., bet yra vietų kur dėl istorinių ir kitų priežasčių aklai taikyti Darnaus Judumo gairių nevertėtų. Ši vieta viena tokių išimčių.

                        PPS.
                        Vieną iš stotelių vertėtų pritraukti prie Zarasų tilto.
                        Sutinku, kad ir kiek ta vieta kraupi dabar, bet ji turi pernešti visą tranzitą iš Maironio - Barboros Radvilaitės gatvių. Tai ten kažkokio jaukumo nereiktų tikėtis. O ta sankryža tai turėtų pagrinde būti dėl pėsčiųjų, ne dėl kelių mašinų, norinčių įsukti į Manufaktūrų g.
                        Bet lygiagrečiai Drujos g. reikia labai smarkiai stiprinti susisiekimą viešuoju, nes dabar jis yra tiesiog neadekvatus - vinguriuoja senuoju keliu, kuriuo kursuodavo autobusai kol dar nebuvo pačios Drujos g.. Susisiekimas tarp Liepkalnio, Oro uosto ir šiaurinės/rytinės miesto dalies VT yra tragiškas, dalinai dėl to kad visas miestas nuo Antakalnio, Užupio ir Markučių yra išskydęs, bet nieko nedaroma ta kryptimi, kad VT ne vien būtų kaip teorinė, bet ir praktiška ir greita susisiekimo priemonė.

                        Comment


                          #32
                          Dar A juostas, manau, būtų galima padaryti.

                          Comment


                            #33
                            Na, pažiūrėjau ir dviračių takų tiesimo planus, su ta mintimi, kad ši perėja galimai funkcionuotų tik kaip dviračių...

                            Matosi, kad neplanuojamas dvirtakis kitoje, nei Manufaktūrų gatvė, Drujos gatvės pusėje. Taip išeina, kad dviračiu pervažiavus perėją, perėja užsibaigia/s į niekur funkcijos prasme žiūrint iš dviratininko perspektyvos.Tuomet dar labiau nesuprantu šios perėjos naudingumo.

                            Galimi dar bent du susisiekimo sprendimo būdai paliekant šią sankryžą be šviesoforo ir dešiniųjų posūkių:

                            1. Galima įrengti pandusą vietoje senų laiptų - pažymėta 1
                            2. Galima daryti susisiekimą Paupio gatve (manau nėra geras sprendimas - geriau pandusas pirmo varianto)

                            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	152,7 kB ID:	1898070

                            https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=
                            Paskutinis taisė spekas; 2021.07.09, 17:07.

                            Comment


                              #34
                              Reikia greičiau panaikinti kairiuosius posūkius Drujos - Manufaktūrų sankryžoje paliekant nebent šviesoforą pėstiesiems su mygtuku. Nes dabar kiekvienu sustabdymu srauto stabdoma apie 60 transporto priemonių kiekvienai krypčiai...

                              https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...4b49da93b74118

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	840
Size:	139,5 kB
ID:	1958651

                              https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

                              Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	830
Size:	107,6 kB
ID:	1958652

                              https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...41,-0.0000&k=N

                              Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	825
Size:	340,5 kB
ID:	1958653

                              Comment


                                #35
                                Blitz idėja : ) - jeigu padaryti kažką panašaus? Ar būtų verta?
                                Mintis tokia: dviejų juostų gatvė skirta stoties poreikiams (integruota su nauju stoties projektu). Ji būtų pagrindinė, kad kuo mažiau ja stabdyti eismą. Rytuose eitų per geležinkelio viaduką (juo dabar eina net 4 bėgių juostos), o vakaruose palįstų po Dariaus Girėno viaduku ir išeitų šalia Tūkstantmečio gatvės.

                                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	656
Size:	322,3 kB
ID:	1961512
                                Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	645
Size:	201,2 kB
ID:	1961513
                                Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	641
Size:	220,3 kB
ID:	1961514

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Blitz idėja : ) - jeigu padaryti kažką panašaus? Ar būtų verta?
                                  Mintis tokia: dviejų juostų gatvė skirta stoties poreikiams (integruota su nauju stoties projektu). Ji būtų pagrindinė, kad kuo mažiau ja stabdyti eismą. Rytuose eitų per geležinkelio viaduką (juo dabar eina net 4 bėgių juostos), o vakaruose palįstų po Dariaus Girėno viaduku ir išeitų šalia Tūkstantmečio gatvės.
                                  Jau turbūt vėlu siūlyti kažką nes iš kelių alternatyvų praeitais metais išsirinktas ir patvirtintas teritorijos detalusis planas, pagal kurį visi kiti sprendimai bus daromi.

                                  Dabar tranzitiniam eismui senamiesčio pusėje nuo Drujos numatyta važiuoti Geležinkelio, Seinų, Šopeno gatvėmis, o Naujininkų pusėje planuojama Pelesos gatvę duplikuoti arčiau bėgių tunelyje padarant gatvę tranzitiniam eismui, o esama trasa naudojama vietiniam susisiekimui ir pietiniam peivažiavimui prie stoties.

                                  https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...lusis-planaso/

                                  Comment


                                    #37
                                    Netikėtai sužinojau dar vieną argumentą Drujos su Manufaktūrų sankryžos panaikinimui. Buvau parašęs dėl stotelės perkėlimo arčiau tilto.

                                    ,,Prašau perkelkite stotelę į pažymėta vietą, nes:
                                    1. Keleiviams nebereikės laukti autobuse kol jis stovi prieš raudoną šviesoforą
                                    2. Daug papildomų judėjimo ryšių yra ties tiltu: laiptai, galimybė eiti po tiltu ir taip netrukdomam patekti į kitą gatvės pusę, žmonėms iš kitos gatvės pusės praeiti po tiltu ir užlipus laiptais iškart pakliūti į stotelę
                                    3. Patogesnis, greitesnis patekimas ant laiptų vedančių į Aukštaičių gatvę.
                                    4. Perkėlus stotelę atsiranda galimybė panaudoti papildomą eismo juostos dalį išsukimui į dešinę, taip atlaisvinant vietos ir važiuojantiems Drujos gatve tiesiai (link stoties). Šiuo metu šiek tiek stabdosi eismas, nes toje vietoje susiplaka tiek viešasis transportas, tiek sukantys i dešinę, tiek važiuojantys tiesiai.
                                    Būčiau labai dėkingas (esu tikras, kad ne aš vienas)''

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	780
Size:	173,4 kB
ID:	1973396


                                    SĮ „Susisiekimo paslaugos“:

                                    ,,Dėkojame Jums už pasiūlymą.

                                    Atsakydami norime pažymėti, kad svarbūs veiksniai planuojant viešojo transporto tinklą ir stotelių vietas yra gatvių infrastruktūros tinkamumas viešojo transporto eismui, transporto priemonių eismo ir keleivių saugumo užtikrinimas, galiojantys Lietuvos Respublikos teisės aktai ir dokumentai.

                                    Išnagrinėjus Jūsų siūlomą stotelės perkėlimo vietą, informuojame, kad siūloma stotelės vieta prieštarautų Statybos techninio reglamento 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai.“ 206 punktui, kuriame nurodoma, kad stotelės įrengiamos už sankryžų pagal eismo kryptį.

                                    Apgailestaujame, tačiau stotelės vietos keisti negalime.''

                                    Comment


                                      #38
                                      Čia problemą gal galėtų išspręsti ir fiziškai atskirta VT juosta, kurioje neliktų šviesoforo (kaip kad prie Žemaitės LIDL). Bet formaliai sankryža vis tiek liktų, tai nesu iki galo tikras, ar tai atitinktų reglamentą.

                                      Šiaip tai stotelę perkelti tikrai reikėtų.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        #39
                                        Dabar reikia pergalvoti kur mieste įrengta ne pagal tą reglamentą ir nurodyti VMSA ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Dabar reikia pergalvoti kur mieste įrengta ne pagal tą reglamentą ir nurodyti VMSA ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“
                                          Pati populiariausia ir nepatogiausia (vairuotojų atžvilgiu) - Žaliasis tiltas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X