Reiktų įsitikinti kaip įrengta.
Žemaitės skvere mačiau Grinda sudėjo pasleptus bordiūrus, t. y. keliais cm žemiau dangos viršus, galbūt ir čia taip pat padarė
Reiktų įsitikinti kaip įrengta.
Žemaitės skvere mačiau Grinda sudėjo pasleptus bordiūrus, t. y. keliais cm žemiau dangos viršus, galbūt ir čia taip pat padarė
Iš vaizdo nepanašu, kad ten koks nors rimtesnis bordiūras būtų.
Reikia nebijoti tokiems dalba##bams tiesiai šviesiai pasakyti, kad jie yra dalba##bai ir už tai gaus baudą. Iš mano praktikos didžioji dauguma iškart supranta savo klaidą.
23. Vienoje kelio vietoje (kelio skerspjūvyje), neįskaitant dubliuojančiųjų ženklų ir papildomų lentelių, turi būti įrengiami ne daugiau kaip trys ženklai. Gyvenvietėse vienoje vietoje (kelio skerspjūvyje) prireikus gali būti įrengti ne daugiau kaip keturi ženklai.
Islandijos g. tako papuošimas apie nieką:
Įvažiavimas į Islandijos gatvę (mažos taršos zoną)
Vilniaus g. ties Kudirkos a. Taip ir nesupratau šitos "saugumo salelės".
Nebus čia kartais saugumo priemonė Naujųjų nakčiai? Hipotezė - blokai bus ant važiuojamosios dalies, kad prevenciškai draustis nuo tokių įvykių kaip Vokietijoje, kai į minią įlekia automobilis.
Nebus čia kartais saugumo priemonė Naujųjų nakčiai? Hipotezė - blokai bus ant važiuojamosios dalies, kad prevenciškai draustis nuo tokių įvykių kaip Vokietijoje, kai į minią įlekia automobilis.
Man atrodo, senamiesčio tokias gatves pavertus į:
- visos dangos viename lygyje per visą plotį
- visas eismas lygiavertis vieni prieš kitus
- įvedus kilpinį eismą
tokius, ir antrame plane matomus, ženklus išvis būtų galima visus panaikinti. Gal apie kažką nepagalvojau?
Senamiesti toliau negailėstingai asfaltuos, net tokią gatvę, kaip Liejyklos, kur danga puikios būklės ir joje mėgstama pademonstruoti auromobilių įsibėgejimo galimybes (o ypač vakarais ir naktimis)
Dėl Senamiesčio gatvių gal reikėtų dar luktelėti daugiau informacijos arba darbų pradžios. Tilto g. irgi pažymėta asfaltuojamų, bet turėtų būti tęsiamas darbas pagal projektą su granito dangomis, kaip sutvarkyta praėjusiais metais pirma atkarpa.
Dar vasario mėn. protokoluose buvo tokia informacija apie svarstytus klausimus:
4. SVARSTYTA. Dėl Senamiesčio gatvių remonto.
Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė informaciją apie planuojamus darbus Liejyklos, Rūdininkų, Visų Šventųjų, Jogailos, Subačiaus, Sukilėlių gatvėse.
Klausimus pateikė ir pasisakė V. Benkunskas, A. Kulbė, V. Ūsas.
NUSPRĘSTA.
1. Prašyti Infrastuktūros grupės:
1.1. planuojant darbus Liejyklos g. iki vasaros įsivertinus galimybes suremontuoti šias atkarpas:
- nuo Universiteto g. iki trinkelių dangos pabaigos pasiūlant pertvarkymus šaligatviuose;
- nuo trinkelių iki S. Gucevičiaus atnaujinant dangas;
- nuo S. Gucevičiaus iki viešbučio Artis atnaujinant dangas;
- nuo viešbučio Artis iki Vilniaus g., susižiūrint nuokalnę ir įsivertinant pėsčiųjų takų plotį;
1.2. Rūdininkų g. numatyti dangų atnaujinimą išlaikant dviračių taką iki sankryžos su Visų Šventųjų g., likusioje dalyje iki Pylimo g. įvertinti pėsčiųjų takų plotį;
1. 3. Visų Šventųjų g. įvertinti pėsčiųjų takų plotį;
1.4. ruošti Jogailos g. sutvarkymo projektą;
1.5. Subačiaus g. atkarpoje tarp Maironio g. ir Sukilėlių g. įvertinti dviračių jungčių, parkavimo ir želdynų poreikius pasiūlant pertvarkymus.
Nors turbūt nėra daug šansų, kad Liejyklos g. bus atsisakyta asfalto, bet gal? Bent jau pločiai turėtų keistis.
Comment