Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Puikus pakilimo takas. Su kokiu BMW 535 gal net iki 180 km/h pavyktų iškočioti. Eismas sklandžiai tokiu greičiu judės.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bus geras driftas į įkalnę Paupys -> Lidl prie geležinkelio.
    Ne taip greitai, smarkuoliai. Driftas tik gabiausiems vairuotojams.

    Va vyšnaitė ant asValdo torto. Jau laukiu nesulaukiu, kada sužymės skiriamasias linijas.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	182,5 kB ID:	2140382

    Click image for larger version  Name:	Untitled2.jpg Views:	0 Size:	192,3 kB ID:	2140383

    Comment


      Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
      Ne taip greitai, smarkuoliai.
      Nėr ko čia stabdyti, kai eismo juosta 6 metrų pločio. Tik "gazas - dugnas"

      Comment


        Šiaip šitoj vietoj gražiai tilptų dvirtakis ir lygiagreti parkofkė.

        O dėl drifto gabiausiems, tai kažkada esu šitoj vietoj savo ego gavęs susirinkt nuo asfalto. Vėlai vakare parmyniau iš Juodo kelio ir norėjau pavaryt serpantinais kaip kalnuose. Prieš bažnyčią drąsiai guldžiau dviratį ant šono... ir posūkį išėmiau čiuoždamas ant vieno šiknos žando. Teko pasigydyt gerą nubrozdinimą kelias savaitęs... Gerai, kad tuo metu joks BNB nedriftino į viršų.

        Comment


          Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą



          Ne taip greitai, smarkuoliai. Driftas tik gabiausiems vairuotojams.

          Va vyšnaitė ant asValdo torto. Jau laukiu nesulaukiu, kada sužymės skiriamasias linijas.

          Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	182,5 kB ID:	2140382

          Click image for larger version Name:	Untitled2.jpg Views:	0 Size:	192,3 kB ID:	2140383
          tilptu lygegretus parkavimas, krumai, platesnis saligatvis

          Debilai.. nieko cia nepasakysi.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

            Aukštaičių g. tvarko. Nuskustas asfaltas, įrengiamos pėsčiųjų salelės, keičiami bortai. Juostos vis tiek lieka belenkokio pločio.

            <..>
            Kas kartą pamačius tvarkomas vietas norisi džiaugtis tuo. Bet kai tvarkymo darbai artėja į pabaigą, deja, nesigauna. Dar vienas skundas-įrašas į forumą.

            Suvedė asfaltą su anksčiau buvusiu bruku (gal dar turėt viltį, jog čia pertvarkys?). Jau dabar lapai kraupiasi, tai po lietais bus sąnašų griovelis. Na ir asfaltuotas plotas "sustoti draudžiama".

            Click image for larger version  Name:	a.jpg Views:	0 Size:	289,8 kB ID:	2141653
            Click image for larger version  Name:	aa.jpg Views:	0 Size:	336,0 kB ID:	2141654
            Click image for larger version  Name:	aaa.jpg Views:	0 Size:	185,6 kB ID:	2141655

            Į tvarkau miestą užregistravau

            Comment


              Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

              Suvedė asfaltą su anksčiau buvusiu bruku (gal dar turėt viltį, jog čia pertvarkys?).
              O kas čia negerai? Nežinau kaip ten dėl vandens kaupimosi, bet visa Europoje pilna tokių.

              Comment


                Aukščių skirtumas turėtų būti, tačiau šiuo atveju jis atrodo per daug didelis. Kitas dalykas, kam ir šią naują atkarpą perasfaltavo, jei ji buvo sutvarkyta prieš kelis metus?

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                  O kas čia negerai? Nežinau kaip ten dėl vandens kaupimosi, bet visa Europoje pilna tokių.
                  Gal iš nuotraukų ne taip aiškiai matosi. Anksčiau asfaltas buvo suvestas lygiai į bruko aukštį. (StreetView net matosi) Dabar asfalto kraštas yra 3-5 cm aukščiau bruko. Padarytas griovys palei bortą.
                  Kitoje gatvės pusėje viskas suvesta į bruko lygį.
                  Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.07.19, 13:42.

                  Comment


                    Kad brukas žemiau, taip kaip tik gerai. Daug kur pasaulyje prie bortų iš betoninių elementų, trinkelių ar akmenų yra formuojamas lovys vandeniui subėgti, tada asfaltas privedamas kokį 1-2 cm aukčiau. Taip sklandžiau vanduo nubėga ir išvengiama balų prie borto, neaptaškomi pėstieji. Deja pas mus ši "technologija" dar neatkeliavo

                    Comment


                      A.Ramanauskas apturėjo interviu su Benkunsku. Kalbėjo ir apie eismo organizavimą, mažos taršos zonos įvedimą nuo sausio 1. Man pasirodė keista, kad apie tai viešojoje erdvėje mažai ( visiškai ) nekalbama. Teko gyventi mieste, kuriame tokia schema buvo diskutuojama/pristatinėjama bent 2 metus. Iš jų, vieneri metai ar pan buvo bandomasis periodas, kai kameros veikė ir pan, tik vis dar buvo leidžiama įvažiuoti į zoną.
                      Taigi, pasidomėjau, kokie gi bus tie Vilniaus zonos apribojimai ir, oh dear, schema, sakyčiau labai jau pataikūniška aftamabilystams. Neradau patikimos nuorodos ( čia ta komunikacijos problema ), bet pagal pateiktoje nuorodoje į tv3 straipsnį sančius duomenis, nuo sausio 1 į senamiestį negalės įvavžiuoti automobiliai, pagaminti anksčiau nei ... 2001 ( taigi 24 metų senumo ... ). Palyginimui, UK minimalus euro standartas dyzeliui jau dabar yra euro 6, benzinui - euro 4.

                      Interviu nuoroda: https://youtu.be/ie3_FfnAwUk?t=3192&si=z5WZ7taRY9ZcvWMw

                      Comment


                        Spėju laukia kol praeis rinkimai

                        Comment


                          Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                          A.Ramanauskas apturėjo interviu su Benkunsku. Kalbėjo ir apie eismo organizavimą, mažos taršos zonos įvedimą nuo sausio 1. Man pasirodė keista, kad apie tai viešojoje erdvėje mažai ( visiškai ) nekalbama. Teko gyventi mieste, kuriame tokia schema buvo diskutuojama/pristatinėjama bent 2 metus. Iš jų, vieneri metai ar pan buvo bandomasis periodas, kai kameros veikė ir pan, tik vis dar buvo leidžiama įvažiuoti į zoną.
                          Taigi, pasidomėjau, kokie gi bus tie Vilniaus zonos apribojimai ir, oh dear, schema, sakyčiau labai jau pataikūniška aftamabilystams. Neradau patikimos nuorodos ( čia ta komunikacijos problema ), bet pagal pateiktoje nuorodoje į tv3 straipsnį sančius duomenis, nuo sausio 1 į senamiestį negalės įvavžiuoti automobiliai, pagaminti anksčiau nei ... 2001 ( taigi 24 metų senumo ... ). Palyginimui, UK minimalus euro standartas dyzeliui jau dabar yra euro 6, benzinui - euro 4.

                          Interviu nuoroda: https://youtu.be/ie3_FfnAwUk?t=3192&si=z5WZ7taRY9ZcvWMw
                          Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.

                          P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                            Priklauso koks realus tokios mažos taršos zonos įvedimo tikslas - sumažinti automobilių skaičių centre, surinkti daugiau pinigų ar iš tikrųjų, sumažinti taršą. Nes jeigu kalbame apie konkrečiai taršos sumažinimą, tai viskas kaip tik logiškai daroma - įvedamas žemas startas ir pamažu griežtinamas, kad aptarnaujantis tranportas ir gyventojai spėtų atsinaujinti.

                            P.S. Lyginti UK ir Lietuvos nėra visai racionalu, kai UK vidutinis automobilio amžius dvigubai mažesnis (UK 8.8 metai, o Lietuvoje - 16.2).
                            Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).

                            [Papildymas]
                            Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
                            https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar

                            Dyzelių statistika:
                            https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
                            Paskutinis taisė bim_bam; 2024.08.02, 15:43.

                            Comment


                              Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                              Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali.
                              Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                Būtent dėl to ir nereikia daryti staigių judesių, akimirksniu atkertant nemažai daliai tų dyzelių prisipirkusių gyventojų galimybę pasiekti namus, darbus, aptarnauti barus, kavines, muziejus. Teisingai daro kad taiko pereinamą laikotarpį. Aišku, visada atsiras siūlančių "įvedam nuo ryt, tegul visi per naktį nuperka naujas mašinas" bet tai fanatikų šnekos. Bet kokie kardinalūs sprendimai turi remtis ilgalaikiu planavimu.
                                Viskas puiku, važinėkit su tuo dyzeliu. Tik ne į miesto centrą. Kolektyvinė žmonių sveikata triumfuoja prieš individo patogumą pigiai, bet taršiai, atvykti į miesto centrą.

                                Comment


                                  Fanatikams (čia ne jums asmeniškai taikau, kiek labiau visiems, kurie pasisako už radikalius sprendimus čia ir dabar) viskas visada būna labai paprasta. Jam neegzistuoja vietinių gyventojų, neegzistuoja pvz verslo, kuris yra investavęs į senas transporto priemones ir negali sau leisti naujesnių. Dažniausiai dėl to, kad tuos kardinalius sprendimus jie siūlo kažkam kitam, bet tik ne sau. Bet vos tik koks nors seimas pasiūlo naują mokestį konkrečiai jiems (kaip pvz, NT mokestis) iš karto prasideda inkštimas iš serijos "vagiai valdžioje". Čia klasika - labai lengva aukoti dėl bendro (o tuo pačiu ir savo) gerbūvio kitų žmonių interesus.
                                  O jei atsakant konkrečiai jums - pakartosiu, bet kokie visuomenės reiškiniai yra grindžiami planavimu. Negalima nuo rytojaus įkalti naują mokestį arba ribojimą, paliečiantį daugumą žmonių, nes žmonės planuoja savo išlaidas, darbus ir pan. Dėl to teisingai dabar plečiamas parkavimas į miesto rajonus (pamažu, kad gyventojai spėtų prisitaikyti) bei įvedama ta taršos zona - po truputį, žingsnis po žingsnio griežtinant. Nes kaip reaguotumėte jei kažkas įvestų privalomą 500 eur gynybos mokestį visiems Lietuvos gyventojams, nuo rytojaus? Taip mes tikrai prisipirktume nemažai naujų tankų ir priešlėktuvinės gynybos. Nu ir dzin kad pusė Lietuvos negalėtų sau leisti išleisti vaikų į mokyklą, "kolektyvinis žmonių saugumas" juk svarbiausia, ane?

                                  Comment


                                    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                                    Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).

                                    [Papildymas]
                                    Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
                                    https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar

                                    Dyzelių statistika:
                                    https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
                                    Jo jo, čia viskas tikrai dėl taršos ir tikrai ne tų pačių naftininkų stumiamas reikalas ir niekaip nesusiję su tuo, kad iš barelio naftos pasigamina 3-4 kartus daugiau benzino už dyzelį, bet tie begėdžiai lietuviukai sudegina 6-7 kartus daugiau dyzelio, nei benzino. Tikrai tikrai nesusiję...

                                    Comment


                                      Atrodo, pagaliau bus sprendžiama kilpinio eismo neegzistavimo problema Liejyklos/Totorių g. sankryžoje - šiandien montavo kameras. Čia, gali būti, dar ir tam, kad užtikrintų mažą taršos zona - gi įsipareigojimas yra, kad ji veiks nuo sausio.

                                      Comment


                                        Tilto gatvės bandomasis kažkas

                                        Click image for larger version

Name:	20240812_192001.jpg
Views:	623
Size:	2,04 MB
ID:	2146172

                                        Click image for larger version

Name:	20240812_191936.jpg
Views:	2141
Size:	3,00 MB
ID:	2146171

                                        Click image for larger version

Name:	20240812_191950.jpg
Views:	638
Size:	2,55 MB
ID:	2146170

                                        Click image for larger version

Name:	20240812_192026.jpg
Views:	634
Size:	2,20 MB
ID:	2146169

                                        Click image for larger version

Name:	20240812_192046.jpg
Views:	657
Size:	2,30 MB
ID:	2146168

                                        Comment


                                          Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X