Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
    Delfiai tiesiog dės bileką ką žmonės skaito. Sukalk šviečiamąjį straipsnį tokia forma ir su tokia antrašte, kad būtų geras skaitomumas - ir įmes.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
      Buvo daroma, bet nepakankamais tempais. Čia reiktų per galvą kalti per visur - bilbordai, plakatai stotelėse, viešos diskusijos su pavyzdžių iš vakarų Europos demonstravimu. Ir paraleliai darbas, darbas ir dar kartą - darbas. O koks darbas senamiestyje buvo atliktas tarkime Šimašiaus, apart rekonstruotą Vilniaus gatvę? Nepaisant to kad tai yra labiau win nei lose scenarijus, ji suveikė kaip antireklama - beveik du metus buvo išknista viena kertinių senamiesčio gatvių, kai darbo ten intensyviai dirbant buvo kokiai porai mėnesių.
      Na ok, dar iš win scenarijų galima būtų prisiminti tranzitinio eismo senamiestyje draudimą. Bet tuo atveju jokios viešos komunikacijos iš viso beveik nebuvo daroma. Čia juk neužtenka mero paskyroje parašyti, čia reikia per visur skalambyti kartu su pavyzdžiais, parodant naudingumą. Pvz prieš metus tokią ir anokią gatvę lankydavo tiek žmonių, dabar tiek. Prieš metus verslas užsidirbo tiek pinigų, o dabar tiek. Prieš metus senamiestyje pravažiavo tiek automobilių (sukėlę tokią ir anokią taršą), o dabar - tiek kartų mažiau. Tada nemažai daliai žmonių atkristų daug klausimų, nes pvz net iki dabar Feisbuke randu žmonių, kurie įsitikinę kad kilpinio eismo įvedimas sunaikino nemažą dalį verslų, nes tapo sunkiau atvažiuoti.

      O lietrytis ir kitu šūdportaliai taip, problema. Bet tai nereiškia kad nereikia nieko daryti.

      Comment


        Taigi švietė visuomenę prieš Šimašiaus, prie kiekvieno savivaldybės švietimo atsirasdavo autobuso vairuotoja Janina nesugebanti arčiau 1,5 m bortelio važiuoti.

        Comment


          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
          Tragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.
          Kad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.
            Kad buvo bandoma, bet gi neleido, tada kai kur darė paprastąjį remontą.

            Comment


              Eiliniai gyventojai ir neturi nusimanyti kokia infrastruktūra turi būti mieste ir užsiiminėti jos įrengimu. Šią funkciją turi atlikti savivaldybė, tada jos konkretus skyrius. Toliau savivaldybė galėtų kreiptis į architektus, kad šie parengtų miesto mastu infrastruktūros sutvarkymo brėžinius arba bent schemas, visuomenės informavimo medžiagą. Turėtų tame pačiame VMS tinklapyje būti pavaizduota kaip gali ir turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra su pavyzdžiais kas ir kodėl daroma taip, o ne kaip buvo padaryta, kas su senu projektavimu negerai. Turi būti kuo vizualesnė medžiaga ir kuo mažiau teksto, nes vaizde telpa 1000 žodžių (kaip sako geras posakis).

              Bet viskas prasideda nuo generalinio planavimo - tai yra viršūnė turi suformuoti gaires pagal kurias bus visu miesto mastu planuojama ir įrengiama infrastruktūra ir tada pagal gaires parengiami projektai ar bent schemos (kurias, labai svarbu, rengia architektai ir/arba urbanistai, o ne vadybininkai ar kasininkai ar buhalteriai) ir tik jas parengus imamasi fizinių darbų.

              Maždaug taip - gal kas turės ką papildyti ar pakoreguoti.
              Paskutinis taisė spekas; 2024.06.08, 12:56.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Eiliniai gyventojai ir neturi nusimanyti kokia infrastruktūra turi būti mieste ir užsiiminėti jos įrengimu. Šią funkciją turi atlikti savivaldybė, tada jos konkretus skyrius. Toliau savivaldybė galėtų kreiptis į architektus, kad šie parengtų miesto mastu infrastruktūros sutvarkymo brėžinius arba bent schemas, visuomenės informavimo medžiagą. Turėtų tame pačiame VMS tinklapyje būti pavaizduota kaip gali ir turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra su pavyzdžiais kas ir kodėl daroma taip, o ne kaip buvo padaryta, kas su senu projektavimu negerai. Turi būti kuo vizualesnė medžiaga ir kuo mažiau teksto, nes vaizde telpa 1000 žodžių (kaip sako geras posakis).

                Bet viskas prasideda nuo generalinio planavimo - tai yra viršūnė turi suformuoti gaires pagal kurias bus visu miesto mastu planuojama ir įrengiama infrastruktūra ir tada pagal gaires parengiami projektai ar bent schemos (kurias, labai svarbu, rengia architektai ir/arba urbanistai, o ne vadybininkai ar kasininkai ar buhalteriai) ir tik jas parengus imamasi fizinių darbų.

                Maždaug taip - gal kas turės ką papildyti ar pakoreguoti.
                Tai buvo parengta - "Vilniaus gatvių standartas".

                Naujasis Vilniaus gatvių standartas (vilnius.lt)

                Bėda, kad jo nesilaikoma - vietoje ženklų, tvirtinamų ant apšvietimo atramų, bedamas naujas stulpas trukdantis pėstiesiams ir pan.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Tai buvo parengta - "Vilniaus gatvių standartas".

                  Naujasis Vilniaus gatvių standartas (vilnius.lt)

                  Bėda, kad jo nesilaikoma - vietoje ženklų, tvirtinamų ant apšvietimo atramų, bedamas naujas stulpas trukdantis pėstiesiams ir pan.
                  VMS Infrastruktūros poskyrio žmogus, vadovaujantis šaligatvių ir gatvių remontui tam tikruose rajonuose, net nežinojo, kad egzistuoja tokie standartai kai su juo bendravau. Kitais kartais bendraujant su tuo pačiu poskyriu man buvo pasakyta maždaug: ,,kodėl turėtume jų laikytis?''...

                  Kyla daugybė klausimų. Kaip taip gali būti, kad pati VMS nesilaiko savo paties sandartų? Kodėl neskalpuojami tie, kurie nesilaiko? Kodėl jau n metų nesilaikoma ir nekeičiamas darbų atlikimo būdas kuomet tiesiog įamžinamas sovietmetis tik atnaujinant tai kas yra, bet nekeičiant gatvės elementų parametrų? Ką daryti, kad pakeisti šitą barbarizmą? Gal į kokią ministeriją kreitptis? Nežinau.

                  Comment


                    Geriau paklauskit, kaip sekasi VMS parengto Darnaus judumo plano išsikeltų tikslų įgyvendinimas.

                    Comment


                      Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
                      Geriau paklauskit, kaip sekasi VMS parengto Darnaus judumo plano išsikeltų tikslų įgyvendinimas.
                      Nėra laiko - reikia kovoti su klimato kaita, nes už 12 metų visi mirsime.

                      Comment


                        Užtai turim laiko ir lėšų pėsčiųjų mygtukų įrenginėjimui. Na žinot – kaip sako vairuotojai – kad stovėdami be reikalo neterštų aplinkos.

                        Comment


                          Smagiausia keliavimo senamiesčiu dalis - kai vairuotojai kerta ištisinę, važiuoja per plytą, kol tu važiuoji dviračiu pagal taisykles ir tada kai jiems tenka stabdyt išpūčia akis ir aiškina...

                          Tragiškai trūksta fizinių barjerų, nes beždžionėm už vairo nusispjaut ant taisyklių.

                          Comment


                            Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
                            Smagiausia keliavimo senamiesčiu dalis - kai vairuotojai kerta ištisinę, važiuoja per plytą, kol tu važiuoji dviračiu pagal taisykles ir tada kai jiems tenka stabdyt išpūčia akis ir aiškina...

                            Tragiškai trūksta fizinių barjerų, nes beždžionėm už vairo nusispjaut ant taisyklių.
                            Dėkokim nuostabiam mūsų miesto merui, grąžinusiam tranzitinį eismą į senamiestį.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Čia taip atrodo Vilniaus "pėsčiųjų" gatvės ))
                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Dėkokim nuostabiam mūsų miesto merui, grąžinusiam tranzitinį eismą į senamiestį.
                                O ne prokuratūra/policija vėjus pradėjo kelt, kad fiziniai barjerai neatitinka kažkokių reikalavimų?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  <..> Nėra ten jokio poreikio turėti tris juostas, o ir pertvarkyt reikėtų ilgesnę atkarpą.
                                  "Baiiikit, nemanau". Bus pats tas, labai puikus privažiavimas, būsimam piligrimų centrui su n+k parkavimo vietų kieme.

                                  Subačiaus g. granitiniai bortai ir naujas aksvaldas.


                                  Click image for larger version

Name:	sub.png
Views:	687
Size:	798,4 kB
ID:	2138408

                                  Comment


                                    Puikus pakilimo takas. Su kokiu BMW 535 gal net iki 180 km/h pavyktų iškočioti. Eismas sklandžiai tokiu greičiu judės.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Puikus pakilimo takas. Su kokiu BMW 535 gal net iki 180 km/h pavyktų iškočioti. Eismas sklandžiai tokiu greičiu judės.
                                      Bus geras driftas į įkalnę Paupys -> Lidl prie geležinkelio.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        O ši vieta paprastai išsprendžiama neišlipant iš statinio ribų:
                                        - Aukštaičių g pajungi statmenai
                                        - tuomet gali įrenti perėją be saugos salų
                                        - o kitoje pusėje tiesiog šaligatvio dalyje įrengi įvažiavimą iki statinio ribos
                                        - tuomet gali panaikinti Šimaitės ir Kūdrų g. sujungimus su Maironio g..

                                        Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	640 Size:	92,7 kB ID:	2131235
                                        Aukštaičių g. tvarko. Nuskustas asfaltas, įrengiamos pėsčiųjų salelės, keičiami bortai. Juostos vis tiek lieka belenkokio pločio.

                                        O liūdniausias dalykas, kad paprastojo remonto būdų tvarkomose gatvėse (daugumoje) deda granitinius bortus. O ten, kur parengti ankstesni projektai, deda paprastus. Net neatsižvelgia, kad prieš tai sutvarkytame Paupio kvartale yra sukloti granitiniai.

                                        Click image for larger version  Name:	auk4.jpg Views:	0 Size:	381,6 kB ID:	2140082

                                        P.S. atsiprašau už nuotraukų kokybę prieš saulę.
                                        Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.07.10, 14:50.

                                        Comment


                                          Atmazkių programelė atsakė, kad kreivarankių brokų netvarkys, nes kažko nerado ir kažko nėra planuose.

                                          Arklių g.:
                                          https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/368068
                                          https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/368062

                                          Comment

                                          Working...
                                          X