Protingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąProtingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.
- 4 patinka
Comment
-
Judesys teisinga linkme, tik mane neramina bent du dalykai:
1.Kaip bus su lietvamzdžiais - tikiuosi pajungs į lietakyną. Kitokiu atveju toks neracionalumas bus vertas keiksmažodžių lavinos kaip minimum, nes tada tokia padėtis liks dešimtmečiams.
2. Kodėl dviračių takai minimi atskirai? Tikiuosi jų kaip nors neatskirs nuo bendro eismo pvz skirtingu lygiu, bortais ar dar kuo? Nebent kalbama apie juos Maironio dalyje nuo Užupio g. iki Subačiaus g. tuomet lyg ir gerai.Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 17:58.
Comment
-
Yra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.
O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
VT nauja planuojama atkarpa beje irgi planuojama per Aukštaičių g.:
https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 17:53.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąYra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.
O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kažin ar sodo vientisumas yra aukščiau už žmonių gerovę, sveikatą ir saugumą. Jei ką ir reikia naikinti, tai Aukštaičių g. (paverčiant ją akligatviu), o ne Maironio.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Idealiu atveju reiktų naikinti Maironio gatvę, Auktaičių paverst akligatviu ir baigt su tranzitu šita kryptimi.
Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
„Kas dabar jau veikia – tai kelios gatvės, kuriose yra draudžiamas eismas tiek dviračiais, tiek paspirtukais.“
Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:
Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.
Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.
Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąLietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Logikos nulis. Vietoje to, kad tranzitinis eismas vyktų aplink gyvenamąjį kvartalą, tu nori jį NUKREIPTI į kvartalą? Kokiais standartais, gerosios praktikos gairėmis, ar absoliučiai kuo nors tu vadovaujies tokią nesąmonę siūlydamas?
Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.
Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?
Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.
O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Dėl kilpinio eismo pažeidimų fiksavimo man irgi yra kilęs klausimas. Prie KAM, Totorių - Liejyklos g. sankryžoje, fizinės kliūtys yra nuimtos ir ten yra masiškai sukama iš Tototių g. į kairę (Liejyklos g.) link Katedros, arba kiaurai per plytą Liejyklos g. link Katedros. Kadangi bet kuriuo metu atėjus į vietą pamatau pažeidėjus, tiesiog dvejoju, ar tikrai stebėjimas veikia, nes pažeidimai siunčiami turėtų būti masiškai.
Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Mažiau putojimosi - daugiau analizės.
Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.
Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?
Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.
O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.
Problema identifikuota, bet jos sprendimui - 2/10 įvertinimas. Siūlai naikinti eismą aplink gyvenamą ir komercinį kvartalą ir visą eismą siųsti PER kvartalą. Labai stengiaus nesiputoti, na bet tikrai, objektyviai blogą "sprendimą" pasiūlei.
- 2 patinka
Comment
-
Made in Vilnius 2024.04.20
Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija
UAB „Grinda“ praneša, jog penktadienį galiausiai užbaigė Šv. Stepono gatvės rekonstrukciją. Darbai buvo vykdomi nuo praeito rudens.
„Grinda“ sako, jog šioje 400 metrų atkarpoje atlikta ištisinio asfaltavimo, bortų ir šaligatvio remonto darbai.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
Comment
Comment