O ten pirmoje nuotruakoje kavine užtvėrusi kuoliukais dalį kelio kai suprantu? Ten matyt irgi toleruojamos tokios nesąmonės?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Kilo klausimas. Jei planuojama VT maršrutas Aukštaičių gatve, jį paleidus ir pajungus papildomai trūkstamą jungtį, VT būtų galima naikinti gatvės atkarpoje, kuri eina per Misionierių sodą. O jei toje Misionierių sodų atkarpoje nebeliktų VT tuomet tą gatvės atkarpą galima panaikinti (tik aišku paliekant / nutiesiant kur reikia šaligatvius su dvirtakiais) ir sukurti vieną didelę išpuoselėtą žalią erdvę.
- 1 patinka
Comment
-
Mane labai stebina tokie pasiūlymai. Tai tada visą srautą nukreipt Aukštaičių, Užupio gatvėmis? Maironio g. ir buvo tiesiama tuo tikslu, kad nereiktų važinėti siauromis senamiesčio ir Užupio gatvelėmis ir jos būtų atlaisvintos nuo eismo. Šitas pasiūlymas yra iš „linijinio parko“ kategorijos.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Idėja ta, kad, kalbant apie tamsiai mėlyna spalva pažymėtą atkarpą, jei jau ji bus ir joje numatytas VT ir, darau prielaidą - bus ir autotransportui skirta (būtų itin keista jei nebūtų) tai reiškia kad ta vieta ir taip nusimato būsimas eismas. Taip išeina, kad tuomet bus dvi atkarpos: ir per Misionierių sodą, ir naujoji atkarpa. Kadangi kalbame apie senamiestį ir tokią jautrią ir gražią vietą kaip Misionierių sodas, tad kodėl turėtume turėti dvi blogybes vietoje vienos? Kai atsiras naujoji atkarpa - kodėl tuomet nepanaikinus bent per Misionierių sodą einančios ir jį taip grubiai per pusę padalinančios atkarpos?
Ir ne, nepriimu argumento, kad tuomet Aukštaičių gatve vyks tranzitas (nebent kažko išties nematau ir parodysite tai, tada pakeisiu požiūrį), nes: tranzito ten neturėtų būti (tik VT galėtų tranzuoti), o autotransporto Aukštaičių gatve nelabai turėtų padaugėti jei ši gatvė nebus skirta tranzitui.
Taip pat atkreipkit dėmesį, kad eismas Aukštaičių gatve eitų pagrinde palei komercines patalpas. Gyvenamoji prasideda tik ties Drujos gatve. Tranzitinio autotransporto ten neturi būti, o vietinis nesudarys didelio srauto, tuo labiau ,kad jis ir neturėtų būti kreipiamas į vidurį Misionierių sodo, o kaip tik į priešingą pusę - link Drujos ir kad kuo greičiau į ją ir išsivažinėtų.Paskutinis taisė spekas; 2023.03.08, 21:29.
- 3 patinka
Comment
-
Grinda facebooke:
GRINDINIO PARADOKSAS
Paradoksas: grindinio danga (akmuo) beveik amžina. Nuo sunkiojo transporto greičiau susidėvi grindinio pagrindas (tai, kas yra po akmenimis).
Anuo metu, kai visos Vilniaus gatvės dar buvo tik grindžiamos, po miestą važinėjo arklinis transportas – nuo vežimaičių iki „konkės“, gatvių pagrindai ir buvo pritaikyti tokiam sąlyginai nedideliam šių transporto priemonių svoriui. Dabar po miestą zuja sunkiasvoris transportas – tad anksčiau įrengti (nors reguliariai remontuojami) pagrindai susidėvi, juos reikia taisyti ir papildyti.
Šiuo metu Pylimo gatvėje šalia Halės turgaus remontuojame tokį „banguojantį“ grindinį, kur iš stoties važiuojantys autobusai ir troleibusai ilgainiui suformavo gana gilias provėžas.
Išardydami grindinio dalį ir sutvirtindami gruntinį pagrindą, kiekvienai tašyto akmens trinkelei surandame naują vietą. Mat kiekvienas toks akmens luitas – unikalus ir nepakartojamas: skiriasi aukštis, ilgis, plotis, spalva... Tad dirbant tenka rasti būtent tokią trinkelę, kuri idealiai užpildo akmenų dėlionę. Kiekviena tokia rankomis perkeliama trinkelė, beje, sveria apie 8 kg, tad per darbo dieną per mūsų meistrų rankas pereina ne viena tona svorio.
Žinoma, reikia ištvermės – bet ištvermės mūsų vyrai gali pamokyti bet ką ; žinoma, reikia įgūdžių – bet nuovargį atperka suvokimas: akmuo nesusidėvi; galimas daiktas, po 100 metų tuos pačius akmenis kilos jau kitos kartos rankos.
Nuotr. - Titas Skvarnavičius
Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGrinda facebooke:
Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...
- 9 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMane labai stebina tokie pasiūlymai. Tai tada visą srautą nukreipt Aukštaičių, Užupio gatvėmis? Maironio g. ir buvo tiesiama tuo tikslu, kad nereiktų važinėti siauromis senamiesčio ir Užupio gatvelėmis ir jos būtų atlaisvintos nuo eismo. Šitas pasiūlymas yra iš „linijinio parko“ kategorijos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tas priekyje matomas šviesoforas tai klasika Atsistoji dešiniau, tai dar iš galo atvažiavusios kokios 2-3 mašinos gretimai sustoja ir tada vyksta kova kas ką aplenks iki kol priekyje susiaurės viskas iki 1 juostos
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąČia panašu, tik probleminės vietos pataisymas. Visgi buvo kžkokie rimti plani šiai gatvėi sutvakyti iš esmės iki Aušros vartų.
O baisiausia yra už ųviesofoto link centro, ilgasis autibusas kai važiuoja, galas su priekiu visas persikreipęs buna nuo tų gylių įdubų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip reiktų Užupio, Aukštaičių g. tranzitą naikinti, o ne kaip tik jį ten didinti.
Dabar Maironio dalis einanti per Misionierių sodą yra vos ne 4 juostų pakilimo takas ir dar dvipusis eismas...
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąDabar Maironio dalis einanti per Misionierių sodą yra vos ne 4 juostų pakilimo takas ir dar dvipusis eismas...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Sykį vienam vodyteliui aiškinau, kad šitos gatvės plotis yra beprasmiškai neracionalus. Vos akių neišdrąskė, bet negalėjo paaiškinti, kam toks plotis reikalingas.
- 2 patinka
Comment
-
Mane labai neramina Benkunsko programoje minimos senamiesčio gatvės, nes pergyvenu, kad bus ne rekonstruojama o tiesiog remonto būdu atnaujinamas sovietinis briedas ir tokiu būdu įšaldoma absurdiška padėtis n metų.- Ypatingą dėmesį skirsime Senamiesčio pėsčiųjų takams – jie bus atnaujinti ir pritaikyti patogiam judėjimui, kur galima, maksimaliai juos praplatinant. Siekiant kokybinio ir estetinio proveržio, esamas betono plytas keisime akmeninėmis trinkelėmis.''
Šiuo metu Vilniuje yra apie 230 km gatvių, kurių dangos būklė yra vertinama kaip bloga. Įvesime bazinį gatvės standartą, kuris užtikrins, kad ne kelios atrinktos, o 95 proc. Vilniaus miesto gatvių turėtų kokybišką dangą. Prioritetą skirsime blogiausios būklės gatvėms: Pylimo, Trakų, Liepkalnio, Kalvarijų ir kitoms.''
- 2 patinka
Comment
- Ypatingą dėmesį skirsime Senamiesčio pėsčiųjų takams – jie bus atnaujinti ir pritaikyti patogiam judėjimui, kur galima, maksimaliai juos praplatinant. Siekiant kokybinio ir estetinio proveržio, esamas betono plytas keisime akmeninėmis trinkelėmis.''
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMane labai neramina Benkunsko programoje minimos senamiesčio gatvės, nes pergyvenu, kad bus ne rekonstruojama o tiesiog remonto būdu atnaujinamas sovietinis briedas ir tokiu būdu įšaldoma absurdiška padėtis n metų.- Ypatingą dėmesį skirsime Senamiesčio pėsčiųjų takams – jie bus atnaujinti ir pritaikyti patogiam judėjimui, kur galima, maksimaliai juos praplatinant. Siekiant kokybinio ir estetinio proveržio, esamas betono plytas keisime akmeninėmis trinkelėmis.''
Šiuo metu Vilniuje yra apie 230 km gatvių, kurių dangos būklė yra vertinama kaip bloga. Įvesime bazinį gatvės standartą, kuris užtikrins, kad ne kelios atrinktos, o 95 proc. Vilniaus miesto gatvių turėtų kokybišką dangą. Prioritetą skirsime blogiausios būklės gatvėms: Pylimo, Trakų, Liepkalnio, Kalvarijų ir kitoms.''
Comment
- Ypatingą dėmesį skirsime Senamiesčio pėsčiųjų takams – jie bus atnaujinti ir pritaikyti patogiam judėjimui, kur galima, maksimaliai juos praplatinant. Siekiant kokybinio ir estetinio proveržio, esamas betono plytas keisime akmeninėmis trinkelėmis.''
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Jei jau minima, kad platins, tai paprastuoju remontu būdu tvarkyt neišeis. Šimašiaus sagos metu pagrindinis argumentas senamiestyje tvarkytis remonto būdu, buvo, kad tam nereikia projekto. Ko pasėkoja, neįsiveliama į KPD šantažus ir t.t. Žinoma, čia neaišku kokio lygmens projektas bus, gali nebūti niekuo reikšmingai geriau už remontą.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Kas čia vyksta?
Rašo, kad Skapo gatvės būkle skundžiasi gyventojai. Straipsnyje VMS ryšių su žiniasklaida specialistas giriasi, kad ir projektas yra ir visa kita. Tuo tarpu VMS administracijos direktorės pavaduotoja sako, kad jie be KPD gali tik kelis kvadratus sutaisyti. Pradeda atrodyti, kad VMS ryšių su žiniasklaida skyrius panašėja į propagandos skyrių ir apskritai VMS jaučiamas kažkoks ar tai proto aptemimas ar kas. Kaip yra iš tikrųjų?
VMS tinklapye vieninteliai duomenys, kuriuos randu, apie šaligatvių tvarkymą Skapo g yra 2019 m minimas 156 m šaligatvio remontas. Daugiau nerandu.
Tikiuosi jie apsiribos tik smulkiu pataisymu, nes kitaip bus įšaldytas sovietmetis.
Ar kas nors sustabdys juos nuo lindimo prie senamiesčio gatvių be rekonstrukcijų?
Jei Skapo g sukišti lietvamzdžius į kanalizaciją, grindinį padaryti viename lygyje, plyteles pakeisti į trinkeles, tai joje galėtų gerai išsitekti ir eilė automobilių (to nesiūlau, tik sakau kaip maksimalų variantą), ir pėstieji laisvai vaikščioti, ir dviračiai važiuoti, ir vaikų vežimėlius patogiai stumdyti.
Paskutinis taisė spekas; 2023.03.29, 15:38.
- 5 patinka
Comment
Comment