Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ten pirmoje nuotruakoje kavine užtvėrusi kuoliukais dalį kelio kai suprantu? Ten matyt irgi toleruojamos tokios nesąmonės?

    Comment


      Kilo klausimas. Jei planuojama VT maršrutas Aukštaičių gatve, jį paleidus ir pajungus papildomai trūkstamą jungtį, VT būtų galima naikinti gatvės atkarpoje, kuri eina per Misionierių sodą. O jei toje Misionierių sodų atkarpoje nebeliktų VT tuomet tą gatvės atkarpą galima panaikinti (tik aišku paliekant / nutiesiant kur reikia šaligatvius su dvirtakiais) ir sukurti vieną didelę išpuoselėtą žalią erdvę.

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1628
Size:	292,2 kB
ID:	2033024

      Comment


        Mane labai stebina tokie pasiūlymai. Tai tada visą srautą nukreipt Aukštaičių, Užupio gatvėmis? Maironio g. ir buvo tiesiama tuo tikslu, kad nereiktų važinėti siauromis senamiesčio ir Užupio gatvelėmis ir jos būtų atlaisvintos nuo eismo. Šitas pasiūlymas yra iš „linijinio parko“ kategorijos.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Idėja ta, kad, kalbant apie tamsiai mėlyna spalva pažymėtą atkarpą, jei jau ji bus ir joje numatytas VT ir, darau prielaidą - bus ir autotransportui skirta (būtų itin keista jei nebūtų) tai reiškia kad ta vieta ir taip nusimato būsimas eismas. Taip išeina, kad tuomet bus dvi atkarpos: ir per Misionierių sodą, ir naujoji atkarpa. Kadangi kalbame apie senamiestį ir tokią jautrią ir gražią vietą kaip Misionierių sodas, tad kodėl turėtume turėti dvi blogybes vietoje vienos? Kai atsiras naujoji atkarpa - kodėl tuomet nepanaikinus bent per Misionierių sodą einančios ir jį taip grubiai per pusę padalinančios atkarpos?

          Ir ne, nepriimu argumento, kad tuomet Aukštaičių gatve vyks tranzitas (nebent kažko išties nematau ir parodysite tai, tada pakeisiu požiūrį), nes: tranzito ten neturėtų būti (tik VT galėtų tranzuoti), o autotransporto Aukštaičių gatve nelabai turėtų padaugėti jei ši gatvė nebus skirta tranzitui.

          Taip pat atkreipkit dėmesį, kad eismas Aukštaičių gatve eitų pagrinde palei komercines patalpas. Gyvenamoji prasideda tik ties Drujos gatve. Tranzitinio autotransporto ten neturi būti, o vietinis nesudarys didelio srauto, tuo labiau ,kad jis ir neturėtų būti kreipiamas į vidurį Misionierių sodo, o kaip tik į priešingą pusę - link Drujos ir kad kuo greičiau į ją ir išsivažinėtų.
          Paskutinis taisė spekas; 2023.03.08, 21:29.

          Comment


            Kilpinis eismas turėtų būti plečiamas ir integruojama mūsų nagrinėjama teritorija. Aišku, jei nebus integruojama tada...

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1383
Size:	186,3 kB
ID:	2035738

            Comment


              Grinda facebooke:

              GRINDINIO PARADOKSAS
              Paradoksas: grindinio danga (akmuo) beveik amžina. Nuo sunkiojo transporto greičiau susidėvi grindinio pagrindas (tai, kas yra po akmenimis).
              Anuo metu, kai visos Vilniaus gatvės dar buvo tik grindžiamos, po miestą važinėjo arklinis transportas – nuo vežimaičių iki „konkės“, gatvių pagrindai ir buvo pritaikyti tokiam sąlyginai nedideliam šių transporto priemonių svoriui. Dabar po miestą zuja sunkiasvoris transportas – tad anksčiau įrengti (nors reguliariai remontuojami) pagrindai susidėvi, juos reikia taisyti ir papildyti.
              Šiuo metu Pylimo gatvėje šalia Halės turgaus remontuojame tokį „banguojantį“ grindinį, kur iš stoties važiuojantys autobusai ir troleibusai ilgainiui suformavo gana gilias provėžas.
              Išardydami grindinio dalį ir sutvirtindami gruntinį pagrindą, kiekvienai tašyto akmens trinkelei surandame naują vietą. Mat kiekvienas toks akmens luitas – unikalus ir nepakartojamas: skiriasi aukštis, ilgis, plotis, spalva... Tad dirbant tenka rasti būtent tokią trinkelę, kuri idealiai užpildo akmenų dėlionę. Kiekviena tokia rankomis perkeliama trinkelė, beje, sveria apie 8 kg, tad per darbo dieną per mūsų meistrų rankas pereina ne viena tona svorio.
              Žinoma, reikia ištvermės – bet ištvermės mūsų vyrai gali pamokyti bet ką ; žinoma, reikia įgūdžių – bet nuovargį atperka suvokimas: akmuo nesusidėvi; galimas daiktas, po 100 metų tuos pačius akmenis kilos jau kitos kartos rankos.
              Nuotr. - Titas Skvarnavičius
              Click image for larger version

Name:	334960755_1869033653467471_2031958076906333892_n.jpg
Views:	1316
Size:	450,3 kB
ID:	2035963

              Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
              Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
              Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Grinda facebooke:



                Click image for larger version

Name:	334960755_1869033653467471_2031958076906333892_n.jpg
Views:	1316
Size:	450,3 kB
ID:	2035963

                Tiesiog neįtikėtinai bukas darbų organizavimas ir technologija...
                Jie tikrai įsivaizduoja, kad išardydami kelių kvadratinių metrų grindinio plotelį, suformuos visus nuolydžius, įrengs kokybiškai pagrindus, kurie yra silpni???
                Maža to, ar paliks milžiniškus plotus grindinio su chaotišku eismu, parkavimu ir neaiškiu kiekus eismo juostų...
                Tas priekyje matomas šviesoforas tai klasika Atsistoji dešiniau, tai dar iš galo atvažiavusios kokios 2-3 mašinos gretimai sustoja ir tada vyksta kova kas ką aplenks iki kol priekyje susiaurės viskas iki 1 juostos

                Comment


                  Čia panašu, tik probleminės vietos pataisymas. Visgi buvo kžkokie rimti plani šiai gatvėi sutvakyti iš esmės iki Aušros vartų.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Mane labai stebina tokie pasiūlymai. Tai tada visą srautą nukreipt Aukštaičių, Užupio gatvėmis? Maironio g. ir buvo tiesiama tuo tikslu, kad nereiktų važinėti siauromis senamiesčio ir Užupio gatvelėmis ir jos būtų atlaisvintos nuo eismo. Šitas pasiūlymas yra iš „linijinio parko“ kategorijos.
                    Šiaip reiktų Užupio, Aukštaičių g. tranzitą naikinti, o ne kaip tik jį ten didinti.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                      Tas priekyje matomas šviesoforas tai klasika Atsistoji dešiniau, tai dar iš galo atvažiavusios kokios 2-3 mašinos gretimai sustoja ir tada vyksta kova kas ką aplenks iki kol priekyje susiaurės viskas iki 1 juostos
                      Kitaip sakant dragas

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Čia panašu, tik probleminės vietos pataisymas. Visgi buvo kžkokie rimti plani šiai gatvėi sutvakyti iš esmės iki Aušros vartų.
                        Ta visa atkarpa probleminė.
                        O baisiausia yra už ųviesofoto link centro, ilgasis autibusas kai važiuoja, galas su priekiu visas persikreipęs buna nuo tų gylių įdubų

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Šiaip reiktų Užupio, Aukštaičių g. tranzitą naikinti, o ne kaip tik jį ten didinti.
                          Būtent.
                          Dabar Maironio dalis einanti per Misionierių sodą yra vos ne 4 juostų pakilimo takas ir dar dvipusis eismas...

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	190,1 kB ID:	2036187

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Dabar Maironio dalis einanti per Misionierių sodą yra vos ne 4 juostų pakilimo takas ir dar dvipusis eismas...
                            Sykį vienam vodyteliui aiškinau, kad šitos gatvės plotis yra beprasmiškai neracionalus. Vos akių neišdrąskė, bet negalėjo paaiškinti, kam toks plotis reikalingas.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                              Sykį vienam vodyteliui aiškinau, kad šitos gatvės plotis yra beprasmiškai neracionalus. Vos akių neišdrąskė, bet negalėjo paaiškinti, kam toks plotis reikalingas.
                              Kad du tankai ir du autobusai prasilenktų

                              Comment


                                Šioje Trakų g nuotraukoje užfiksuotas požiūris į pėsčiųjų, pėsčiųjų su vaikų vežimėliais, ratuotų priemonių eismą ir infrastruktūrą kaip tokią:

                                Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	921
Size:	42,7 kB
ID:	2037898

                                Comment


                                  Mane labai neramina Benkunsko programoje minimos senamiesčio gatvės, nes pergyvenu, kad bus ne rekonstruojama o tiesiog remonto būdu atnaujinamas sovietinis briedas ir tokiu būdu įšaldoma absurdiška padėtis n metų.
                                  • Ypatingą dėmesį skirsime Senamiesčio pėsčiųjų takams – jie bus atnaujinti ir pritaikyti patogiam judėjimui, kur galima, maksimaliai juos praplatinant. Siekiant kokybinio ir estetinio proveržio, esamas betono plytas keisime akmeninėmis trinkelėmis.''

                                    Šiuo metu Vilniuje yra apie 230 km gatvių, kurių dangos būklė yra vertinama kaip bloga. Įvesime bazinį gatvės standartą, kuris užtikrins, kad ne kelios atrinktos, o 95 proc. Vilniaus miesto gatvių turėtų kokybišką dangą. Prioritetą skirsime blogiausios būklės gatvėms: Pylimo, Trakų, Liepkalnio, Kalvarijų ir kitoms.''

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Mane labai neramina Benkunsko programoje minimos senamiesčio gatvės, nes pergyvenu, kad bus ne rekonstruojama o tiesiog remonto būdu atnaujinamas sovietinis briedas ir tokiu būdu įšaldoma absurdiška padėtis n metų.
                                    • Ypatingą dėmesį skirsime Senamiesčio pėsčiųjų takams – jie bus atnaujinti ir pritaikyti patogiam judėjimui, kur galima, maksimaliai juos praplatinant. Siekiant kokybinio ir estetinio proveržio, esamas betono plytas keisime akmeninėmis trinkelėmis.''

                                      Šiuo metu Vilniuje yra apie 230 km gatvių, kurių dangos būklė yra vertinama kaip bloga. Įvesime bazinį gatvės standartą, kuris užtikrins, kad ne kelios atrinktos, o 95 proc. Vilniaus miesto gatvių turėtų kokybišką dangą. Prioritetą skirsime blogiausios būklės gatvėms: Pylimo, Trakų, Liepkalnio, Kalvarijų ir kitoms.''
                                    Jei jau minima, kad platins, tai paprastuoju remontu būdu tvarkyt neišeis. Šimašiaus sagos metu pagrindinis argumentas senamiestyje tvarkytis remonto būdu, buvo, kad tam nereikia projekto. Ko pasėkoja, neįsiveliama į KPD šantažus ir t.t. Žinoma, čia neaišku kokio lygmens projektas bus, gali nebūti niekuo reikšmingai geriau už remontą.

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                      Jei jau minima, kad platins, tai paprastuoju remontu būdu tvarkyt neišeis. Šimašiaus sagos metu pagrindinis argumentas senamiestyje tvarkytis remonto būdu, buvo, kad tam nereikia projekto. Ko pasėkoja, neįsiveliama į KPD šantažus ir t.t. Žinoma, čia neaišku kokio lygmens projektas bus, gali nebūti niekuo reikšmingai geriau už remontą.
                                      Aš irgi panašiai manau. Bus tvarkoma paprasto remonto būdu išlaikant nenormalius pločius, parkavimo vietas, aukščių skirtumą ir t.t. Greičiausiai tik perklos viską, o plyteles pakeis trinkelėmis.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Kas čia vyksta?
                                        Rašo, kad Skapo gatvės būkle skundžiasi gyventojai. Straipsnyje VMS ryšių su žiniasklaida specialistas giriasi, kad ir projektas yra ir visa kita. Tuo tarpu VMS administracijos direktorės pavaduotoja sako, kad jie be KPD gali tik kelis kvadratus sutaisyti. Pradeda atrodyti, kad VMS ryšių su žiniasklaida skyrius panašėja į propagandos skyrių ir apskritai VMS jaučiamas kažkoks ar tai proto aptemimas ar kas. Kaip yra iš tikrųjų?

                                        VMS tinklapye vieninteliai duomenys, kuriuos randu, apie šaligatvių tvarkymą Skapo g yra 2019 m minimas 156 m šaligatvio remontas. Daugiau nerandu.

                                        Tikiuosi jie apsiribos tik smulkiu pataisymu, nes kitaip bus įšaldytas sovietmetis.

                                        Ar kas nors sustabdys juos nuo lindimo prie senamiesčio gatvių be rekonstrukcijų?

                                        Jei Skapo g sukišti lietvamzdžius į kanalizaciją, grindinį padaryti viename lygyje, plyteles pakeisti į trinkeles, tai joje galėtų gerai išsitekti ir eilė automobilių (to nesiūlau, tik sakau kaip maksimalų variantą), ir pėstieji laisvai vaikščioti, ir dviračiai važiuoti, ir vaikų vežimėlius patogiai stumdyti.

                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1483
Size:	153,9 kB
ID:	2040404
                                        Paskutinis taisė spekas; 2023.03.29, 15:38.

                                        Comment


                                          Kaip taip galima gyventi...

                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	337
Size:	145,6 kB
ID:	2040847

                                          Comment

                                          Working...
                                          X