Šiaip jau senamiesčiui labiau būdingi ne bordiūrai, o grioveliai su mediniais liepteliais link įėjimų. Tai tokiu atveju paveldosaugininkai turėrtų agituoti už automobilių eismo dar griežtesnius ribojimus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSenamiesčio kilpinis eismas.
Katik mane taksi pravežė tranzitu per senamiestį - padarė shortcut. Nesuprantu - ar čia palikta skylė kilpiniame eisme, ar nebuvo padaryta, ar kaip? (vietomis schemoje maršrutas lyg ne visai atitinka kaip vežė - ne visą atstumą pro langą žiūrėjau - , bet esmė tokia)
<..>
- 1 patinka
Comment
-
Taksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne. Gi nuo senų laikų taksi net A juosta galėdavo naudotis, kai dar nebuvo visokių 4+, el. mobilių ir motociklų išimčių.
Taksi moka didesnius mokesčius, yra labiau licencijuojami ir reikalaujama papildomų kvalifikacinių gebėjimų.
Pavežėja pasipiktino: dirba ta patį, ką taksistai, bet jų privilegijomis naudotis negali
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1000948?copied
Aptarnaujančiu transportu laikomas tas, kuris priklauso draudžiamaisiais kelio ženklais pažymėtoje zonoje esančioms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms, toje zonoje gyvenantiems ar dirbantiems asmenims. Taip pat tas, kuris į minėtą zoną atveža krovinius arba atvyksta jų paimti, atveža arba atvyksta paimti keleivių.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTaksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne
3.1. Aptarnaujantysis transportas – transporto priemonės, priklausančios draudžiamaisiais kelio ženklais pažymėtoje zonoje esančioms įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms, toje zonoje gyvenantiems ar dirbantiems asmenims arba atvežančios į tą zoną krovinius ar atvykstančios jų paimti, įskaitant į tą zoną keleivius atvežančius ar jų paimti atvykstančius lengvuosius automobilius taksi arba lengvuosius automobilius, kuriais teikiamos keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą paslaugos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTaksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne. Gi nuo senų laikų taksi net A juosta galėdavo naudotis, kai dar nebuvo visokių 4+, el. mobilių ir motociklų išimčių.
Taksi moka didesnius mokesčius, yra labiau licencijuojami ir reikalaujama papildomų kvalifikacinių gebėjimų.
Pavežėja pasipiktino: dirba ta patį, ką taksistai, bet jų privilegijomis naudotis negali
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1000948?copied
O šiaip tai pavežėjai nėra taksistai, neturi licenzijų, nepraeina automobilio saugumo užtikrinimo ir t.t. Jiems šiaip išvis neturėtu būti leista vežti keleivius komerciškai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJeigu pavežėjas gali įrodyti, kad veža arba pasiima keleivį būtent iš tos zonos, tada gali. Kitokiu atveju per karantinus ir judėjimo ribojimus nei Wolt, nei Bolt nevežtų keleivių ar maisto per miesto ir rajono ribą.
Maisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.
Tad iš esmės aptarnaujantis personalas nėra maisto pristatytojai ar taksi, mea tiesiog įprarome, kad Boltas turi privažiuoti prie lauko durų. Nors į Vilniaus Senamiestį be aptarnaujančio peraonalo turėtų patekti tik turintys leidimus gyventojai (turi NT, nėra lygu leidimu, jis turi būti išperkamas, ten privačios žemės beveik nėra) arba dirbantys Senamiestyje (leidimus išperka darbdavys).Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMaisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.
Comment
-
Kol dar neprasidėjo krizė, Romas gal turi statistiką kiek verslų senamiestyje užsidarė po kilpinio eismo įvedimo? Pats nežinau, bet turiu įtarimą, kad bus daug, nes be rezervacijos sunku būna rast staliuką prisėst pavalgyt/atsigert. Turbūt labai mažai vietų belikę, ir tos kelios likusios perpildytos nuolat.
- 10 patinka
Comment
-
Nepaprastai geros naujienos! Aš šios atkarpos tvarkymo laukiau nežinau kiek metų.
Jono Basanavičiaus g. atkarpos nuo Mindaugo g. iki Pylimo g., Vilniuje, rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Kas dar mane labai džiugina, kad, atrodo (labai nenagrinėjau brėžinių) bus arba keičiama esamų bordiūrų vieta, arba lyg esama važiuojamoji dalis išnaudota(?) ir važiuojamoji dalis bus siauriniama iki 3,25+3,25 m pločio taip maksimaliai praplėčiant šaligatvius, kuriuos ten labai reikėjo plėsti. Važiuojamojoje dalyje siaurinimas taip pat naikins esamą chaosą.
Galbūt tik stotelę kur nors kitur vertėtų pagalvoti perkelti?..Paskutinis taisė spekas; 2022.10.17, 01:08.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLabai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro
Klausimas, ar bus normalūs granitiniai (ar panašios geresnės medžiagos) bortai ir ar jie bus žemi, o ne standartiniai pusės metro aukščio, kaip visur Vilniuje.
Edit: matau, kad mano klausimai atsakyti brėžinyje. Viskas labai gerai tada: granitas, nužeminti bortai.Paskutinis taisė John; 2022.10.16, 16:22.
- 5 patinka
Comment
-
Made in Vilnius 2022.10.18
Trakų gatvės atnaujinimas užstrigo
Siaura, sunkiai pravažiuojama su mašina ir dviračiu, sunkiai praeinama pėstiesiems – tokia dabar yra Vilniaus Senamiestyje esanti Trakų gatvė. Apie gatvės atnaujinimą buvo rašyta dar 2019 metais. Nuo to laiko niekas taip ir nepasikeitė.
Kaip paaiškėjo, savivaldybė nutraukė sutartį su projektuotoju.
,,Prieš pora metų buvo sudaryta Trakų gatvės remonto projektavimo sutartis, tačiau projektuotojas nesilaikė sutartyje numatytų terminų. Po pakartotinių įspėjimų 2021 m. sausį sutartis buvo nutraukta”, – komentuoja miesto savivaldybė.
Anot Vilniaus miesto savivaldybės, planų rekonstruoti Trakų gatvę niekas neatsisako. Tačiau veikiausiai jos atnaujinimas pateks į naujojo Vilniaus mero darbotvarkę ir planus, nes naujas viešasis pirkimas dar nepaskelbtas. (...)
https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post1999230Paskutinis taisė Romas; 2022.10.18, 22:11.
- 1 patinka
Comment
-
Dar pora variantų kaip būtų galima rekonstruoti senamiesčio gatves. Pažiūrėkite kaip gražu, jauku ir patogu - viskas viename lygyje, žinoma su tinkamai įrengtais nuolydžiais, kurie suvesti į šiokį tokį pavadinkime lataką (netrukdantį vaikščiojimui), kuriame yra grotelės surinkti kritulius.
- 1 patinka
Comment
Comment