Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Rekonstruojama Pylimo g.
    Iki rekonstravimo čia toli. Paprastasis remontas. Pakeitė plytelės ir bordiūrus, pasodino krūmelių ir perdažė stulpus.
    Paskutinis taisė Kaid; 2021.08.20, 06:52.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Ten ties VGTU tai smarkiai pasiaurinta važiuojamoji dalis.
      Jeigu tiksliau - atsisakyta papildomos juostos posūkiui į dešinę

      Comment


        O gatvė ir liks tokia banguota su krūva lopų ir šulinių? Dar žiauriai gaila, kad naujos šaligatvio plytelės betoninės kaip iš 1980m.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Jeigu tiksliau - atsisakyta papildomos juostos posūkiui į dešinę
          Bet įdomu tai, kad važiuojamoji dalis vis tiek liko smarkiai per plati 3 juostoms. Gal ten ketina dviračių juostą įdėti?
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            O gatvė ir liks tokia banguota su krūva lopų ir šulinių? Dar žiauriai gaila, kad naujos šaligatvio plytelės betoninės kaip iš 1980m.
            Jei tvarkytų asfalto dangą, tai nebūtų sudėję naujų bordiūrų ir jų priasfaltavę. Būtų pirma demontavę bortus, nufrezavę seną asfaltą, sustatę naujus bortus ir galiausiai asfalto dangą pakloję.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              Jei tvarkytų asfalto dangą, tai nebūtų sudėję naujų bordiūrų ir jų priasfaltavę. Būtų pirma demontavę bortus, nufrezavę seną asfaltą, sustatę naujus bortus ir galiausiai asfalto dangą pakloję.
              labai gaila, danga apgailetina, viena pagrindiniu viso miesto gatviu
              Click image for larger version

Name:	Радикал-Фото-Картинка.png
Views:	723
Size:	1,05 MB
ID:	1906340
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.08.20, 12:16.

              Comment


                Kaip šį teiginį suprasti?

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	566
Size:	128,9 kB
ID:	1930254
                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takai/

                Tai viešasis kursuos ir Aukštaičių gatve? O kur pasijungs į Drujos gatvę ir ar į Manufaktūrų? Kažkaip taip?:

                Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	553
Size:	336,7 kB
ID:	1930255

                Iš kitos pusės, jei viešąjį (o tuomet automatiškai išeina - ir privatųjį) suorganizuoti per Aukštaičių gatvę, gal tuomet vertėtų galvoti panaikinti Maironio gatvės atkarpą einančią per Misionierių sodus? Tuomet būtų galima Misionierių sodus paversti viena didele ramia ir išpuoselėta žalia erdve. Mano galva dėl tokio tikslo vertėtų panaikinti tą atkarpą. Koks jūsų požiūris?
                PS.
                ​​​​​​​Iškart sakau, kad kažkokios detalios analizės nedariau - pasidalinu pirmomis mintimis.

                Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	546
Size:	251,4 kB
ID:	1930256

                Comment


                  Aš tai manyčiau, kad Maironio g. turėtų likti automobiliams, o Aukštaičių g. galėtų būti elektriniams mažiems autobusiukams. Ir jie beveik galėtų kursuoti nuo turgaus iki Manufaktūrų g. galo ir viskas. Trumpas maršrutas, elektrinis, kelios stotelės, bet automatiškai gaunasi pajungimas prie Drujos g. arterijos ir Maironio g. VT maršruto. Na, čia toks iš oro šūvis

                  Comment


                    Teoriškai įmanoma bet tik tuo atveju jeigu būtų politinės valios naikinti automobilių tranzitą Maironio gatve išplečiant senamiesčio netranzitinę zoną ir į ją įtraukiant Kalnų parką, Užupį, Paupį. Jeigu tranzitas nenaikinamas tuomet Aukštaičių g. būtų nuolatinis intensyvus judėjimas.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Iš kitos pusės, jei viešąjį (o tuomet automatiškai išeina - ir privatųjį) suorganizuoti per Aukštaičių gatvę, gal tuomet vertėtų galvoti panaikinti Maironio gatvės atkarpą einančią per Misionierių sodus?
                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Naikinti automobilių tranzitą Maironio gatve išplečiant senamiesčio netranzitinę zoną
                      Gal kolegos galėtumėm pasidalinti plačiau, kuo jums užkliuvo Maironio gatvė Ta gatvė intensyviai naudojamasi - kokios būtų alternatyvos. Paspirtukų prašom nesiūlyti - žiema ant nosies.
                      .

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą


                        Gal kolegos galėtumėm pasidalinti plačiau, kuo jums užkliuvo Maironio gatvė Ta gatvė intensyviai naudojamasi - kokios būtų alternatyvos. Paspirtukų prašom nesiūlyti - žiema ant nosies.
                        .
                        Nesiūlau gatvės paversti pėsčiųjų alėja, ja būtų galima naudotis taip kaip ir kitomis Senamiesčio gatvėmis po kilpinio eismo atsiradimo. O važiuojantiems tranzitu alternatyvų ieškoti nereikia, nes jos jau yra - Senamiesčio / Užupio teritoriją sėkmingai galima apvažiuoti arba Olandų g. iš vienos pusės arba Mindaugo g. iš kitos pusės.

                        Dabar Maironio g. yra Senamiesčio dalis dėl kurios Senamiestis nukenčia nes vyksta pastovus tranzitas pro Katedrą, Šv Ono bažnyčią, Kūdrų parką, sukuriamas papildomas neorganiškas barjeras tarp Senamiesčio ir Užupio, nors tokį vaidmenį jau organiškai atlieka upė. Eismas savo triukšmingumu, greičiais nepiko metu ir intensyvumu piko metu sukuria disonansą tarp gatvės ir aplinkos, kas yra nauja ir atsirado tik prieš kokius dvidešimt metų stipriai išaugus automobilių kiekiui Senamiestyje ir aplink jį. Mano nuomone tai istorinė modernių laikų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus šioje vietoje ištaisyta, nes kaina to nepadaryti yra tiesiog per didelė.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Nesiūlau gatvės paversti pėsčiųjų alėja, ja būtų galima naudotis (...)
                          O važiuojantiems tranzitu alternatyvų ieškoti nereikia, nes jos jau yra - Senamiesčio / Užupio teritoriją sėkmingai galima apvažiuoti arba Olandų g. iš vienos pusės arba Mindaugo g. iš kitos pusės.
                          O kodėl kilpinio eismo reikia pirmiau Maironio gatvėje - dėl Misionierių sodų?

                          Kuo blogesnė Pylimo gatvė su Reformatų sodu- te gal pirmiau reikėtų uždrausti automobilių tranzitą, o gal ir visą eismą?

                          O kuo blogesnės Kosciuškos gatvė su Kalnų parku ar Bazilionų gatvė su skveriuku prie Aušros vartų? Kodėl ten niekas nesiūlo užveržti kilpų?

                          Comment


                            Užupio g. ir Paupio g. irgi laikas uždrausti eismą.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              O kodėl kilpinio eismo reikia pirmiau Maironio gatvėje - dėl Misionierių sodų?

                              Kuo blogesnė Pylimo gatvė su Reformatų sodu- te gal pirmiau reikėtų uždrausti automobilių tranzitą, o gal ir visą eismą?

                              O kuo blogesnės Kosciuškos gatvė su Kalnų parku ar Bazilionų gatvė su skveriuku prie Aušros vartų? Kodėl ten niekas nesiūlo užveržti kilpų?
                              Aš manau jog kilpos puikus sprendimas kuriam laikui, bet plečiant netranzitinę zoną būtų geriau kontroliuoti eismą kamerų pagalba. Kilpos nėra itin patogios vietiniams ir besilankantiems centre su tikslu. Jeigu nori tik išvažiuoti iš centro tuomet idealiu atveju reiktų tai leisti padaryti bet kuria kryptimi.

                              Ir taip, manau jog Pylimo g. ir Bazilijonų g. irgi turėtų būti netranzitinėmis. Jas tokiomis padaryčiau praplečiant kilpas iki Mindaugo g. net pirma Maironio g.. Žinoma viešajam transportui tranzito ribojimai negaliotų. Pietinis netranzitinės zonos apvažiavimas vyktų Šopeno, Seinų, Geležinkelio ir Drujos gatvėmis.

                              Dėl Kosciuškos g. (ir tarkim Žygimantų g.) situacija visiškai kita, nes pirmas gatves būtų galima išvaduoti nuo tranzito nors ir artimiausiu metu be ženklesnių neigiamų pasekmių, o šitoms reiktų iš esmės atnaujinti viešąjį transportą ir pasiekti daug didesnį keliaujančiųjų VT modalinį pasiskirstymą. Svajoti aišku galima, nes tikrai labai liūdna jog centre Neris praktiškai visur įrėminta vien tranzitinėmis gatvėmis su intensyviu eismu. Galėtų būti ambicingu tikslu 2050 metams, tačiau vėlgi tai labiau tikslas viešojo transporto atnaujinimui.

                              P.S. Google maps jau dabar pirma rekomendacija siūlo išvengti Maironio g.

                              Click image for larger version  Name:	gmapsrecomend.jpg Views:	0 Size:	52,0 kB ID:	1930332

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Aš manau jog kilpos puikus sprendimas kuriam laikui, bet plečiant netranzitinę zoną būtų geriau kontroliuoti eismą kamerų pagalba. Kilpos nėra itin patogios vietiniams ir besilankantiems centre su tikslu. Jeigu nori tik išvažiuoti iš centro tuomet idealiu atveju reiktų tai leisti padaryti bet kuria kryptimi.

                                Ir taip, manau jog Pylimo g. ir Bazilijonų g. irgi turėtų būti netranzitinėmis. Jas tokiomis padaryčiau praplečiant kilpas iki Mindaugo g. net pirma Maironio g.. Žinoma viešajam transportui tranzito ribojimai negaliotų. Pietinis netranzitinės zonos apvažiavimas vyktų Šopeno, Seinų, Geležinkelio ir Drujos gatvėmis.

                                Dėl Kosciuškos g. (ir tarkim Žygimantų g.) situacija visiškai kita, nes pirmas gatves būtų galima išvaduoti nuo tranzito nors ir artimiausiu metu be ženklesnių neigiamų pasekmių, o šitoms reiktų iš esmės atnaujinti viešąjį transportą ir pasiekti daug didesnį keliaujančiųjų VT modalinį pasiskirstymą. Svajoti aišku galima, nes tikrai labai liūdna jog centre Neris praktiškai visur įrėminta vien tranzitinėmis gatvėmis su intensyviu eismu. Galėtų būti ambicingu tikslu 2050 metams, tačiau vėlgi tai labiau tikslas viešojo transporto atnaujinimui.

                                P.S. Google maps jau dabar pirma rekomendacija siūlo išvengti Maironio g.
                                Nesutinku dėl apvažiavimo per Šopeno ar aplinkines gatves. Į ten intensyviai plečiasi miesto centras, daug naujos gyvenamosios statybos, Vilnius connect, siaurinamos gatvės. Jau dabar ten gyvybės gal net ir daugiau nei Pylimo g. Ten bus viena iš zonų kur turės dominuoti judėjimas pėsčiom, dviračiu ir VT. Vienintelis realus pietinis apvažiavimas yra nuo Drujos Sukilėlių, Liepkalnio, Žirnių gatvės.

                                Comment


                                  Čia buvo pajuokauta dėl Maironio ir Pylimo gatvės uždarymo.
                                  O jūs, atrodo, siūlote uždrausti eismą ne tik Maironio gatvėje, bet ir iki Mindaugo gatvės, stoties ar Žirnių gatvės.
                                  Abejotina, ar kokią naudą duos važiavimas aplink trigubai toliau.

                                  Comment


                                    Važiuoti automobiliu niekas naudos ir nekuria, priešingai, commutinimas automobiliu visuomenei kainuoja ir pakankamai brangiai.

                                    Comment


                                      Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
                                      Važiuoti automobiliu niekas naudos ir nekuria
                                      Matai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
                                      Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.

                                      Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Reguliarus (kasdienis ar beveik kasdienis) keliavimas tarp gyvenamosios ir darbo vietos.
                                        Tai kaip tik sukuria pridėtinę vertę. Kai kurios gamyklos ar kiti komerciniai ir nekomerciniai objektai neturėtų beveik darbuotojų, jei nebūrų tokios galimybės.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Matai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
                                          Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.

                                          Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
                                          Maironio gatvė neturi būti naudojama Paupio ir Markučių gyventojų kelionei į darbą Konstitucijos pr. Visi laimės iš sumažėjusios taršos ir triukšmo. Gatvių nenorima naikinti, tik siūloma kad jose negalėtų būti tranzito, tad garbingo amžiaus asmuo ir toliau galės atvažiuoti į Senamiestį tinkamai pasirinkęs maršrutą.

                                          O Paupio gyventojas gali iš miesto išvažiuoti ar miesto pakrašcius pasiekti per Sukilėlių-Liepkalnio-Žirnių gatves, ilgesnėm kelionėm labai daug laiko neprisidės, o jeigu tas yra nepatogu kelionėms miesto centre: yra VT ar dviratis, su kuriais bus greičiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X