Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Come on, 2014 nėra nei 1994 nei 1984. Klausimas kodėl kažkas apskritai tai suprojektavo ir išdavė leidimą. Nežinau tiksliai 2014 metais galiojusių standartų, bet tikrai netikiu kad šaligatvio pločiui buvo numatyta viena plytelė, o važiuojamoji dalis buvo ant tiek plati. Galima pažiūrėti tą patį Ąžuolyno gatvės projektą. Jis senas, be dviračių tako, su papildomomis juostomis posūkiams kur to greičiausiai net nereikia. Bet šaligatviai yra ir juostos plotis taip pat adekvatus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDėkui už paaiškinimą. Gaila, kad leidimai taip ilgai galioja, kai infrastruktūros standartai keičiasi greičiau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jo, čia problemėlė yra. Tą patį tavo komentarą esu girdėjęs iš savivaldybės.
Pats galiojimas gal nieko. Galėtų turbūt būti, kad kai nori statyt po 5 ar daugiau metų, tai turi gal ne naują leidimą išsiimt, o dar kartą sutikrint su savivaldybe sprendinius dėl infros.
Comment
-
Nusimato antrasis kilpinio eismo etapas - zonų, greičio kontrolė, išimtys ir pan.
Intelektinių transporto sistemų (ITS) paskirtis ir funkcija yra:- Transporto priemonių identifikavimas pagal valstybinius numerius (koduojami duomenų bazėje užtikrinant duomenų apsaugą, užtikrinama galimybė administratoriui matyti transporto priemonės valstybinį numerį). Numerių fiksavimo patikimumas ne mažesnis nei 95 proc.;
- Eismo srautų identifikavimas pagal laiką, dienas ir koordinates;
- Transporto priemonių sektorinio greičio matavimas tarp bet kurių laisvai pasirenkamų taškų;
- Transporto priemonių praleisto laiko kilpose fiksavimas;
- Transporto priemonių judėjimo maršruto identifikavimas;
- Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimas;
- Administracinių nusižengimų (ANR) registro pildymas ir duomenų pateikimas į universaliąją ANR sąsają VRM IRD;
- Informacijos apdorojimas programine įranga „debesijos“ serveryje;
- Galimybė sudaryti „juodąjį“ ir „baltąjį“ sąrašą;
- Autorizuotam vartotojui prisijungus matyti eismo situaciją realiu laiku;
- Statistinės informacijos ištraukimas iš surinktų duomenų (monitoringo atlikimas);
- Automatinis statistinių duomenų archyvavimas pagal nurodytą datą;
- Sistema atvira, kad būtų galima ateityje įvesti papildomas funkcijas:
- Tikrinti ar transporto priemonė turi draudimą, techninę apžiūrą;
- Susieti sistemas su automobilių stovėjimo vietų parkavimu (patikrinti ar transporto priemonė susimokėjo už stovėjimo vietą);
- Susieti sistemas su VĮ „Regitra“ duomenų baze.
Šaltinis: CVPP
- 8 patinka
Comment
-
,,Senamiesčio dalyje ketinama nužeminti pėsčiųjų takų bortus''
https://vilnius.lt/lt/2021/03/25/apl...er-2021-metus/
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKalbant apie tą vietą, nuotraukoje matome nugriautus namus tiesiant dabartinę Maironio gatvę. Galima būtų atstatyti, dabar ten gatvė ir automobilių aikštelė (nuotrauka iš Fb puslapio, tik nepamenu kokio)
Bokšto g. 6 itin probleminis atvejis. Negaliu atsakyti, kodėl tokie sprendiniai, kaip yra dabar, bet galima pasidomėti, jeigu yra poreikis. Dėl Maironio g. kitų pastatų atstatymo sutinku, tik reikia žiūrėti galimybes (detalusis planas, senamiesčio apsaugos reglamentas), nors žinant dabartin meilę laukams, vėjoms ir kitoms nesąmonėms (medžių gynėjų ir tuščių pievų mylėtojų rėkiavimo galią) tikėtis, kad bus užstatytas istorinis perimetras sunku tikėtis. Be to, sunku gi būtų padaryti tai.
- 2 patinka
Comment
-
Ar šitą pinigų taškymą galima sustabdyti? Tegul užšaldo esamoj situacijoj, parengia projektą ir tada tęsia. Gėda, kad tokia graži Senamiesčio gatvė šitaip atmestinai prižiūrima. Naujamiesčio gatvės humanizuojamos, o Senamiesčio-ne. Kažkokia kvailystė.Paskutinis taisė Blaze; 2021.04.18, 23:56.
- 4 patinka
Comment
Comment