Skaitau antrą kartą ir nematau logikos. Misionierių sodų projekte numatomas gatvės siaurinimas ir dviračių takai - puiku. Šita vieta neįeina į tą projektą, todėl padarome dabar pagal kažkokį 2014 metų projektą (to ir paklausiau, kas tai per projektas), nes "ko norėt, nu nėra tiek resursų, kad sužiūrėti" projektą vienoje svarbiausių ir problematiškiausių Senamiesčio vietų, kad paskui dar atskirai nuo Misionierių sodų projekto leisti pinigus ir šitos vietos tvarkymui, nors galima buvo iškart padaryti normaliai?
Nu tai skaityk dar kartą. Viskas jau parašyta kas ir kaip ten nutiko ir kokie yra planai
Come on, 2014 nėra nei 1994 nei 1984. Klausimas kodėl kažkas apskritai tai suprojektavo ir išdavė leidimą. Nežinau tiksliai 2014 metais galiojusių standartų, bet tikrai netikiu kad šaligatvio pločiui buvo numatyta viena plytelė, o važiuojamoji dalis buvo ant tiek plati. Galima pažiūrėti tą patį Ąžuolyno gatvės projektą. Jis senas, be dviračių tako, su papildomomis juostomis posūkiams kur to greičiausiai net nereikia. Bet šaligatviai yra ir juostos plotis taip pat adekvatus.
Tada projektavo bet ką ir bet kaip. Nepaisant to, toje vietoje net pagal tą kreivą projektą gatvė buvo susiaurinta dvigubai. Tiems laikams tai čia kardinalūs pokyčiai.
Dėkui už paaiškinimą. Gaila, kad leidimai taip ilgai galioja, kai infrastruktūros standartai keičiasi greičiau.
Na tik nereikia. Namuką ūkio būdu kiti ir per 10 metų vos spėja susiręsti. Jau nekalbant apie kitus niuansus, kai įstatymai spėja pasikeisti ir pridavinėjant dar reikia įrodinėti kuriais metais ką darei. O kas dėl standartų, tai jie jau ne vieną dešimtmetį pasikeitę, tik kad kai kurie biurokratai užsisedėję dar ilgiau.
Rašiau dėl šitos vietos (norėjau dviračių tako). Pasirodo savivaldybė ruošia Maironio gatvės rekonstrukcijos ptojektą ir svarstys kaip viską sutalpinti.
Jo, čia problemėlė yra. Tą patį tavo komentarą esu girdėjęs iš savivaldybės.
Pats galiojimas gal nieko. Galėtų turbūt būti, kad kai nori statyt po 5 ar daugiau metų, tai turi gal ne naują leidimą išsiimt, o dar kartą sutikrint su savivaldybe sprendinius dėl infros.
Taip, jeigu nuo leidimo išdavimo iki statybų tam tikras terminas reikėtu, kad dar kartą prieš statybas peržiūrėtų, bet čia kaip minėjai savivaldybė neturi tam resursų.
Nusimato antrasis kilpinio eismo etapas - zonų, greičio kontrolė, išimtys ir pan.
Intelektinių transporto sistemų (ITS) paskirtis ir funkcija yra:
Transporto priemonių identifikavimas pagal valstybinius numerius (koduojami duomenų bazėje užtikrinant duomenų apsaugą, užtikrinama galimybė administratoriui matyti transporto priemonės valstybinį numerį). Numerių fiksavimo patikimumas ne mažesnis nei 95 proc.;
Eismo srautų identifikavimas pagal laiką, dienas ir koordinates;
Transporto priemonių sektorinio greičio matavimas tarp bet kurių laisvai pasirenkamų taškų;
Transporto priemonių praleisto laiko kilpose fiksavimas;
Transporto priemonių judėjimo maršruto identifikavimas;
Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimas;
Administracinių nusižengimų (ANR) registro pildymas ir duomenų pateikimas į universaliąją ANR sąsają VRM IRD;
Informacijos apdorojimas programine įranga „debesijos“ serveryje;
Galimybė sudaryti „juodąjį“ ir „baltąjį“ sąrašą;
Autorizuotam vartotojui prisijungus matyti eismo situaciją realiu laiku;
Statistinės informacijos ištraukimas iš surinktų duomenų (monitoringo atlikimas);
Automatinis statistinių duomenų archyvavimas pagal nurodytą datą;
Sistema atvira, kad būtų galima ateityje įvesti papildomas funkcijas:
Tikrinti ar transporto priemonė turi draudimą, techninę apžiūrą;
Susieti sistemas su automobilių stovėjimo vietų parkavimu (patikrinti ar transporto priemonė susimokėjo už stovėjimo vietą);
Bet pavadinimas "Intelektinių transporto sistemų" skamba lyg sistema yra skirta transportuoti intelektą. Čia jie matyt pažodžiui vertė "smart transport system"?
Kalbant apie tą vietą, nuotraukoje matome nugriautus namus tiesiant dabartinę Maironio gatvę. Galima būtų atstatyti, dabar ten gatvė ir automobilių aikštelė (nuotrauka iš Fb puslapio, tik nepamenu kokio)
Kalbant apie tą vietą, nuotraukoje matome nugriautus namus tiesiant dabartinę Maironio gatvę. Galima būtų atstatyti, dabar ten gatvė ir automobilių aikštelė (nuotrauka iš Fb puslapio, tik nepamenu kokio)
Labai gražu, bet Maironio g. 15 sudegė 1944 m. liepą, tačiau nugriautas vėliau, per tą didijį valymą 1949-1959 m. Dabartinis namas yra ~1960 m. statybos (tiklsiai nepamenu) ir jis jau sugadina autentišką užstatymą, buvusį jūsų įdėtoje fotografijoje
Bokšto g. 6 itin probleminis atvejis. Negaliu atsakyti, kodėl tokie sprendiniai, kaip yra dabar, bet galima pasidomėti, jeigu yra poreikis. Dėl Maironio g. kitų pastatų atstatymo sutinku, tik reikia žiūrėti galimybes (detalusis planas, senamiesčio apsaugos reglamentas), nors žinant dabartin meilę laukams, vėjoms ir kitoms nesąmonėms (medžių gynėjų ir tuščių pievų mylėtojų rėkiavimo galią) tikėtis, kad bus užstatytas istorinis perimetras sunku tikėtis. Be to, sunku gi būtų padaryti tai.
Subačiaus gatvė (nuo Žiurponių g. iki gynybinės sienos)
Vėl... Atrastas akmenų grindinys bus užasfaltuotas, paliekama 7-8 m pločio viena eismo juosta, šaligatviai vos 1 m pločio, kliūtys ir lietvamzdžiai ant šaligatvio....
Ar šitą pinigų taškymą galima sustabdyti? Tegul užšaldo esamoj situacijoj, parengia projektą ir tada tęsia. Gėda, kad tokia graži Senamiesčio gatvė šitaip atmestinai prižiūrima. Naujamiesčio gatvės humanizuojamos, o Senamiesčio-ne. Kažkokia kvailystė.
Comment