Bet negalima pirma rekonstruot gatvių, o po to įrenginėt kilpinį eismą. Keista, kad Romas ir kai kurie kiti to nesupranta.
Keista, kad pirmiau padaroma, o paskui galvojama. Jei išvis galvojama.
Dar viena graži "Šimašiaus maišo" nuotrauka prie Rotušės aikštės fontano, kur nepagalvota apie civilizuotą apsisukimą. https://www.15min.lt/gazas/galerija/...ismas-204538#_
Ne ne, čia dėl kilpinio eismo tuščia, verslui šakės
Jau pasirodė pirmosios entuziastingos verslo reakcijos į Senamiesčio ekonomikos skatinimą veržiant kilpas
15min.lt 2020.07.08 Po eismo pokyčių Vilniaus senamiestyje gali augti taksi kainos, o barų savininkų nuomonės skiriasi
Taksi kompaniją „Opti Taxi“ valdanti įmonė teigia, jog paslaugų kainos turėtų išaugti, o pavėžėjimo paslaugas teikianti „Bolt“ tvirtina besistengianti, jog tai nenutiktų. (...)
„Opti Taxi“ valdančios įmonės „Frontana“ vadovė Giedrė Plukienė sakė, jog bendrovės partneriai ir vairuotojai dėl eismo pokyčių nepatyrė nesklandumų, nusiskundimų iš jų nesulaukta. Vis dėlto ji teigė, kad kelionių taksi kaina keleiviams turėtų išaugti.
„Tai būtų normalu, kadangi pailgėja kelionės maršrutas“, – sakė G.Plukienė
(...)
Apribojus važiavimą senamiesčiu, teoriškai sunkiau taps pasiekti šioje miesto dalyje esančius turistinius objektus, parduotuves, restoranus ar barus. (...) Anot „Vilniaus naktinio aljanso“ vadovo Marko Adamo Haroldo, sumažėjęs transporto keliamas triukšmas patiks ir senamiesčio lankytojams, ir dėl jo besiskundžiantiems vietiniams gyventojams. „Dažnai gyventojai skundžiasi dėl triukšmo, kurį iš tikrųjų kelia mašinos, o ne barai ar klubai“, – teigė jis.
Išsamesnis I,Marozienės pasisakymas apie kilpinį eismą
15min.lt 2020.07.08 „Amatininkų užeigos“ vadovę papiktino kilpinis eismas: kerta per rankas, kai ir taip sunku
Kilpinio eismo nepatogumus I.Marozienė jau spėjo pajusti. Kaip teigia, anksčiau tą patį atstumą įveikdavo per 3-5 minutes, o dabar, net kai nėra kamščių, sugaišta 20-imt – svarsto, spūsčių metu prireiktų mažiausiai 40-ies.
„Aš kaip gyventoja nesu patenkinta tokiu važinėjimu kilpa, kuris man nesuprantamas. Sudaryti visiškai neprotingi kilpiniai maršrutai, kuriuos labai stipriai reikėtų koreguoti tiek gyventojams, tiek verslui. Toks važiavimas sudaro didžiausius kamščius. Visiškai neapgalvota. Pravažiavimo nėra, stulpeliai uždėti“,
(...)
Projektuotojams reikėtų nupirkti kelionę į Monaką. Nuvažiuokite ten ir pamatysite, kad centrinėje aikštėje yra didelė, mažiausiai penkių aukštų požeminė parkavimo aikštelė ir jokių problemų ten nerasta. Jeigu Vilniuje man sako pasistatyti mašiną už senamiesčio ribų ir tada eiti pėsčiomis, aš nieko prieš, galima, bet o kur parkavimas? Žmonės neturi kur padėti mašinų.
(...)
Dabar Irena sako, kad kovoti su naujovėmis šiuo metu negali, tad teks tiesiog prisitaikyti. Nors situacija liūdina – moters teigimu, jau ir taip tuščias senamiestis dar labiau ištuštės. „Visiškas chaosas. Natūralu, kad jeigu seniau šeimos geru oru išvažiuodavo pasivaikščioti į senamiestį, tai dabar visi bėga į akropolius. O senamiestis be turistų yra numiręs senamiestis. Net baltarusių nėra, kurie atvažiuodavo apsipirkti parduotuvėse. Dabar pasirodė pirmi turistai iš Lenkijos, vokiečiai, prancūzų kalbą girdėjau, bet jiems irgi neįdomu vaikščioti po tuščią senamiestį.
Absoliutini žanro klasika 'a tai kur mne parkocy automašyna'? O vaikinuojama išvis logiškai nepaaiškinamais verbaliniais viražais kaip 'žmonės važiuoja pasivaikščioti į senamiestį, tai dabar nebevažiuos, nes įvedus kilpinį eisma nepatogu pasivaikščioti po senamiestį', sau paprieštaraujama su 'senamiestis be turistų yra numiręs senamiestis', nors prieš tai apgailėjo į akropolius ištremtų vietinių ir galiausiai pridedamas per vieną dieną nuo pakeitimų ištuštėjęs senamiestis, nors realiai jis toks pilnas kaip pastaruoju metu nebūdavo nei turizmo sezonais be pandemijos.
Na va kaip blogai, vargšai mūsų verslininkai, teks Morozienėms į Monaką verslus perkelti iš mūsų mirštančio tuščio senamiesčio..juokingi tokie virkavimai, yra pilna alternatyvų kur palikti tą automobilį nelendant į patį senamiestį (Gedo parkingas, Tiltų parkingas, CUP, Tymo Turgus, Operhausas, Mindaugo Maxima ir t.t), bet jei jau yra nenumaldomas noras su savo transporto priemone blaškytis po senamiestį, tai teks susitaikyti su pasunkėjusiomis eismo sąlygomis. O ir apskritai didelė dalis žmonių bent savaitgalį į miestą važiuoja Boltu ar VT nes eina į barus ir pan. tad kalbos apie tuščią senamiestį įvedus kilpas yra ne itin logiškos.
Dabar Irena sako, kad kovoti su naujovėmis šiuo metu negali, tad teks tiesiog prisitaikyti. Nors situacija liūdina – moters teigimu, jau ir taip tuščias senamiestis dar labiau ištuštės. „Visiškas chaosas. Natūralu, kad jeigu seniau šeimos geru oru išvažiuodavo pasivaikščioti į senamiestį, tai dabar visi bėga į akropolius. O senamiestis be turistų yra numiręs senamiestis. Net baltarusių nėra, kurie atvažiuodavo apsipirkti parduotuvėse. Dabar pasirodė pirmi turistai iš Lenkijos, vokiečiai, prancūzų kalbą girdėjau, bet jiems irgi neįdomu vaikščioti po tuščią senamiestį.
Na čia tai skaitai ir neaišku ar žmogus juokauja, ar kalba rimtai... "Išvažiuoti pasivaikščiuoti", jeigu netinka VT, galima su Uber ar Bolt, šeimai tai tik sutaupys laiko ir nebus brangiau, nei su nuosavu automobiliu, nes nereikės belenkiek laiko ieškot parkavimo vietos ir mokėt už stovėjimą. Senamiestis bet turistų ir baltarusių būtų ir be kilpinio eismo, o argumentas, kad vokiečiams ir prancūzams yra neįdomu vaikščioti po Senamiestį be tranzitinio eismo, yra tiesiog perliukas.
Nu čia reikia suprasti ponia Irena. Kai turistui pastoviai grumoja kumčiu ir pypsi už nugaros automobiliai tai jis greičiau bėga iki Irenos baro ar ką ten ji tokį turi.
Delfi.lt 2020.07.10 Senamiestyje įsikūrę verslininkai nerimauja: eismo pažeidimų dar daugiau, sunkumai dėl prekių pristatymo
Nuo liepos 7 d. Vilniaus senamiestyje įsigaliojus naujai kilpinio eismo tvarkai automobiliu pervažiuoti viso senamiesčio jau nebeįmanoma. Dėl šio pasikeitimo sunerimo ir nemažai verslininkų, jie išsigandę, kad keisis ne tik prekių pristatymo sąlygos, bet ir atvykstančių žmonių srautas. Savo nuomonę dėl šios naujovės išsakė keletas Vilniaus senamiesčio barų bei kavinių savininkų. Klausėme jų, kaip kilpinis eismas paveikė verslą ir ar šis sprendimas buvo reikalingas?
Kaip dėl kelio pailgėjimo 10 minučių prekės pristatymo laikas gali pailgėti 6val?
Tiekejas aptarnauja kelesdešimt kaviniu senamiesti, kad nuvažiuot i kita kavinė jam reikia išvažiuot iš vienos kilpos, apvažiuot senamiesti, ir ivažiuot i kita kilpa. Aišku ne 6 val, bet tikrai ne 10 minučiu tai užtrunka.
Tiekejas aptarnauja kelesdešimt kaviniu senamiesti, kad nuvažiuot i kita kavinė jam reikia išvažiuot iš vienos kilpos, apvažiuot senamiesti, ir ivažiuot i kita kilpa. Aišku ne 6 val, bet tikrai ne 10 minučiu tai užtrunka.
Įvažiavo į pirmą kilpą, pristatė prekes, kitos kavinės yra kitoje Rotušės aikštės pusėje - aptarnavo ir jas nejudant mašinai iš vietos, po to nuvažiavo į antrą kilpą - aptarnavo kavines joje ir t.t. Taip kad protinga logistika tikrai nenukentėjo.
Labai gerai, asmeniškai turiu pykčio kišenėlę visiems kurjeriams ir tiekėjams, kurie prie kiekvienos išsikrovino vietos važinėja su savo gruzovikais per šaligatvius, kurie vėliau įdumba ar suskaldo plyteles. Galės geriau paplanuoti maršrutus.
Labai gerai, asmeniškai turiu pykčio kišenėlę visiems kurjeriams ir tiekėjams, kurie prie kiekvienos išsikrovino vietos važinėja su savo gruzovikais per šaligatvius, kurie vėliau įdumba ar suskaldo plyteles. Galės geriau paplanuoti maršrutus.
Visai pamiršau kad dabar visur Europoje dronais atskraidina prekes...
Labai gerai, asmeniškai turiu pykčio kišenėlę visiems kurjeriams ir tiekėjams, kurie prie kiekvienos išsikrovino vietos važinėja su savo gruzovikais per šaligatvius, kurie vėliau įdumba ar suskaldo plyteles. Galės geriau paplanuoti maršrutus.
Na šiuo atveju nelabai kas ir pasikeis, nebent į blogąją pusę, nes jie tikrai netemps pėsčiomis su karučiu kelių 50L statinių alaus po 100 ar 200 metrų per Senamiesčio bruką, bortus ir t.t. Todėl, manau, kurjerių eismas Senamiestyje nuo kilpų kaip tik padidės.
Na šiuo atveju nelabai kas ir pasikeis, nebent į blogąją pusę,
Pvz. vadinamojoje "Šnipiškių promenadoje" (tarp CUP'o pradžios ir KPD pastato), kurią turėtų ateityje sutvarkyti, yra siaubingai suskaldytos plytelės, kur vaikščioti neįmanoma (ypač po lietaus). Tai spėkite, kodėl taip nutiko. Užuot visi kurjeriai prisiparkuotų CUP kelių aukštų aikštelėje ir privežtų karučiais (kai kurie taip daro), tai jie tiesiai per tą "promenadą" važinėja, tai su laiku ten viskas tapo suskaldyta, sudažuta ir apleista, nes jie jaučia malonumą privažiuoti su furgonu iki durų.
Pvz. vadinamojoje "Šnipiškių promenadoje" (tarp CUP'o pradžios ir KPD pastato), kurią turėtų ateityje sutvarkyti, yra siaubingai suskaldytos plytelės, kur vaikščioti neįmanoma (ypač po lietaus). Tai spėkite, kodėl taip nutiko. Užuot visi kurjeriai prisiparkuotų CUP kelių aukštų aikštelėje ir privežtų karučiais (kai kurie taip daro), tai jie tiesiai per tą "promenadą" važinėja, tai su laiku ten viskas tapo suskaldyta, sudažuta ir apleista, nes jie jaučia malonumą privažiuoti su furgonu iki durų.
Taip, žinau, ta pėsčiųjų gatvė prie VCUP yra siaubingiausią šaligatvį turinti vieta Vilniuje, bet grįžtant prie Senamiesčio ir kilpinio eismo, manau pasikeitimai visiškai niekaip nepaveiks kurjerių įpročių, paveiks nebent jų emocinę būseną, padarys labiau suerzintais.
Comment