Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Matosi, bet oficialiai ten leidžiamas tik VT ir taksi eismas. Gal čia gyventojai važiuoja?
    Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.
    Gal ir gyventojai. Tik keista, kad VT gatvėje, yra mokamo parkavimo vietos.
    https://www.google.com/maps/@52.2391...7i13312!8i6656

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.
      Toje vietoje vyko(?) nesusipratimas su eismo planavimu buvo. Iš pradžių buvo Vilniaus 20 gyventojams eismas pro didžiuosius vartus (Vilniaus g pusė) visai uždarytas, o paliktas per Labdarių bromą. Pro bromą galima sakyti fiziškai auto netelpa, tad visko galėjo būti su susisiekimo improvizavimu iš gyventojų pusės. Kilus skandalėliui, atrodo, buvo pagaliau leista Vilniaus 20 (ir kitiems) visgi važiuoti pro didžiuosius vartus kurie yra tarp Vilniaus 20 ir 22 pastatų. Labdarių g padaryta dvipusio eismo ir dabar Vilniaus 20 ir kiti gyventojai gali normaliai tiek įvažiuoti tiek išvažiuoti į kiemą nevažiuodami atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22. O Vilniaus g atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22 namų uždaryta pilnai - nėra nei vienos krypties eismo. Šis važiavimas per dvirtakį neturi vykti netik dėl barbariškumo, bet ir dėl važiavimo prieš eismą (tiksliau - kur visai negalima važiuoti).

      Comment


        Senamiestyje pradeda veikti itin greito elektromobilių įkrovimo stotelė: 100 km pakrauti prireiks vos 3 minučių (nuotraukos)

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iu-nuotraukos/ .

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	110
Size:	175,7 kB
ID:	1805556

        Kodėl tokie objektai įrengiami senamiestyje? Kam senamiestyje auto traukos taškai? Mano nuomonė: žmogus su nepilnavertiškumo kompleksu gavęs pinigų įsirengė sau pakrovimo stotelę viešai deklaruodamas, kad čia visiem, kad galbūt nebūtų taip akivaizdu. Jei argumentuosite kodėl gerai senamiestyje įrenginėti pakrovimo stoteles - kritiką priimsiu ir pakeisiu požiūrį. Gal aš kažko nematau.

        Kodėl negalima palei, pvz, senamiesčio ribą įrenginėti? Juk ir pasiekimas stotelių tada būtų geresnis kas reikštų geresnį e auto skatinimą.

        PS.
        Aš pats esu už elektromobilius jei ką : ).

        Comment


          Irengė senamiestyje nes ten geresnis PR gaunasi. O šiaip tai ne pirma gi greito pakrovimo stotelė, nors paprastai tai tn reikai klubo narystę turėti ar pan kiek žinau.

          Beje tos 3 minutes labai priklauso nuo: dabartinio baterijos tūrio (kuo pilnesnė tuo ilgiau), mašinos krovimo palaikymo ir krovimo trnasformatoriaus. Teslos pasikraus greitai, leafai nelabai naudos turės.

          P.S. iš nuotraukos tai stotelė ant šaligatvio... Ten panašu kad pėstiesiems jau 2,5 metro nebeliko?

          Comment


            Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.

            Comment


              Vieta tikrai tragiška. Kaip ir visas tas pseudo parkingas.

              Comment


                Hm. Reiktų pasižiūrėti Vokiečių g. tvarkybos planus, nes gal reiks perkelti tą stotelę.

                Comment


                  Aišku gerai, kad statomi įkrovimo taškai. Bet kokie jie baisus. Tie nauji Ignitis dizainas, tiesiog dežė. o prie jo dar ele. skydelis didžiulis. Negi techniškai nįmanoma viso to po žeme sukišti? Ar kažkaip gražiau įkomponuoti?

                  Comment


                    Tas El skydelis tikrai nereikalingas, prie kitų ignočio taškų jo nėra. Pati dežė galbūt turi būti virš žemės dėl vedinimo, kad neperkaistų? Plius kinda atkartoja benzino kolonėlę, kuri irgi gali būti po žeme, bet nėra.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.
                      On the other hand, PR'as šiaip neblogas, vietos tik 2, vietos yra ne dyzeliniams traktoriams, o elektromobiliams, ir +2 į Senamiestį pusvalandžiui ar valandai užsukę Taycan'ai , su jų keliaiviais, kurie gali sau leisti išleist aplinkinėse kavinėse ir parduotuvėse žymiai daugiau, nei pusė Vokiečių gatvėje priparkuotų mašinų keleiviai, nėra kažkas labai jau blogo...

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Visuomenės informavimas apie numatomą Subačiaus g. atkarpos nuo Maironio g. iki Žiupronių g. Vilniuje, rekonstravimą
                        (priešais Misionierių bažnyčią)

                        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1234
Size:	376,6 kB
ID:	1796563

                        2020-06-15

                        Vadovaujantis VMSA Infrastruktūros darbų priežiūros ir inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupės raštu, Nr. A51-76144/20(3.3.2.26E-INF), projektinių pasiūlymų viešinimo procedūra stabdoma.

                        2020-06-15 d., 17:00 val. susirinkimas neįvyks.

                        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...konstravima-2/

                        Comment


                          Gal žinote ar, ir jei taip, - kas daroma Dominikonų ir Subačiaus gatvės senamiestinėje dalyje? Mane neramina, kad jie neapsiribotų dangų pakeitimu, bet kad ir šaligatvius suvienodintų su važiuojamąja dalimi ir visų eismo dalyvių eismą paleistų kartu. Kad nesikartotų kaip Totorių, Vilniaus ir kitose gatvėse.

                          https://vilnius.lt/lt/2020/06/17/sos...-batoro-gatve/

                          Comment


                            Eismo organizavimo pakeitimai nuo liepos 7 d.



                            Comment


                              Vat už šitą iniciatyvą savivaldybei atsistojęs ploju. Klausimas tik kodėl taip ilgai užtruko (kokia 20 metų). Žinoma, tai pirmieji žingsniai senamiesčio infrastruktūros modernizavime. Kad tik nesustotų.

                              Senamiestis pagal kilpas bus suskirstytas į keturias spalvines zonas: rudą (Trakų gatvės), oranžinę (Islandijos gatvės), violetinę (Subačiaus gatvės) ir žydrą (Latako gatvės). Pagrindiniai įvažiavimai bus Trakų, Islandijos, Subačiaus ir Latako gatvėse, o išvažiavimai – Visų Šventųjų, Klaipėdos ir Universiteto gatvėse. Į senamiesčio teritoriją bus įmanoma patekti ir smulkesnėmis gatvelėmis, tačiau visos jos priklausys vienai iš keturių kilpų.

                              Pasak savivaldybės, šiuo metu tranzitinis eismas senamiestyje sudaro 40 proc., o rytais – iki 70 procentų
                              Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-kita-savaite/ .


                              Comment


                                Vilniaus miesto savivaldybė ir toliau aktyviai tęsia senamiesčio gatvių rekonstrukcijos (mano galva tai dezinformacija - vykdyti remonto darbai, išskyrus gal Vilniaus g.) darbus.

                                Vilniaus gatvė – viena svarbiausių sostinės gatvių. 2017 metais miesto savivaldybė atnaujino Vilniaus gatvės atkarpą nuo Gedimino prospekto iki Islandijos g. Po rekonstrukcijos gatvė tapo draugiškesnė pėstiesiems ir dviratininkams, joje buvo pakeista danga, sutvarkytos požeminės komunikacijos (pala, jei tai tiesa, jie nepajungė lietvamzdžių į kanalizaciją keisdami/tvarkydami komunikacijas?? Be to, pradėjau abejoti ir ar Vilniaus g buvo rekonstruota, nes jei tai buvo rekonstrukcija tai atkarpos nuo Labdarių iki Islandijos sutvarkymas yra labai prastas), atnaujintas apšvietimas.
                                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	589
Size:	174,2 kB
ID:	1812802

                                Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...atves-atkarpa/ .

                                Įdomu ar bus pasimokyta iš praeities klaidų?
                                Paskutinis taisė spekas; 2020.07.02, 20:05.

                                Comment


                                  Prakeiktas Zuokas! Vėl naktį išpaišė visą Senamiestį dviračių takais!















                                  Jeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...

                                  Comment


                                    Esu už eismo pertvarkymą Senamiestyje ir suprantu, kad tai tik pradžia, bet iš to ką mačiau dalyje Senamiesčio, kurioje šiandien apsilankiau, įspūdžiai yra pakankamai klaikūs. Žiauriai primena kažkokio kaimo oro uosto prieigas/parkingus:



                                    Comment


                                      Košmaras

                                      Comment


                                        Jei nebekeis naujos tvarkos, kuri matoma nuotraukose, tai galės priderinti ir grindinį. Galbūt sudėti gražesnius stulpelius.

                                        Comment


                                          Dar kelios perspektyvos - pasimetimo netrūksta, dalis apsisukinėja, dalis tiesiog važiuoja per "plytą". Mokslo metais būtų rimtesnis chaosas.

                                          Universisteto g.

                                          Click image for larger version

Name:	Kilpinis 1 (universiteto).jpg
Views:	400
Size:	198,3 kB
ID:	1813585

                                          Latako zonos išvažiavimas (su pažeidėju)

                                          Click image for larger version

Name:	Kilpinis 1 (latako isvaziavimas).jpg
Views:	409
Size:	207,0 kB
ID:	1813583

                                          Dominikonų g. (tas pats pažeidėjas su kompanijonu sudarė nedidelę spūstį)

                                          Click image for larger version

Name:	Kilpinis 2 (dominikonų).jpg
Views:	397
Size:	251,7 kB
ID:	1813584

                                          Didžioji g. patapo parkavimo ir apsisukimo aikštute.

                                          Click image for larger version

Name:	Kilpinis 3 (Didžioji).jpg
Views:	489
Size:	207,5 kB
ID:	1813582

                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X