Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Prie Pylimo/Naudarduko sankryžos yra vienas bomžiškiausių skverų Vilniuje, kuris, bent jau man, sukelia gėdos jausmą, kai sutinku ten apsileidimu besistebinčius užsieniečius.
O šiai dienai malkų turgus pagarsėjęs tuo, kad ten yra senas viešas WC, vadinamas "Vilniečio kertele", į kurį šiai dienai negalima patekti, nes uždėtos grotos. O gaila, nes galima būtų filmuoti siaubo filmus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPrie to, kad esant civilizuotam parkavimui senamiesčio prieigose būtų galima išvis uždaryti senamiestyje auto eismą apart aptarnaujančio transporto ir panaikinti didžiąją dalį esamo parkingo pačiame senamiestyje.
Jūs kalbate apie tai (kaip suprantu), kad būtų labai gerai įrengti parkingus požeminius ir ar kitokius aplink senamiestį ir tada maksimaliai panaikinti važinėjimus ir parkavimus senamiestyje. Aš tam pritariu 100%+. Juk mano pastaba, kad Z nusišneka teigdamas, kad senamiestyje negalima imtis automobilizacijos mažinimo veiksmų, nes matai juk parkuoti kur nėra, neprieštarauja šiai labai gerai jūsų idėjai. Aš pats to noriu. Taigi, man rodos mes pilnai sutariame.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia dėl to šaligatviai nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams, gatvėje faktiškai telpa 3 eismo juostos, o pėstieji nuo gatvės atskirti grandinėmis (jau nebe - ši savivaldybė jas nukabino)?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl nepritaikyti? Šaligatviai kaip tik platūs, telpa net lauko kavinės, o pačiame prospekte dviračių takas, tai automobiliams tik siauros 2 juostos realiai yra.
Bet man tas prospektas patinka. Aš čia tik ieškau kabliukų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Arčiau Katedros tai nelabai telpa: https://www.google.lt/maps/@54.68646...7i13312!8i6656
Bet man tas prospektas patinka. Aš čia tik ieškau kabliukų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai dabar ta atkarpa taps pėsčiųjų, nors nuo pat rekonstrukcijos buvo pakeliami kuoliukai ir ribojamas eismas savaitgaliais ir vakarais.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąJūs kalbate apie tai (kaip suprantu), kad būtų labai gerai įrengti parkingus požeminius ir ar kitokius aplink senamiestį ir tada maksimaliai panaikinti važinėjimus ir parkavimus senamiestyje. Aš tam pritariu 100%+. Juk mano pastaba, kad Z nusišneka teigdamas, kad senamiestyje negalima imtis automobilizacijos mažinimo veiksmų, nes matai juk parkuoti kur nėra, neprieštarauja šiai labai gerai jūsų idėjai. Aš pats to noriu. Taigi, man rodos mes pilnai sutariame.
Mano nuomone kilpnis eismas yra graudus minimumas, kuris ne itin išspręs problemą. Kai kurios kilpos toliau bus patogios važinėti kai kuriomis kryptimis. Pasikeitus srautams ir kitos kilpos gali pasidaryti patogios. Kitur gali paaiškėti, kad dar daugiau eismo susidarys. Sakykim supermamytės seniau išleisdavo pabiručius ir nerdavo per senamiestį kiaurai. Dabar pravažiavusios kilpa išlįst ten pat ir vistiek turės apvažiuot senamiestį. Abejoju ar tai labai sumažins eismo kiekį sudėjus kartu senamiestį ir aplink jį. Tokia biški kova su vėjo malūnais. Jei jau sakom A, reikia pasakyti ir B - panaikinti eismą su antžeminiu parkavimu gatvėje išvis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nebuvo nuo pat Bet faktas lieka faktu, kad nebuvo pilnai pritaikyta pėsčiųjų srautams ir kavinėms. Vėl gi, čia aš tik kabinėjuosi prie Zuoko išsakytų teiginių, kad va jie jau tada pagalvojo pirmiausia apie pėsčiuosius.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73129344
Buvo svarstymai paversti Gedimino prospekto bent dalį kažką kaip Laisvės alėją, bet nuėjo į kompromisus. Dabar realybė parodė, kad pusėtini sprendimai dažnai neturi jokio efekto.
Paskutinis taisė AudriusV; 2020.05.20, 20:35.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
O kam kišti pinigus į 3 požemines ar antžemines stovėjimo aikšteles aplink senamiestį, jei būtų galima padaryti, kaip sakėt, 1 Stoty (turim jau Kudirkos, tilto g. aikšteles), o likusius pinigus investuoti į NORMALIAS P+R aikšteles miesto šonuose? Mašiną palieki toli nuo senamiesčio, autobusu išlipi Kudirkos aikštėj ir džiaugiesi gyvenimu Senamiestyje savo kojytėmis
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Man atrodo mes prasilenkiame kalbamais dalykais. Mano makro neprieštarauja jūsų mikro. Pateikdamas pavyzdį noriu parodyti sisteminių problemų sukeliamas daugybines pasikartojančias problemas kai pradedama ne nuo makro ir bėgama iškart prie mikro.
Tai dar ne viskas. Mano žiniomis (nes seku Vilniaus 20 gyventojų atsiliepimus) jiems įvažiavimą surengė per Labdarių 3 namo bromą, o išvažiavimą irgi pro ten. Bromas yra labai mažas, toks mažas, kad vos gali lengvieji pravažiuoti. Trečia, Atkarpoje tarp Labdarių ir Islandijos g padarytas vienpusis eismas ir jo kryptis pakeista - taigi važiavimas pro kuoliuką ne tik gaunasi per dvirtakį, bet ir prieš eismą. Pasinaudosiu proga, jei jau tęsiant pokalbį apie dvirtakį, tai jei Vilniaus g būtų buvus rekonstruota pagal gerąsias praktikas, tokio dalyko kaip šis dvirtakis net nebūtų nes visas eismas būtų vienoje erdvėje, tad mūsų ši diskusija net nebūtų įvykusi...
https://vilnius.lt/lt/2020/05/12/keturiose-sostines-senamiescio-gatvese-tik-pesciuju-ir-dviratininku-zona/
Vairuotojai piktybiškai pažeidinėja naują eismo tvarką Senamiestyje (video)
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iestyje-video/ .
Jei Vilniaus g būtų buvusi gerai rekonstruota, atskiro dvirtakio nebūtų, o dėl to nebūtų ir palikto tarpo stulpelių linijoje dabartiniame dvirtakyje. Be to, per visą gatvės plotį būtų galima sustatyti gb vazonus pvz.
- 1 patinka
Comment
-
Žinojau, kad eismo kultūra pas mus nėra stipriai besiskirianti nuo Rusijos ir panašių šalių, bet tas pirmas debilas tai tikrai nustebino...
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iestyje-video/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl negalima stulpelio ir dviračių take, per vidurį? Dviratis nepralįs? Kyla įtarimas, kad taip padaryta specialiai.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl negalima stulpelio ir dviračių take, per vidurį? Dviratis nepralįs? Kyla įtarimas, kad taip padaryta specialiai.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
(...) jeigu perasfaltuotų Pylimo g. (kuri yra stipriai susibangavusi), tai miestas išspręstų ir parkingo problemą šalia senamiesčio ir turėtų puikią viešą erdvę šalia MO. (...)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
Gal ne vietoje, bet mums iki Varšuvos kaip iki kosmoso. Gal išmokime kloti šaligatvius, lietvamzdžius nuvedinėti į kanalizacijas, o ne ant šaligatvio, o tada gal ir galėsime žiūrėti į Varšuva, nes tiesiog nerealu kažką nukopijuoti, kai toks kaimas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Idealiu atveju, Pylimo gatvė turėtų būti skirta tik ir išimtinai VT bent jau siauriausiose vietose tarp Rūdninkų ir Naugarduko gatvių galėtų padaryti kažką tokio, kaip Varšuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik tiek, kad apsukus streetview'ą, matosi automobiliai. Nemanau, kad čia tik VT gatvė.
Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.
Comment
Comment