Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Vizualiai troleibusų arba apšvietimo laidai ant pastatų yra netgi geriau, nei stulpai. Stulpas yra tūrinis dalykas ir dalį pastato užstoja. Troleibusų stulpai yra gana aukšti, stori ir net paprastam žmogui nebus panašūs į kokį nors „senovinį“ stulpą. Be to, tada jau pradeda veikti spalva, medžiaga ir panašiai, o laidas yra laidas – minimali vizualinė intervencija.
    Kaip tik tinka vienas ekstremalus pavyzdys, kurį jau seniau esu rodęs tinklaraštyje – Brėmeno rotušė: Ar laidai gadina miesto vaizdą?
    Puošnus fasadas, tiesiog miesto vizitinė kortelė, ir laidai pritvirtinti prie jo. Atvirukuose laidai dažniausiai matosi, bet net nekrenta į akis. Tuo tarpu stulpai jau būtų tikrai radikali intervencija.
    Pagrindinė k. tinklo nuėmimo nuo pastatų priežastis - žvėriška vibracija.

    Dėl estetikos pritariu.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jeigu lauksi kol bus rekonstruotos gatvės tam, kad uždarytum eismą, tai spėsi ir pražilti. Tai pirma reikia įgyvendint paprastesnes priemones, pažiūrėt kaip jos veikia, o tada imtis rekonstrukcijų.
      Man atrodo mes prasilenkiame kalbamais dalykais. Mano makro neprieštarauja jūsų mikro. Pateikdamas pavyzdį noriu parodyti sisteminių problemų sukeliamas daugybines pasikartojančias problemas kai pradedama ne nuo makro ir bėgama iškart prie mikro.

      Tai dar ne viskas. Mano žiniomis (nes seku Vilniaus 20 gyventojų atsiliepimus) jiems įvažiavimą surengė per Labdarių 3 namo bromą, o išvažiavimą irgi pro ten. Bromas yra labai mažas, toks mažas, kad vos gali lengvieji pravažiuoti. Trečia, Atkarpoje tarp Labdarių ir Islandijos g padarytas vienpusis eismas ir jo kryptis pakeista - taigi važiavimas pro kuoliuką ne tik gaunasi per dvirtakį, bet ir prieš eismą. Pasinaudosiu proga, jei jau tęsiant pokalbį apie dvirtakį, tai jei Vilniaus g būtų buvus rekonstruota pagal gerąsias praktikas, tokio dalyko kaip šis dvirtakis net nebūtų nes visas eismas būtų vienoje erdvėje, tad mūsų ši diskusija net nebūtų įvykusi...

      https://vilnius.lt/lt/2020/05/12/keturiose-sostines-senamiescio-gatvese-tik-pesciuju-ir-dviratininku-zona/

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	100
Size:	29,7 kB
ID:	1802273
      Paskutinis taisė spekas; 2020.05.15, 19:33.

      Comment


        Lrytas.lt 2020.05.18
        Vilniaus centre teks mokytis naujos eismo tvarkos: čia vykstančių laukia nauji iššūkiai
        Jei gatvę atiduosi pėstiesiems, ji atgis ir suklestės. Pagal tokią logiką valdžia uždarė keturias gatvių atkarpas. Stiklių gatvės prieigas jau užkišo automobiliai, o Gedimino prospektas ištuštėjo. To ir buvo siekta?

        Karantinas paspartino apsisprendimą. Taip aiškino savivaldybės atstovai nuo pirmadienio uždarydami transporto eismą Savičiaus gatvėje (tarp Augustijonų gatvės ir Savičiaus gatvės 6-ojo namo, kur iki šiol eismas buvo uždaromas tik savaitgaliais), Stiklių gatvėje (atkarpoje nuo Stiklių gatvės 7A iki Gaono gatvės 10-ojo pastato), Gedimino prospekte (atkarpa tarp Vilniaus ir T.Vrublevskio gatvių, su galimybe pristatyti prekes rytais nuo 4 iki 11 val.) bei Vilniaus gatvės atkarpoje tarp Islandijos ir Labdarių gatvių.
        Tačiau jau dabar girdėti uždarytose gatvėse ar šalia jų įsikūrusių verslininkų nuogąstavimų. Tad kas bus po liepos 1-osios, kai savivaldybė miesto širdyje įgyvendins dar vieną idėją – kilpinio eismo?

        Stiklių bendruomenė sunerimo
        Apie transporto judėjimo pokyčius meras Remigijus Šimašius kalbėjo pakiliai. „Senamiesčio gyventojams tai reiškia švaresnę ir tylesnę artimą aplinką, vietos verslui – daugiau gyvybės, kurios ypač reikia šios krizės metu, visiems vilniečiams – Senamiestį, kuris vilios ne vien savo pramogomis, bet ir paprastu pasivaikščiojimu. Automobilis negali būti dominuojantis jautriausioje ir gražiausioje mūsų miesto dalyje“, – tikino jis.

        Uždarytoje Stiklių gatvės atkarpoje įsikūrusio „Stiklių“ restorano ir viešbučio savininkas Romas Zakarevičius džiaugsmu netryško. (...) Anot jo, anksčiau vairuotojai, neradę vietos automobiliui, važiuodavo jos ieškoti į Vokiečių gatvę ar toliau. O dabar tiesiog numeta mašinas uždarytoje gatvėje. (...)

        Išgirdo tik vieną nuomonę
        Paklausta, kodėl pasirinkta Gedimino prospektas, Savičiaus, Stiklių ir Vilniaus gatvės, mero patarėja Ieva Dirmaitė aiškino, kad šios gatvės yra turistų ir vilniečių traukos vietos, uždarytas eismas jose negriauna judėjimo Senamiestyje schemų, o tokios galimybės atsirado numatant kilpinio eismo įvedimą nuo liepos mėnesio. Be to, šios gatvės mėgstamos pėsčiųjų, jų uždarymo esą prašė ir Lietuvos pėsčiųjų asociacija (yra ir tokia!). Jose gausu parduotuvių ir kavinių, kurios jau dabar traukia pėsčiuosius.
        Ar savivaldybė yra gavusi šiose gatvėse įsikūrusių kavinių, barų savininkų prašymų drausti transporto eismą? Į šį klausimą I.Dirmaitė atsakė, kad tai nebuvo argumentas svarstant gatvių uždarymą – pirmiausia remtasi pėsčiųjų patirtimi.

        Paklausta, kodėl pasirinkta Gedimino prospektas, Savičiaus, Stiklių ir Vilniaus gatvės, mero patarėja Ieva Dirmaitė aiškino, kad šios gatvės yra turistų ir vilniečių traukos vietos, uždarytas eismas jose negriauna judėjimo Senamiestyje schemų, o tokios galimybės atsirado numatant kilpinio eismo įvedimą nuo liepos mėnesio. Be to, šios gatvės mėgstamos pėsčiųjų, jų uždarymo esą prašė ir Lietuvos pėsčiųjų asociacija (yra ir tokia!). (...)

        Atgims dėl kitų priemonių
        Bet ir uždarytoje Gedimino prospekto dalyje yra platūs šaligatviai, kur sėkmingai išsitenka lauko kavinės. Kodėl reikėjo apriboti ir automobilių eismą? Anot I.Dirmaitės, Gedimino prospekto pradžia uždaroma eismui ir paliekama pėstiesiems, paslaugoms ir renginiams jau seniai, o dabar tik išplėstos pėsčiųjų zonos ribos ir pakeistas eismo ribojimo terminas. „Iš to pėstieji tik išloš, o važiuotiems tai netrukdys, tiesiog bus pasirinkti kiti maršrutai“, – dėstė ji. (...)

        Per mažai traukos objektų
        „Norėjome, kad pagrindinė Vilniaus gatvė būtų patrauklesnė pėstiesiems. Kiti miestai tokias gatves turi. Todėl atliekant Gedimino prospekto rekonstrukciją numatėme tam tikrus sprendimus, kurie leido parengti infrastruktūrą. Juk negali šiaip uždaryti gatvės. Tačiau reikia pripažinti, kad Gedimino prospektas labai sunkiai tampa pėsčiųjų gatve. Prospekte yra daug įvairių institucijų, kurios vakarais nedirba, todėl į šią vietą nėra traukos",- . sakė buvęs meras Artūras Zuokas

        Tačiau žmonėms turi būti suteikta alternatyva pastatyti automobilius. Juk kad ir ką kalbėtume apie kitų miestų, kuriuose gerai išplėtotas miesto transportas ir susisiekimas dviračiais, pavyzdžius, maždaug pusė gyventojų vis tiek naudojasi automobiliais. Tą pusiausvyrą reikia suvokti, nes kitaip didieji prekybos tinklai klestės, o Senamiestis verslui ir nekilnojamojo turto savininkams taps vis nepatrauklesne vieta.

        Reikia požeminių aikštelių
        A.Zuokas skeptiškai vertino ir kilpinio eismo schemą, kurią savivaldybė ketina įdiegti nuo liepos 1-osios. Jos esmė – automobilių tranzito per Senamiestį ribojimas.
        (...)

        „Svarbi sąlyga prieš imantis eismo ribojimo: vartotojams turime pasiūlyti alternatyvą, kad Senamiestis nenukentėtų konkuruojant su didžiaisiais prekybos tinklais, kurie visi siūlo parkavimą šalia ir net nemokamai“, – dėstė A.Zuokas.

        Tai ir buvo svarbiausia priežastis, kodėl 2011 metais eismas Senamiestyje nebuvo apribotas. Tam reikėjo pasiruošti: įrengti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę prie Operos ir baleto teatro su įvažiavimu iš A.Jakšto gatvės ir išvažiavimu į Vilniaus gatvę. Taip būtų atsiradusi papildoma požeminė sostinės gatvė.
        Taip pat tuometės valdžios planas buvo pastatyti dvi požemines aikšteles Pylimo gatvėje ir rekonstruoti šią gatvę pritaikant ją pėstiesiems, miesto transportui, prekybai. A.Zuoko manymu, ši gatvė yra nepelnytai užmiršta, nors ji yra pagrindinė šalia miesto gynybinės sienos.
        Dar viena požeminė stovėjimo aikštelė turėjo atsirasti ties Maironio gatve, kur ir dabar vilniečiai, miesto svečiai palieka automobilius ir eina į Senamiestį. A.Zuokas įsitikinęs: neatlikus šių darbų tranzito per Senamiestį ribojimas vargu ar išspręs problemas. (..)

        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...kiai-14912825/

        Comment


          Norėjome, kad pagrindinė Vilniaus gatvė būtų patrauklesnė pėstiesiems. Kiti miestai tokias gatves turi. Todėl atliekant Gedimino prospekto rekonstrukciją numatėme tam tikrus sprendimus, kurie leido parengti infrastruktūrą.
          Čia dėl to šaligatviai nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams, gatvėje faktiškai telpa 3 eismo juostos, o pėstieji nuo gatvės atskirti grandinėmis (jau nebe - ši savivaldybė jas nukabino)?

          Comment


            Kaip parkavimo aikštelės susijusios su tranzitiniu eismu, kuris vyksta senamiestyje? Zuokas gerai jaučiasi? Dugną vis gilina...

            Comment


              Prie to, kad esant civilizuotam parkavimui senamiesčio prieigose būtų galima išvis uždaryti senamiestyje auto eismą apart aptarnaujančio transporto ir panaikinti didžiąją dalį esamo parkingo pačiame senamiestyje.

              Comment


                Na tai karkasas toms aikštelėms yra:
                1) požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte, dar galima paminėti daugiaaukštę aikštelę Tilto g. - man atrodo, jos puikiai susitvarko su srautais.
                2) Aikštelė prie Tymo turgaus - čia jau sunkiau, bet ją galima truputį išplėsti ir humanizuoti, arba paskelbti architektūrinį konkursą ir pastatyti ten daugiaaukštę aikštelę.
                3) Aikštelė Stoties žiede - dabar, aišku, atrodo nekaip, bet pajudėjus Vilnius Connect turėtų atsirasti daug parkavimo vietų.

                Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.

                Aišku, ne idealiai, bet tikrai negalima sakyti, kad ''aikštelių nėra, drausti eismo senamiestyje negalima''.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.19, 19:01.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Lrytas.lt 2020.05.18
                  Vilniaus centre teks mokytis naujos eismo tvarkos: čia vykstančių laukia nauji iššūkiai
                  Straipsnio komentarai atspindi visuomenės sąmoningumo lygį - dominuoja "duokit daugiau vietų parkoci" ir "aš turiu prigimtinę teisę pasistatyti savo audinę bet kur senamiestyje".
                  Šiaip žingsniai geri, tik labai maži ir nedrąsūs.- galėtų visą Gedimino pr. padaryti pėsčiųjų zona, neseniai buvau Kaune (gal 4-ą kartą gyvenime) ir buvau sužavėtas, kad visas Laisvės pr. paliktas pėstiesiems, kodėl dvigubai didesniame Vilniuje negalime padaryti to paties?
                  Taip pat kaip buvo minėta aukščiau, vien kelio ženklai bent kol kas nieko nepadarys pėsčiųjų zona - visur būtini metaliniai kuoliukai.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Na tai karkasas toms aikštelėms yra:
                    1) požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte, dar galima paminėti daugiaaukštę aikštelę Tilto g. - man atrodo, jos puikiai susitvarko su srautais.
                    2) Aikštelė prie Tymo turgaus - čia jau sunkiau, bet ją galima truputį išplėsti ir humanizuoti, arba paskelbti architektūrinį konkursą ir pastatyti ten daugiaaukštę aikštelę.
                    3) Aikštelė Stoties žiede - dabar, aišku, atrodo nekaip, bet pajudėjus Vilnius Connect turėtų atsirasti daug parkavimo vietų.

                    Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.

                    Aišku, ne idealiai, bet tikrai negalima sakyti, kad ''aikštelių nėra, drausti eismo senamiestyje negalima''.
                    Prie Tymo turgaus daugiaaukštę aikštelę??? Ačiū nereikia. Kitos šitoje temoje gvildentos mintys apie požeminius parkingus gyventojams ir antžemių vietų naikinimą labai gražios, bet nesąmonė jas įrenginėti už visų miestiečių pinigus, o pasikeitus valdžiai dar ir galėtų sugrįžti senosios vietos. Vėlgi pasikartosiu, kritinė masė kurios dėka senamiestis išgyvens be automobilių pastovaus judėjimo jau yra, prie jos prisidės dar tie, kuriems dabartinė situacija nepatraukli. O nesugebanti be automobilio judėti ir įsižeidusi masė gali rinktis iš plačios prekybcentrių pasiūlos.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Prie Tymo turgaus daugiaaukštę aikštelę??? Ačiū nereikia. Kitos šitoje temoje gvildentos mintys apie požeminius parkingus gyventojams ir antžemių vietų naikinimą labai gražios, bet nesąmonė jas įrenginėti už visų miestiečių pinigus, o pasikeitus valdžiai dar ir galėtų sugrįžti senosios vietos. Vėlgi pasikartosiu, kritinė masė kurios dėka senamiestis išgyvens be automobilių pastovaus judėjimo jau yra, prie jos prisidės dar tie, kuriems dabartinė situacija nepatraukli. O nesugebanti be automobilio judėti ir įsižeidusi masė gali rinktis iš plačios prekybcentrių pasiūlos.
                      Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

                      Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Na tai karkasas toms aikštelėms yra:

                        Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.
                        Buvo kalbų apie Naugarduko/Pylimo sankryžos skverą

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

                          Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.
                          Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.

                          Comment


                            Kur būtų galima pastatyti didelį (mokamą) parkingą yra stoties prieigos (ar ant stoties stogo ar daugiaaukštis vietoje kokios dabartinės autobusų stoties, ją perkeliant kitur. Jis būtų ir pakankamai arti Senamiesčio (kad būtų galima atvažiuoti iš kokios Pilaitės ir nueiti į Senamiestį), tiek pakankamai toli, kad nedarkytų vaizdo.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.
                              Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.
                                Manau realiausia būtų įrengti didesnę aikštelę šalia geležinkelio stoties pertvarkant tą teritoriją. Pirmi du jūsų variantai vietos požiūriu irgi patenkinami, bet mažai tikėtini.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Manau realiausia būtų įrengti didesnę aikštelę šalia geležinkelio stoties pertvarkant tą teritoriją. Pirmi du jūsų variantai vietos požiūriu irgi patenkinami, bet mažai tikėtini.
                                  Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje. Kelios mažesnės būtų gerokai lengviau įkomponuojamos nei viena super-duper-daugiatūkstantinė.

                                  Gal mūsų skirtingi prioritetai. Man labiausiai norisi sukišti visas senamiestyje parkuojamus auto, įskaitant ir gyventojų, po žeme. Neturiu noro užkardyti atvažiavimo nuosavu transportu iki senamiesčio.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje. Kelios mažesnės būtų gerokai lengviau įkomponuojamos nei viena super-duper-daugiatūkstantinė.

                                    Gal mūsų skirtingi prioritetai. Man labiausiai norisi sukišti visas senamiestyje parkuojamus auto, įskaitant ir gyventojų, po žeme. Neturiu noro užkardyti atvažiavimo nuosavu transportu iki senamiesčio.
                                    Aš irgi neturiu, bet nieks man atrodo to ir nesiruošia daryti. Eismas juk nebus uždraustas, parkavimo vietos irgi tebėra. Žinoma jeigu tikslas VISIEMS suteikti galimybę atvykti automobiliu ir prisiparkuoti, tuomet tai yra utopija.

                                    Dėl visų parkavimo vietų sukišimo, tai čia reiktų daugybės aikštelių, nes idėja siūlyti gyventojams vietas už poros kilometrų turbūt nelabai įgyvendinama. Ne visur joms atsirastų vietos, o kur atsirastų tokias aikšteles pastatyti kainuotų didelius pinigus. Be to ta senamiesčio be automobilių idėja laikytųsi ant politinės valios ir neatmeskim varianto, jog pasikeitus merui jos sugrįžtų ir tiesiog išleidę milžiniškus pinigus aikštelėms turėtume dar daugiau automobilių centre.

                                    Parkavimo uždraudimas ne gyventojams ir viena didesnė aikštelė prie stoties atvykstantiems pasiektų panašų rezultatą su daug mažensniais kaštais ir mažesnėmis rizikomis projekto trumpalaikiškumui.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Norint panaikinti visą parkingą senamiestyje, daugiaaukščių-požeminių reiktų tiek prie stoties, tiek link Tymo turgaus. Turbūt ir kažkur Pylimo gatvėje.
                                      Pylimo g. yra keistas skveras su "Paviljonu". Gal ten įmanoma kažką padaryti? Nežinau, kam ta vieta priklauso ir kas ten buvo prieš 100 metų.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Aš irgi neturiu, bet nieks man atrodo to ir nesiruošia daryti. Eismas juk nebus uždraustas, parkavimo vietos irgi tebėra. Žinoma jeigu tikslas VISIEMS suteikti galimybę atvykti automobiliu ir prisiparkuoti, tuomet tai yra utopija.
                                        Tai ir kalbam ne apie kilpinę schemą, o ką būtų galima geriau padaryti. Ir parkavimo vietų naikinimas be solidaus kiekio parkingų perimetre neįmanomas. Nematau, kodėl prie senamiesčio negalėtų privažiuoti visi kuriems negaila poros ar keliolikos eurų už parkingą. Natūralu, kad civilizuota daugiaaukštė aikštelė kainuos. Ir gyventojams leidimux parkavimui turėtų kaiuoti atitinkamai.

                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Dėl visų parkavimo vietų sukišimo, tai čia reiktų daugybės aikštelių, nes idėja siūlyti gyventojams vietas už poros kilometrų turbūt nelabai įgyvendinama. Ne visur joms atsirastų vietos, o kur atsirastų tokias aikšteles pastatyti kainuotų didelius pinigus. Be to ta senamiesčio be automobilių idėja laikytųsi ant politinės valios ir neatmeskim varianto, jog pasikeitus merui jos sugrįžtų ir tiesiog išleidę milžiniškus pinigus aikštelėms turėtume dar daugiau automobilių centre.
                                        Būtent dėl to ir siūlau daugiau aikštelių keliose vietose, kad gyventojus, kurie parkuoja gatvėje būtų lengviau prikalbinti į jį persikelti. Geriausias būdas būtų leisti statyti privačiam kapitalui, kuris gautų mokestį X metų. Tada atsirastų interesas ilgalaikėje perspektyvoje prižiūrėti ir politinę valią Gražu žiūrėt kaip Santariškės susitvarkė kai atsirado privatus interesas.

                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Parkavimo uždraudimas ne gyventojams ir viena didesnė aikštelė prie stoties atvykstantiems pasiektų panašų rezultatą su daug mažensniais kaštais ir mažesnėmis rizikomis projekto trumpalaikiškumui.
                                        Nematau skirtumo ar vaizdą gadina Kazytės iš Kalabybiškio, ar Kazimiero iš 5 buto mašina. Kol bus leidžiamas bet koks parkingas valstybinėj žemėj - šiaip ar taip reikės projektuoti gatves numatant parkavimą. Dar suprantu prie senai tvarkytų namų kur nėra kur kitur sukišt mašinas. Bet kai yra nauja statyba ar renovacija ir neperka parkingo, nes pigiai išsiims leidimą ir parkuos gatvėj... Tai problema lieka toliau. Gal pradžiai reiktų nebeišdavinėt antrų leidimų butui ir naujai statybai išvis neduot nei vieno leidimo.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Čia dėl to šaligatviai nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams
                                          Kuo 3-4 metrų šaligatviai iš abiejų pusių yra nepritaikyti esantiems pėsčiųjų srautams? Manau čia yra kaip tik idealu Vilniui, nei per siauri, nei 25-30 metrų Konstitucijos prospekto šaligatvis, žmonės gali praeiti be jokių problemų ir tuo pačiu tai yra viena iš nedaugelio Vilniaus vietų, kur jaučiasi nors kažkoks big city feeling'as.

                                          gatvėje faktiškai telpa 3 eismo juostos
                                          Na, to be fair, jeigu gatvė būtų minimalaus pločio dviem juostom, galima būtų pamiršti apie pravažiavimą dviračių taku, nes ir dabar ten yra didžiulė problema su staiga "sugedusiais", "nū man cyk dviem minūcėms" ir "a kur man dar sustoci?".

                                          o pėstieji nuo gatvės atskirti grandinėmis (jau nebe - ši savivaldybė jas nukabino)?
                                          Čia sutinku, tikrai jų ten nereikėjo, kaip ir tų betoninių nesąmonių, kurias šalia jų padėjo jau ši savivaldybė. Bet nereikia pamiršti, kad tai yra kokių 2000 metų projektas ir iki šiol, bent jau man, Gedimino prospektas (plius kartu sutvarkyta Kudirkos aikštė ir Odminių skveras) yra viena geriausių viešųjų erdvių mieste. Prie ko galima būtų kabintis tai gatvės grindinio kokybė. Kokybiškos medžiagos tikrai neturėjo taip sutrupėt per ~20 metų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X