Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė alfas vingys Rodyti pranešimąsubačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?
(ei, panaikino didžiąsias raides)Paskutinis taisė spekas; 2020.04.29, 20:59.
Comment
-
Brukas yra (po asfaltu) net tokiose gatvėse kaip Pavasario:
https://www.google.com/maps/@54.6936...7i13312!8i6656
Comment
-
Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...
,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...
,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...
,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
Šiandien, beje, 12 valandą bus spaudos konferencija apie eismo pokyčius Senamiestyje. Transliuos per savivaldybės FB. Kviečiu pasižiūrėt, gal ką įdomaus pasakys.
- 2 patinka
Comment
-
Gal rašau čia, nes visgi apie Senamiesčio gatves.
Nuo liepos 1 d. įvedamas kilpinis eismas, o nuo kitos savaitės automobiliams uždaromos atskiros kelių gatvių atkarpos.
Kilpinio eismo schema: https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers
Visa kita info: https://senamiestis2030.lt/
Spaudos konfė: https://www.facebook.com/vilnius.lt/videos/2938501352931820/?v=2938501352931820Paskutinis taisė Creatium; 2020.05.07, 12:27.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal rašau čia, nes visgi apie Senamiesčio gatves.
Nuo liepos 1 d. įvedamas kilpinis eismas, o nuo kitos savaitės automobiliams uždaromos atskiros kelių gatvių atkarpos.
Kilpinio eismo schema: https://maps.vilnius.lt/senamiescio-projektai#layers
Visa kita info: https://senamiestis2030.lt/
Spaudos konfė: https://www.facebook.com/vilnius.lt/videos/2938501352931820/?v=2938501352931820
Edit: kad būtų paprasčiau ir sluoksniuoti nereiktų:
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.07, 14:00.Aviate, navigate, communicate
- 8 patinka
Comment
-
Panašu, kad nebus visiškai uždarytas eismas tarp kilpinių zonų. Schemoje pažymėti pakeliami barjerai su numerių nuskaitymu, įdomu VT ar VIP'ams. Reiks panagrinėti vėliau, nes dabar matyt dėl apkrovos labai stringa.\
Panašu, kad bus naujų maršrutų kertančių kilpines zonas. Taip pat prie vyriausybinių pastatų užtvarai. Vaizdo kamerų prištampuota visur kur.Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.07, 17:12.
- 1 patinka
Comment
-
Labai nesavalaikis sprendimas.
Kol negrįžo užsienieciai, kaip tik reikėtų atverti senamiestį, įskaitant nemokamą parkavimą savaitgaliais visame miesto centre.
Jei taip PiaRinamasi dėl "pagalbos" kavinių sektoriui, tai reikėjo būti nuosekliems iki galo.
Dabar galas bus ne vienai ir ne dviem senamiesčio kavinėms.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąKažkokia nesąmonė, jei aš dabar sėdint lauko kavinėj negalėsiu nei pasigrožėt mašinom,
Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
- 1 patinka
Comment
-
Schema su skirtingų spalvų zonomis labai gražiai atrodo monitoriuje. Praktikoje iškart pradės lįsti skylės.
Pagrindinis dalykas įvažiavus yra žinoti, kokiu keliu bus galima išvažiuoti.
Visiškai neaišku, kokiu keliu bus galima išvažiuoti iš Rotušės aikštės ir Vokiečių gatvės. Dabar išvažiavimas yra Vilniaus-Klaipėdos gatvėmis.
Latako zonoje upiešta rodyklė iš Vokiečių g. į Dominikonų ir Universiteto gatves. Paišę rodykles turbūt patys nėra važiavę Dominikonų gatve ir nelabai domėjosi, kokio lygumo grindinys.
Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo.
Atrodo, programuojama konfliktinė situacija pagrindiniame sraute pakeičiant dešiniuosius posūkius į kairiuosius. Teks kirsti Šventaragio gatvę. Kol nėra srauto Universiteto gatvėje, tai nėra problema, o kai bus daugiau mašinų, iškart pasipils avarijos.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSchema su skirtingų spalvų zonomis labai gražiai atrodo monitoriuje. Praktikoje iškart pradės lįsti skylės.
Pagrindinis dalykas įvažiavus yra žinoti, kokiu keliu bus galima išvažiuoti.
Visiškai neaišku, kokiu keliu bus galima išvažiuoti iš Rotušės aikštės ir Vokiečių gatvės. Dabar išvažiavimas yra Vilniaus-Klaipėdos gatvėmis.
Latako zonoje upiešta rodyklė iš Vokiečių g. į Dominikonų ir Universiteto gatves. Paišę rodykles turbūt patys nėra važiavę Dominikonų gatve ir nelabai domėjosi, kokio lygumo grindinys.
Dar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo.
Atrodo, programuojama konfliktinė situacija pagrindiniame sraute pakeičiant dešiniuosius posūkius į kairiuosius. Teks kirsti Šventaragio gatvę. Kol nėra srauto Universiteto gatvėje, tai nėra problema, o kai bus daugiau mašinų, iškart pasipils avarijos.
Sprendimas beje kaip tik savalaikis, karantino metu sumažėjęs eismas leis lengviau įvesti pokyčius, o ir šiaip jau senokai yra kritinė masė žmonių, kurie palaikys senamiestį gyvą ir jo neiškeis į akropolį vien dėl to, kad taps LENGVIAU jame judėti. Dauguma verkiančiųjų dabar ir taip yra akropoliniai, į senamiestį nukeliaujantys savo automobiliais geriausiu atveju kartą į mėnesį šiaip pasivaikščioti ar nueiti į čiliaką. Nelabai kas jų ir pasiges
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.
Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
Visų antra, Vilniuje, šaltuoju metu laiku, net neveikia lauko kavinės.
Visų trečia, ar bankrutuos taip pat kaip aiškinai, kad bankrutuos, kai 2017 buvo padidintos parkavimo kainos? Nes man rodos nuo to laiko kavinių, restoranų, girdyklų tik padaugėjo centre.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar labai keistai atrodo, kad pagrindinis srautas iš Vokiečių gatvės nukreipiamas į Universiteto gatvę, kur dabar nėra automobilių eismo..
- 6 patinka
Comment
-
Visada atsiranda tobulintinų dalykų, bet tikrai reikėjo apriboti važinėjimąsi kiaurai per Senamiestį tiesiog nukertant kampą. Įpras visi ir bus gerai, kad galima ramiau vaikščioti kai nedūmija panosėje. Panašiai kaip su rūkymu kavinėse prieš 10 metų. Įprato visi ir kitaip neįsivaizduoja. Greit įpras iš viso be kavinių. Bet tai jau off topic.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisų pirma, šiuo šaltuoju metu Vilniuje niekas nesėdi lauko kavinėse ilgiau nei pavyksta išsėdėti, po to bėga susišildyti - gal į savo mašiną, gal kitur.
Antra, jei yra kalbama apie save, reikia naudoti pusdalyvįį - "aš sedėdamas", jei kalbama apie kažką kitą, yra naudojamas padalyvis - "kažkam kitam sėdint". Tik neįvardinta, kas sėdi, kol žinutės autorius kažkur žiūri - gal dešimties metų berniukas?
Antra, kai baigiasi argumentai, tada pradedame kabinėtis prie gramatikos.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip dažnai kritikuoju VMS ir tam tikrai yra daug objektyvių priežasčių, bet čia reikia pripažint, kad tai yra labai gera iniciatyva ir daroma tai labai laiku. Tik nežinau ar tikrai tinkamai nupaišytos kilpos, nes pvz Subačiaus zona, per kurią pats dažniausiai pravažiuoju kertant Senamiestį, man atrodo labai patogi tranzitiniam eismui, iš esmės net nematau kas pasikeitė. Dar įdomu kaip atrodys tie pakeliami fiziniai barjerai, ar jie visada bus pakelti ir ar nebus jų likimas toks pat, kaip Gedo prospekto pakeliami stulpai, kurie veikia "tik per dideles šventes" ir reikalauja belenkokių investicijų.
- 1 patinka
Comment
Comment