Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 6 patinka
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSorry neradau tinkamesnes temos postui, nes noreciau priskirt prie Vilniaus. Amsterdamas 70s ir dabar:
Na o mes toliau platiname gatves vardan sviesios ateities. Nes viskas ka mokam tai uzasfaltuot dar kelias naujas juostas.
----
Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:
Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.24, 10:05.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąGalėjo uždaryti šią gatvę, kaip buvo vienas iš variantų. Gaila, jog neišdrįso to padaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Fain, bet nesutinku su paskutiniu komentaru. Gatves mes platinam tik tranzitinėse vietose: Geležinio vilko g. ir pan. Senamiestyje ar rajonuose niekur gatvės nėra platinamos. Tik blogai, kad naujai asfaltuojant jos nėra siaurinamos.
----
Labai į aukščiau esantį postą, pačiu laiku. Islandijos gatvėje vėl bus pertvarkomas eismo organizavimas. Šį kartą atsiras medžių, padidės viešoji erdvė, dviračių stovai ir suoliukai. Vakar buvo vieša diskusija, jos metu išrinktas pirmasis variantas:
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ten paciu laiku butu perklot visa grindini ir padaryt ji vienam lygyje su saligatviais o ne vien plastikinius stulpelius vietomis kaitaliot... Nes kaip po karo...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąJeigu mes turėtume tokį VT kaip Amsterdamas ir pas mus dviratis būtų toks pat populiarus kaip ten, tai ir męs galėtumėme imtis kažko panašaus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąUždarius Islandijos gatvę reikėtų keisti visą senamiesčio eismo organizavimą.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUzdraudus eisma Islandijos g. tektu ji leisti Pylimo gatve vel abejom kryptim.
Comment
-
Aisku turetu buti biski kitaip: turetu buti padaryti parkingai salia centro kur galima palikti masina ir po miesto centra keliaut arba dviraciu savo/oranziniu, arba VT. Pvz viena aikstele turetu buti pozemine keliu aukstu prie Operos, kita po Cvirkos parku ar Tauro kalnu, kita Stoty, sekanti prie Tymo turgaus na ir dar sekanti kazkur prie Kalnu parko.
Stovejimas ten turetu buti apmokestintas kaip zalioje zonoje arba pirmos valandos isvis nemokamai. O paciam centre kur melyna zona jis turetu kainuot kad ir 10 eur/val. Prie parkingu pagrindindes dviraciu nuomos aiksteles.
Tuomet Islandijos g. eisma uzdraust, Vokieciu g. palikt maza siaura keliuka, daugelyje gatviu centre palikt eisma tik vietiniams. Ir visas centras atrodys kaip dabar Pilies ir Vilniaus gatves pilnas zmoniu ir gyvybes.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet ar tai blogai? Senamiestyje liktų privažiuojamosios gatvės, o tranzitas skersai ir išilgai dingtų.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai nėra blogai, bet manau per anksti. Reik žmones pratinti prie to, kad nesigrūstu su automobiliais į senamiestį (daryti nepatogiu). O taip drastiškai uždraudus būtų nepasitenkinimo iš gyventojų ir verslo.
Comment
-
Pylimo g. dabartinė eismo tvarka įvesta dar tada, kai Vilniuje automobilių skaičius buvo nepalyginamas su šiandieniniu. Pylimo g. pavertus didesnio pralaidumo gatve atsisakant ir A juostos būtų nemenkas iššūkis. Reikėtų tuo pačiu peržiūrėti tiek senamiesčio, tiek aplinkinių Naujamiesčio gatvių eismo organizavimą. Šiaip Pamėnkalnio g., ypač, ta atkarpa nuo Vaižganto g. iki Pylimo - Jogailos - Islandijos gatvių sankryžos, tai ji yra kaip kažkokia autostrada į senamiestį Problema tokia, kad uždarius nemažą dalį senamiesčio gatvelių Pamėnkalnio g. srautas turėtų tikrai būti kreipiamas į Pylimo g. ir eismas vykti abiem kryptim, tuo pačiu reikėtų reorganizuoti eismą ties Gėlių g., Sodų g. Taip pat Bazilijonų g., tranzitą organizuojant ratu aplink senamiestį. Gautųsi toks kaip ir vidinis senamiesčio aplinkkelis Ir kas labai svarbu užtikrinti parkavimo vietas aplink, suteikiant galimybę kelionę senamiestyje tęsti pėsčiomis ar dviračiu. Aš dar galvoju, norint pasirodyt modernesniems reikėtų kažkokių išimčių, pvz. vairuojantys elektromobilikus ar elektines dvirates priemones galėtų naudotis tam tikromis senamiesčio gatvėmis.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Bendradarbis nevažiuoja niekur, kur negalima šalia pasistatyti mašinos. Akropolio tipo parduotuvė jam pati geriausia - didelis PARKINGAS. Gal dėl to, kad turi viršsvorį? O gal dėl to ir turi jį
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Ir tai būtų viena iš priežasčių, dėl ko žmonių senamiestyje gali ne padaugėti, o sumažėti. "Kur susitinkam ? -Ten, kur patogu ir nebrangu. - Tai lekiam į Akropolį, nemokamas patogus parkingas". Kaip tą subalansuoti, klausimas.
Vokieciu gatves ilgis yra 344 metrai.
Isvadas darykit patys.
Cia yra didele klaida manyt kad visi zmones vienodi ir vaziuoja tik ten kur salia yra parkingas. Net Maskvos pavyzdys rodo kad uzdraudus eisma dalyje centro gatviu jose padaugeja pesciuju ir gyvybes, atsidaro kavines ir smulkus verslas. Kodel lyginu su Maskva, nes ir ten vyrauja nuomone kad masina turi buti prirista 5 metru atstumu nuo zmogaus, nes mes kitokie nei europieciai ir klimatas kitoks (ironic).
- 4 patinka
Comment
Comment