Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąO kur čia galima pamatyti prieš 12 metų sudėtu gerai atrodančių betoninių plytelių?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąLabdarių gatvė yra gėda UNESCO saugomam miestui.
Comment
-
Vilniaus senamiestyje mažės automobilių: Islandijos gatvę norima atiduoti pėstiesiems
Po vienos dienos iniciatyvos uždrausti automobilių eismą Vilniaus Islandijos gatvėje internete paskelbta peticija „Islandijos gatvė – be mašinų!“, po kuria per dvi dienas surinkta 2 tūkst. parašų. Pasirašiusieji pasisako, kad ši gatvė būtų uždaryta transportui. Vilniaus savivaldybė skaičiuoja, kokie automobilių srautai šioje vietoje susidaro ir kaip keistųsi eismas Senamiestyje uždarius gatvę.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Labai blogas sprendimas. Reikėtų esminių eismo pertvarkymų, nes visur eismas vienakryptis. Ir įvažiuoti į didelę dalį senamiesčio būtų galima tik iš šiaurės ar vakarų, tai yra trenkiantis visai be reikalo kitomis gatvėmis tuo pačiu senamiesčiu. analogiškai, iš išvažiuojant. Dar daugiau, įvažiavimas iš šiaurės būtų ribotas, nes bet koks renginys Gedimino pr. apribotų galimybę iš tos pusės įvažiuoti ar išvažiuoti.
Geriau jau reikėtų uždrausti parkavimą Islandijos g., tiesiog paplatinti šaligatvius, susiaurinus važiuojamąja dalį.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.19, 20:58.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai blogas sprendimas. Reikėtų esminių eismo pertvarkymų, nes visur eismas vienakryptis. Ir įvažiuoti į didelę dalį senamiesčio būtų galima tik iš šiaurės ar vakarų, tai yra trenkiantis visai be reikalo kitomis gatvėmis tuo pačiu senamiesčiu. analogiškai, iš išvažiuojant. Dar daugiau, įvažiavimas iš šiaurės būtų ribotas, nes bet koks renginys Gedimino pr. apribotų galimybę iš tos pusės įvažiuoti ar išvažiuoti.
Geriau jau reikėtų uždrausti parkavimą Islandijos g., tiesiog paplatinti šaligatvius, susiaurinus važiuojamąja dalį.
Bet iš principo pritariu tamstos minčiai. Prieš pradedant drausti eismą, pirmą reikėtų grąžinti Senamiestį žmonėms naikinant stovėjimo vietas, t.y. mažinant patrauklumą atvažiuoti automobiliu (atvažiuoti - nerandi vietos - išvažiuoji). Vietoje to platinam šaligatvius, įrengiam želdynus. Tuo pačiu turi būti sudarytos sąlygos neprasižengti, t.y. šaligatviai turi turėti stulpelius pačiose aktualiausiose vietose, kad nebūtų statoma ant jų.
Comment
-
Siūlau pasirašyt peticiją dėl dalies Islandijos g. pavertimo pėsčiųjų gatve, manau visur senamiestyje nebeturėtų likti tranzitinių gatvių ir eismo.
http://www.icelandcorner.lt/
Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.20, 10:52.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Siūlau pasirašyt peticiją dėl dalies Islandijos g. pavertimo pėsčiųjų gatve, manau visur senamiestyje nebeturėtų likti tranzitinių gatvių ir eismo.
http://www.icelandcorner.lt/
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Visų pirma, tai sprendimo dar nėra.
Bet iš principo pritariu tamstos minčiai. Prieš pradedant drausti eismą, pirmą reikėtų grąžinti Senamiestį žmonėms naikinant stovėjimo vietas, t.y. mažinant patrauklumą atvažiuoti automobiliu (atvažiuoti - nerandi vietos - išvažiuoji). Vietoje to platinam šaligatvius, įrengiam želdynus. Tuo pačiu turi būti sudarytos sąlygos neprasižengti, t.y. šaligatviai turi turėti stulpelius pačiose aktualiausiose vietose, kad nebūtų statoma ant jų.Paskutinis taisė Ginthus; 2017.06.20, 11:17.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Siūlote pertvarkyti eismą ir Vilniaus, Labdarių bei kitose gatvėse? Aplinkinių kvartalų gyventojams dabar organizuoti peticiją "Sustabdykite Islandijos gatvės pedestrianizaciją?"
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Siūlau pasirašyt peticiją dėl dalies Islandijos g. pavertimo pėsčiųjų gatve, manau visur senamiestyje nebeturėtų likti tranzitinių gatvių ir eismo.
http://www.icelandcorner.lt/
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tik tą mažinimą siūlau pradėti nuo valstybinių institucijų iškeldinimo iš senamiesčio. Staiga tos vietos atsirastų apsčiai.
Bet kokiu atveju problemos ne įstaigų buvime senamiestyje, o automobilizacijoje. Ir reikai spręsti automobilizacijos mažinimą dešimtimis procentų ar kartais uždavinį, kurio niekas neišsikelia.
Reikia kaip tik riboti patekimą į senamiestį automobiliu, o parkavimo vietų mažinimas ir būtų tokia išeitis, neribojant privažiavimo kitam transportui ir senamiesčio gyventojams, bei priversti valdininkus ir politikus naudotis viešuoju transportu kelionei į darbą. Tai priverstų valdžiažmogius rūpintis VT, nes jie patys juo būtų priversti naudotis, taip pat sumažėtų bendrai automobilių srautas mieste, nes didelė dalis valdžiažmogių būtų priversti naudotis VT. Iškėlus įstaigas kitur, valdžiažmogiai važinėtų automobiliais, srautai pasikeistų mieste, bet nebūtų sprendžiama nei viešojo transporto, nei aplamai automobilizacijos mažinimo problema.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.20, 12:22.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai blogas sprendimas. Nes senamiesti ir taip apmiręs.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to Vilnius ir taip plečiasi ekstensyviai, dar daugiau išmėtytų po miestą valdžios institucijų nieko gero neduotų. .
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, tai nepanaikintų spūsčių atsiradimo kitose vietose.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia kaip tik riboti patekimą į senamiestį automobiliu, o parkavimo vietų mažinimas ir būtų tokia išeitis, neribojant privažiavimo kitam transportui ir senamiesčio gyventojams, bei priversti valdininkus ir politikus naudotis viešuoju transportu kelionei į darbą.
Comment
-
Viskas logiška ir aišku. Reikia priversti žmones naudotis viešuoju transportu, o ne važinėti į senamiestį su automobiliu. Tačiau tam reikia ne riboti eismą, o mažinti parkavimo vietų skaičių. Nes dauguma transporto senamiestyje yra ten dirbančiųjų automobiliai, kurie didžiąją dienos dalį tiesiog stovi. Ir būtent nuo valdiškų įstaigų reikia pradėti. Nes privačios firmos pabėgs, jei joms bus rimčiau apribotas eismas, o valdiškos įstaigos nepabėgs. Žodžiu, parkavimo vietų skaičių reikia mažinti protingai.
Reikia kompleksinio požiūrio į transporto problemas, o ne taip, kad vienur neva tai problema sprendžiama, užtat kitur padaroma nauja, iki tol nebuvusi. Kuo miestas labiau plėsis, kuo įstaigos bus išmėtytos po skirtingas miesto vietas, tuo bus blogiau, nes reikės daugiau važinėti. VT plėtojamas tragiškai. Taip, reikia priversti tiek valdininkur į darbą važinėti VT, tiek ir žmones į tas valdiškas įstaigas vykti VT, o ne automobiliu. Automatiškai sumažėtų spūstys visame mieste, nes būtent ši dalis sudaro tikrai nemažą dalį keliaujančių automobiliais, ypač piko metu. O iškėlus įstaigas kitur, srautai tiesiog persiskirstytų. Lietuvoje ir Vilniuje ir taip nenormaliai per daug žmonės priklausomi nuo automobilio ir tą priklausomybę galima mažinti tik drastiškomis ir nepopuliariomis priemonėmis. Deja, bet visi kiti būdai yra profanacija ir duodantys nulinį rezultatą.Kaip pavyzdys - Vilniaus universitetas, kur visi 99 proc. senamiestyje esančių darbuotojų į darbą atvyksta VT, nes mašinos palikti bukai nėra kur. Parkingas ties pagrindiniu įėjimu talpina apie 15 automobilių, iš esmės tai tik rektoriaus, dar kelių aukščiausias pareigas užimančių žmonių automobiliams vietos. Ir rezervuota visokioms universiteto tarnyboms (tarnybinis transportas) bei rimtiems svečiams priimti.
Kas dėl senamiesčio apmirimo, tai jis gyvas žmonėmis, o ne automobiliais. Iškėlus įstaigas jokių rimtų traukos centrų senamiestyje neatsiras, nes labai ribota galimybė vystyti verslą ir brangu, tegul ir galima būtų atvažiuoti automobiliais. Viešbučiai neišgelbės nuo apmirimo, turistai (sezoniškumas didelis), gyventojai irgi neišgelbės, nes pastarieji dieną tiesiog kažkur iš senamiesčio turės išvažiuoti į darbą.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.20, 13:06.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Islandijos gatvės pavertimas pėsčiųjų iš viso sudarkys net ir privažiavimą prie didelės dalies senamiesčio aplinkiniuose kvartaluose. Reikės keisti eismą kitose gatvėse, darant jį dvikrypčiu, kaip Labdarių, Vilniaus. Todėl geriausia išeitis būtų uždrausti parkavimą, o gatvę palikti. Arba Palangos g. padaryti gatve automobiliams, o ne pėstiesiems.
https://docs.google.com/presentation...d94a1424f_0_13
Net jei ir padidės srautas kur nors Pylimo ar Mindaugo g., tai tikrai geriau, jog daugiau tranzitinių automobilių ten važiuotų, o senamiestyje jų būtų mažiau ir daugiau pėsčiųjų, dviračių, lauko kavinių ir pan. Pažiūrėkit, kaip dabar atsigavusios ir jaukios Savičiaus ir Bokšto g., kai ten dėl remontų nebėra tranzitinio srauto, ir kamščių kažkodėl dėl to didelių kitur nesusidaro.Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.20, 13:33.
Comment
-
Nereikia pasakų. Kur bus artimiausi įvažiavimai į senamiestį į rytus nuo Pylimo g. Taip, Trakų g. (vienakryptis), kuris ir taip perkrautas, ir į tą Vilniaus, Islandijos, Labdarių kampą vis tiek per jį patekti negalima, ir Totorių g., kuri dažnai bus uždaryta dėl renginių Gedimino pr. Kitas artimiausias įvažiavimas bus per Stuokos-Gucevičiaus g. nuo Katedros. Islandijos g. galima būtų uždaryti automobilių eismui, bet tada reikia Palangos g. iš akligatvio paversti pilnaverte vienpusio eismo gatve, kuria iš Pylimo g ir K. Kalinausko g. būtų galima patekti į Vilniaus g. Vilniaus g. tarp Palangos ir Islandijos reikėtų pakeisti eismo kryptį į priešingą.
juokingiausiai skamba verslo "argumentai" apie eismo spūstis ir kt. Taigi pats verslas ir viarslinykai be automobilio niekaip. Dabar matosi, kad tik neaišku kokiai saujelei prireikė ramybės Islandijos g. Viso senamiesčio mastu tai nesprendžia transporto problemos. Nes vienintelė transporto problemos sprendimo variantas senamiesčiui ir ne tik, bet ir viso srauto link senamiesčio ir centro mažinimui ryte, o vakare priešinga kryptimi - masinis žmonių persodinimas į VT, kurie atvyksta į senamiestį. Bet toks sprendimas tą patį verslą išrūkytų iš senamiesčio. Todėl mano siūlomas sprendimas yra geresnis, nes verslui įtakos beveik neturės, valdininkus galima netiesioginėmis administracinėmis priemonėmis persodinti į VT ir niekur jie nedings. Gal tada ir bendrai VT problemomis užsiims. Nes dabar jie VT nesinaudoja. Na, ir valdiškų įmonių lankytojai taip pat turės persėsti į VT, bet ne visi, tik dalis jų, nes gi įvažiavimas į senamiestį bus, tik parkavimo vietų sumažės, o tos, kurios atsilaisvins, nebus užimtos nuo ryto iki darbo d. pabaigos stovinčių valdžiažmogių automobilių.
Comment
-
Vilniečiai įsiutę dėl naujų planų populiarioje gatvėje: tai yra katastrofa
Savaitgalį internete paskelbta peticija, kurią pasirašyti kviečiami vilniečiai, norintys, kad sostinės senamiestyje esanti Islandijos gatvė taptų pėsčiųjų zona. Tačiau vietos gyventojai piktinasi: anot jų, šiuo metu senamiestyje ir taip daug triukšmo, o naujas traukos taškas dar labiau pablogintų situaciją.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąVilniečiai įsiutę dėl naujų planų populiarioje gatvėje: tai yra katastrofa
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/projektai/kiekvi....d?id=74995800
Comment
Comment