Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
- 11 patinka
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Taigi Šimašius bandė Totorių g. platinti šaligatvius iki kol neprisikabino Kultūros Paveldo Talibanas.
Tada buvo kitais būdais atiduodama erdvė pėstiesiems, kaip Trakų g. - su kuoliukais. Kuriuos beje MRU absolventas panaikino kaip vieną iš pirmų savo mero kadencijos darbų.
Bet labiausiai mane erzina jo dabartinė laikysena. Panašu, kad pabuvo „revoliucionieriumi“ porą metų, o dabar jam viskas puiku, regreso nemato. Meras be cirkų sėkmingai asfaltuoja Šimašiaus sąžinę.
- 3 patinka
Comment
-
O man (pasakysiu šventgavystę) visai patinka kad Benkunskas tvarko Vilniaus centrą. Suprantama, kad būtų geriau humanizacija, bet kai jos tempai juokingi, jau geriau aptvarkyti taip ir paskui humanizuoti, kai ateis eilė (ir pavyks susitarti su paveldu, tikiuosi tas laikas kada nors ateis), nei sėdėti su nušiktu centru, nes tipo kada nors iš pagrindų tvarkysime. Man jau atėjo tas momentas kad geriau prasčiau, bet dabar, nei idealiai, bet kažkada vėliau.
Nes kada pilnas centras tokių gatvių, tai čia jau ir prieš save, ir prieš užsienio svečius nepatogu:
https://www.google.com/maps/@54.6763...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6839...6656?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6835...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6733...8192?entry=ttu
nes aš net Ukrainoje, Moldovoje ir Abchazijoje nesu matęs tokio nušikto centro kaip Vilniuje. Ir svarbiausia, kad Vilnius turi tam visus instrumentus - visa dabartinė "didžiausia miesto istorijoje" gatvių tvarkymo programa miestui tekainuoja 40 mln, kas yra kapeikos, lyginant su Vilniaus miesto biudžetu 1.3 mlrd. Nukreipus bent pusę tų lėšų į senamiestį po poros metų turėtume normalų centrą, kurį vėliau būtų galima humanizuoti. Gatvę po gatvės, neskubant.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO man (pasakysiu šventgavystę) visai patinka kad Benkunskas tvarko Vilniaus centrą. Suprantama, kad būtų geriau humanizacija, bet kai jos tempai juokingi, jau geriau aptvarkyti taip ir paskui humanizuoti, kai ateis eilė (ir pavyks susitarti su paveldu, tikiuosi tas laikas kada nors ateis), nei sėdėti su nušiktu centru, nes tipo kada nors iš pagrindų tvarkysime. Man jau atėjo tas momentas kad geriau prasčiau, bet dabar, nei idealiai, bet kažkada vėliau.
Nes kada pilnas centras tokių gatvių, tai čia jau ir prieš save, ir prieš užsienio svečius nepatogu:
https://www.google.com/maps/@54.6763...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6839...6656?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6835...8192?entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6733...8192?entry=ttu
nes aš net Ukrainoje, Moldovoje ir Abchazijoje nesu matęs tokio nušikto centro kaip Vilniuje. Ir svarbiausia, kad Vilnius turi tam visus instrumentus - visa dabartinė "didžiausia miesto istorijoje" gatvių tvarkymo programa miestui tekainuoja 40 mln, kas yra kapeikos, lyginant su Vilniaus miesto biudžetu 1.3 mlrd. Nukreipus bent pusę tų lėšų į senamiestį po poros metų turėtume normalų centrą, kurį vėliau būtų galima humanizuoti. Gatvę po gatvės, neskubant.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
pirma mantis irgi kyla tokia, nes tokio apleidimo sostines centre neteko matyti niekur net kitur Rytu Europoje (Skopje galetu lygiuotis, bet ten nors supranti priezasti - desinioji buvusi valdzia pristate pseudo istorinio kico, kurio nauja kairioji valdzia nenori tvarkyti, nes tokiai "rekonstrukcijai" niekada nepritare, Vilniaus apleidimui prie Simasiaus net nera jokiu priezasciu), bet tai priestarauja logikai - kadangi jau yra numatyta rekonstruoti gatves, tai alternatyvus kastai nera bloga rekonstrukcja dabar arba gera po daug metu, o yra arba normali datar arba bloga dabar, pasirinktas buvo antras variantas.
Bendrai, kalbu labiau iš savo asmeninės egoistinės pozicijos. Būčiau niolikinis studenčiokas, ką tik atvykęs į Vilnių, gal kitaip galvočiau, bet dabar jau rimtai svarstau, ar pavyks pamatyti sutvarkytą (ne humanizuotą, apie tai net nedrįstu galvoti, bet bent kad nebūtų išbirę šaligatviai ir aptraukti žaliu tinkleliu fasadai) Vilniaus centrą iki sau išeinant į pensiją. Nes tada man jau greičiausiai neberūpės, koks tas bus Vilniaus centras. Bus kitų problemų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Šimašius kalbėdavo apie sovietmečio naikinimą, bet pabruko uodegą, vos gavęs neigiamą paveldo atsakymą. Galėjo pradėti platesnę diskusiją.
Bet labiausiai mane erzina jo dabartinė laikysena. Panašu, kad pabuvo „revoliucionieriumi“ porą metų, o dabar jam viskas puiku, regreso nemato. Meras be cirkų sėkmingai asfaltuoja Šimašiaus sąžinę.Paskutinis taisė Robyla; 2023.11.21, 16:30.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Zodziu tokios apsileidusios sostines dar neteko matyti, bet man tai absoliuciai nepateisina kad galima daryti ir vel blogai, kaip dabar daroma Sodu gatveje, Sv. Stepono ir kt.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
na palauk, o tai namu bukle tau netrukdo?
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu ar nėra įmanoma sužaisti ant to – įveikiant KPD – kad šaligatvio plotis neatitinka STR, tai gal būtų galima praplatint iki to minimumo bent? Pvz. foto laiptas atsikišęs, tai plotis plius apsaugos zona stipriai "išmestų" šaligatvį į gatvės pusę.
Pagal įstatymus, kas dabar viršiau: KPD įsakai / nutarimai ar STR?
Tekstas iš https://www.facebook.com/groups/LPAg...6356716048128/
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomu ar nėra įmanoma sužaisti ant to – įveikiant KPD – kad šaligatvio plotis neatitinka STR, tai gal būtų galima praplatint iki to minimumo bent? Pvz. foto laiptas atsikišęs, tai plotis plius apsaugos zona stipriai "išmestų" šaligatvį į gatvės pusę.
Pagal įstatymus, kas dabar viršiau: KPD įsakai / nutarimai ar STR?
Tekstas iš https://www.facebook.com/groups/LPAg...6356716048128/
Comment
-
Siaurose vietose vietoj 1,5 m ir 0,5 m apsaugos zonos gali būti 1,2 m ir 0,25 m apsaugos zona. Tarp laipto ir borto pirmoj foto to tikrai nėra. Tuo tarpu gatvė per plati. Teisėsauga (teismai) vadovaujasi ir protingumo kriterijumi. Manau advokatai išvartytų, kad STR (eismo saugumas ir žmogaus gyvyvė, kad neįžengtų į važiuojamąją dalį dėl per siauro šaligatvio) svarbiau nei sovietinės KPD popierinės deklaracijos.
Galėtų Benkunskas surizikuot ir sutvarkyt. Ką KPD padarytų, į teismą paduotų? Pralaimėjus VMS, teismas vargu ar lieptų atitaisyti, kaip buvo. Greičiau baudą skirtų. KPD gavę pinigų galėtų pastatais geriau rūpintis. Visi laimėtų. O liepus atitaisyti buvusią padėtį ir VMS to nevykdant, kas būtų? Į kalėjimą gi nesodintų VMS.
Mažiausiai ką galėtų padaryti VMS, tai surizikuot ir žiūrėt koks precedentas gausis.
R.D., ką manai?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSiaurose vietose vietoj 1,5 m ir 0,5 m apsaugos zonos gali būti 1,2 m ir 0,25 m apsaugos zona. Tarp laipto ir borto pirmoj foto to tikrai nėra. Tuo tarpu gatvė per plati. Teisėsauga (teismai) vadovaujasi ir protingumo kriterijumi. Manau advokatai išvartytų, kad STR (eismo saugumas ir žmogaus gyvyvė, kad neįžengtų į važiuojamąją dalį dėl per siauro šaligatvio) svarbiau nei sovietinės KPD popierinės deklaracijos.
Galėtų Benkunskas surizikuot ir sutvarkyt. Ką KPD padarytų, į teismą paduotų? Pralaimėjus VMS, teismas vargu ar lieptų atitaisyti, kaip buvo. Greičiau baudą skirtų. KPD gavę pinigų galėtų pastatais geriau rūpintis. Visi laimėtų. O liepus atitaisyti buvusią padėtį ir VMS to nevykdant, kas būtų? Į kalėjimą gi nesodintų VMS.
Mažiausiai ką galėtų padaryti VMS, tai surizikuot ir žiūrėt koks precedentas gausis.
R.D., ką manai?
Yra lyg tai Senamiesčio apsaugos reglamente tokia vieta, kur dėl tų gatvių tinklo rašoma, kur nurodoma, kad negalima keisti pločių. Nežinau, ar tas galioja dar iki dabar, bet reikia susipažinti su aktualia redakcija. Susipažinti su visom dalim galima čia: https://www.kpd.lt/vln_regl/index.htm tik ar čia atnaujinta ar ne, nežinau. Šiaip tai bet ką galima keisti, jeigu tai būtų pagrįsta tyrimais.
Konceptualiai galvojant tai tokie dalykai niekada nėra reglamentuoti bet kaip ir iš piršto ištraukti. Tokio pobūdžio dokumentus rengia specialistai, tyrėjai ir t.t., kurie perkami VP.
Dabar rengiamas Senamiesčio spec. planas https://vilnius.lt/lt/2023/09/08/pra...alusis-planas/ į kurį, kaip aš suprantu, sueis gal ir Senamiesčio apsaugos reglamentas ir Senamiesčio regeneravimo projektas ir bus vienas teisės aktas (?), tai galite siūyti dėl tų dangų, t.y. šaligatvio ir kelio pločio santykio senamiestyje, atspindint aktualius poreikius. Palaikyčiau bet ką, kas tik humanizuoja aplinką ir ją padaro patrauklesne, bet istorinis ryšis turi išlikti.
- 3 patinka
Comment
-
Tų nuorodų neskaičiau, bet žvelgiant tik į prisegtus draudimus, manau, kad gal būtų galima ir atliepti tuos pagrindinius 1.4, 1.5 ir 1.6 punktus. Tik įdomu kas ten konkrečiai nurodyta 1.6: "Draudžiama <...> keisti <...> skersinius profilius ir/ar horizontą (išskyrus nurodytus atstatymo atvejus)". Kokie tie atstatymo atvejai? Jei apeliuoja į senesnius laikus nei sovietmetis, tai šaligatviai neturėjo būti iškilūs.
Praktiškai matyčiau taip: šaligatvių lygį suvienodinti su važiuojamąja dalimi (su sąlyga, jei yra išlaikomas "nurodomas atstatymo atvejis", nes senovėje neturėjo būti iškilumo), šaligatvio bortus palikti esamose vietose, tik jie taptų įleisti ir viename lygyje su viskuo. Papildomai automobilistams įrengti "armadilus" pagal STR juostos plotį. Teoriškai nebūtų pažeistas tas 1.4 punktas, nes KET nenurodo važiuoti "armadilų trajektorija / koridoriumi", t. y. ant jų galima būtų ir užvažiuoti ir apvažiuoti apžergus, bet sveiko proto žmogus važiuotų tiesiai tuo siauru vienos juostos suformuotu "koridoriuku". Rūdninkų g. jie sudėti tik nebūtų ištisinių juostų, kad "nesiaurėtų važiuojamoji dalis": https://www.google.lt/maps/@54.67771...8192?entry=ttu♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Jus lendat i tuos dokumentus, kuriu niekas nesilaiko, kas is to? Realiai Vilniaus Senamiescio saligatviai yra grynai politinis klausimas, neatsiejamas nuo salies santvarkos. Kuo brutaliau ir kuo maziau besiskaitant su zmonemis valdoma salis, tuo daugiau priesiskos pestiesiems infrastrukturos. Mes, kaip salis, vel gi esame kryžkelėje tarp Europos ir Rusijos. Ir Asfvaldas Ukvedunskas tikrai nera tas liberalinis meras, is kurio galima butu tiketis bent kazkokio postumio i zmogaus puse. Kazkiek tokiu postumiu buvo is Simasiaus komandos, bet nepakankamai.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKazkiek tokiu postumiu buvo is Simasiaus komandos, bet nepakankamai.Lietuva visiems.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąMes, kaip salis, vel gi esame kryžkelėje tarp Europos ir Rusijos. Ir Asfvaldas Ukvedunskas tikrai nera tas liberalinis meras, is kurio galima butu tiketis bent kazkokio postumio i zmogaus puse. Kazkiek tokiu postumiu buvo is Simasiaus komandos, bet nepakankamai.
Comment
Comment