Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip jau senamiesčiui labiau būdingi ne bordiūrai, o grioveliai su mediniais liepteliais link įėjimų. Tai tokiu atveju paveldosaugininkai turėrtų agituoti už automobilių eismo dar griežtesnius ribojimus

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Senamiesčio kilpinis eismas.

      Katik mane taksi pravežė tranzitu per senamiestį - padarė shortcut. Nesuprantu - ar čia palikta skylė kilpiniame eisme, ar nebuvo padaryta, ar kaip? (vietomis schemoje maršrutas lyg ne visai atitinka kaip vežė - ne visą atstumą pro langą žiūrėjau - , bet esmė tokia)
      <..>
      Man atrodo tai yra laisvas KET nterpretavimas. Ten ženklai "303 - Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas" ir "312 - Nurodyto transporto eismas draudžiamas". Taksi neturėtų būti priskirtas aptarnaujančiam transportui. Ar yra aptarnaujančio transporto savoka taisyklėse/įstatyme neatmenu.

      Comment


        Aptarnaujančiam transportui priskiriama viskas, kas važiuoja į toje zonoje esančius objektus, įskaitant kurjerius, taksi ar sunkvežimius. Iš esmės tai yra tranzito draudimo ženklas.

        Comment


          Taksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne. Gi nuo senų laikų taksi net A juosta galėdavo naudotis, kai dar nebuvo visokių 4+, el. mobilių ir motociklų išimčių.

          Taksi moka didesnius mokesčius, yra labiau licencijuojami ir reikalaujama papildomų kvalifikacinių gebėjimų.

          Pavežėja pasipiktino: dirba ta patį, ką taksistai, bet jų privilegijomis naudotis negali
          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1000948?copied
          Aptarnaujančiu transportu laikomas tas, kuris priklauso draudžiamaisiais kelio ženklais pažymėtoje zonoje esančioms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms, toje zonoje gyvenantiems ar dirbantiems asmenims. Taip pat tas, kuris į minėtą zoną atveža krovinius arba atvyksta jų paimti, atveža arba atvyksta paimti keleivių.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Jeigu pavežėjas gali įrodyti, kad veža arba pasiima keleivį būtent iš tos zonos, tada gali. Kitokiu atveju per karantinus ir judėjimo ribojimus nei Wolt, nei Bolt nevežtų keleivių ar maisto per miesto ir rajono ribą.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Taksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne
              Ne, taksi nėra aptarnaujantis transportas JEI jų kelionės tikslas nėra toje zonoje. Formuluotes reiktų skaityti ne visokiuose 15 sek, o pirminiuose šaltiniuose. KET rašoma:
              3.1. Aptarnaujantysis transportas – transporto priemonės, priklausančios draudžiamaisiais kelio ženklais pažymėtoje zonoje esančioms įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms, toje zonoje gyvenantiems ar dirbantiems asmenims arba atvežančios į tą zoną krovinius ar atvykstančios jų paimti, įskaitant į tą zoną keleivius atvežančius ar jų paimti atvykstančius lengvuosius automobilius taksi arba lengvuosius automobilius, kuriais teikiamos keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą paslaugos.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Taksi – aptarnaujantis transportas. Pavežėjai – ne. Gi nuo senų laikų taksi net A juosta galėdavo naudotis, kai dar nebuvo visokių 4+, el. mobilių ir motociklų išimčių.

                Taksi moka didesnius mokesčius, yra labiau licencijuojami ir reikalaujama papildomų kvalifikacinių gebėjimų.

                Pavežėja pasipiktino: dirba ta patį, ką taksistai, bet jų privilegijomis naudotis negali
                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1000948?copied

                Kai mane vežė A juosta tai paklausiau kaip yra, sakė bandė ją nubausti tai laimėjo teismą.

                O šiaip tai pavežėjai nėra taksistai, neturi licenzijų, nepraeina automobilio saugumo užtikrinimo ir t.t. Jiems šiaip išvis neturėtu būti leista vežti keleivius komerciškai.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1749
Size:	189,3 kB
ID:	1984981
                  https://madeinvilnius.lt/transportas...re-nuotraukos/

                  Comment


                    Jeigu teko skaityt straipsnį, tai jame minima, kad rengiamas projektas šitai atkarpai kartu su Neries kairiosiomis krantinėmis (2 etapas, daroma korekcija). Tai tiek žinių...

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Jeigu pavežėjas gali įrodyti, kad veža arba pasiima keleivį būtent iš tos zonos, tada gali. Kitokiu atveju per karantinus ir judėjimo ribojimus nei Wolt, nei Bolt nevežtų keleivių ar maisto per miesto ir rajono ribą.
                      Labai nedidelė problema, teko labkytis ne viename Senamiestyje/centrinėje miesto dalyje nuo skandinavijos iki pietų Europos, kur taksi turi kelias sustojimo vietas iš karto už senamiesčio ribų, labai geras pavyzdys Gdanskas.

                      Maisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.

                      Tad iš esmės aptarnaujantis personalas nėra maisto pristatytojai ar taksi, mea tiesiog įprarome, kad Boltas turi privažiuoti prie lauko durų. Nors į Vilniaus Senamiestį be aptarnaujančio peraonalo turėtų patekti tik turintys leidimus gyventojai (turi NT, nėra lygu leidimu, jis turi būti išperkamas, ten privačios žemės beveik nėra) arba dirbantys Senamiestyje (leidimus išperka darbdavys).
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Maisto pristatyojai, tose zonose gauna užsakymus tik tie, kurie pristato dviračiais/paspirtukais.
                        Nežinau ar čia kalbėjot apie užsienį ar Vilnių, bet Vilniuje užsakymus gauna visi. Niekada neteko matyti krūvos Priusų su avariniais prie Gedimino McDonalds?

                        Comment


                          Fun fact: 3 metus iš eilės, tai yra 2019, 2020 ir 2021 jį įtraukinėjo į "šiais metais tvarkomus pagal gyvenamosios aplinkos gerinimo programą" ir kaip gi netikėta - nieko nepadarė.

                          Comment


                            Kol dar neprasidėjo krizė, Romas gal turi statistiką kiek verslų senamiestyje užsidarė po kilpinio eismo įvedimo? Pats nežinau, bet turiu įtarimą, kad bus daug, nes be rezervacijos sunku būna rast staliuką prisėst pavalgyt/atsigert. Turbūt labai mažai vietų belikę, ir tos kelios likusios perpildytos nuolat.

                            Comment


                              Nepaprastai geros naujienos! Aš šios atkarpos tvarkymo laukiau nežinau kiek metų.

                              Jono Basanavičiaus g. atkarpos nuo Mindaugo g. iki Pylimo g., Vilniuje, rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

                              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

                              Kas dar mane labai džiugina, kad, atrodo (labai nenagrinėjau brėžinių) bus arba keičiama esamų bordiūrų vieta, arba lyg esama važiuojamoji dalis išnaudota(?) ir važiuojamoji dalis bus siauriniama iki 3,25+3,25 m pločio taip maksimaliai praplėčiant šaligatvius, kuriuos ten labai reikėjo plėsti. Važiuojamojoje dalyje siaurinimas taip pat naikins esamą chaosą.

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	105 Size:	224,4 kB ID:	1999183

                              Galbūt tik stotelę kur nors kitur vertėtų pagalvoti perkelti?..
                              Paskutinis taisė spekas; 2022.10.17, 01:08.

                              Comment


                                Labai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Labai nenagrinėjau, bet atrodo bortas liks toje pačioje vietoje, nes dviračių juostos kintamo pločio. Reiktų pažiūrėti ar KPD nesaugo bordiūro
                                  Sudėjus juostų pločius ir pamatavus esamą plotį, gaunasi panašiai. Šiaip borto judinti ten kaip ir nėra prasmės, nes pakanka pločio viskam.

                                  Klausimas, ar bus normalūs granitiniai (ar panašios geresnės medžiagos) bortai ir ar jie bus žemi, o ne standartiniai pusės metro aukščio, kaip visur Vilniuje.

                                  Edit: matau, kad mano klausimai atsakyti brėžinyje. Viskas labai gerai tada: granitas, nužeminti bortai.
                                  Paskutinis taisė John; 2022.10.16, 16:22.

                                  Comment


                                    Made in Vilnius 2022.10.18
                                    Trakų gatvės atnaujinimas užstrigo
                                    Siaura, sunkiai pravažiuojama su mašina ir dviračiu, sunkiai praeinama pėstiesiems – tokia dabar yra Vilniaus Senamiestyje esanti Trakų gatvė. Apie gatvės atnaujinimą buvo rašyta dar 2019 metais. Nuo to laiko niekas taip ir nepasikeitė.

                                    Kaip paaiškėjo, savivaldybė nutraukė sutartį su projektuotoju.
                                    ,,Prieš pora metų buvo sudaryta Trakų gatvės remonto projektavimo sutartis, tačiau projektuotojas nesilaikė sutartyje numatytų terminų. Po pakartotinių įspėjimų 2021 m. sausį sutartis buvo nutraukta”, – komentuoja miesto savivaldybė.

                                    Anot Vilniaus miesto savivaldybės, planų rekonstruoti Trakų gatvę niekas neatsisako. Tačiau veikiausiai jos atnaujinimas pateks į naujojo Vilniaus mero darbotvarkę ir planus, nes naujas viešasis pirkimas dar nepaskelbtas. (...)

                                    https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post1999230
                                    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.18, 22:11.

                                    Comment


                                      Vilniaus Boulingas

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221104_210145_Facebook.jpg
Views:	750
Size:	125,2 kB
ID:	2003506

                                      Comment


                                        Idėja senamiesčio gatvių dangos atnaujinimui. Imti lietuviškus akmenis, juos pjauti per pusę, įrengti labai gerą pagrindą ir tuomet sudėti akmenis. Pavyzdys, kuris man davė šią idėją:

                                        Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	545
Size:	93,3 kB
ID:	2025011

                                        Comment


                                          Dar pora variantų kaip būtų galima rekonstruoti senamiesčio gatves. Pažiūrėkite kaip gražu, jauku ir patogu - viskas viename lygyje, žinoma su tinkamai įrengtais nuolydžiais, kurie suvesti į šiokį tokį pavadinkime lataką (netrukdantį vaikščiojimui), kuriame yra grotelės surinkti kritulius.

                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X