Užsienyje, daug miestų, kur yra senamiesčiai prekės pristatinėjamos alternatyviais būdais. Krovininiais dviračiais, mažesniaisi krovinininiais automobiliais(panašus į tutktukus). Būdų pilna, puiki proga prisiderinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮvažiavo į pirmą kilpą, pristatė prekes, kitos kavinės yra kitoje Rotušės aikštės pusėje - aptarnavo ir jas nejudant mašinai iš vietos, po to nuvažiavo į antrą kilpą - aptarnavo kavines joje ir t.t. Taip kad protinga logistika tikrai nenukentėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąUžsienyje, daug miestų, kur yra senamiesčiai prekės pristatinėjamos alternatyviais būdais. Krovininiais dviračiais, mažesniaisi krovinininiais automobiliais(panašus į tutktukus). Būdų pilna, puiki proga prisiderinti.
- 3 patinka
Comment
-
Mėnuo su kilpiniu eismu: ketinama lėtinti automobilius, atsiras specialių kamerų
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ecialiu-kameru
Praėjusios savaitės duomenimis, nuo liepos 7-osios policija surašė apie 80 protokolų dėl kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Dar dalį pažeidimų užfiksavo viešosios tvarkos pareigūnai, tačiau didžioji dauguma – KET pažeidimai“, – pasakojo V. Mitalas.
<...>
„Pastebime išryškėjusią problemą Rūdninkų gatvėje, joje, įvedus kilpinį eismą, automobilių srautas suaktyvėjo. Svarstome, kad toje vietoje gali tekti lėtinti eismą. Taip pat ruošiamės rugsėjui ir mokslo metams, todėl tada irgi planuojame įvesti kelis pokyčius, galiu tik pasakyti, kad jie nebus labai dideli“, – sakė V. Mitalas.
Jis taip pat patvirtino, kad rugpjūčio mėnesį Senamiesčio gatvėse atsiras naujų vaizdo kamerų, jos skenuos automobilių valstybinius numerius, tačiau kuriose vietose konkrečiai atsiras naujieji įrenginiai, V. Mitalas neįvardijo.
<...>
Pastebima, jog žmonėms Senamiestis pasidarė mielesnis savaitgaliais ir vakarais.
<...>
Anot V. Mitalo, neatmetama, kad ateityje gali tekti susimokėti ir norint įvažiuoti į Vilniaus senamiestį.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
O kuo klaikiai atrodo medžiai vazonuose?
Ženklų neužtenka. Atsiranda tokių, kurie važiuoja kiaurai stulpelius, tai ką kalbėti apie ženklus? Vilniaus g. pavyzdys ilgus metus puikiai parodė, kad ženklai daugeliui yra nulio verti. Bausmės bausmėmis, bet reikia žiūrėti ir iš praktiškumo pozicijos. Kartais suadministruoti tuos visus pažeidimus gali kainuoti brangiau, negu baudos. Paprasčiau pastatyti vazoną su pušimis.
- 11 patinka
Comment
-
Estetika aišku delikatus reikalas, bet medžiai mieste galėtų atlikti dekoratyvinę rekreacinę funkciją, o dabar užtveria ar atitveria judėjimą žmonėms. Taisyklės ir apskritai miestas yra susitarimo reikalas, čia juk nėra valdžios jėgos demonstravimas prieš gyventojus. Ar tokie vazonai nerodo valdžios ir gyventojų santykio?
Atsiminkim, kai stotelėse atsirado paviljonai. Pradžioje juos daužė, niokojo. Gal buvo galima juos statyti iš plytų ar metalo, o ne lengvai dūžtančio stiklo, bet visgi kažkaip įvyko lūžis, kad daužyti yra neteisinga. Parkavimui užkardyti buvo naudojami ratų blokuotojai, bet atsisakėm, nes yra civilizuotesnių būdų.
Tas pats ir su pažeidėjais senamiestyje. Informavimas, patarimai vairuotojams, pokyčiai visokiose Google Maps, na blogiausiu atveju kameros, ar laikinas policininko reguliavimas būtų sprendimas, nors gal užtektų tik ženklo, kad važiuoti draudžiama. Na tiek to, tegu pažeidžia vieną ar antrą kart, leiskim susigyventi ir pasiekti susitarimą, kaip nevažiuojam per raudoną, juk neišdygsta prieš perėją kuoliukai ar vazonai su pušimis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąEstetika aišku delikatus reikalas, bet medžiai mieste galėtų atlikti dekoratyvinę rekreacinę funkciją, o dabar užtveria ar atitveria judėjimą žmonėms. Taisyklės ir apskritai miestas yra susitarimo reikalas, čia juk nėra valdžios jėgos demonstravimas prieš gyventojus. Ar tokie vazonai nerodo valdžios ir gyventojų santykio?
Atsiminkim, kai stotelėse atsirado paviljonai. Pradžioje juos daužė, niokojo. Gal buvo galima juos statyti iš plytų ar metalo, o ne lengvai dūžtančio stiklo, bet visgi kažkaip įvyko lūžis, kad daužyti yra neteisinga. Parkavimui užkardyti buvo naudojami ratų blokuotojai, bet atsisakėm, nes yra civilizuotesnių būdų.
Tas pats ir su pažeidėjais senamiestyje. Informavimas, patarimai vairuotojams, pokyčiai visokiose Google Maps, na blogiausiu atveju kameros, ar laikinas policininko reguliavimas būtų sprendimas, nors gal užtektų tik ženklo, kad važiuoti draudžiama. Na tiek to, tegu pažeidžia vieną ar antrą kart, leiskim susigyventi ir pasiekti susitarimą, kaip nevažiuojam per raudoną, juk neišdygsta prieš perėją kuoliukai ar vazonai su pušimisPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąEstetika aišku delikatus reikalas, bet medžiai mieste galėtų atlikti dekoratyvinę rekreacinę funkciją, o dabar užtveria ar atitveria judėjimą žmonėms. Taisyklės ir apskritai miestas yra susitarimo reikalas, čia juk nėra valdžios jėgos demonstravimas prieš gyventojus. Ar tokie vazonai nerodo valdžios ir gyventojų santykio?
Atsiminkim, kai stotelėse atsirado paviljonai. Pradžioje juos daužė, niokojo. Gal buvo galima juos statyti iš plytų ar metalo, o ne lengvai dūžtančio stiklo, bet visgi kažkaip įvyko lūžis, kad daužyti yra neteisinga. Parkavimui užkardyti buvo naudojami ratų blokuotojai, bet atsisakėm, nes yra civilizuotesnių būdų.
Tas pats ir su pažeidėjais senamiestyje. Informavimas, patarimai vairuotojams, pokyčiai visokiose Google Maps, na blogiausiu atveju kameros, ar laikinas policininko reguliavimas būtų sprendimas, nors gal užtektų tik ženklo, kad važiuoti draudžiama. Na tiek to, tegu pažeidžia vieną ar antrą kart, leiskim susigyventi ir pasiekti susitarimą, kaip nevažiuojam per raudoną, juk neišdygsta prieš perėją kuoliukai ar vazonai su pušimis
O dėl antros dalies komenatro, tai net kelis kart perskaityt turėjau, jog įsitikinčiau kad jūs nejuokaujat Žmonės per raudoną nevažiuoja, nes tai labai pavojinga bei galima iškart netekti teisių. O kalbant tiek apie parkavimą, tiek apie greičio viršijimą, tuos pačius važiavimus per plytas senamiestyje, tai jau iki kilpinio eismo vyravo chaosas.
Tai ką jūs kalbant apie kažkokius susitarimus yra visiška utopija, niekur pasaulyje, nei Olandijoje, nei Šveicarijoje, nei Monake tvarka nebuvo pasiekta be kuoliukų, atitvarų, kamerų, didelių baudų, automobilių nutempinėjimo.
Nepykit, bet tas jūsų naivumas skamba labai panašiai kaip budulių komentarai apie parkavimą ant šaligatvių kiemuose "sugyvenkim draugiškai, juk vietos visiems neužtenka", tiktai tam, kad išvengti baudų ir kaimynų skundimo. Taip ir čia - nu kam tie atitvarai ir kontrolė, žmones paedukuoti ir jie supratingai nebevažinės (tik aš pats kartais kai nieks nematys ir man reikės staigiai prašoksiu pro plytą).
- 5 patinka
Comment
-
Galima, jeigu tikslas visiškas chaosas, naujos tvarkos nesilaikymas ir pačios idėjos diskreditavimas bei nužudymas.
Ir požiūris čia ne prie ko, nes tas pats vyktų su bet kokia vairuotojų kultūra bet kuriame pasaulio krašte (švedai ilgiausiai ruošėsi H-Day ir jai atėjus pusė vairuotojų vis tiek išvažiavo į gatves prieš eismą). Todėl nuo vazonų reikėjo pradėti bet kokiu atveju. Jeigu būtų maksimali kultūra ir pagarba ženklams, tuomet po kurio laiko vazonų nebereikėtų. Bet kadangi tai utopija, tai arba vazonai turi likti, arba juos pakeis kameros. Man vazonai labiau patinka, nes tai apsaugo nuo tų pažeidėjų, kuriems baudą susimokėti ne problema ir nuo visokių užsieniečių, kuriuos dar gi niekas per daug ir nesivargina bausti iš vaizdo įrašų, nes tai itin komplikuota.
Pasikartosiu, tiek vazonus, tiek kameras galima rasti absoliučiai visur, nes net šveicarai žino, jog jų vairuotojų kultūra yra pagrinde tik kontrolės ir baudų pasiekimas. Užmaskuoti greičio matuokliai, pažeidimus fiksuojančios kameros ir apie pažeidimus staigiai pranešantys piliečiai yra jų kasdienybė. Visuomenė supranta žaidimo taisykles ir jų laikosi, niekas nebando asmeninio patogumo maskuoti anarchija ir jos pateisinti savitarpio pagalba ar žmogaus prigimtine gera natūraPaskutinis taisė themanual; 2020.08.06, 14:01.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kuo klaikiai atrodo medžiai vazonuose?
- 1 patinka
Comment
-
Šiuo atveju palaikau savivaldybės sprendimą įrengti laikinus fizinius barjerus, nes be jų - patys suprantat.... Žinoma, buvo galima labiau unifikuotus sprendinius daryti ir man asmeniškai norėtųsi matyti pvz akmeninius / uolinių dariniu burbulus ir panašius fizinius barjerus, bet čia detalės, ne esmė. Taip, VMS su estetika prasti popieriai, bet tegu jau, yra žymiai rimstesnių probemų. Duok Dieve tas VMS, kad tik nesustotų su puikia iniciatyva išautomobilinti senamiestį, kas ir taip vėluoja minimum 20 metų.
Be to, sekantis etapas yra pilna gatvių rekonstrukcija (kaip tai turėtų būti daroma senamiestyje detaliai esu aprašęs seniau) - tuomet ir būtų išspręsta ši eismo organizavimo dilema senamiestyje.
- 2 patinka
Comment
-
Pagaliau ir aš išbandžiau kilpinę sistemą. Aišku važiavau tik į vieną specifinę lokaciją (Rotušės a. ties Savičiaus g.) ir tik iš vieno įvažiavimo (iš Aušros v. pusės), bet įspūdis vienareikšmiškai geras. Maždaug per pusę sutrumpėjęs kelionės laikas ir kur kas aiškesnė bei tiesesnė navigacija, nei iki tol važiuojant į tą pačią vietą. Aišku reiktų bandyti ir kitas kilpas bei vietas, bet kol kas įspūdis puikus ir žymiai geresnis, nei tikėjausi, perskaitęs kai kuriuos ankstesnius pranešimus šitoje temoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagaliau ir aš išbandžiau kilpinę sistemą. Aišku važiavau tik į vieną specifinę lokaciją (Rotušės a. ties Savičiaus g.) ir tik iš vieno įvažiavimo (iš Aušros v. pusės), bet įspūdis vienareikšmiškai geras. Maždaug per pusę sutrumpėjęs kelionės laikas ir kur kas aiškesnė bei tiesesnė navigacija, nei iki tol važiuojant į tą pačią vietą. Aišku reiktų bandyti ir kitas kilpas bei vietas, bet kol kas įspūdis puikus ir žymiai geresnis, nei tikėjausi, perskaitęs kai kuriuos ankstesnius pranešimus šitoje temoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taip, mano įspūdžiai irgi panašūs; sakyčiau įsivyravo tvarka ir kaip tik anksčiau gyvenome su navigaciniu chaosu, tiesiog iš įpratimo to nejutome.
Comment
Comment