Matosi, bet oficialiai ten leidžiamas tik VT ir taksi eismas. Gal čia gyventojai važiuoja?
Kad gatvė skirta tik VT, parašyta tiek lenkiškoje ir rusiškoje Vikipedijoje apie šią gatvę, tiek teko įsitikinti gyvai.
lyg ir buvo kalbėta, kad padarytas išvažiavimas gyventojams.
Toje vietoje vyko(?) nesusipratimas su eismo planavimu buvo. Iš pradžių buvo Vilniaus 20 gyventojams eismas pro didžiuosius vartus (Vilniaus g pusė) visai uždarytas, o paliktas per Labdarių bromą. Pro bromą galima sakyti fiziškai auto netelpa, tad visko galėjo būti su susisiekimo improvizavimu iš gyventojų pusės. Kilus skandalėliui, atrodo, buvo pagaliau leista Vilniaus 20 (ir kitiems) visgi važiuoti pro didžiuosius vartus kurie yra tarp Vilniaus 20 ir 22 pastatų. Labdarių g padaryta dvipusio eismo ir dabar Vilniaus 20 ir kiti gyventojai gali normaliai tiek įvažiuoti tiek išvažiuoti į kiemą nevažiuodami atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22. O Vilniaus g atkarpa tarp Islandijos ir Vilniaus 22 namų uždaryta pilnai - nėra nei vienos krypties eismo. Šis važiavimas per dvirtakį neturi vykti netik dėl barbariškumo, bet ir dėl važiavimo prieš eismą (tiksliau - kur visai negalima važiuoti).
Kodėl tokie objektai įrengiami senamiestyje? Kam senamiestyje auto traukos taškai? Mano nuomonė: žmogus su nepilnavertiškumo kompleksu gavęs pinigų įsirengė sau pakrovimo stotelę viešai deklaruodamas, kad čia visiem, kad galbūt nebūtų taip akivaizdu. Jei argumentuosite kodėl gerai senamiestyje įrenginėti pakrovimo stoteles - kritiką priimsiu ir pakeisiu požiūrį. Gal aš kažko nematau.
Kodėl negalima palei, pvz, senamiesčio ribą įrenginėti? Juk ir pasiekimas stotelių tada būtų geresnis kas reikštų geresnį e auto skatinimą.
Irengė senamiestyje nes ten geresnis PR gaunasi. O šiaip tai ne pirma gi greito pakrovimo stotelė, nors paprastai tai tn reikai klubo narystę turėti ar pan kiek žinau.
Beje tos 3 minutes labai priklauso nuo: dabartinio baterijos tūrio (kuo pilnesnė tuo ilgiau), mašinos krovimo palaikymo ir krovimo trnasformatoriaus. Teslos pasikraus greitai, leafai nelabai naudos turės.
P.S. iš nuotraukos tai stotelė ant šaligatvio... Ten panašu kad pėstiesiems jau 2,5 metro nebeliko?
Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.
Aišku gerai, kad statomi įkrovimo taškai. Bet kokie jie baisus. Tie nauji Ignitis dizainas, tiesiog dežė. o prie jo dar ele. skydelis didžiulis. Negi techniškai nįmanoma viso to po žeme sukišti? Ar kažkaip gražiau įkomponuoti?
Tas El skydelis tikrai nereikalingas, prie kitų ignočio taškų jo nėra. Pati dežė galbūt turi būti virš žemės dėl vedinimo, kad neperkaistų? Plius kinda atkartoja benzino kolonėlę, kuri irgi gali būti po žeme, bet nėra.
Aišku, kad tik dėl PR, nieks daugiau tokių galingų stotelių neįrenginės. Net Tesla Model 3 nepalaiko tokios galios, turbūt apart Taycan nieks daugiau ir negalės pilnai jos išnaudoti.
On the other hand, PR'as šiaip neblogas, vietos tik 2, vietos yra ne dyzeliniams traktoriams, o elektromobiliams, ir +2 į Senamiestį pusvalandžiui ar valandai užsukę Taycan'ai , su jų keliaiviais, kurie gali sau leisti išleist aplinkinėse kavinėse ir parduotuvėse žymiai daugiau, nei pusė Vokiečių gatvėje priparkuotų mašinų keleiviai, nėra kažkas labai jau blogo...
Vadovaujantis VMSA Infrastruktūros darbų priežiūros ir inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupės raštu, Nr. A51-76144/20(3.3.2.26E-INF), projektinių pasiūlymų viešinimo procedūra stabdoma.
Gal žinote ar, ir jei taip, - kas daroma Dominikonų ir Subačiaus gatvės senamiestinėje dalyje? Mane neramina, kad jie neapsiribotų dangų pakeitimu, bet kad ir šaligatvius suvienodintų su važiuojamąja dalimi ir visų eismo dalyvių eismą paleistų kartu. Kad nesikartotų kaip Totorių, Vilniaus ir kitose gatvėse.
Vat už šitą iniciatyvą savivaldybei atsistojęs ploju. Klausimas tik kodėl taip ilgai užtruko (kokia 20 metų). Žinoma, tai pirmieji žingsniai senamiesčio infrastruktūros modernizavime. Kad tik nesustotų.
Senamiestis pagal kilpas bus suskirstytas į keturias spalvines zonas: rudą (Trakų gatvės), oranžinę (Islandijos gatvės), violetinę (Subačiaus gatvės) ir žydrą (Latako gatvės). Pagrindiniai įvažiavimai bus Trakų, Islandijos, Subačiaus ir Latako gatvėse, o išvažiavimai – Visų Šventųjų, Klaipėdos ir Universiteto gatvėse. Į senamiesčio teritoriją bus įmanoma patekti ir smulkesnėmis gatvelėmis, tačiau visos jos priklausys vienai iš keturių kilpų.
Pasak savivaldybės, šiuo metu tranzitinis eismas senamiestyje sudaro 40 proc., o rytais – iki 70 procentų
Vilniaus miesto savivaldybė ir toliau aktyviai tęsia senamiesčio gatviųrekonstrukcijos(mano galva tai dezinformacija - vykdyti remonto darbai, išskyrus gal Vilniaus g.) darbus.
Vilniaus gatvė – viena svarbiausių sostinės gatvių. 2017 metais miesto savivaldybė atnaujino Vilniaus gatvės atkarpą nuo Gedimino prospekto iki Islandijos g. Po rekonstrukcijos gatvė tapo draugiškesnė pėstiesiems ir dviratininkams, joje buvo pakeista danga, sutvarkytos požeminės komunikacijos (pala, jei tai tiesa, jie nepajungė lietvamzdžių į kanalizaciją keisdami/tvarkydami komunikacijas?? Be to, pradėjau abejoti ir ar Vilniaus g buvo rekonstruota, nes jei tai buvo rekonstrukcija tai atkarpos nuo Labdarių iki Islandijos sutvarkymas yra labai prastas), atnaujintas apšvietimas.
Prakeiktas Zuokas! Vėl naktį išpaišė visą Senamiestį dviračių takais!
Jeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...
Esu už eismo pertvarkymą Senamiestyje ir suprantu, kad tai tik pradžia, bet iš to ką mačiau dalyje Senamiesčio, kurioje šiandien apsilankiau, įspūdžiai yra pakankamai klaikūs. Žiauriai primena kažkokio kaimo oro uosto prieigas/parkingus:
Comment