Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip. Greičio ribojimas iki 30 km/h yra ir mūsų STR'e.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
      Gavau atsakymus į savo siųstas pastabas. Iš 6 pastabų į 4 yra atsakymas - Vilniaus miesto savivaldybė PP sprendiniamas jau pritarė + sakinys kodėl nedarė kitaip. Pavyzdžiui dėl 3,5 metrų saugumo salelės bei nelogiško rišimosi prie "kito projekto", kuris nepaviešintas ir neaptartas su visuomene, atsakymas:
      Vilniaus miesto savivaldybės administracija pateiktiems projektinių pasiūlymų sprendiniams pritarė. Derinimo metu savivaldybės atstovų buvo pareikalauta prisijungti prie „kito projekto“ sprendinių ir projektuoti salelę.

      Comment


        Aš irgi gavau atsakymus. Žiūriu copy paste pavarė Bet labiausiai šie "žavi":

        ​​​​​​„2. Kokiu pagrindu projektuojami tik asfalto sluoksniai? Pagal nurodyta konstruktyvą gatvė
        paaukštės apie 20 cm, kaip bus išspręsti įėjimai į bažnyčią (Subačiaus g. 26)?“
        Atsakymas: Gatvė suprojektuota taip, kad būtų prisiderinta prie esamų aukščių (įėjimų ir
        įvažiavimų). Dabartinė gatvės asfalto dangos būklė yra gera, todėl nėra reikalo rinktis neekonomiškus
        sprendimus įrengiant pilną konstrukciją. Užtenka nufrezuoti nelygumus ir uždėti naują asfalto dangą.

        „8. Darbų pabaigoje suprojektuota perėja neatitinka PPOT 16 VI skyriaus, antrojo skirsnio 13.7
        p. reikalavimų, yra ilgesnė nei 8,0 m ilgio.“
        Atsakymas: Projektu numatomą rekonstruoti esamą perėja. Uždėjus naują asfalto dangą ji bus
        atstatyta - išdažyta tokia, kokia yra dabar. Kelio bortai nebus perstatyti į kitą vietą.



        ​​Kam viešinti remonto sprendinius, teigti, kad rekonstruojama, bet tuo pačiu viskas yra geros būklės..?

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
          Mano prašymas:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	17
Size:	81,1 kB
ID:	1797550

          Atsakymas. Martynas Mačiulis:

          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	14
Size:	35,3 kB
ID:	1797551

          Comment


            Atsakymai, kažkoks vos ne nonsensų kratinys. Kaip suprast atsakymą, kad siūlomi sprendimai neatitinka VMS parengtos užduoties? Tai taip išeina, kad VMS jau yra vos ne susiprojektavę kas kur turi būti, o dabar tik užsiimama parodomaja veikla ir laimi projektai, kurie atitinka VMS sprendinius? Projektavimo užduotis yra geras dalykas, tik tada ji turėtų būti rengiama laisvesnio pobūdžio, kad projektuotojai galėtų daugiau laviruoti sprendimų arsenale.

            Comment


              Kas per mąstymas sakant, kad transporto eismo apsunkinimas senamiestyje galimai sukeltų grūstis aplink? Tai ką tu siūlai? Tą eismą leisti per senamiestį? Kaip tada su eismo mažinimu senamiestyje? Tai kaip tik dabartinis senamiesčio auto eismas ir turi būti iškelinėjamas IŠ senamiesčio. Ir ar darant tokius teiginius žiūrima kokios gatvės aplink? Taigi Drujos gatvė yra, ten ir organizuok auto eismą.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Kas per mąstymas sakant, kad transporto eismo apsunkinimas senamiestyje galimai sukeltų grūstis aplink? Tai ką tu siūlai? Tą eismą leisti per senamiestį? Kaip tada su eismo mažinimu senamiestyje? Tai kaip tik dabartinis senamiesčio auto eismas ir turi būti iškelinėjamas IŠ senamiesčio. Ir ar darant tokius teiginius žiūrima kokios gatvės aplink? Taigi Drujos gatvė yra, ten ir organizuok auto eismą.
                Taigi sako - mamytėms vaikučius reik vežioti. Negi nori, kad senamiestyje vaikai dviračiais į mokyklą važinėtų, kaip kokioj skandinavijoj? Taigi nesaugu, nes aplinkui viskas skirta automobiliams - todėl negalima projektuoti, kad būtų saugu, nes reikia vežioti vaikus nesaugiomis gatvėmis. Svarbiausia viską sakyti žinovo tonu ir nieks nesupras disonanso.

                Comment


                  ir prie ko autobusų maršrutas? Tai iš Daukšos gatvės galima nukreipti jų maršrutą į Drujos, o iš Maironio į Subačiaus ir tada Drujos. Ar negalima? Jei negalima - kodėl? Gal vertėtų paviešinti tokius savivaldybės sprendinius kur nors plačiau, žiniasklaidoje? Aš norėjau vėl rašyti projektuotojui, bet susilaikiau, nes bus atsimušta į ,,VMS taip reikalauja'' sieną. Gal kas imtųsi paplatinti šią situaciją?
                  Paskutinis taisė spekas; 2020.04.21, 16:41.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    ir prie ko autobusų maršrutas? Tai iš Daukšos gatvės galima nukreipti jų maršrutą į Drujos, o iš Maironio į Subačiaus ir tada Drujos. Ar negalima? Jei negalima - kodėl? Gal vertėtų paviešinti tokius savivaldybės sprendinius kur nors plačiau, žiniasklaidoje? Aš norėjau vėl rašyti projektuotojui, bet susilaikiau, nes bus atsimušta į ,,VMS taip reikalauja'' sieną. Gal kas imtųsi paplatinti šią situaciją?
                    Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot
                      Nereikia ten nei vienpusio, nei naikinti maršrutų. Gatvėje laisvai sutalpino 3 eismo juostas + VT kišenę, tad vietos sočiai, tiesiog prioritetai vėlgi ne tie.
                      P.S. Anton Nikitin ir Raivydas Rakauskas informuoti. Bet detaliau jau nežinau, kas ten komisijoj atsakingi.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot
                        nesu nagrinėjęs autobusų maršrutų šioje dalyje, bet ar negalima / nevertėtų autobusų srautą organizuoti pvz čia, o mėlynoje atkarpoje panaikinti? Jei neverta - kodėl?

                        Taip pat kalbu ir apie senamiesčio apvažiavimą. Mano galva apvažiavimas neturėtų būti daromas per Žiuprionių gatvę (o jei daromas - tai padaryti vienpusį eismą manau vertėtų), o organizuojamas žaliai pažymėtomis gatvėmis. Koks jūsų požiūris ir kodėl?

                        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	383,3 kB ID:	1797780

                        Comment


                          Antonui ir aš parašiau, bet jis čia kažina ar ką gali padaryti. Esmė - kad čia reikia perdaryti PP - ne tik šioje 180 metrų atkarpoje, bet ir kitoje atkarpoje, rengiamoje kartu su Misionierių sodų projektu. PP viskas blogai - bendras gatvės plotis, nėra dviračių tako, šaligatviai, pėsčiųjų perėja, apšvietimas. Juokingiausia, kad čia "rekonstrukcija", bet nesivadovauja STR dėl pėsčiųjų perėjos, apšvietimo stulpų ir pan. O dabar gausis, kad apšvietimo stulpai vėl bus viduryje pėsčiųjų tako. Čia visiškai WTF - 3,5 metrų pločio nusukimui į kiemus vietos yra, o normaliam pėsčiųjų takui - ne...

                          Apšvietimo stulpai projektuojami taip, kad būtų nuo asfalto dangos krašto ne arčiau kaip 0,6 m. Šiuo metu už šaligatvio pietinėje pusėje yra status 2.0 m šlaitas, prie kurio suprojektuoti teniso kortai su atramine siena ir taku į Subačiaus g. šaligatvį, todėl čia pastatyti apšvietimo stulpus būtų problematiška.

                          Comment


                            Nuo kada apšvietimo stulpo įkasimas į šlaitą yra raketų mokslas?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Nuo kada apšvietimo stulpo įkasimas į šlaitą yra raketų mokslas?
                              Nuo tada, kai projektuoja kreivarankiai... Ir nuo tada, kai nusukimui į kiemą ne pagal STR juostą yra OK.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Nereikia ten nei vienpusio, nei naikinti maršrutų. Gatvėje laisvai sutalpino 3 eismo juostas + VT kišenę, tad vietos sočiai, tiesiog prioritetai vėlgi ne tie.
                                P.S. Anton Nikitin ir Raivydas Rakauskas informuoti. Bet detaliau jau nežinau, kas ten komisijoj atsakingi.
                                Man senai kliūna tas žodžių ir darbų dviveidiškumas. Kokioje nors Tv aidoje iš VMS paaiškina, kad reikia keisti įpročius, drausti tranzitą senamiesčiu, o projektiniuose reikalavimuose viskas po senovei: prioritetas automobilis, autobusams bendra juosta, na o dviračiams ir pėstiesiems sorry - kas buvo, tą paliksim, nes kitaip bus kamsčiai. Kaip tai viską suprasti? Tai apsimetinėjimas, norint visiems įtikti - "kad ir vilkas sotus būtų ir avys sveikos", bukumas ar finansinė nauda? O gal viskas kartu?
                                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                Comment


                                  Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                  Antonui ir aš parašiau, bet jis čia kažina ar ką gali padaryti. Esmė - kad čia reikia perdaryti PP - ne tik šioje 180 metrų atkarpoje, bet ir kitoje atkarpoje, rengiamoje kartu su Misionierių sodų projektu. PP viskas blogai - bendras gatvės plotis, nėra dviračių tako, šaligatviai, pėsčiųjų perėja, apšvietimas. Juokingiausia, kad čia "rekonstrukcija", bet nesivadovauja STR dėl pėsčiųjų perėjos, apšvietimo stulpų ir pan. O dabar gausis, kad apšvietimo stulpai vėl bus viduryje pėsčiųjų tako. Čia visiškai WTF - 3,5 metrų pločio nusukimui į kiemus vietos yra, o normaliam pėsčiųjų takui - ne...

                                  Apšvietimo stulpai projektuojami taip, kad būtų nuo asfalto dangos krašto ne arčiau kaip 0,6 m. Šiuo metu už šaligatvio pietinėje pusėje yra status 2.0 m šlaitas, prie kurio suprojektuoti teniso kortai su atramine siena ir taku į Subačiaus g. šaligatvį, todėl čia pastatyti apšvietimo stulpus būtų problematiška.
                                  Apie šitą kalbate ar kažkurią kitą atkarpą?

                                  https://vilnius.lt/lt/2019/01/23/vyjs-viesas-misionieriu-sodo-atnaujinimo-projekto-pristatymas/

                                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	143,0 kB ID:	1798073


                                  Ar bus nuleidžiami šaligatviai į vieną lygį su transporto eismo juostomis? Iš esmės visame senamiestyje tai reikia padaryti. O jei planuojama palikti nedaryti bendro visų eismo, šaligatvius planuoja iškeltus tai idiotizmas. Reikia kažkaip stabdyti.

                                  Be to, jei rengiami projektai ir nesilaikoma STR, tuomet aš teigiu, kad tai grubus pažeidimas. Anksčiau buvo su remonto statusais ,,dedamas skersas'' ant pėsčiųjų. Poderskis berods 2020 sausį išleido viešą pranešimą, kad bus ,,raukiami'' tokie ,,bespridėlai'' ir atliekami projektai, kur bus įrengiama pilnavertė infrastruktūra pėstiesiems. O čia dar senamiestis. Kaip ir minėjau, visas eismas turi būti bendrame sraute ir viename lygyje.
                                  Paskutinis taisė spekas; 2020.04.23, 15:10.

                                  Comment


                                    Pasirodo tik dabar ima judėti Trakų gatvės rekonstravimo projektavimas. Ir tai čia dar net ne pats pirkimas, o išankstinė konsultacija. Prrojektavimas vyks metus laiko, tai tik kitų metų vasarą geriausiu atveju bus galima skelbti konkursą darbams...
                                    Techninės specifikacijos dėl Trakų g., Vilniuje, rekonstravimo techninio darbo projekto ir tvarkybos darbų projekto parengimo, SLD gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų
                                    Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
                                    Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
                                    Pirkimo numeris: 484036
                                    Skelbimo kodas: 2020-638614
                                    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2020-05-07
                                    Paskelbimo data: 2020-04-28
                                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-638614

                                    Comment


                                      Subačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?

                                      Comment


                                        Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                        Subačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?
                                        Šitą nesunkiai galima nuspėti pažiūrėjus į inžinerinius tinklus. Jei po važiuojama dalim yra kažko daugiau, nei kanalizacija - tuomet vargu ar jis ten belikęs

                                        Comment


                                          Totorių g. šulinių pilna, bet buvo ir grindinys išlikęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X