Taip. Greičio ribojimas iki 30 km/h yra ir mūsų STR'e.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
Vilniaus miesto savivaldybės administracija pateiktiems projektinių pasiūlymų sprendiniams pritarė. Derinimo metu savivaldybės atstovų buvo pareikalauta prisijungti prie „kito projekto“ sprendinių ir projektuoti salelę.
Comment
-
Aš irgi gavau atsakymus. Žiūriu copy paste pavarė Bet labiausiai šie "žavi":
„2. Kokiu pagrindu projektuojami tik asfalto sluoksniai? Pagal nurodyta konstruktyvą gatvė
paaukštės apie 20 cm, kaip bus išspręsti įėjimai į bažnyčią (Subačiaus g. 26)?“
Atsakymas: Gatvė suprojektuota taip, kad būtų prisiderinta prie esamų aukščių (įėjimų ir
įvažiavimų). Dabartinė gatvės asfalto dangos būklė yra gera, todėl nėra reikalo rinktis neekonomiškus
sprendimus įrengiant pilną konstrukciją. Užtenka nufrezuoti nelygumus ir uždėti naują asfalto dangą.
„8. Darbų pabaigoje suprojektuota perėja neatitinka PPOT 16 VI skyriaus, antrojo skirsnio 13.7
p. reikalavimų, yra ilgesnė nei 8,0 m ilgio.“
Atsakymas: Projektu numatomą rekonstruoti esamą perėja. Uždėjus naują asfalto dangą ji bus
atstatyta - išdažyta tokia, kokia yra dabar. Kelio bortai nebus perstatyti į kitą vietą.
Kam viešinti remonto sprendinius, teigti, kad rekonstruojama, bet tuo pačiu viskas yra geros būklės..?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tekstinėje dalyje prirašyta apie istoriją, autentiką, o suprojektuoja visvien magistralę. Kam rūpi mus supanti aplinka, tai rašykit pastabas jiems. Velniam čia posūkių spinduliai 16m, skiriamoji trinkelių juosta bei atskira juosta posūkiui į kiemą? Tuo tarpu nelieka vietos nei dviračių takui. Darnus judumas? Miestas žmonėms? Paveldas? Ne, negirdėjom. Mūsų stabas - jo didenybė pralaidumas...
Atsakymas. Martynas Mačiulis:
Comment
-
Atsakymai, kažkoks vos ne nonsensų kratinys. Kaip suprast atsakymą, kad siūlomi sprendimai neatitinka VMS parengtos užduoties? Tai taip išeina, kad VMS jau yra vos ne susiprojektavę kas kur turi būti, o dabar tik užsiimama parodomaja veikla ir laimi projektai, kurie atitinka VMS sprendinius? Projektavimo užduotis yra geras dalykas, tik tada ji turėtų būti rengiama laisvesnio pobūdžio, kad projektuotojai galėtų daugiau laviruoti sprendimų arsenale.
Comment
-
Kas per mąstymas sakant, kad transporto eismo apsunkinimas senamiestyje galimai sukeltų grūstis aplink? Tai ką tu siūlai? Tą eismą leisti per senamiestį? Kaip tada su eismo mažinimu senamiestyje? Tai kaip tik dabartinis senamiesčio auto eismas ir turi būti iškelinėjamas IŠ senamiesčio. Ir ar darant tokius teiginius žiūrima kokios gatvės aplink? Taigi Drujos gatvė yra, ten ir organizuok auto eismą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKas per mąstymas sakant, kad transporto eismo apsunkinimas senamiestyje galimai sukeltų grūstis aplink? Tai ką tu siūlai? Tą eismą leisti per senamiestį? Kaip tada su eismo mažinimu senamiestyje? Tai kaip tik dabartinis senamiesčio auto eismas ir turi būti iškelinėjamas IŠ senamiesčio. Ir ar darant tokius teiginius žiūrima kokios gatvės aplink? Taigi Drujos gatvė yra, ten ir organizuok auto eismą.
- 2 patinka
Comment
-
ir prie ko autobusų maršrutas? Tai iš Daukšos gatvės galima nukreipti jų maršrutą į Drujos, o iš Maironio į Subačiaus ir tada Drujos. Ar negalima? Jei negalima - kodėl? Gal vertėtų paviešinti tokius savivaldybės sprendinius kur nors plačiau, žiniasklaidoje? Aš norėjau vėl rašyti projektuotojui, bet susilaikiau, nes bus atsimušta į ,,VMS taip reikalauja'' sieną. Gal kas imtųsi paplatinti šią situaciją?Paskutinis taisė spekas; 2020.04.21, 16:41.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąir prie ko autobusų maršrutas? Tai iš Daukšos gatvės galima nukreipti jų maršrutą į Drujos, o iš Maironio į Subačiaus ir tada Drujos. Ar negalima? Jei negalima - kodėl? Gal vertėtų paviešinti tokius savivaldybės sprendinius kur nors plačiau, žiniasklaidoje? Aš norėjau vėl rašyti projektuotojui, bet susilaikiau, nes bus atsimušta į ,,VMS taip reikalauja'' sieną. Gal kas imtųsi paplatinti šią situaciją?
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot
P.S. Anton Nikitin ir Raivydas Rakauskas informuoti. Bet detaliau jau nežinau, kas ten komisijoj atsakingi.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Autobusą galima nukreipti, kad ir per Minsko plentą, bet turbūt suprantama, kad autobusas ne šiaip sau važiuoja. Ar VT keleivių intereso nebuvo, nėra ir nebus? Piktinatės, kad projektuotojai "bukai" sprendinius taiko, tuomet patys analogišką sprendimų paieškos būdą siūlot
Taip pat kalbu ir apie senamiesčio apvažiavimą. Mano galva apvažiavimas neturėtų būti daromas per Žiuprionių gatvę (o jei daromas - tai padaryti vienpusį eismą manau vertėtų), o organizuojamas žaliai pažymėtomis gatvėmis. Koks jūsų požiūris ir kodėl?
Comment
-
Antonui ir aš parašiau, bet jis čia kažina ar ką gali padaryti. Esmė - kad čia reikia perdaryti PP - ne tik šioje 180 metrų atkarpoje, bet ir kitoje atkarpoje, rengiamoje kartu su Misionierių sodų projektu. PP viskas blogai - bendras gatvės plotis, nėra dviračių tako, šaligatviai, pėsčiųjų perėja, apšvietimas. Juokingiausia, kad čia "rekonstrukcija", bet nesivadovauja STR dėl pėsčiųjų perėjos, apšvietimo stulpų ir pan. O dabar gausis, kad apšvietimo stulpai vėl bus viduryje pėsčiųjų tako. Čia visiškai WTF - 3,5 metrų pločio nusukimui į kiemus vietos yra, o normaliam pėsčiųjų takui - ne...
Apšvietimo stulpai projektuojami taip, kad būtų nuo asfalto dangos krašto ne arčiau kaip 0,6 m. Šiuo metu už šaligatvio pietinėje pusėje yra status 2.0 m šlaitas, prie kurio suprojektuoti teniso kortai su atramine siena ir taku į Subačiaus g. šaligatvį, todėl čia pastatyti apšvietimo stulpus būtų problematiška.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNuo kada apšvietimo stulpo įkasimas į šlaitą yra raketų mokslas?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nereikia ten nei vienpusio, nei naikinti maršrutų. Gatvėje laisvai sutalpino 3 eismo juostas + VT kišenę, tad vietos sočiai, tiesiog prioritetai vėlgi ne tie.
P.S. Anton Nikitin ir Raivydas Rakauskas informuoti. Bet detaliau jau nežinau, kas ten komisijoj atsakingi.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąAntonui ir aš parašiau, bet jis čia kažina ar ką gali padaryti. Esmė - kad čia reikia perdaryti PP - ne tik šioje 180 metrų atkarpoje, bet ir kitoje atkarpoje, rengiamoje kartu su Misionierių sodų projektu. PP viskas blogai - bendras gatvės plotis, nėra dviračių tako, šaligatviai, pėsčiųjų perėja, apšvietimas. Juokingiausia, kad čia "rekonstrukcija", bet nesivadovauja STR dėl pėsčiųjų perėjos, apšvietimo stulpų ir pan. O dabar gausis, kad apšvietimo stulpai vėl bus viduryje pėsčiųjų tako. Čia visiškai WTF - 3,5 metrų pločio nusukimui į kiemus vietos yra, o normaliam pėsčiųjų takui - ne...
Apšvietimo stulpai projektuojami taip, kad būtų nuo asfalto dangos krašto ne arčiau kaip 0,6 m. Šiuo metu už šaligatvio pietinėje pusėje yra status 2.0 m šlaitas, prie kurio suprojektuoti teniso kortai su atramine siena ir taku į Subačiaus g. šaligatvį, todėl čia pastatyti apšvietimo stulpus būtų problematiška.
https://vilnius.lt/lt/2019/01/23/vyjs-viesas-misionieriu-sodo-atnaujinimo-projekto-pristatymas/
Ar bus nuleidžiami šaligatviai į vieną lygį su transporto eismo juostomis? Iš esmės visame senamiestyje tai reikia padaryti. O jei planuojama palikti nedaryti bendro visų eismo, šaligatvius planuoja iškeltus tai idiotizmas. Reikia kažkaip stabdyti.
Be to, jei rengiami projektai ir nesilaikoma STR, tuomet aš teigiu, kad tai grubus pažeidimas. Anksčiau buvo su remonto statusais ,,dedamas skersas'' ant pėsčiųjų. Poderskis berods 2020 sausį išleido viešą pranešimą, kad bus ,,raukiami'' tokie ,,bespridėlai'' ir atliekami projektai, kur bus įrengiama pilnavertė infrastruktūra pėstiesiems. O čia dar senamiestis. Kaip ir minėjau, visas eismas turi būti bendrame sraute ir viename lygyje.
Paskutinis taisė spekas; 2020.04.23, 15:10.
Comment
-
Pasirodo tik dabar ima judėti Trakų gatvės rekonstravimo projektavimas. Ir tai čia dar net ne pats pirkimas, o išankstinė konsultacija. Prrojektavimas vyks metus laiko, tai tik kitų metų vasarą geriausiu atveju bus galima skelbti konkursą darbams...
Techninės specifikacijos dėl Trakų g., Vilniuje, rekonstravimo techninio darbo projekto ir tvarkybos darbų projekto parengimo, SLD gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų
Pirkimo vykdytojas: UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 484036
Skelbimo kodas: 2020-638614
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2020-05-07
Paskelbimo data: 2020-04-28
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-638614
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąSubačiaus gatvėje galėtų vėl būti grindinys, kuris turėtų slėptis po asfaltu?
Comment
Comment