Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne iki begalybes, pilotiniam projektui buvo siuloma 2 menesiams, kas butu 8 penktadieniai.

    Comment


      O pilotiniai projektai daromi su mintim, kad padaryt vieną kartą ir nedaryt daugiau?

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip.
        Dešinėj nupaišytas motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas (303), kas leidžia gyventojams važiuoti. Tai įdomu.
        Paskutinis taisė shimon; 2018.09.21, 14:20.

        Comment


          Kaip reikalai su automobiliu eismo ribojimu senamiestyje? Kaip suprantu po Marko Haroldo siulymo uzblokuoti nors Vilniaus gatve nesekmes, kai taryba nubalsavo pries, daugiau nei minciu nei kalbu? Tuo tarpu Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams jau kuri laika (tik prekiu iskrovimui iki kazkelintos val. ryto), o dabar jie rengia konkursa automatizuotiems stulpeliams irengti prie visu ivaziavimu (kaip pas mus Gedo prosp.).
          Tai kaip suprantu Wilno ir toliau liks viena nedaugelio europos sostiniu, kur senamiestyje pestieji kvepuoja dujomis bei bando pralist pro metalo lauza?
          Tuo tarpu The Guardian raso, kad pestieji ikvepia bemaz dvigubai daugiau CO2 bei NO2 uz dviratininkus keliaujant miesto centre del ilgesnes keliones trukmes.

          Comment


            Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama? Nes pvz žiūrint pagal mokamus parkingus, tai į didelę dalį senamiesčio įvažiuot galima. Vilniuj pvz Pilies gatvėj rodos irgi tik aptarnaujantį transportą įleidžia?

            https://www.parkimine.ee/en#vabaduse...rkimismaja=369

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama?
              Tos geltonai pazymetos gatves per viduri

              Click image for larger version  Name:	-Таллинна.jpg Views:	1 Size:	493,4 kB ID:	1689971

              http://kaart.tallinn.ee/Tallinn

              reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Tos geltonai pazymetos gatves per viduri



                http://kaart.tallinn.ee/Tallinn

                reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town
                Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.

                https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.

                  https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
                  Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.
                    Žodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Žodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.
                      Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?

                      Comment


                        Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                        Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
                        Tai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Tai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.
                          Ir vistiek, kelešimteriopai mažiau, nei Vilniaus, Liejyklos, ar Vokiečių gatvėmis. Taigi, pradžiai tiktų ir Pilies g. "lygmuo", kaip tarpinis tikslas

                          Comment


                            Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                            Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
                            Žiūrint iš fetišistinės antiautomobilinės pusės būtų įdomu. Iš praktinės - klausimas kaip pasikeis senamiesčio lankytojai ir klientūra. Ar visos atsilaisvinusios nuo parkavimo vietos (vokiečių gatvė, KAM parkingas ir pan) bus užstatytos lauko kavinėmis ir joms net ir vasarą atsiras pakankamai klientūros? Aišku barams naktiniams klubams parkingo nebuvimas tik į naudą (alkoholis ir vairavimas nedraugauja), bet ar jie išsilaikytų tik iš vakarinių klientų jei dieną užsuktų mažiau žmonių? Ar kas nori privažiuot arti ir taip į senamiestį nebevažiuoja ir nebėra šansų jų pritraukt iš akropolių?

                            P.S. man asmeniškai nei šilta, nei šalta. Nepamenu kada su mašina buvau paskutinį kartą įlindęs į senamiestį, jei atvažiuoju su mašina, palieku prieigose ir einu pėstute.

                            Comment


                              Aš labiau dabartinę esamą situaciją Senamiestyje pavadinčiau autofetišistų triumfu. Ypač, stebint "kietų" auto paradus savaitgalio vakarais..

                              Žinoma, panašiose diskusijose visada sunkiai atremiamas argumentas yra "išvarysit mašinas - gatvė numirs", tai ir nebandysiu jo atremti

                              Bet ateityje juk žada pradėti įgyvendinti kažkokį mistinį "Kilpinį eismo organizavimą senamiestyje". Dabar nerandu, bet savivaldybėj matėsi dokumentai greta darnių planų ir, berods, šiandien taryboj prabalsavo Už..

                              Comment


                                Kokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.

                                Comment


                                  Esu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.

                                  https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business

                                  Comment


                                    Vilniaus senamiestyje labai daugelyje vietų tiesiog nemalonu vaikščioti, nes ten a) nuolat siauromis gatvėmis važiuoja mašinos ir b) gatvės nepritaikytos pėstiesiems su aukštais bordiūrais ir beveik visur nesutvarkyta ir apleista danga. Nebūtina visiškai uždrausti eismą, bet situacija bent jau galėtų būti pagerinta nuo dabar esančio Yakutsko lygio iki bent jau Voronežo ar Saratovo.

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                      Esu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.

                                      https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business
                                      Dažniausiai tokie tyrimai remiasi tuo, kad žmogus namo ar į darbą važiuoja VT. Nevažiuodamas iki durų, o eidamas nuo/iki stotelės pakeliui apsiperka.

                                      Kiek žmonių gyvena Vilniaus senamiestyje ir kiek jų persėstų į VT uždraudus pašalinių auto eismą? Kiek darboviečių (pvz KAM) neprasimuštų leidimų ir pradėtų važinėt VT? Kiek darboviečių išsikeltų, nes darbuotojams ar klientams būtų nepatogu?

                                      Jeigu nėra traukos taškų - vien auto sumažinimas pats savaime traukos taškų neprideda.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Kokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.
                                        Jeigu kitos gatvės taptų kaip Pilies - ar į jas tiesiog persiskirstytų srautas iš Pilies, ar atsirastų naujo srauto?

                                        Kaip jau minėta kažkur, reiktų padaryti, kad senamiesčio negalima kirsti tranzitu. Norintiems atvažiuoti netrukdytų, eismo, ypač skaičiuojant pravažiuotais kilometrais, sumažintų. Kitas dalykas - padaryti rimtesnį parkingą prieigose ir per kainų diferencijavimą pratinti parkuotis prieigose, o ne pačiame senamiestyje. Pvz daugiaaukštę aikštelę prie Tymo turgaus ar pan. O senamiestyje ryškiai branginti parkavimą.

                                        Kitas dalykas kas labai sumažintų auto kiekį - dalinti gyventojams tik po 1 lengvatinį leidimą butui. Kiek matau (reiktų paskaičiuot tiksliau) labai nemenka dalis yra su leidimais. Uždraudus įvažiuoti, vistiek liktų daug gyventojų ir dirbančių transporto bei, aišku, taksi/pavežiotojai.

                                        Comment


                                          Skaitant Darnaus judumo plana:

                                          Siekiant apsaugoti Senamiestį nuo motorinio transporto poveikio, išvengti tranzitinio eismo, parengti senamiesčio teritorijos kilpinio eismo organizavimo schemą su ženklinimo ir kontrolės sistemomis.

                                          Įvesti kilpinį eismo reguliavimą Vilniaus senamiesčio teritorijoje, užtikrinant taršos ribojimus ir kontrolę per ITS priemones; senamiesčio erdves, kurios neskirtos automobilių judėjimui pertvarkyti į pėsčiųjų zonas.
                                          Metai 2019-2020. Na, lauksim..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X