Ne iki begalybes, pilotiniam projektui buvo siuloma 2 menesiams, kas butu 8 penktadieniai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip.Paskutinis taisė shimon; 2018.09.21, 14:20.
Comment
-
Kaip reikalai su automobiliu eismo ribojimu senamiestyje? Kaip suprantu po Marko Haroldo siulymo uzblokuoti nors Vilniaus gatve nesekmes, kai taryba nubalsavo pries, daugiau nei minciu nei kalbu? Tuo tarpu Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams jau kuri laika (tik prekiu iskrovimui iki kazkelintos val. ryto), o dabar jie rengia konkursa automatizuotiems stulpeliams irengti prie visu ivaziavimu (kaip pas mus Gedo prosp.).
Tai kaip suprantu Wilno ir toliau liks viena nedaugelio europos sostiniu, kur senamiestyje pestieji kvepuoja dujomis bei bando pralist pro metalo lauza?
Tuo tarpu The Guardian raso, kad pestieji ikvepia bemaz dvigubai daugiau CO2 bei NO2 uz dviratininkus keliaujant miesto centre del ilgesnes keliones trukmes.
- 3 patinka
Comment
-
Gal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama? Nes pvz žiūrint pagal mokamus parkingus, tai į didelę dalį senamiesčio įvažiuot galima. Vilniuj pvz Pilies gatvėj rodos irgi tik aptarnaujantį transportą įleidžia?
https://www.parkimine.ee/en#vabaduse...rkimismaja=369
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGal turi kokį žemėlapį kiek to senamiesčio yra nepasiekiama?
http://kaart.tallinn.ee/Tallinn
reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Tos geltonai pazymetos gatves per viduri
http://kaart.tallinn.ee/Tallinn
reikia pasirinkt Map layers -> Pedestrian areas in old town
https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad dauguma tų gatvių automobiliais pasiekiamos, kad ir pvz. geltonai pažymėta Pühavaimu gatvė.
https://www.google.lt/maps/@59.43858...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Google nuotrauka 2014 metu. O siaip vietiniams gyventojams pasiekiamos visada.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŽodžiu senamiestis neuždarytas, tik dalis gatvių pasiekiamos tik gyventojams. Pilies gatvė pas mus nėra panašiai? Po katedros aikštę irgi niekas nevažinėja. "Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams" atrodo truputi.. išpūsta.
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai kad ta Pilies gatve važinėja betkas ir kada tik nori.
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Tai ir tvarkoj, kodėl visas senamiestis pas mus negalėtų būti kaip Pilies gatvė?
P.S. man asmeniškai nei šilta, nei šalta. Nepamenu kada su mašina buvau paskutinį kartą įlindęs į senamiestį, jei atvažiuoju su mašina, palieku prieigose ir einu pėstute.
Comment
-
Aš labiau dabartinę esamą situaciją Senamiestyje pavadinčiau autofetišistų triumfu. Ypač, stebint "kietų" auto paradus savaitgalio vakarais..
Žinoma, panašiose diskusijose visada sunkiai atremiamas argumentas yra "išvarysit mašinas - gatvė numirs", tai ir nebandysiu jo atremti
Bet ateityje juk žada pradėti įgyvendinti kažkokį mistinį "Kilpinį eismo organizavimą senamiestyje". Dabar nerandu, bet savivaldybėj matėsi dokumentai greta darnių planų ir, berods, šiandien taryboj prabalsavo Už..
- 2 patinka
Comment
-
Kokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.
- 2 patinka
Comment
-
Esu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.
https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business
- 3 patinka
Comment
-
Vilniaus senamiestyje labai daugelyje vietų tiesiog nemalonu vaikščioti, nes ten a) nuolat siauromis gatvėmis važiuoja mašinos ir b) gatvės nepritaikytos pėstiesiems su aukštais bordiūrais ir beveik visur nesutvarkyta ir apleista danga. Nebūtina visiškai uždrausti eismą, bet situacija bent jau galėtų būti pagerinta nuo dabar esančio Yakutsko lygio iki bent jau Voronežo ar Saratovo.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąEsu skaites kad kaip miestai pasalina automobilius is centro, verslas toje aplinkoje padidinta pelna. Zmones daugiau laiko praleidzia ziuredami i vitrinas, turi daugiau galimybiu uzeiti i parduotuve ir apsiziureti.
https://www.fastcompany.com/3043665/...d-for-business
Kiek žmonių gyvena Vilniaus senamiestyje ir kiek jų persėstų į VT uždraudus pašalinių auto eismą? Kiek darboviečių (pvz KAM) neprasimuštų leidimų ir pradėtų važinėt VT? Kiek darboviečių išsikeltų, nes darbuotojams ar klientams būtų nepatogu?
Jeigu nėra traukos taškų - vien auto sumažinimas pats savaime traukos taškų neprideda.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKokia labiausiai turistine gatve Vilniuje - Pilies. Isivaizduokit dabar kad ja be perstojo vaziuotu masinos. Ar ten butu tiek zmoniu? Be abejo vietiniai turi tureti galimybe nuvaziuoti i savo kiemus. Ir visai nebutina uzdaryti viso senamiescio. Uztektu pradeti nuo Traku, Islandijos, Didzioji - tai tos gatves kur masinos paprasciausiai maiso zmonems praeiti. Bet taip, teks sukurti kazkoki ziedini judejima aplink.
Kaip jau minėta kažkur, reiktų padaryti, kad senamiesčio negalima kirsti tranzitu. Norintiems atvažiuoti netrukdytų, eismo, ypač skaičiuojant pravažiuotais kilometrais, sumažintų. Kitas dalykas - padaryti rimtesnį parkingą prieigose ir per kainų diferencijavimą pratinti parkuotis prieigose, o ne pačiame senamiestyje. Pvz daugiaaukštę aikštelę prie Tymo turgaus ar pan. O senamiestyje ryškiai branginti parkavimą.
Kitas dalykas kas labai sumažintų auto kiekį - dalinti gyventojams tik po 1 lengvatinį leidimą butui. Kiek matau (reiktų paskaičiuot tiksliau) labai nemenka dalis yra su leidimais. Uždraudus įvažiuoti, vistiek liktų daug gyventojų ir dirbančių transporto bei, aišku, taksi/pavežiotojai.
- 1 patinka
Comment
-
Skaitant Darnaus judumo plana:
Siekiant apsaugoti Senamiestį nuo motorinio transporto poveikio, išvengti tranzitinio eismo, parengti senamiesčio teritorijos kilpinio eismo organizavimo schemą su ženklinimo ir kontrolės sistemomis.
Įvesti kilpinį eismo reguliavimą Vilniaus senamiesčio teritorijoje, užtikrinant taršos ribojimus ir kontrolę per ITS priemones; senamiesčio erdves, kurios neskirtos automobilių judėjimui pertvarkyti į pėsčiųjų zonas.
- 1 patinka
Comment
Comment