Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Tai nėr ko norėt kai iš besiplečiančio rajono į miestą galima patekt vos viena gatve, neskaitant Taurupės žvyrkelio.
    Dar yra asfaltuotas kelias tarp Salotės ir Karoliniškių

    Visgi pagalvojus, Naująją Vilnią su miestu taip pat jungia viena pagrindinė gatvė (na, nemanau kad kas važiuoja į centrą per Pavilnį), bet ji visuomet tuščia.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Dar yra asfaltuotas kelias tarp Salotės ir Karoliniškių

      Visgi pagalvojus, Naująją Vilnią su miestu taip pat jungia viena pagrindinė gatvė (na, nemanau kad kas važiuoja į centrą per Pavilnį), bet ji visuomet tuščia.
      Na S. Batoro gatvė neužsibaigia šviesoforu, kaip Pilaitės pr., taip pat ir pačioje gatvėje nėra šviesoforų, tai manau pagrindinis dalykas, kuris įtakoja kamščius. Įdomu kiek gyventojų gyvena Pilaitėj šiuo metu ir kiek N. Vilnioj?

      O dėl važiavimo per Pavilnį turėjau kažkada pokalbį su kolega, tai pagal jį "visi ten visur važiuoja, pasiskirsto srautas ir dėl to N. Vilnia ir Batoro yra labai gerai", nu bet čia testimony patikimumas nulinis.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Visgi pagalvojus, Naująją Vilnią su miestu taip pat jungia viena pagrindinė gatvė (na, nemanau kad kas važiuoja į centrą per Pavilnį), bet ji visuomet tuščia.
        Na jau. Batoro gatvėje eismas visada intensyvus, ypač piko metu. Tuščia ji atrodo todėl, kad gale ji išsišakoja į dvi pagrindines arterijas - Drujos ir Olandų gatves. Olandų gatvėje piko metu visada formuojasi kamštis. Tuščios gatvės įspūdis susidaro dar ir todėl, kad, kaip sakė kolega, ten nėra šviesoforų, o šviesoforai jau Naujojoje Vilnioje yra gerai sureguliuoti.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
          įdedu palyginimą prieš ir po pagal google maps, apibrėžiau mėlynai kur matosi realus pagerėjimas ir juodai kur pablogėjimas
          https://s16.postimg.cc/8ijbjbm11/compare.png
          Ačiū už palyginimą.

          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
          Ar jūs suvokiat, ką aš papostinau?
          aš jokių tyrimų nedariau, jeigu nesupratot, čia yra tiesiog google maps screenshotai su tipiniu srautu pirmadienį 07:50. Tipiniam srautui (jeigu internetas nemeluoja) google ima bent kelių paskutinių mėnesių duomenys, tai ir idėjau tik dabar, kai jau turėjo pilnai atsinaujinti.
          Tiesą pasakius, būtų aiškiau, jei paaiškinamas tekstas būtų ant brėžinio, nurodant kada buvo matuota.


          Galima smarkiai abejoti dėl klaustukais pažymėtų vietų - Kareivių g., Molėtų pl. (kur kol kas nedidelis stabtelėjimas prie Visorių šviesoforo, o ne kamščiai) ar Galvės g. (kur ryte iš miesto nėra kamščių). Tokių abejotinų vietų gal nereikėjo žymėti arba iškart iškelti hipotezes, koks yra galimas Vakarinio aplinkkelio poveikis.

          O Pilaitėje matavimus galima atlikinėti iš naujo.
          Vienas absurdiškas šią savaitę įrengtas šviesoforas gali padaryti nuliniu viso aplinkkelio teigiamą poveikį Pilaitės gyventojams. Nebent atsiras poreikis skubiai tiesti Taurupės gatvę.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tiesą pasakius, būtų aiškiau, jei paaiškinamas tekstas būtų ant brėžinio, nurodant kada buvo matuota.
            Čia yra ne momentiniai screenshotai, čia yra tipinis eismas pirmadieniais 07:50

            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Galima smarkiai abejoti dėl klaustukais pažymėtų vietų - Kareivių g., Molėtų pl. (kur kol kas nedidelis stabtelėjimas prie Visorių šviesoforo, o ne kamščiai) ar Galvės g. (kur ryte iš miesto nėra kamščių). Tokių abejotinų vietų gal nereikėjo žymėti arba iškart iškelti hipotezes, koks yra galimas Vakarinio aplinkkelio poveikis.
            Čia ne kamščiai, o vidutinis srauto greitis. Aš pažymėjau tik kad žmonėm patiem nereikėtų ieškoti su padidinamu stiklu tų vietų, kur kažkas yra pasikeitę. Išvadas darytis palieku kievienam pačiam.

            Jeigu labai reikia, tai pvz Galvės g. srautas galėjo pagreitėti, nes dalis srauto važiuojančio į šiaurinę miesto dalį pradėjo judėti ne Savanoriųpr.-> GV -> Ukmergės g. o nusuka dar prieš tai link Vakarinio aplinkkelio. Arba dėl emigracijos sumažėjo gyventojų.

            Tas pats galėjo nutikti ir Pilaitėje, kur dalis srauto turėjo važiuoti iki Laisvės pr ir kišti problematišką vietą su dviem šviesaforais, dabar dalis gali iškart nusukt į vakarinį aplinkkelį


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            O Pilaitėje matavimus galima atlikinėti iš naujo.
            Vienas absurdiškas šią savaitę įrengtas šviesoforas gali padaryti nuliniu viso aplinkkelio teigiamą poveikį Pilaitės gyventojams. Nebent atsiras poreikis skubiai tiesti Taurupės gatvę.
            Matavimams naudojami duomenys iš kelių mėnesių istorijos, tai teks šiek tiek palaukti
            Paskutinis taisė tomtom; 2017.04.17, 10:06.

            Comment


              Parašė tomtom Rodyti pranešimą
              Ar jūs suvokiat, ką aš papostinau? aš jokių tyrimų nedariau, jeigu nesupratot, čia yra tiesiog google maps screenshotai su tipiniu srautu pirmadienį 07:50. Tipiniam srautui (jeigu internetas nemeluoja) google ima bent kelių paskutinių mėnesių duomenys, tai ir idėjau tik dabar, kai jau turėjo pilnai atsinaujinti.

              Nieks iš šitų duomenų disertacijų nerašo, jum irgi nesiūlau, bet jeigu nematot visiškai jokios naudos iš šitos informacijos - prašau ją ignoruoti.

              O Kareivių gatveje matom, kad srautas šiek tiek greitesnis tapo vidutiniškai. Aš nevertinu ir jokių išvadų nedarau, kodėl taip nutiko ir ar tai aplinkkelio nuopelnas. Gal pagreitėjo vos vos bet kaip tik ties riba, kur buvo barjeras kitai spalvai priskirti. Bet nevadinčiau eretiku ir žmogaus teigiančio, jog taip galėjo nutikti dėl aplinkkelio (nesivelsiu į diskusiją apie galimus to argumentus, bet jeigu reiktų, manau galėčiau sugalvoti argumentą, kodėl kelionė Kareivių gatve galėjo sutrumpėti viena mikrosekunde būtent dėka aplinkkelio) .
              Tramdyk arklius. Normaliai paklausiau, o tu čia iš karto užsipuolei. Google nėra pats patikimiausias įrankis eismo intensyvumui stebėti nes ne kartą teko susidurti kad kokioje gatvėje navigacijoje eismas dega oranžine spalva, o realiai labiau tiktų žalia. Arba atvirkščiai.

              O Kareivių gatvėje eismas galėjo sumažėt dėl kokių kitų veiksnių toje miesto pusėje, bet tikrai labai smarkiai abejoju kad aplinkkelis tam turėjo įtakos.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Gal kas nors žino, kodėl vakar, balandžio 24 d., stovintis kamštis (apie 7km) į aplinkkelį buvo nuo Galvės gatvės.
                Dar tokio nebuvo.
                Paskutinis taisė Sula; 2017.04.25, 06:53.

                Comment


                  Šįryt pranešta apie dvi motociklininkų mirtis, tik nežinau kurią konkrečiai dieną tai įvyko: viena Galvės g., kita Eišiškių pl. Matyt, susiję su tuo kamščiu.

                  (Ir ne – bent vienu atveju – ne motociklininkas kaltas.)
                  Paskutinis taisė dondc; 2017.04.25, 18:11.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Šiandien gana solidų kamštuką teko pastebėt VA prie įsukimo į Pilaitės pr. pirmoje juostoje. Taip pat stovintys letėjimo/greitėjimo juostoje trukdė išvažiuot iš Pilaitės pr. į VA šiaurės kryptim, tai šiek tiek pasikišo ir tas "dobilo lapas". Va kaip galima sugadint dviejų lygių sankryžą pastatant šviesoforą už 300 metrų nuo išvažiavimo.

                    Comment


                      Taip, ten kamštukas neretai pasitaiko ir ateitį bėda tik didės.

                      Comment


                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                        Taip, ten kamštukas neretai pasitaiko ir ateitį bėda tik didės.
                        Ar nesikimšdavo ten prieš įjungiant minėtą šviesoforą?

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                          Ar nesikimšdavo ten prieš įjungiant minėtą šviesoforą?
                          Niekada nesikimšdavo link Pilaitės.

                          Comment


                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                            Ar nesikimšdavo ten prieš įjungiant minėtą šviesoforą?
                            Esu matęs ir prieš įjungiant šviesoforą eilutę ne kartą, dar prieš nusukimą link narbuto nusdriekiusią. Bet sunku pasakyti dėl ko, gal dėl kokio eismo įvykio pilaitės pr. ar dar kokių nors priežačių. Pats negyvenu Pilaitėje, bet pro tą sankryža visada piko metu, tiek ryte tiek vakare pravažiuoju.

                            Comment


                              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                              Taip, ten kamštukas neretai pasitaiko ir ateitį bėda tik didės.
                              Arba užteks šviesoforo ciklus perreguliuoti.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Arba užteks šviesoforo ciklus perreguliuoti.
                                Galbūt. Ten šiaip gan sudėtinga persirikiuoti atvažiavus iš aplinkkelio į pilaitės pr. ant viaduko, nes eismas labai intensyvus, o greitėjimo juostos nėra, dėl to kemšasi dažnai.
                                Paskutinis taisė k0fis; 2017.04.26, 09:54.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                  Ar nesikimšdavo ten prieš įjungiant minėtą šviesoforą?
                                  Būdavo karts nuo karto piko metu pačiam "dobile" automobilių, bet neteko matyt niekad, kad būtų stovinčių ir pačiam aplinkkelyje.

                                  Comment


                                    15min.lt 2017.11.15
                                    Vairuotojų galvosūkiai ties rekonstruojamu posūkiu į Gariūnus: kaip važiuosime į Kauną

                                    Vilniečiai ir sostinės svečiai, Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu važiuojantys į Kauną pro Gariūnus, šią vietą žino. Pasukus iš aplinkkelio į Oslo gatvę, vedančią link tilto per Nerį, „Škoda“ centro ir Gariūnų, susiformuoja „užtrauktukas“.
                                    (...)
                                    Oslo gatvė jau praplatėjo nuo dviejų juostų iki trijų, naujas kelių žymėjimas, nurodantis naują važiavimo juostomis tvarką. Kitaip tariant, „piltuvėlis“ arba „užtrauktuko“ vieta virto patogiu dviejų juostų posūkiu. Tačiau vairuotojai suklydo, džiaugtis per anksti. Juo labiau kad pasigirdo jau važiavusių šia trasa balsų, kad žymėjimas Oslo gatvėje (jau pasukus link Gariūnų) nelogiškas. Ir kad dvi greitėjimo juostos atvažiavusiems nuo aplinkkelio - gerokai per siauros. Bet nepulkime kritikuoti, patys pasižiūrėkime, kaip ši vieta atrodo

                                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...una-787-881474
                                    15min.lt 2017.11.15
                                    Video. Rekonstruojamas posūkis iš Vilniaus Vakarinio aplinkkelio į Oslo gatvę
                                    https://www.15min.lt/video/rekonstru...o-gatve-124872

                                    Comment

                                    Working...
                                    X