Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jau seniai buvo aišku, kad Oslo g. taps bottleneck'u. Ten reikia 3+3 juostų siauriausiose atkarpose, plius atsarginės juostos.
    Oslo gal ir galima būtų platinti, ypač padėtų nusukimo į Lazdynus pailginimas (gal net sureguliuoti juostas: 1 - Lazdynai, 2-aplinkkelis, 3- Gariūnai).
    Bet ką daryti su Lazdynų tiltu ir Savanorių žiedu?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Oslo gal ir galima būtų platinti, ypač padėtų nusukimo į Lazdynus pailginimas (gal net sureguliuoti juostas: 1 - Lazdynai, 2-aplinkkelis, 3- Gariūnai).
      Bet ką daryti su Lazdynų tiltu ir Savanorių žiedu?
      Ryga:


      Flickr

      Comment


        Parašė saudze Rodyti pranešimą
        Po visų švenčių jaučiasi vakarais po darbo važiuojant Tūkstantmečio gatve nuo Dariaus ir Girėno viaduko jau judantis kamštis iki Lazdynų tilto. Laikas 17.00-18.00. Ankščiau atstumas įveikiamas laisvai leistinu 80km/h per 2min, dabar 15-20km/h apie 10min. Spėju kad tai susiję su atidarytu aplinkkeliu. Lazdynų tiltas labiau užkrautas, į Oslo gatve pakilimas kemšasi ko ankščiau nebūdavo. Gyvenu Žvėryne bet visada važiuodavau iš darbo per aplinkkelį iš Tūkstantmečio nes būdavo greičiau. Bandžiau pro Vingio parką bet mažai greičiau. Greičiausiai dabar per Laisves prospektą nes jis dabar laisvas. Prie Spaudos rūmų sankryžos i Justiniškių puse nėra kamščio.
        Tenka dažnai važiuoti į priešingą pusę (nuo lazdynų)- kamštis nuo oro uosto pusės visada kaupiasi dėl avarijos ant tilto, ar už tilto. Vakar pvz buvo avarija ant tilto.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Tenka dažnai važiuoti į priešingą pusę (nuo lazdynų)- kamštis nuo oro uosto pusės visada kaupiasi dėl avarijos ant tilto, ar už tilto. Vakar pvz buvo avarija ant tilto.
          Vadinasi, avarija kasdieną? Gal ir taip, bet tai tik dar kartą įrodo situacijos nenormalumą. Nes didesnis ar mažesnis kamštis vakare ten yra nuolat (važinėju kasdien).
          Prieš kelias dienas kamštis buvo net nuo IKEA, nors avarija buvo prie Erfurto g. viaduko.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            Tenka dažnai važiuoti į priešingą pusę (nuo lazdynų)- kamštis nuo oro uosto pusės visada kaupiasi dėl avarijos ant tilto, ar už tilto. Vakar pvz buvo avarija ant tilto.
            pritariu, stovejo dvi masinos ant tilto ketvirtoj juostoj (dar 3 laisvos) ir labai keista kad del tokios smulkmenos susidare kamstis. Nors nieko baisaus nebuvo, gal 5 min prailgino kelione.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Oslo gal ir galima būtų platinti, ypač padėtų nusukimo į Lazdynus pailginimas (gal net sureguliuoti juostas: 1 - Lazdynai, 2-aplinkkelis, 3- Gariūnai).
              Bet ką daryti su Lazdynų tiltu ir Savanorių žiedu?
              Nežinau kiek tai padėtų bendrai situacijai, bet manau, kad šį išvažiavimą iš Šilnamių į Oslo gatvę galima drąsiai naikinti. Mažų mažiausiai pagerėtų sąlygos atvažiavusiems iš aplinkelio ir įsiliejantiems į Oslo gatvės eismą. Vienintelis trūkumas - važiuojantiems nuo ligoninės ar Bukčių į Oslo gatvę link centro kelionė pailgės 1 kilometru.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.21, 11:44.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Teisingas straipsnis su logišku pasiūlymu:

                Skaitytojas: kaip Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pakeitė mūsų šeimos gyvenimą
                Gyvenu nuosavame name Širvintų rajone, atstumas nuo jo iki Vilniaus centrinio pašto – 35 kilometrai. Abu su žmona dirbame sostinėje, Vilniuje mokyklą lanko ir mūsų vaikas.

                Viskas iš esmės pasikeitė atidarius Vilniaus Vakarinį aplinkkelį. Kai pirmąją savaitę tai pačiai kelio atkarpai įveikti vietoj pusantros ar dviejų valandų prireikdavo vos pusvalandžio, dar neskubėjome patikėti – taip bus visada.

                Tiesa, šiokia tokia spūstis susiformuoja išvažiuojant iš aplinkkelio Gariūnų link – toje vietoje dvi juostos susieina į vieną. Kartais automobilių eilė pasitinka jau ties Karoliniškių išvažiavimu. Būna, kad čia tenka pastovėti ir dešimt ar net penkiolika minučių.

                Norėčiau nuoširdžiai paspausti dešinę tiems, kurių iniciatyva buvo pradėtas tiesti Vilniaus Vakarinis aplinkkelis. Tai – visiems Vilniaus ir Lietuvos žmonėms skirtas projektas. Kitaip nei koks nors „Rail Baltica“, kur milijonus ketinama sukišti net ne dėl šalies gyventojų ar verslo, o vien tik dėl valdžios interesų. Mano nuomone, labai svarbu, kad valdžia, investuodama mūsų visų pinigus į vienokius ar kitokius projektus, įvertintų jų atsipirkimo galimybes ir tai, kokią vertę jie sukurs šalies žmonėms.
                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ima-221-743808

                p.s. ir tokių žmonių mokesčiai deja nepatenka į miesto biudžetą, naudojasi visa infrastruktūra už dyką. Gauna visi kiti miestai 100% sumokėtų mokesčių ir dar pusę atima iš Vilniaus. Todėl ir nėra pinigų smulkesniems projektams, kurie tame tarpe ženkliai sumažintų įvairius kamščius mieste. Pirma reikia Zuokulos ištaškytus pinigus, skolas sumokėti.
                Bet tai jau kita tema.
                Paskutinis taisė Arunasx; 2017.01.21, 13:41.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Vadinasi, avarija kasdieną? Gal ir taip, bet tai tik dar kartą įrodo situacijos nenormalumą. Nes didesnis ar mažesnis kamštis vakare ten yra nuolat (važinėju kasdien).
                  Prieš kelias dienas kamštis buvo net nuo IKEA, nors avarija buvo prie Erfurto g. viaduko.
                  Gal ir kasdieną, nevažinėju ten taip dažnai. Problema lietuvių vairavimo ypatumuose - kasdien tenka matyti sunkvežimius lekiančius kaire kraštine juosta.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Gal ir kasdieną, nevažinėju ten taip dažnai. Problema lietuvių vairavimo ypatumuose - kasdien tenka matyti sunkvežimius lekiančius kaire kraštine juosta.
                    Važinėju kasdien ir ne po kartą. Kažkaip pastaruoju metu situacija stabilizavosi. Didelis kamštis nesusidaro, nebent iš ties avarija. Gal susireguliavo srautai?

                    Neriantys iš kraštutinės kairės per visas juostas į dešinę yra didžiausias "peilis".

                    Comment


                      Kas tikrai akivaizdu, kad Laisvės pr. nuo fabų pusės nusikrovė ryte labai smarkiai.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Važinėju kasdien ir ne po kartą. Kažkaip pastaruoju metu situacija stabilizavosi. Didelis kamštis nesusidaro, nebent iš ties avarija. Gal susireguliavo srautai?

                        Neriantys iš kraštutinės kairės per visas juostas į dešinę yra didžiausias "peilis".
                        Būtent tokie nardytojai ir yra pagrindinė kamščių priežastis. Tiek nuo IKEA, tiek nuo Gariūnų rodos nėra jokių priežasčių darytis spūstims, jei tik visi važiuotų normaliu kreiseriniu greičiu, nedarydami staigių manevrų ir neversdami kitų keisti greičio bei trajektorijos. O čia ir prasideda: vienas stabteli, kitas nelabai susikaupęs stabteli vėliau ir staigiau, ir taip nusirita bangos efektas. Galų gale nuvarginti sudėtingų eismo sąlygų kažkas kažkam ir įvažiuoja.

                        Comment


                          Sveiki forumieciai, iterpsiu ir as savo nuomone apie eisma po atidarymo. Zodziu as pats Zujunietis, kasryt vezu vaikus i mokykla ir darzeli pavilnioniu gatve, vakare po darbo tenka gryzti ta pacia gatve, na ir aisku kaskart tenka kirsti ta nelemta viaduka su vakariniu aplinkeliu, siandien truko paskutinis lasas kai teko stoveti ant tu, neaisku kam pastatytu sviesoforu, trumpai tariantprivaziavau sankryza katik uzsidegus raudonai sviesai, tai galejau puikiai matyti kas vyksta, o vyko viskas taip: visiems dege raudona, tik pestiesiems (kuriu ten buna tik vienas kitas) dege zalia, po kazkiek sekundziu uzsidege zalia sviesa atvaziavusiems nuo VA sukti pasilaicius, tuo metu ( apie 7:30 ryte) posukio lauke 1(!!!) masina, aisku ji pasuko, bet zalias sviesoforas dege toliau, ir gana ilgai, tiksliau tiek, kad atvaziavusieji nuo pasilaiciu kairiam posukiu i VA link miesto, susidare mazdaug 10 gal daugiau masinu eile, toliau uzsidega zalia sviesa vaziuojantiem nuo pasilaiciu link zujunu tiesiai, eile posukiui i kaire link VA ilgeja kone dvigubai, tiesa pamirsau pamineti, kad 2 pirmos juostos vaziuoti link zujunu visiskai tuscios, masinu 0, ok ziuriu toliau, pagaliau uzsidega zalia posukiui i kaire, eile nesumeluojant tesesi gerokai uz susiaurejimo, sakyciau vos ne iki pirmojo namo linksmajame, na ir tada visi pajuda, kol visi suka, masinu nemazai atsiranda ir man uz nugaros, ok laukiu toliau, sukanciu i kaire sumazejo, bet visi pasukti tikrai nespejo, poto aisku jau ir man uzsidege zalia, tai kas i aplinkeli pasuko, kas man is paskos vaziavo, zodziu visas burys atsirado prie sankryzos su justiniskiu gatve, nu ir ten vel kaip visada, bet ten jau kita tema.
                          Dar apie vaziavima tuo paciu keliu atgal vakare ,mazdaug apie 21h , masinu keletas, raudona, stojam, stovi visi, laukia neaisku ko, visiem raudona, prie nusukimo i desine link pasilaiciu nuo VA pradeda kauptis automobiliai, is zujunu puses masinu praktiskai nera, galima butu suktis i visas kryptis visiems, niekas niekam netrukdytu, o jei ir vaziuotu kokia masinele tai nebutu jokio bedos stabtelt ir praleist,
                          Klausimas 1: pasakykit man melieji kam reikalingas sviesoforas kuris sankryzoje, tiksliau 2 sankryzose, kur eismas galetu vykti praktiskai be sustojimu, praktiskai nieko nereguliuoja tik stabdo eisma,
                          2 klausimas: kokiom instancijom reikia rasyti kad bent vakare ji isjungtu,
                          Atsiprasau uz svepla kalba
                          Ar visdelto ji zmones patys "sutvarkys" neapsikente bereikalingu stovinejimu ant tusciu sankryzu

                          Comment


                            Tai visa šitą reikėtų rašyti ne čia, o tom kitom instancijom. Kad ir čia - http://www.vilnius.lt/problemos/

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tai visa šitą reikėtų rašyti ne čia, o tom kitom instancijom. Kad ir čia - http://www.vilnius.lt/problemos/
                              Galiu tik patvirtintinti, kad reikia ten registruoti problemą maksimaliai tiksliai paaiškinant problemą ir surašant ko norima ir kodėl.
                              Kartais tai suveikia. Gal ne iškart ir ne nuo vieno karto.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Na bandysiu parasyt gal suveiks o tai ten vaziuojant taip ir norisi per raudona vaziuot, ar taip ar taip niekam nesutrukdytum

                                Comment


                                  Šio ryto kelionė į darbą vakariniu aplinkkeliu vietoj 20 minučių dėl kamščio pietiniame aplinkkelyje užsitęsė iki 1 val ir 10 minučių. 50 praleistų minučių kamštyje aplinkkelyje - daugoka...



                                  Tokioj vietoj strigus kamštyje nelabai lieka alternatyvų pasiekti Savanorių prospektą... Nebent nusukti link Gariūnų ir Titnago gatve palei Nerį arba A1.

                                  Įdomu, ar savivaldybė negalėtų tokioj vietoj, kur intensyvus eismas, ypač rytais ir vakarais, laikyti kokį nors evakuatorių ar kakokią nors kitą priemonę eismo gerinimui, kuomet įvyksta avarijos ar sugenda mašinos ir užkemša pusę miesto
                                  Paskutinis taisė HSV; 2017.02.07, 11:52.

                                  Comment


                                    Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                    Šio ryto kelionė į darbą vakariniu aplinkkeliu vietoj 20 minučių dėl kamščio pietiniame aplinkkelyje užsitęsė iki 1 val ir 10 minučių. 50 praleistų minučių kamštyje aplinkkelyje - daugoka...
                                    Tai ir vėl buvo avarija. Šįkart - pačioje Tūkstantmečio g. pradžioje, ties įsiliejimu iš G. Vilties žiedo.

                                    Comment


                                      Avarijų buvo ir bus, bet bėda ta, kad tokiais atvejais viskas paliekama savieigai ir nėra jokio reagavimo bei operatyvaus eismo reguliavimo. Kiek teko matyti kitose šalyse, operatyviai pastatomi laikini ženklai ir laikini stulpeliai, nurodantys naujas eismo juostas ir važiavimo kryptis, kol avarija bus sutvarkyta... Ar pas mus yra kas atsakingas už eismo organizavimą tokiais atvejais?

                                      Comment


                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        Tai ir vėl buvo avarija. Šįkart - pačioje Tūkstantmečio g. pradžioje, ties įsiliejimu iš G. Vilties žiedo.
                                        Ten tie abeliai daugiau kaip valandą stovėjo, nors grynai techninė avarija (nebent vėliau dar kas nors šiknon įpylė). Negalėjo per 15 min. surašyti akto draudimams?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Ten tie abeliai daugiau kaip valandą stovėjo, nors grynai techninė avarija (nebent vėliau dar kas nors šiknon įpylė). Negalėjo per 15 min. surašyti akto draudimams?
                                          Aš irgi tą pastebėjau, dažnai dėl menko brūkštelėjimo stovi užkišę vieną ar net kelias juostas ir ilgiausiai pildo deklaracijas. Užtektų tik nusifotkint, nes užpildyti popierius galima ir patraukus automobilius į šoną.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X