Parašė Diim4iik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Collapse
X
-
Pastovus esu vairuotojas aplinkeliu nuo Pilaitės viaduko link Gariūnų tai tokie pasikeitimai pastebėti:
7 ryto prie dujininkų tunelio pirma juosta būdavo judanti, šian ryte stovintis kamštis iki tunelio pirma juosta ir vos judantis antra juosta.
Bendras judėjimas aplinkelyje buvo padidėjęs na gal 40 %
Atgal važiuojant gal Gariūnų sankryžos šviesoforas pareguliuotas nes ilgai degė ir išėjo pravažiuoti nesustojus. Ir įvažiavimas į aplinkelį kaip visada biški lėtas Važiavau aplinkeliu 18 val. judėjimas stabilus ir visos juostos užkrautos buvo. Pirma juosta važiavo apie 80km/h, antra ir trečia apie 90-110km/h. Viskas gražiai atrodo, nors jei koks auto vairuotojas ten užsižioplins tai oi bus avarijų..
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąO tai pats išvažiavimas ties aplinkkeliu ar neužtvertas tais raudonais kuoliukais greitėjimo juostoje link Ukmergės?
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Atvaizdas
Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąRadai del ko skustis. Va sankryza A1 kelyje. Raudonos linijos ilgis 80 m. Virsuj PC "Mega", apacioj - Silainiai. Eismo intensyvumas 2015 m. siame ruoze 50 200 auto/para., is sunkusis transpotas apie 11 000 auto/parai.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia beveik visas srautas važiuoja tiesiai, o Oslo g. apie pusė srauto nusuka aplinkkelį. Nebūtų ten didelių kamščių, tai ir nekalbėtume apie šią problemą.Paskutinis taisė VNS; 2016.12.22, 00:13.Show must go von!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
Comment
-
Parašė giead675 Rodyti pranešimąAnt Gariūnų tilto buvo avarija
Comment
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąŠiandien perpiet spūstis iki Šeškinės PC, tad vargu ar galima vienareikšmiškai teigti.
Comment
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąKlausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
Comment
-
šiandien rytinė avarija dar kart patvirtino, kad reik tvarkyt situaciją ant tilto. Kokie variantai?
1) versti laisvės pr. srautą važiuoti per žiedą.
2) įtaisyti dar vieną tvorelę tarp pirmos ir antros aplinkkelio juostų , kad bent antra nebūtų blokuojam persirikiuotojų ir avarijų. tiltą kemša kartais net sustoję antroj juostoj nespėję persirikiuot į išvažiavimą link žiedo...
3) atimti juostą važiuojat lazdynų kryptimi. Netikiu kol kas, kad dėl to pradėtų kimštis žiedas, aišku avarija užtverianti vienintelę juostą viską paralyžuotų, bet atkarpoje kol viena juosta joks rykiavimasis nevyktų ir pratęsus ištisinę juostą šiek tiek ant tilto tokia blokuojanti situacija taptų neįmanoma.
Bet galiu ir klysti, čia be rimto tyrimo tik spėjant turbūt tikimybė kad nepasiteisins visgi didesnė...
4) sulyginti tiltų dangas ir šalinti tvorelę. Ar tai techiškai įmanoma?
ką dar galim sugalvoti?Paskutinis taisė tomtom; 2016.12.22, 12:53.
Comment
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Comment
Comment