Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    P.S. priminkit, Lenkijos greitkeliais ir magistralėm nuo lapkričio 1d irgi krenta leistinas greitis žiemos periodui ?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.
      Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
        Šiai dienai spėju lekiantys bepročiai didesnė tikimybė autostradoje. Lenkiška eismo kultūra autostradose gan įdomi.

        Comment


          Pernai išasfaltuotas kelias RK5259 Sudervė - Maišiagala (Vilniaus r.)
          Atsirado tiesus maršrutas iš vakarinių Vilniaus priemiesčių ar Karveliškių kapinių į autostradą A2, o dviratininkams - puikus pasivažinėjimo kelias vaizdingomis kalvotomis vietomis.

          Tačiau blogai, kad liko neišasfaltuotas 6 km ilgio rajoninis kelias Nr. 5221 Paąžuoliai - Dūkštos
          Tai būtų greičiausias kelias iki Dūkštų ir toliau link Vilniaus- Kauno autostrados ties Vieviu.

          Nebereikėtų imituoti krašto kelio Nr.171 "rekonstrukcijos".
          Buvęs tranzitinis kelias šiaurinis iš Vilniaus į Kauną per pusantro dešimtmečio buvo aplink užstatytas ir išsmaigstytas "pilveliais" bei pavirto vidine kvartalo gatve, kur vidutinis greitis retai kada viršija 40-50 km/h.
          Jei būtų alternatyvi trasas į Dūkštas, tuomet KK171 liktų paminklu žmonių egoizmui ir laukinei Vilniaus priemesčių plėtrai be jokio plano.
          Jau ir dabar važiuoti į Sudervę - Dūkštas greičiau važiuoti ne KK171 Avižieniai -Sudervė, o nuo A2 15-o km (Galinės /Putiniškių sankryžos prie "Transekspedicijos sandėlių) pasukti į kelią RK5237 (jis išasfaltuotas apie 2008 -2009 metus ), po to sukti RK 5229 į Sudervę ir toliau tiesiai KK 171 į Dūkštas.

          Dabar nuo Galinės iki Dūkštų greičiausias (ir ilgiausias) maršrutas yra A2 ir KK108 per Maišiagalą 15 minučių ir atstumas 19,8 km.
          Kiti du maršrutai užima 16 minučių:
          - 16,3 km per Sudervę RK5237- RK5259 - KK171
          - 14,4 km per Brinkiškes- Babrukiškes RK5237- RK5259 - KK171 (iš jų 6 km žvyrkelio)
          Maršrutas KK171 Avižieniai - Sudervė nera nagrinėjamas, nes tai visiškai neprognozuojams dalykas - užtenka vieno "vėžlio", kad susidarytų dviratininko greičiu judanti kolona

          www.mapy.cz

          Atsiradus Vakariniam aplinkkeliui ir kiek padidinus įsijungimą iš Vakarinio aplinkkelio kažkuriam laikui buvo sumažėjęs poreikis važiuoti Kauno link "per viršų" (per Dūkštas).
          Tačiau lieka problemiška vieta Gariūnuose, kur vietoj normalios 2 juostų įvažos Kauno link į A1 buvo pastatytas "LIDL" prekybos centras ir liko chaotiški įvažiavimai į turgų be jokių lėtėjimo juostų. Liko ir Gairiūnų gatvės šviesoforas, kurio tokios svarbos tranzitiniuose keliuose neturėtų būti.

          Jei kam nors tenka važiuoti per Dūkštas, kokį maršrutą renkatės - per Maišiagalą ar per Sudervę?
          Paskutinis taisė Romas; 2024.11.11, 00:23. Priežastis: Žemėlapis

          Comment


            Apylankų problemos dėl tilto per Salanto upę, esančio kelyje Nr. 226 Kartena - Salantai.
            Apylankos per keliu Nr. 2318 Leliūnai-Juodupėnai-Erlėnai neparuoštos sunkiojo transporto srautui.
            Atrodo, eisimo ribojimai svoriui bei auk62iui išliks ilgam.
            ​​
            www.mapy.cz

            LNK / Diena. lt 2025.01.28
            Žmones įkaitais pavertė užstrigusi tilto rekonstrukcija
            Salantuose (Kretingos r.) ir apylinkėse nuo vasaros kyla problemų dėl uždaryto tilto [KK226 per Salanto upę]. Dideli automobiliai juo važiuoti negali, nes jis yra nesaugus.
            Todėl sunkiasvorės transporto priemonės nukreipiamos per Juodupėnų kaimą, kurio gyventojai dėl sunkiasvorių ir jų išmauroto kelio nebeapsikenčia. Jie nesupranta, kodėl kaimo kelias iš pradžių nebuvo sutvirtintas, jei planuota juo nukreipti apylanką. Salantiškiams neramu ir dėl verslų, kurie praranda klientus.
            „Via Lietuva“ gerų žinių žmonėms dėl tilto neturi.

            Nuo praėjusios vasaros per Salantus negali važiuoti jokie didesni automobiliai – tiltas apribotas pagal svorį ir aukštį.
            ​​​​​

            ​​​​​

            „Tiltas yra nesaugus. Jis pakankamai saugus lengvosioms transporto priemonėms, bet nesaugus didesnėms. Tai ekspertų išvados, ir „Via Lietuva“ laikosi šių rekomendacijų“, – teigė Salantų seniūnė Jolanta Ažondenienė.

            Labiausiai nukentėjo Juodupėnų kaimo gyventojai, nes per jų kaimą dabar eina apylanka.
            ​​

            „Mes nesakome, kad Salantai turi kentėti, kad sunkvežimiai važiuotų jų keliais. Bet reikia dalintis. Dalis turėtų važiuoti čia, dalis – kitur. Ir reikėjo sutvarkyti mūsų kelią, kaip sutvarkė lanką per durpyną. Dabar bus taip, kad šį kelią visiškai pribaigs“, – piktinosi Juodupėnų gyventojas Jurgis Stanius.
            Dabar per kaimą nukreipiamos visos sunkiasvorės mašinos. Gyventojai teigia, kad per dieną šiuo keliu pravažiuoja apie 200–300 sunkvežimių. Tiek mašinų kaimo kelią taip išmauroja, kad žmonėms iš namų sunku išvažiuoti. O pagalbos nesulaukia.
            „Rašiau laiškus ir į ministeriją, ir prezidentui, bet visi atsakomybę permetė AB „Via Lietuva“. Ji atsiuntė atsakymą, kad kelias pravažiuojamas. Taip, sunkiasvorėms pravažiuojamas, o kaip su lengvaisiais? Jei neturi keturių varančiųjų ratų, gali užklimpti“, – skundėsi gyventojas Valdas

            Imbarės seniūnas Antanas Turauskis sako, kad šis kelias jau anksčiau buvo prastos būklės, o dabar dėl sunkiasvorių transporto priemonių padėtis dar labiau pablogėjo.
            „Užpernai buvo gabenamas sunkiasvoris krovinys per Lietuvą į Mažeikius („Orlen Lietuva“ pusantro tūkstančio tonų sveriantis reaktorius, – red. past.). Toje vietoje, kur dabar didžiausios problemos, danga liko nesustiprinta. Kai nukreipė sunkiasvores mašinas, atsirado provėžos, nes nėra tinkamo pagrindo“, – aiškino seniūnas.
            (...)
            Gyventojai įsitikinę, kad tilto uždarymas galėjo būti geriau suplanuotas.
            „Turėjo normaliai kelią sutvarkyti, o tik tada uždaryti tiltą, kad žmonėms nebūtų tokių nepatogumų“, – teigė Juodupėnų gyventojas.
            Salantiškiai situaciją, kai judėjimas tiltu apribotas, o jo remontas vis dar nepradėtas, laiko absurdiška. Jie baiminasi, kad remontas gali prasidėti tik po daugelio metų.

            „Šių metų pabaigoje planuojamas tilto per Salantą projektavimo viešasis pirkimas, kuriam sėkmingai pasibaigus, projektavimo darbai galėtų būti atlikti per artėjančius metus. Vis dėlto, atsižvelgiant į finansavimo tendencijas šalies keliams ir tiltams, šio tilto remonto darbai galėtų būti inicijuoti 2028 metais“, – LNK žinioms atsakė „Via Lietuva“.
            Juodupėnų gyventojai baiminasi, kad per tiek metų kelias pro jų kaimą taps visiškai nepravažiuojamas.

            https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...rukcija/296174
            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ukcija-1209450

            Comment


              Parašė LinS Rodyti pranešimą
              Per tą tiltą vasara turėjau bėdų pravažiuoti su dviračiais ant stogo... Teko išlipus "šluotą" kilstelt, kad dviračių vairų nenubalnot...
              Išankstinis ispėjimas prieš apylanką yra tik dėl ribojamo svorio, o apie ribojamą aukštį nėra užsimenama.
              Nors lengvajam transportui (su dviračiais) galima bandyti apvažiuoti Padvaralio gatve (RK2320 Salantai – Erlėnai)

              Įdomu, kaip KK169 ir KK226 sankryžoje kitoje Salantų pusėje įspėjama apie ribojimus ant tilto ir apie apylanką

              Comment

              Working...
              X