Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    P.S. priminkit, Lenkijos greitkeliais ir magistralėm nuo lapkričio 1d irgi krenta leistinas greitis žiemos periodui ?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.
      Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
        Šiai dienai spėju lekiantys bepročiai didesnė tikimybė autostradoje. Lenkiška eismo kultūra autostradose gan įdomi.

        Comment


          Pernai išasfaltuotas kelias RK5259 Sudervė - Maišiagala (Vilniaus r.)
          Atsirado tiesus maršrutas iš vakarinių Vilniaus priemiesčių ar Karveliškių kapinių į autostradą A2, o dviratininkams - puikus pasivažinėjimo kelias vaizdingomis kalvotomis vietomis.

          Tačiau blogai, kad liko neišasfaltuotas 6 km ilgio rajoninis kelias Nr. 5221 Paąžuoliai - Dūkštos
          Tai būtų greičiausias kelias iki Dūkštų ir toliau link Vilniaus- Kauno autostrados ties Vieviu.

          Nebereikėtų imituoti krašto kelio Nr.171 "rekonstrukcijos".
          Buvęs tranzitinis kelias šiaurinis iš Vilniaus į Kauną per pusantro dešimtmečio buvo aplink užstatytas ir išsmaigstytas "pilveliais" bei pavirto vidine kvartalo gatve, kur vidutinis greitis retai kada viršija 40-50 km/h.
          Jei būtų alternatyvi trasas į Dūkštas, tuomet KK171 liktų paminklu žmonių egoizmui ir laukinei Vilniaus priemesčių plėtrai be jokio plano.
          Jau ir dabar važiuoti į Sudervę - Dūkštas greičiau važiuoti ne KK171 Avižieniai -Sudervė, o nuo A2 15-o km (Galinės /Putiniškių sankryžos prie "Transekspedicijos sandėlių) pasukti į kelią RK5237 (jis išasfaltuotas apie 2008 -2009 metus ), po to sukti RK 5229 į Sudervę ir toliau tiesiai KK 171 į Dūkštas.

          Dabar nuo Galinės iki Dūkštų greičiausias (ir ilgiausias) maršrutas yra A2 ir KK108 per Maišiagalą 15 minučių ir atstumas 19,8 km.
          Kiti du maršrutai užima 16 minučių:
          - 16,3 km per Sudervę RK5237- RK5259 - KK171
          - 14,4 km per Brinkiškes- Babrukiškes RK5237- RK5259 - KK171 (iš jų 6 km žvyrkelio)
          Maršrutas KK171 Avižieniai - Sudervė nera nagrinėjamas, nes tai visiškai neprognozuojams dalykas - užtenka vieno "vėžlio", kad susidarytų dviratininko greičiu judanti kolona

          www.mapy.cz

          Atsiradus Vakariniam aplinkkeliui ir kiek padidinus įsijungimą iš Vakarinio aplinkkelio kažkuriam laikui buvo sumažėjęs poreikis važiuoti Kauno link "per viršų" (per Dūkštas).
          Tačiau lieka problemiška vieta Gariūnuose, kur vietoj normalios 2 juostų įvažos Kauno link į A1 buvo pastatytas "LIDL" prekybos centras ir liko chaotiški įvažiavimai į turgų be jokių lėtėjimo juostų. Liko ir Gairiūnų gatvės šviesoforas, kurio tokios svarbos tranzitiniuose keliuose neturėtų būti.

          Jei kam nors tenka važiuoti per Dūkštas, kokį maršrutą renkatės - per Maišiagalą ar per Sudervę?
          Paskutinis taisė Romas; 2024.11.11, 00:23. Priežastis: Žemėlapis

          Comment

          Working...
          X