Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelio A14 rekonstrukcija tarp Molėtų ir Utenos šiandien prasidėjo.
    Šalia Molėtų yra dalinė apylanka senuoju Molėtų Utenos plentu RK2802 Molėtai - Stacijava - Smėlinka. Toliau bus šviesoforai ir kokios nors laikinos apylankos.
    Yra proga paieškoti geioausių maršrutų variantų, Tų variantų poreikis priklausys nuo to, ar šviesoforai veiks normaliai, ar bus toks pat šviesoforinis balganas, kaip pernai kelyje A10 "Via Baltica ties Pasvaliu.

    Variantą Vilnius - A2 - Ukmergė - A6 - Utena daug kas yra siūlę.
    Aš šį maršrutą paskutinį kartą esu išbandęs 2021 metais, nenorėdamas iš Utenos grįžti "betonke" - jis visai patiko. Apie 130 km, trukmė 1:28


    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
    Dar geras manau variantas - važiuoti link Labanoro ir po to per Saldutiškį į Uteną. Arba per A6 (jei nuo Vilniaus)
    Įdomus šis variantas Molėtai - KK114 - Labanoras - RK 4908 - aldutiškis - KK111 - Utena.
    Visur asfaltas, jis trumpesnis - 119 km, bet ilgiau užtrunka - 1:46. Be to, iki Molėtų apie 32 km (21-40 km ir 52-63 km) teks kratytis senąja "betonke".

    Žemėlapių pagrindas iš www.mapy.cz
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.08, 08:45. Priežastis: Pridėti žemėlapiai

    Comment


      Dar yra keli variantai greičiau pasiekti Uteną.
      Maršrutas Vilnius - A14 - Molėtai - KK119 - Alanta - Skiemonys - Biržinka -A6 - Utena (111 km, 1:31 val.) žemėlapyje atrodo gražiai.
      Vieną kartą jį reikia visiems išbandyti - tam, kad pasimėgautum kalniukais ties Avilčiais, "Bobutės kalneliu", kuriame skrendi jau prie 80 km/val., ir vingiais važiuojant link Skiemonių. Jei ten padidėtų eismas, tai pusės tų malonumų neliktų.
      Tiems, kieno vestibiuliarinis aparatas jautrus, variantas per Alantą nerekomenduojamas.


      Teoriškai galima trumpinti kelią važiuojant RK4903 nuo Alantos tiesiai į Uteną (103 km, 1:35 val.). Bet iš paskutiniųjų 24 km už Aluntos didesnė pusė šio atstumo yra apie 14 km žvyrkelis iki Pakalnių (kelis kartus teko važiuoti, visada buvo "tarka").
      Abiem atvejais galima nuo Kazokų (A14 52 km) važiuoti senuoju Molėtų plentu KK172 - atstumas kiek trumpesnis, o laikas panašus; senajame kelyje daugiau vingių ir kalniukų, mažiau "betonkės ir malimosi per Molėtus.


      Kol su rekonstrukcija bus krapštomasi arčiau Utenos, vienas iš variantų būtų už Molėtų pravažiavus Virintų ežerą (2 km už posūkio į observatoriją) pasukti į RK 2813 Gečiai - Vokėnai Kuktiškės ir po to KK 111 į Uteną (98 km, 1:28 val.). Kelias tiesus, tik nuo Vorėnų iki Kuktiškių yra apie 7 km žvyrkelio. Tuo keliu esu važiavęs žiemą, buvo patys geriausi įspūdžiai; vasarą bus daugiau dulkių.
      .
      Žemėlapiai iš www.mapy.cz
      Paskutinis taisė Romas; 2024.03.08, 08:52. Priežastis: Pridėti žemėlapiai

      Comment


        Parašė kinderis Rodyti pranešimą
        Bet va tarp Suginčių ir Verbiškių gabalas žvyrkelio ir visas srautas eitų per Suginčius
        Kelias RK2811 Kapanauza - Čivyliai - Verbiskės visur yra asfaltas. Išbandžiau 2022 metais.
        Ar čia kalbama apie kitą kelią?

        Dar vienas apylankos variantas važiuojant nuo Molėtų iki Sugincių: Molėtai - RK2802 - Stacijava - RK2805 - Levaniškiai - Verbiskės RK2811 - Čivyliai - A14 prieš Suginčius.

        Žemėlapis iš www.mapy.cz

        Comment


          Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
          Čia kam bus aktualu, galit pasižiūrėt ruožus kur bus ribojimai (pridedu šaltinį https://eismoinfo.lt/#!/ ).
          A14 Vilnius–Utena
          ● Kelio kapitalinis remontas. Eismas kryptimi pirmyn draudžiamas ir kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 114 Molėtai–Kaltanėnai–Ignalina ir rajoniniu keliu Nr. 2802 Molėtai–Stacijava–Smėlinka. Kryptimi atgal ribojamas greitis 50 km/val.
          64,33 – 68,60 km (dešinėje pusėje) iki 2024-09-01 eismas draudžiamas Apylankos ilgis 6,79 km.
          64,33 – 68,60 km (kairėje pusėje) iki 2024-09-01 ribojamas greitis iki 50 km/val. Apylankos ilgis 6,79 km.

          Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 68,60 – 79,51 km iki 2024-12-15 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,5 m
          Kelio kapitalinis remontas. 79,51 – 83,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
          Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 83,00 – 85,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
          Kelio kapitalinis remontas. 85,00 – 87,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
          Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 87,00 – 89,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
          Kelio kapitalinis remontas. 89,00 – 91,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
          Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 91,00 – 93,00 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val., plotis iki 3,0 m
          Kelio kapitalinis remontas. 93,00 – 93,73 km iki 2024-06-01 ribojamas greitis iki 50 km/val.
          Kelio kapitalinis remontas. Eismas reguliuojamas šviesoforu. 93,80 – 94,50 km iki 2024-05-31 ribojamas greitis iki 30 km/val. r plotis iki 3,0 m; 94,70 – 95,40 km iki 2024-06-02 ribojamas greitis iki 30 km/val,.ribojamas plotis iki 3,0 m


          https://eismoinfo.lt/#!/
          Penki šviesoforiniai ruožai - tai rimta.

          Kiek dabar užtrunka kelionė tarp Molėtų ir Utenos, pasimatys iš keliautojų įspūdžių ir skundų jau per šį ilgąjį savaitgalį.
          Matosi, kad kol kas laisvesnis ruožas tarp Suginčių ir Smėlinkos (degaline prie senojo kelio RK2802)
          Galima bandyti arba tuso penkis šviesoforinisu ruožus, arba visus apylankų variantus - per Labanorą - Saldutiškį, Verbiškes ir/ar Vorėnus - Kuktiškes.

          Comment


            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
            Panašu kad iki Nemenčinės labiau apsimokės važiuoti per Molėtų pl.?
            Jau ir dabar iš šiaurinės bei šaiurės vakarinės miesto dalies yra greičiau nuvažiuoti Molėtų plentu per A14 - KK108.
            Mapy.cz žemėlapis rodo, kad nuo "Rimi" ties Ateities / Jeruzalės g. sankryža važiavimo laikas abiem maršrutais vienodas - apie 24 minutės

            Du maršrutai į nemenčinę. Kairėje - nuo Didlaukio / Ateities g. sankryžos, dešinėje - nuo Kareivių / Verkių g. sankryžos.

            Comment


              Savaitgalį išbandžiau maršrutą remontuojamu A14 ruožu tarp Utenos ir Molėtų.


              Šeštadienio pavakarę nebuvo poreikio mesti kelio dėl takelio. Nereikėjo sukti iš A14 ir ieškoti apylankų per Kuktiškes, Labanorą ar Ukmergę.
              Gryno stovėjimo prie šviesoforų buvo 14-15 minučių (3 + 2 + 2 + 6 +1 min.). Namo atvažiavome vėliau apie 18-20 minučių, nei rodė navigacija Utenoje. Už Molėtų dar buvo mašinų kolona, o nuo Bijutiškio / Kazokų (52 km) eismas išsiskirstė. Iš priekio eismo beveik nebuvo, tai esant reikalui lenkti buvo paprasta.

              Pagal www.mapy.cz lyginant su ankstesniu baziniu laiku važiuojant per Ukmergę prisideda +30 km ir 13 minučių, o per Kuktiškes -Vorėnus - +7 km ir 13 minučių. Abiem atvejais teoriškai susitaupytų apie 5-7 minutės nei stovėti prie šviesoforų.

              Tačiau sunku pasakyti, kokie kamščiai rekonstruojamame A14 kelyje būna darbo dienomis, kai vyksta darbai ir technika išsuka iš statybvietės.
              Dar sunkiau nuspėti, kas ten dėsis ilgąjį Velykų savaitgalį - gal geriau iš karto važiuoti aplink.

              Nuotraukos - temoje A14.Vilnius - Utena
              Paskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 17:37.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Tačiau važiuoti A4 link Valkininkų - Druskininkų tinkamų alternatyvų aplenkti šią A16 / A4 atkarpą nėra.
                Tiltas Kazbėjuose lyg turėtų jau būti sutvarkytas ir eismas juo leidžiamas. Tai šitą remontuojamą viaduką galima apvažiuoti pro Kazbėjus.

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                  Tiltas Kazbėjuose lyg turėtų jau būti sutvarkytas ir eismas juo leidžiamas. Tai šitą remontuojamą viaduką galima apvažiuoti pro Kazbėjus.
                  Tą tiltuką ką tik pradėjo remontuoti. Jis apskritai neskirtas intensyvesniam naudojimui.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Tą tiltuką ką tik pradėjo remontuoti. Jis apskritai neskirtas intensyvesniam naudojimui.
                    Uždarė tai prieš kelis metus, galvojau gal jau suremontuotas. Kelias per ten ne pats geriausias, bet iš bėdos apvažiuoti būdavo galima.

                    Comment


                      Jei labai nori apvažiuot, gali per Pagirius - bet kokia prasmė kai net kamščio nėra - nieko nesutaupysi.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Jei labai nori apvažiuot, gali per Pagirius - bet kokia prasmė kai net kamščio nėra - nieko nesutaupysi.
                        Jei turimas omeny maršrukas KK202-KK176 per Pagrius ir Baltąją Vokę link Pirčiupių, tai reikia palaukti bent metus - kol bus baigtas rekonstruoti kelias KK 176 Jašiūnai -Pirčiupiai.
                        Dabar ten yra keletas rekonstruojamų ruožų su šviesoforais


                        Gal turėta omeny maršrutas (žalios rodyklės) nuo Pagirių įlink Trakų Vokės per Daniliškes (Šiltnamių -Jaunystės -Tiškevičiaus gatvėmis). Ten, atrodo visur yra asfaltas, bet kaik ur važiuojama per individualių namų kvartalus.
                        Dar galimas variantas (violetinės rodyklės) - kampo nukirtimas į Daniliškes per Vaidotus (Krantinės - Vėjo gatvėmis), tik Google gatvių vaizdai rodo, kad ten už Vokės upės 2019 metais dar buvo žvyrkelis
                        Paskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 18:27.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…
                          Nebūtina pamiršt gerų tradicijų, iš Vilniaus kelias per Alytų, Lazdijus, Augustavą ir Grajevą vis dar kokiais 50 km trumpesnis, nei autostradom, o laiku užtrunka tik ketvirčiu valandos ilgiau. Jei rūpi gamta, arba riboja baterijos talpa ar šiaip studentiškai trūksta pinigų, visai protingas pasirinkimas. Dar ir eismo jame bus gerokai mažiau, kai atsirado greitkelių alternatyva.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Nebūtina pamiršt gerų tradicijų, iš Vilniaus kelias per Alytų, Lazdijus, Augustavą ir Grajevą vis dar kokiais 50 km trumpesnis, nei autostradom, o laiku užtrunka tik ketvirčiu valandos ilgiau. Jei rūpi gamta, arba riboja baterijos talpa ar šiaip studentiškai trūksta pinigų, visai protingas pasirinkimas. Dar ir eismo jame bus gerokai mažiau, kai atsirado greitkelių alternatyva.
                            Atseit sutaupysi kuro mažesniais keliukais su N+M sąnkryžų, gyvenviečių, plius stirnų pavojais ir t.t. ?
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Atseit sutaupysi kuro mažesniais keliukais su N+M sąnkryžų, gyvenviečių, plius stirnų pavojais ir t.t. ?
                              Neabejotina! Lėtkeliais 90 km/h važiuojant mano turėtomis kelioninėmis mašinomis vidutinės sąnaudos išeina kokiais 0.7-1 l/100km mažesnės, nei 130 km/h. Čia būtent patirtis lyginant drožimą Lenkijos autostradom ir ramesnį tempą nusukus iš autobanų ties Ostrów Mazowiecka prieš tai kai S61 paleido.

                              Comment


                                Jei važiuoji toliau tai + keletas valandų yra blogis. Geriau jau greičiau nuvažiavus ramiai vakarienę valgytis su šaltu alum, nei dėl €10 sutaupymo vairuoti ženkliai ilgiau.
                                Saugiau važiuoti autostradom. Nors up to you.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.

                                  Comment


                                    taupymas, santykinis moralinis dėl CO2 - taip. Bet vairavimo nuovargis - visgi atsiliepia neproporcingai. Išimtis - vairuoji vienas ir magistralė tave migdo, tada gal ir keliukais geriau. Bet overall mažiau pavargsti.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Jei rūpi gamta, arba .
                                      mėgstate priešpriešinius susidūrimus....

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                        mėgstate priešpriešinius susidūrimus....
                                        Kai per Augustavą ir Grajevą važiavo visos fūros, tai buvo aktualu, bet jau keletą metų, atidarius S8 ruožus prie Suvalkų, o anksčiau fūras nukreipus per Balstogę, tas maršrutas neapkrautas. Dažnai lenkti netenka, o kai tenka, tai saugią vietą tam surasti sunku nebūna.

                                        Comment


                                          Ale žiūriu kažkas jau kaltę jaučia dėl CO2. O aš Lenkijos autostradomis spaudžiu iki dugno ir iki 170 km/h yra norma net naktį, ypač naktį. Todėl maks per 1,5 val iš Bialystoko aš jau Varšuvoje... Gerai, kad Lenkijoje mažai kamerų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X