Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apylanka A1 - Vievis - RK 4728 - Žebertonys - RK 4730 - Abromiškės - A1 Elektrėnai
    Žemėlapyje išdidinta vieta prie Vievio

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Comment


      Apylanka A1 - Vievis - RK 4728 - Žebertonys - RK 4730 - Abromiškės - A1 Elektrėnai
      Posūkis į dešinę į KK221 prieš viaduką




      Čia yra labiausiai suveltas žymėjimas.
      Apylanka tiesiai reiškia Kauną


      Kelias RK 4728. Vievis - Žebertonys - Elektrėnai
      Už kelinikų rodyklites geresnis orientyras - reklama. Jei matote užrašą "Grūdų siupirkimas", vadinasi esate teisingame kelyje


      Kelias RK 4728 iškart pasisuka ir eina senuoju Vilniaus - Kauno keliu. Toliau pasiklysti yra beveik neįmanoma

      Comment


        Apylanka A1 - Vievis - RK 4728 - Žebertonys - RK 4730 - Abromiškės - A1 Elektrėnai
        Kelias RK 4728. Vievis - Žebertonys - Elektrėnai
        1 km


        Vievio pabaiga


        2 km


        Posūkis į paukštyną


        3 km. Ažuolinė.


        4 km


        5 km


        Tamsoje nesimatys, kaip kelio danga yra sulopyta


        6 km. Prieš Žebertonis - posūkis į RK 4730 link autostrados A1 ir Abromiškių


        Ta pati kryžkelė važiuojant nuo Kauno ir Abromiškių


        Kelias 4730 Žebertonys -


        Prie pat autostrados A1 Abromiškių mazgo.


        Čia yra normalios rodyklės su geltonais užrašais "Aukštadvaris" ir "Kaunas"




        Pasisukiojame ties "Abromikos" degaline


        Vilnius 45 km

        Comment


          Straipsnis apie dėl Vievio (Paparčių) viaduko griovimo ir rekonstrukcijos kilusias susisiekimo problemas Vievyje.
          Pasirodo, nepaisant penktadienį - šeštadienį per visur skelbiamos informacijos kai kuriems gyventojams naujiena buvo ,kad dėl sugriauto viaduko pasikeitė eismas.

          Diena.lt 2021.11.15
          Vievį padalino į dvi dalis: gyventojai jaučiasi atskirti nuo pasaulio
          Nuo šiol Vievis padalintas į dvi dalis, nes jį jungęs viadukas po daugiau nei 40 metų sugriautas.


          Tad gyventojai į mokslus, darbus ar darželius turės vykti ne kelis, o keliasdešimt kilometrų. Automagistralėje Vilnius–Kaunas eismas jau nebesustabdytas, tad aplinkiniai į Vievį pakliūti gali. Tik tai padaryti kiek sudėtingiau. Visgi pačių gyventojų situacija nepavydėtina. Gyventojai tikina, kad be Vievio ir artimiausią miestą pasiekti bus sudėtinga. Dėl to jie gali likti ir be vaistų, ir be maisto. Esą kentės ir darbuotojai, ir darbdaviai.
          Vienintelė gyventojų viltis – geležinkelio pervaža. Bet, anot Kelių direkcijos, ir ji artimiausiu metu bus rekonstruojama. O darbai truks kelerius metus.


          http://www.diena.lt/naujienos/lietuv...saulio-1051520
          Problema ta , kad artimiausiu metu numatoma vykdyti ir Vievio geležinklio pervažos (KK108 Vievis-Maišiagala) rekonstrukcija. Kažkodėl straipnyje "varoma" ant elektrėnų savivlafdybės, nors darbus planuolja Kelių direkcija
          Beje, prie Vievio pervažos daromas laikinas kelias nukertantis kampą važiuojant KK108 nuo Dūkštų į Pylipiškių aplinkkelį link Kazokiškių sąvartyno.

          Dabartiniai aplinkkeliai Vievio - Vievio kryptimi.

          Žemėlapio pagrindas iš www.mapy,cz

          Comment


            Kur laikinas kelias? Nuo pervažiavo į Kazokiškių jau nemažai metų asfaltas. Turbūt nuo sąvartyno statybų.

            Comment


              Nuo pirmadienio prasideda A15 Rudaminos (Kinelių) geležinkelio pervažos statybos.

              LAKD miega. Turbūt, kaip visada, apie uždaromą kelią praneš penktadienį - kad sužinotų kuo mažiau žmonių.

              Puslapyje eismoinfo.lt šiuo metu yra toks vaizdas:

              https://eismoinfo.lt/#!/

              Comment


                Vilniaus m. savivaldybė jau vakar pranešė apie uždaromą kelią A15.

                Lrytas.lt 2021.11.17
                Dėl geležinkelio viaduko statybų ties Rudamina bus apribotas eismas
                Šalia Vilniaus miesto pradedami geležinkelio pervažos viaduko statybos darbai. Viadukas bus įrengtas geležinkelio kelio Kyviškės – Valčiūnai 18+419 km ir automobilių kelio A15 Vilnius – Lyda sankirtoje. (...).
                Darbai truks metus, iki 2022 metų pabaigos.

                Nuo š.m. lapkričio 22 iki 2022 m. spalio 7 dienos šioje teritorijoje ir aplink bus esminių eismo pakeitimų. Visas transporto eismas, judantis per pervažą A15 keliu ir Liepkalnio g., bus nukreipiamas apylankomis.


                Vairuotojų prašoma vadovautis stenduose pateikta informacija, kurioje pavaizduotos pakeistos tranzitinio transporto eismo kryptis, jas nukreipiant į kelių Nr. A19, Nr. 106, Nr. 202, Nr. 176, Nr. A3/E28, Nr. A1, Nr. 5248, Eišiškių pl. apylankas.

                www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...rutai-21429618
                www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1543730/del-gelezinkelio-viaduko-statybu-greta-rudaminos-bus-apribotas-eismas-keisis-autobusu-marsrutai

                VMS schemoje neįžiūrimi kelių numeriai,
                Įdėjau tą pačių schemą su paryškintais kelių numeriais ir aplinkinių gyvenviečių pavadinimais


                Kai bus uždryta kelio A15 atkarpa ties Rudamina (sutampanti ir su KK 106), visas tranzitas Minsko-Kaliningrado kryptimi važiuos per miestą Žirnių - 1000-mečio - Oslo -Gariūnų gatvėmis. Pačiu laiku šiemet baigtas Liepkalnio - Minsko pl. mazgas
                Į Kauną turbūt patogiau bus važiuoti Savanoriu prospektu, o ne per Gariūnus.

                Comment


                  Parašė Romas
                  Apie kokį laikiną kelią eina kalba?
                  Kelias nuo pervažos per Pilypiškes link Kazokiškių sąvartyno yra pažymėtas rodyklėmis.
                  Beje, prie Vievio pervažos daromas laikinas kelias nukertantis kampą važiuojant KK108 nuo Dūkštų į Pylipiškių aplinkkelį link Kazokiškių sąvartyno.
                  Rodyklėmis pažymėta kelias yra ir asfaltuotas jau daug metų. Įdomu ar daromas papildomas laikinas kelias.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Rodyklėmis pažymėta kelias yra ir asfaltuotas jau daug metų. Įdomu ar daromas papildomas laikinas kelias.
                    Prie Vievio pervažos šiaurinėje pusėje yra tik 400-500 m ilgio kampo nuo KK108 nukirtimas link Pilypiskių aplinkkelio į Kazokiškes.
                    Sprendžiant iš pločio, ten turbūt bus laikinas kelias, kol vyks pervažos rekonstrukcija.

                    Comment


                      Etaplius / Elektrėnų kronika 2021.11.16
                      Ar teks vieviškiams į Vievį per Abromiškes sukti
                      Ir atsitik taip, kad vienu metu pradedami vykdyti net trys infrastruktūriniai projektai: Vievio pervažos rekonstrukcija (kas tunelį po geležinkeliu), viaduko per autostradą, vadinamu Paparčių, rekonstrukcija ir dar gąsdinama, kad tiesiant naują „Rail Baltica“ geležinkelio liniją, kai kurie vieviškiai liks gyventi tarp geležinkelių.

                      O šiuo metu vieviškiai, gyvenantys už auto­strados, Alesninkų ir Kazokiškių žmonės sunerimę dėl važiavimo į darbą ar švietimo įstaigas Vievyje. Sunerimę ne tik Vievio ir Kazokiškių seniūnijų gyventojai, bet ir politikai. Kaip dabar bus? Negi vieviškiams į Vievį tikrai važiuoti teks per Abromiškes? Vievio seniūnas Zenonas Pukėnas sako, kad visas tas nesusipratimas įvyko dėl komunikacijos stokos. Nei bendruomenės, nei seniūnija su planuojamų projektų vykdy­mu supažindintos nebuvo. (...)

                      Paparčių viadukas nugriautas, todėl tenka sukti žvyrkeliais pro Abromiškes,- palįsti po A1 magistrale, paskui keliu 4728 pro Ąžuolinę ir toliau suplanuota apylanka. Lankstas ne mažiau kaip 20 km. - Kitas to paties maršruto variantas – galima išvažiuo­ti į A1 magistralę kitu keliu: važiuoti iki Lazdėnų, ten apsisukti, grįžti iki nugriauto Paparčių viaduko, o paskui nusukti į suplanuotą apylanką. Lankstas daugiau kaip 20 km.

                      Tranzitinis transportas važiuoja iš Kernavės į Trakus: nusuka technologiniu keliu į suplanuotą apylanką, bet privažiavęs nugriautą Paparčių viaduką turi sukti į A1 magistralę, važiuoti iki Abromiškių, kur išsuka, palenda po viaduku, apsisuka ir grįžta atgal iki Vievio A1 magistrale ir tik ten gali nusukti link Trakų. (...)

                      Vieną iš šių projektų reikėjo stabdyti ankstyvojoje stadijoje ir vykdyti juos ne lygiagrečiai, o vieną po kito. Tada jie būtų sukėlę nepalyginamai mažiau nepatogumų tiek vietos gyventojams, tiek tranzitiniam srautui. (...) Ketvirtadienį Susisiekimo ministerija sukvietė skubų pasitarimą, kuriame buvo svarstomos šios problemos. Bet projektai jau yra pradėti vykdyti, todėl galimybių ­kažką keisti yra stipriai sumažėję

                      „Su LAKD atstovais apsikeitėme pretenzijomis (man priekaištavo, kad per skubiai sušaukiau šį pasitarimą (nepakako laiko pasiruošti), o aš priekaištavau, kad apie darbų pradžią netinkamai ir ne laiku informavo gyventojus ir savivaldybę). Sutarėme, kad ateityje apie svarbius dalykus vieni kitus informuosime laiku. Geležinkelio pervažos remontui statybą leidžiantis dokumentas dar neišduotas, tačiau tikėtina, kad netrukus jis gali būti išduotas. “ – sako Savivaldybės administracijos direktorius G. Ratkevičius (...)

                      Ministras apgailestavo dėl susidariusios padėties ir projektų vykdymo perkėlimo į politinį lygmenį.
                      Kelių direkcijos atstovas Remigijus Liupkevičius pažadėjo darbus vykdyti be numatytos žiemos pertraukos, aiškino, kad prieš pradėdami viaduką rekonstruoti apylankų schemas paruošė, nežinodami apie po geležinkelio linija planuojamą tunelio kasimą. Pagal Kelių direkcijos schemas, apvažiavimai būtų už 2 km. Kelių direkcija yra numačiusi ir laikino kelio nutiesimą, bet tam trukdo miškas ir jame esantys pilkapiai. Kelių direkcija ragino geležinkeliečius darbus pradėti nuo kitos pusės.

                      Lietuvos geležinkelių atstovas Vidmantas Tamulis taip pat sakėsi nežinojęs apie kelininkų planus ardyti viaduką, nes jiems tuo domintis, Kelių direkcija vis atsakiusi neturinti lėšų. Geležinkeliečiai projekto nei atidėti, nei pradėti vykdyti nuo kito galo negali, nes projektas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis, todėl jis užbaigtas turi būti numatytais terminais. Pradėjus kasti tunelį, kelininkų numatyti apvažiavimai nusitęstų iki 10 km į vieną ir kitą pusę.
                      Ministras M. Skuodis, bandydamas atmesti kaltinimus dėl blogos komunikacijos, pripažino, kad ministerijai susidariusi situacija yra gera pamoka ir žadėjo pasimokyti.
                      Savivaldybės administracijos direktorius [sakė], kad Savivaldybė apie viaduko remontą sužinojo vos prieš savaitę iki darbų pradžios.

                      Susitikimas baigėsi pasižadėjimu skubiai organizuoti kitą susitikimą su projektų užsakovais, rangovais ir Kultūros paveldo departamento atstovais dėl galimybės padaryti nau­jus apvažiavimus, kad vieviškiams ar kazokiškiečiams, vykstantiems į Vievį, nereikėtų sukti 20 km, kad sunkiasvorėms, važiuojančioms iš Vilniaus į Kazokiškių sąvartyną, nereikėtų sukti per Abromiškes

                      https://www.etaplius.lt/ar-teks-viev...romiskes-sukti
                      Išaiškėjo, kad:
                      - Kelių direkcija nežino apie tunelio KK108 Vievio pervažos vietoje kasimą
                      - Geležinkeliai nežino apie Vievio (Paparčių) viaduko griovimą ir naujo statybą
                      - Lietuvoje nėra ne tik Kultūros ir Žemės ūkio, bet ir Susisiekimo ministerijos. Vienas iš trijų "žaliojo kurso" ministrų sugeba tik "apgailestauti".

                      Jei pradėjus kasti tunelį po Vieivio pervaža visos mašinos į Kazokiškių sąvartyną važiuos darydamos15-20 km lankstą per Abromiškes, tokio nesukalbėjimo kainą greit pamatysime sąskaitose už šiukšlų išvežimą.
                      Paskutinis taisė Romas; 2021.11.18, 17:57.

                      Comment


                        Iš pradžių nesupratau verkimo dėl Vievio viaduko remonto. Juk šalia yra pervaža ir Trakų/Vievio/Dūkštų mazgas...

                        Comment


                          Kai buvo griaunamas Vievio (Paparčių) viadukas, pavyko susirasti per kelias LAKD pranešimų nuorodas ("spaukite čia" ir "buvo pranešta"), kad apylankų schemos yra pateiktos eismoinfo.lt puslapyje.
                          Pirmadienį, lapkričio 22 d. bus pradėti darbai. A15 ir KK106 sankryža ties Rudamina bus užblokuta, Vilniaus meisstas ir Vilniaus rajonas paskelbė apylankų schemas. Nors jose sunku kažką įžiūrėti, bet tai geriau nei nieko
                          Tam, kad užsienio vairuotojai mažiau klaidžiotų, turėtų būti parengti dideli plakatai ir kitų šalių vairuotojams pačiame Šalčininkų ir Medininkų pasienyje bei atvažiuojant nuo Kauno, kad keičiasi tranzito maršrutai,

                          Dabar jau penktadienio vakaras,
                          Eismoinfo.lt puslapyje nėra jokių užuominų nei apie pradedamus remonto darbus, nei kokiais kelias apvažiuoti rekonstruojamą vietą:

                          https://eismoinfo.lt/#!/

                          Kas administruoja tą puslapį - LAKD ar Susisiekimo ministerija?

                          Comment


                            Apačioje yra nuoroda "Kontaktai". Rašo, kad dirba visą parą, tai matyt galima bet kada kreiptis - Eismo informacijos centras veikia kiekvieną dieną 24 valandas per parą.

                            Comment


                              eismoinfo.lt administruoja LAKD

                              Comment


                                Dar vienas pranešimas apie Rudaminos pervažos (A15-KK106) rekonstrukciją Vilniaus rajono savivaldybės puslapyje,
                                Ten jau ne pirmas pranešimas apie eismo pokyčius prie Rudaminos.

                                Vilniaus r. savivaldybė 2021.11.19
                                Dėl automobilių viaduko per geležinkelį statybų greta Rudaminos, keisis autobusų maršrutai

                                https://www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/13832

                                Pagal įdėtas keleto autobusų maršrutų schemas bus užsukama ir į Rudaminą, ir į pervažą iš šiaurinės pusės (Kinelių).
                                Vadinasi, bent pradžioje nebus uždaryta A15-KK106 sankryža ties "Jozitos" degaline"),

                                Vilniaus rajono savivaldybės puslapyje pateiktas dar vienas apylankų variantas

                                https://www.vrsa.lt/go.php/lit/Placiau/13832

                                Tas, kas siūlo važiuoti link Šalčininkų KK 202 - KK 176 - A15 per Pagirius - Baltąją Vokę - Jašiūnus, turbūt nera pats važiavęs 176 keliu, kur ant siauro asfalto neprasilenkia net dvi lengvosios mašinos.
                                Jei nesinori važiuoti KK 106 link A15 Rudaminos sankryžos (pietinės sankryžos dalies, kuri liks neuždaryta), kur kas geresnis ir trumpesnis maršrutas KK 5203 - KK 5228 - A15 Juodšiliai - Valčiūnai - Parudaminys - Marijampolio mokykla. Visur asfaltuoti keliai, KK 5203 iki Valčiūnų (gal ir iki Parudaminio) yra normalaus pločio.

                                Comment


                                  Vievio pervažos rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai.
                                  UAB "Kelprojektas", 2021.01

                                  Apylankų schemos
                                  1. schema


                                  Išdidintas 1. schemos fragmentas


                                  2. schema


                                  Išdidintas 2. schemos fragmentas


                                  http://www.elektrenai.lt/get_file.ph...NWbXBodngzRnE=

                                  Comment


                                    Su tomis apylankų schemomis ant popieriaus būtų viskas kaip ir tvarkoje
                                    1 apylanka per Pilypiškes (Plytinės - Aplinkkelio g.): 11,2 km
                                    2 apylanka per Vievio Statybininkų g,: 8,6 km

                                    Tik Susisiekimo ministerijos sferos įmonės (LTG Infra ir Lietuvos kelių direkcija) visiškai susimovė nederindamos veiksmų.
                                    Gali taip būti, kad vienu metu bus uždaryti ir ką tik nugriautas Vievio (Paparčių) viadukas, ir Veivio pervaža.

                                    Apylankų schemos galėtų atrodyti taip:
                                    Violetinė spalva- pagrindinė apylanka per Pilypiškes-Aplinkkelio g.
                                    Mėlyna spalva - trumpoji 8,6 km apylanka
                                    Raudona spalva - sugriauto Vievio (Paparčių) viaduko tapusi apylanka per Žebertonis - Abromiškas (susidarytų 11+14 km = 25 km)
                                    Žalia spalva - Elektrėnų savivvaldybės 2021.04.08 d siūlyta apylanka lengvajam transportui per Paaliosę- Medžiolus-Pilypiškes
                                    P.S. Sunkiajam transportui siūlyta apylanka per Musninkus - Jonavą yra už šio žemėlapio ribų

                                    Egzotinių maršrutų, pvz. link Lazdėnų, kuris iš dalies sutaptų su Neries RP Kairiojo kranto turistine trasa, gal neprireiks.

                                    Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz


                                    Kad kažką reikia daryti yra aišku - prieš savaitę buvo pasitarimas Susisiekimo ministerijoje, kur visi apsikeitė tarpusavio priekaištais.
                                    Yra ieškoma alternatyvų, kad dvi Vievio dalys nebūtų metams atkristos viena nuo kitos.

                                    Nebūtų keista, jei keliems mėnesiams būtų atidėta Vievio pervažos rekonstrukcija.

                                    Comment


                                      Puslapis eismoinfo.lt neskubėjo su informacijos atnaujinimu dėl Rudaminos pervažos rekonstrukcijos (A15-KK106)

                                      Iš pat ryto nebuvo jokių pokyčių - Darbai A15 buvo visiškai neaminėti.
                                      Skiltyje "Darbai ir eismo apribojimai keliuose" tik popiet:atsirado įrašas apie pervažos rekonstrukciją ir eismo ribojimus.
                                      A15 Vilnius–Lyda*
                                      ● Geležinkelio pervažos rekonstravimas. Eismas draudžiamas ir kreipiamas apylanka magistraliniais keliais A3 Vilnius–Minskas* ir A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis, krašto keliais Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Vaidotai, Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ir Nr. 202 Vaidotai–Baltoji Vokė bei vietinės reikšmės keliais. Darbų vykdytojas: TS UAB „Tilsta“ .
                                      10,62 – 10,78 km iki 2022-10-07 eismas draudžiamas
                                      Rekomenduojama apylanka lengviesiems automobiliams: (nėra nuorodos) .
                                      Rekomenduojama apylanka visam transportui: (nėra nuorodos).
                                      Žemėlapis atsirado anksčiau - tarp 9:00 ir 10:00


                                      Padidinus matosi, kad KK106 kol kas visur galima pravažiuoti, nes darbų zona yra tik ties pačia pervaža ir ji nėra išplėsta iki "Jozitos" degalinės

                                      https://eismoinfo.lt/#!/

                                      Comment


                                        Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius.
                                          Turbūt tas keliukas turi pavadinimą "Akalotės trasa" arba "Bruknių greitkelis"
                                          Paskutinis taisė Romas; 2021.11.24, 08:36. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X