Parašė galas_piktžolėms
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąManau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai)
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąManau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.
Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
O Kauno aplinkėlis, kuriuo irgi dažnai važiuoju, mano akimis yra pakankamai geros situacijos. Gal tik problema dėl sankryžų. Bet kadangi miestas jau pasiekė tą aplinkėlį- tai laikui bėgant reikės ir daugiau jų. Tokiu atveju gal reiktų pagalvoti ir apie naują trasą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąRaudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.
Kaune, reikia rekonstruoti mazgą kur susikerta A1 su A5. kodėl ten yra švaistomi pinigai remontuojant viaduką link Marijampolės- didelis klausimas.
Taip pat norėtųsi ir naujos sankryžos prie Garliavos, bet kadangi ten retai važiuoju, tai negaliu pakomentuoti kamščių/srautų situacijos.
Kaip jau ir minėjau, šitas Kauno aplinkėlis, mano nuomone, greitu laiku praras savo, kaip aplinkelio, paskirtį. Per daug greitai plečiasi Kaunas ir jo apylinkės. Todėl reikia pradėti žiūrėti į šį kelią, kaip vidinę miesto greito eismo arteriją. O tikram Kauno aplinkėliui reikia numatyti naują trasą.
- 5 patinka
Comment
-
Su Lietuvos finansiniais pajėgumais bei esamais ar projektuojamais srautais papildomo Kauno aplinkelio tiesiomas neatrodo kaip finansiškai logiškas sprendimas. Realesnis variantas yra dabartinio aplinkėlio rekonstrukcija, kiek įmanoma atskiriant vietinius ir tranzitinius eismus, kas iš principo dabar ir svarstoma kažkurioje tai užsakytoje studijoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 17:34.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai
- 1 patinka
Comment
-
Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąKai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami
Comment
Comment