Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeistas ministro pareiškimas. Jei nėra net projekto, tai kokiais pagrindais išpirkinės žemes?
Comment
-
Jeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
+labai įdomu ar kažkas bus vystoma A1 atkarpoj tarp Kauno ir Sitkūnų, kuri yra Via Baltica dalis. Nuo Giraitės link Sitkūnų eina jungiamieji keliai, kurie nutrūksta nepasiekę Sausinės.
Gal juos pratęs iki Sitkūnų, panaikins mažos reikšmės išsukimus į Sitkūnus ir Sausinę, kurie išsidėstę kas kelis km ir kur nėra jokių degalinių.
Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Sitkūnų jau seniai prašosi 3+3. Gaila, kad statant Giraitės viaduką nesugebėjo atkarpos nuo IX forto iš karto suprojektuoti ir pastatyti po tris juostas į kiekvieną pusę.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2021.10.27
„Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąRealiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO tai A10 ?
Pradedami rengti magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai priešprojektiniai sprendiniai
Šį mėnesi [2021-10], gavus pritarimą iš kontroliuojančių institucijų, taip pat planuojama pasirašyti sutartį dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga (Via Baltica ruožo) ruožo nuo 9,1 km iki 66 km priešprojektinių sprendinių parengimo.
Daugiau informacijos apie sudarytas projektavimo sutartis per eviesiejipirkimai.ltPaskutinis taisė Kirstukas; 2023.06.22, 22:05.
Comment
-
Labai įdomu kaip dėl A2/A8 atkarpos tarp Šilagalio sankryžos ir Panevėžio miesto ribos, kuri nepriklauso Via Baltica ir E-tinklo kelio.
Pilna apsisukimų vienam lygyje ir pėsčiųjų viadukų/tunelių trūkumas.
Gal užtektų įkalti tris šviesoforus, kur dabar stotelės, panašiai kaip A6 Karmėlava-Jonava. Būtų pigiau.
Nebent galvoja iš karto daryt gerai ir planuoja kažką kaip A14 netoli Nemenčinėlės. Deimantinės sankryžos ir jungiamieji keliai.
Tik jaučiu viskas labai nusikels, kol Via Baltica neatsinaujins, tol turbūt keliai į Panevėžį nebus europiniai.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPanevėžyje pristatyti „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektiniai sprendiniai, siūloma tiesti keturių juostų magistralę
....
Panevėžyje pristatyti valstybinės reikšmės magistralinių kelių A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,508 km iki 87,861 km ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 9,0 km iki 66,098 km priešprojektiniai sprendiniai.
....
Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ bus svarbi Šiaurės–Pietų kryptimi einančios transporto arterijos dalis, gerinanti susisiekimą su kitomis Baltijos regiono šalimis ir Europa. Remdamiesi atlikta kaštų-naudos analize ir galimybių studijos išvadomis, planuojame, kad šis kelias iki Latvijos sienos bus 2+2 juostų. Atitinkamai jau dabar pradėsime visas būtinas procedūras, reikalingas projekto įgyvendinimui, – Vyriausybėje inicijuosime specialiųjų planų rengimo ir žemės išpirkimo pradžią“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
...
„Šiandien pristatyti pirminiai projektiniai sprendiniai – dar vieno magistralinio kelio „Via Baltica“ rekonstravimo etapo pradžia. Planuojama, kad A8 ir A10 ruožų, kurių bendras ilgis 137,5 km, rekonstrukcija bus baigta iki 2030 m. ...
https://lakd.lt/naujienos/panevezyje...stu-magistrale
2+2, bet nekalbama apie automagistralę, tai, tikiuosi, bus bent jau kaip 2+2 Vilnius-Utena atkarpa naujausia - be vieno lygio susikirtimų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Automagistralė iki Panevėžio su 130 km/h greičiu, nuo Panevėžio iki LV sienos 2+2 kelias su galimybe ateityje paversti į automagistralę. Kas juokingiausia, kad vėl rekonstruos Panevėžio aplinkelį ir, spėju, tą patį užkeiktą viaduką ant kelio į Šiaulius
A10 Panevėžys-Pasvalys turi didesnį paros vidutinį eismo intensyvumą negu A8 Sitkūnai-Panevėžys. Ši atkarpa galėtų drąsiai irgi tapti automagistrale.
Dėl Pasvalys-Latvijos siena atkarpos suprantu, kad dėl žemo eismo intensyvumo gali būti žemesnių parametrų 2+2.
A17 irgi pagal savo eismo intensyvumą turėtų būti 130 km/h kelias. Įdomu ar/kaip bus rekonstruojamas Šilagalio viadukas (A2/A8 sankryža).Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.01, 14:27.
Comment
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-2077036
Pagal ši straipsnį, taip.
„Pagrindinė žinutė, kad tai bus automagistralė iki Panevėžio – tai yra dvi plius dvi juostos. Daugiau diskusijų neturėtų likti, ar du plius vienas, ar kažkas kito. Automagistralė vientisa nuo pat Lenkijos sienos iki pat Panevėžio“, – penktadienį Panevėžyje „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektinių sprendinių pristatyme teigė M.Skuodis. „Nuo Panevėžio iki Latvijos sienos lygiai taip pat turėtų būti dvi plius dvi juostos, tik ne automagistralės statusas, bet lygiai taip pat bus paaiškinta. O jeigu ateityje reikės, natūralu, galima būtų tą pritaikyti taip, kaip kažkada visai neseniai buvo pakeltas lygis automagistralės Vilnius–Kaunas“, – kalbėjo ministras.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkur yra Lietuvos įsipareigojimas, kad europiniai keliai 2030 metais turi atitikti magistralės reikalavimus.
Jei to nebūtų, Kelių direkcija turbūt iki šiol miegotųm karts nuo karto kur nors pastatydama kokį radarą.
Beje, įdomu kad pastaruoju metu viešumoje daugiau reiškaisi ne naujas LAKD vadovas, o buvęs vadovas R.Lipkevičius, dabar tapęs naujo vadovo patarėju
BNS / Diena.lt 2023.10.20
Ruošiamasi „Via Balticos“ ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius sako, kad iki 2030 metų ši atkarpa turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms. „Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai, kad tas kelias atitiktų visus keliamus reikalavimus magistralei“, – sakė R. Lipkevičius. Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą – tai, pasak R. Lipkevičiaus, pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.
Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai. „Čia yra pradžių pradžia, bet laiko ir daug, ir nedaug. Tie septyni metai atrodo ilgas terminas, bet procedūros yra pakankamai ilgos, projektavimas gali būti apie dveji metai, žemės paėmimas apie dveji metai, po to techninis projektas, statybos. Turime spėti iki 2030 metų“, – aiškino LAKD atstovas.
Priėmus Vyriausybės nutarimus bus pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais.
https://www.diena.lt/naujienos/versl...kcijai-1144767
- 1 patinka
Comment
-
Maždaug 7.40 valandą ryto buvo pranešta, jog magistraliniame kelyje Panevėžys-Kaunas susidūrė keturi vilkikai „Mersedes Benz“, „Daf“, „Volvo“ ir „Man“ bei du lengvieji automobiliai „Hunday“, buvo visiškai užblokuotas ir uždarytas kelias, todėl visas transportas nukreipiamas aplinkiniais keliais.
https://aina.lt/panevezio-rajone-didziule-avarija-uzdaryta-magistrale-via-baltica/
Per Panoramą policijos atstovė pakomentavo: "Galimai pasirinktas nesaugus greitis".
- 4 patinka
Comment
-
Paskelbta „Via Baltica transporto koridoriaus projekto susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų parengimo paslaugos“ rinkos konsultacija.
Dokumentuose yra A8 ir A10 studijos bei A17 dokumentai.
A8 studijoje numatytos 2 alternatyvos:- I alternatyva – visas kelias I kat. (2+2 greitkelis) su jungiamaisiais keliais.
- II alternatyva – visas kelias AM kat. (2+2 automagistralė) su jungiamaisiais keliais.
- 3 patinka
Comment
-
Bus įdomu pamatyti ar realiai pajudės šis projektas su naująja vyriausybe, nes kol kas socialdemokratų valdžios, deja, kol kas nepasižymėjo strateginių projektų įgyvendinimu.
2012-2016 m. socdemų valdžia nutiesė 0 autostradų.
2016-2020 m. valstiečių valdžia nutiesė 40 km autostrados, nuo Kauno iki Marijampolės.
2020-2024 m. konservatorių vyriausybė išspaudė prieš pat rinkimus beveik 30 km autostrados nuo Marijampolės iki Kalvarijos.
Aišku yra ir kitų strateginių kelių infrastruktūros objektų, kaip kelias Vilnius - Trakai, pietinis Alytaus aplinkelis su tiltu per Nemuną, pietinis Prienų ir Birštono aplinkelis su tiltu per Nemuną ar kiti.
Comment
Comment