Bet Lietuvoje kiek briedovo palikimo. Pvz šis variantas A8 prie Ramygalos yra klasikinis: šalia yra rimtesnis kelias besijungiantis su pagrindiniu keliu, o šalia esanti sodyba keliuką išsivedusi ne į keliuką, o tiesiai į pagrindinį kelią. Tokias nesąmones reikia kuo greičiau perdaryti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Aš manau kad turi būti 2+1 su perspektyva vėliau į 2+2. Lietuva net nesugeba iki Lenkijos sienos nusitiest, kas gerokai svarbiau. Geriau pataupyt, nes ten daug ilgesnė atkarpa.. Yra svarbesnių projektų ir sutrupėjusių baisios kokybės kelių. Tik reikia tos papildomos juostos aplenkti fūras kas kažkiek km.
Comment
-
Taip, 2+1 magistralinis kelias yra pigus variantas, bet jeigu bus padaryta taip pat, kaip Panevėžio aplinkkelis, tada reikės kūkuoti už sugedusio automobilio ar lėtaeigių transporto priemonių, kaip traktoriai, be galimybių juos saugiai/išvis aplenkti, nebent jiems bus uždrausta važiuoti, bet tada būs protestai, kad ūkininkai negali atvykti į savo laukus.Taipogi, bus paliekama daug 1 lygio sankryžų iš fermų ar net privačių namų.
Jeigu bus projektuojama 2+2 automagistralė, tai pagerintų Panevėžio, Kėdainių susisiekimą su Kaunu, eismo saugumą (lėtaeigės transporto priemonės būtų nukreipiamos į kitus kelius, ir išnaikinamos 1 lygio sankryžos bei galimybės nelaimingiems atsitikimams, kaip kaktomuša ir t.t.), karinę, bei ekonominę (Kėdainių LEZ ar net kitų miestų pramoninės zonos galėtų būti šalia šios automagistralės, taip padidinant investicijas į šias vietas) situacija šiuose regionuose. Žinoma, tai kainuotų daugiau už 2+1, su žemės išpirkimais, bei reikiamais aplinkkeliais ir sankryžomis, bet mes turime nepamiršti, kad Via Baltica yra vienas iš svarbesnių infrastruktūros projektų Lietuvoje, nes tai pagerina susisiekimą su kaimynėmis, bei užtikrintu saugu bei sklandų automobilių transportą šiaurės-pietų kryptimi tarp Latvijos ir Lenkijos.
- 7 patinka
Comment
-
Manau viskas priklausys nuo ES finansavimo apimties ir prioritetų. Gal dėl žaliojo kurso ES nukreips didesnius pinigus į geležinkelius ir sakys, jog keliams skirs pinigus tik pagal realų poreikį, t.y. gali tekti 2+2 pagrįsti modeliuojant srautus, kas neaišku ar gautųsi tarp Kauno ir Panevėžio.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBet Lietuvoje kiek briedovo palikimo. Pvz šis variantas A8 prie Ramygalos yra klasikinis: šalia yra rimtesnis kelias besijungiantis su pagrindiniu keliu, o šalia esanti sodyba keliuką išsivedusi ne į keliuką, o tiesiai į pagrindinį kelią. Tokias nesąmones reikia kuo greičiau perdaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas liečia A8 ir A10.
Pirma reikia pabaigti įgyvendinti A5 iki Lenkijos sienos.
Manau, kelias turėtų būti 2x2 dėl didelės sunkiasvorio transporto dalies.
Jei tas paskutinis sakinys apie A8 ir A10 (confusingly), tai galioja tas pats: "Numatyta, kad iki 2030 m. visas Via Baltica kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus."Paskutinis taisė alga; 2021.06.05, 15:47.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Klausimas ar šalia esančios sklypo zonos yra jų ar ne, nes per kaimyno sklypą kelio turbūt negalima tiesti?
- 2 patinka
Comment
-
15min.lt 2021.10.27
„Kelprojektas“ rengs „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Panevėžio plėtros studiją
Per 14 mėnesių išrinkus optimaliausią kelio rekonstrukcijos alternatyvą, vyks techninio projektavimo, o vėliau ir rangos darbų etapai, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija.
http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kodėl nesvarstomas variantas be atitvarų, o su reversine juosta? Reversiniai šviesoforai jau seniausiai yra KET.
- 3 patinka
Comment
-
Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,
Palyginkime, kaip pasikeitė Via Baltiva projekto A8 ir A10 ruožai nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos :
- Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
- Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.
LAKD strategija-2019
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m
LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m
Ankstesnėje LAKD strategijoje:
A8 buvo numatyta rekonstruoti 2025-2030 metais
A10 buvo numatyta rekonstruoti 2030-2033 metais
Naujoje LAKD ir ministerijos strategijoje:
A8 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (pradės metais vėliau, bet atseit baigs tai pačiais terminais))
A10 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (baigs anksčiau 3 metais)
Kas čia per "strategija", kai paminėti dar kitos valžios pradėti 2019-2021 m. projektai
Kaip pasiekimas paminėtas nevykęs A17 Panevėžio aplinkelis, bet net neužsimenama, jog jis kada nors bus 4 juostų
Neaišku ką veikia A1 jau paminėtas Giraitės mazgas Kaune. Labai gaila , kad bandoma kažką apgauti ir parduoti antrą kartą kitur esančius projektus.
Jei iki Latvijos rekonstrukcija bus pagreitinta, tai gerai.
Tačiau šiuo metu dar neaišku, ar bus srautus atitinkantys sprendimai, ar toks pats erzacas, kaip A17 Panevėžio aplinkkelis.
Tiesa, visai "Via balticai" skiriama suma padiėjo nuo 684 iki 743 mln. EUR.
Tačiau panašu, kad pinigų suma "padidėjo" ne dėl papildomų darbų, o dėl to "fokuso", kai antrą kartą paminėtas A1 esantįs mazgą prie Giraitės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ArunasxR. Kurtinaitis
Kai gyvenau Rygoje ir treniravau VEF, vairavau „Hyundai Sonata“ – tai buvo puiki mašina, duota tiesiai iš automobilių salono. Iš Rygos beveik po kiekvienų rungtynių parvažiuodavau namo – 225 km yra nieko verti.
Tiesa, tuo metu, kai ten dirbau, „Via Baltica“ kelias dar buvo normalus, o dabar jį subjaurojo į Panevėžio–Kėdainių pusę, nes pridėjo kažkokių nereikalingų kuoliukų. Gal jie neturi kur dėti pinigų? Paskui vilkiką 50 kilometrų per valandą greičiu tenka važiuoti ilgiausius atstumus, nes draudžiama lenkti. Tai pats prasčiausias mano matytas kelias Europoje. Ką blogiausio Lietuva galėjo padaryti – nutiesti tokį kelią. Džiugu, kad kelias į Marijampolę jau tikrai geras, bet Kėdainių–Panevėžio link jis yra siaubingas.
https://www.lrytas.lt/auto/technika/...irkti-24917754
- 2 patinka
Comment
-
A8 Via Baltica sankryža su keliu RK 1204 Taujėnai -Vadokliai -Ramygala
Foto 2023.02
Viskas atrodo taip pat, kaip ir prieš 10 metų
Vienintelis patobulinimas (kuriam gal 15 ar 20 metų) - po vienos tragiškos avarijos sankryža buvo perstumta, kad šalutiniu keliu nebūtų gali nesustojant lėkti fūroms prieš nosį.
- 1 patinka
Comment
-
Pas ministrą Marių Skuodį FB komentaruose:
Sveiki, gal galit užsiminti bent, kokia vizija prioritetinė dėl A8 kelio? Yra šansų 2+2 ar labiau koks tarpinis hibridas?
Marius Skuodis
(...) taip, analizė rodo, kad reikia tokios pat automagistralės. Dar šiemet startuosim su tam reikalingom visom žemės išpirkimo procedūrom.
- 4 patinka
Comment
Comment