Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
-
Sukurta atskira tema
Kelio [E67] Via Baltica temai išsiplėtus, ji suskaidyta:
- Senoje temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)
Sukurtos dvi naujos temos:
- Ši tema apie A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
- A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą2+1 kelio pvz: street view
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip tokiame kelyje aplenkti kokį nors traktorių arba sugedusią fūrą? Suprantu, kai toks kelias daromas kokiuose kalnuose, kur trūksta vietos, bet laukuose geriau iš karto darytų 2x2 kelią, nelabai ten ką sutaupo dėl kelių metrų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIš kur jūs apskritai ištraukėt 2+1 šiam keliui?
Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą#696 pranešimas - galimai painiojama su Panevėžys - valstybės siena ruožu.
Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi
"....Jis jau ruošiamas atkarpai nuo Kauno iki Panevėžio. Vis dėlto dėl mažesnio eismo intensyvumo (6 tūkst. automobilių per parą) šis ruožas bus pertvarkomas pagal skandinavišką modelį. Taupymo sumetimais po rekonstrukcijos čia bus ne keturių eismo juostų, o „2+1“ tipo magistralė, kokių nemažai yra Skandinavijos šalyse. Tuomet numatytą atstumą viena kryptimi bus dvi eismo juostos, o priešinga – viena. Tokie ruožai kaitaliojami reguliariais intervalais. Maksimalus leistinas greitis čia bus 120 km/val...."Paskutinis taisė miraged; 2016.12.12, 11:36.
Comment
-
Update iš LAKD
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne
Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:
Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Kaunas-Marijampolė ruožo rekonstravimo:
ruožo nuo 17,34 iki 23,4 km rekonstravimas užbaigtas 2016 m. pabaigoje;
ruožo nuo 35,4 iki 45,15 km darbai jau vyksta. Numatyta darbų pabaiga – 2017 m. liepos 28 d.;
ruožo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimo viešasis pirkimas jau paskelbtas. Vokų su pasiūlymais atplėšimas numatytas 2017 m. gegužės 3 d. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.;
ruožo nuo 23,4 iki 23,4-35,4 km rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, viešasis pirkimas bus paskelbtas 2017 m. gegužės mėn. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.
Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:
šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.
Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:
šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.
Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo:
kelio Nr.A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 8,32 iki 23,36 rekonstravimas užbaigtas 2016 m.;
šiame ruože 7,508 km esančio Šilagalio viaduko kapitalinis remontas bus pradėtas 2017 m. (vokai su pasiūlymais atplėšti, vyksta vertinimas);
ruožo nuo 32,78 iki 53,54 km rekonstravimo techninis projektas parengtas 2016 m. 2016-11-18 gautas statybą leidžiantis dokumentas;
ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas numatytas 2017 m. (rengiami viešųjų pirkimų dokumentai, II ketvirtį bus vykdomos pirkimo procedūros).
Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo:
artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą...mes nežinome, ką būtent planuoja, ar kels iki automagistralės lygio.
Comment
-
2014 m. „Via Baltica“ kelio A8 ruožo nuo 32 iki 53 km parengto projekto sprendiniai neužtikrina dabartinių transporto srautų pralaidumo ir saugumo reikalavimų, nors visi projektai privalo būti rengiami atsižvelgiant į 20 metų transporto srautų prognozes ir t.t.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5JRVnDQBX
Comment
-
Dar įdomiau:
Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
Comment
-
Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
Trumpai esminė informacija:
A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų.
Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).
Comment
-
Nieko super įdomaus, bet vis judesiukas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mo-221-1435182
Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį su inžinerijos įmone „Sweco Lietuva“ dėl paskutinio – ketvirtojo „Via Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Suvalkų projektavimo.
2021 metais planuojama pradėti rengti priešprojektinius sprendinius kitai „Via Baltica“ daliai, t. y. nuo Kauno iki Latvijos sienos. Numatyta, kad iki 2030 m. visas „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.
- 1 patinka
Comment
Comment