Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Gal kas zino, apie kuria 15km ViaBaltica atkarpa kalbama? Ar cia ilgai lauktos rekonstrukcijos i 2x2 pradzia?
    Deja, manau, kad čia bus tiesiog dangos rekonstravimas, nuo Panevėžio važiuojant link Kauno. Manau, kad čia tas pats projektas, nes atitinka kilometražas:

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m, kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Comment


      #42
      Vakar įvyko dar viena avarija, šį kartą Kėdainių rajone.

      Delfi.lt 2014.07.03
      Magistralę „Via Baltica“ užblokavusi didžiulė avarija pareikalavo aukų
      Įspūdį padarė kelio būklė. Ar visur nuo Sitkūnų iki Panevėžio tokios provėžos?

      Comment


        #43
        2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

        Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.




        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          #44
          2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

          Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.




          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            #45
            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

            Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.
            Atvaizdas


            Atvaizdas


            Atvaizdas
            Panašu į tai. Iškart prisiminiau rugpjutį su Class'ai, Case'ais ir Belarus'ais Via Balticoj. Linksminsimės kitą vasarą šiuose ruožuose.
            Show must go von!

            Comment


              #46
              Parašė booraz Rodyti pranešimą
              2014-09-15 kažkur šitoje atkarpoje: Maršrutas

              Brėžia skiriamąją liniją, turbūt vidurys bus raudonas.
              Atvaizdas


              Atvaizdas


              Atvaizdas
              Panašu į tai. Iškart prisiminiau rugpjutį su Class'ai, Case'ais ir Belarus'ais Via Balticoj. Linksminsimės kitą vasarą šiuose ruožuose.
              Show must go von!

              Comment


                #47
                Iš Kelių direkcijos pristatymo apie A14 rekonstrukciją. Nors pristatymas ir ne apie Via Balticą, bet užsiminta ir apie ją.



                http://www.lakd.lt/files/ppp/a14/pro...2014-09-03.pdf

                Manau, kad yra du variantai, kas galėtų būti ta 2+1 atkarpa.

                1 ) Panevėžio aplinkkelis, nes jau buvo paskelbtas jo rekonstrukcijos dokumentacijos parengimo konkursas.

                2) 35 km ilgio A8 atkarpa, nes LAKD 2014 m. planuojamų pirkimų sąraše buvo toks įrašas:

                "Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km".
                Žinoma, gali būti ir taip, kad planuojama vykdyti ir abu projektus jei jie telpa į tuos 400 mln. Lt. Ir šiaip įdomu kiek gali kainuoti 1 km 2+1 kelio, tuomet būtų aiškiau ar įmanoma įvykdyti abu projektus.

                Comment


                  #48
                  Teismas leido tęsti Panevėžio ir Sitkūnų kelio atnaujinimo konkursą

                  Teismas leido atnaujinti 85,66 mln. litų vertės tarptautinės automagistralės ( ) „Via Baltica“ atkarpos Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstrukcijos konkursą.

                  Kelių tiesimo bendrovė „Kauno keliai“ siekė, kad teismas panaikintų Kelių direkcijos sprendimą atmesti jos pretenziją, taip pat pakeisti kvalifikacinis reikalavimą dėl pretendentų patirties. Įmonei palankų Vilniaus apygardos teismo sprendimą Lietuvos Apeliaciniam teismui apskundė Automobilių kelių direkcija.

                  „Iš bylos duomenų matyti, kad pirkimo rezultatas yra neabejotinai susijęs su viešuoju interesu. Be to, dėl laikinųjų apsaugos priemonių gali užsitęsti pirkimas, kilti grėsmė prarasti projektui skirtą finansavimą“, - rašoma teismo nutartyje.

                  Vilniaus apygardos teismas rugsėjo pabaigoje sustabdė konkurso procedūros, uždraudė Kelių direkcijai atplėšti vokus su pasiūlymais bei pasirašyti sutartį su laimėtojus.
                  Lapkričio 7 dieną Vilniaus apygardos teismas jau patenkino „Kauno kelių“ prašymą atsisakyti ieškinio, tačiau nutartis kol kas nėra įsiteisėjusi.

                  Konkursą direkcija paskelbė šių metų liepą. Jį laimėjęs rangovas turės atnaujinti 15 km ilgio dviejų eismo juostų kelią, 1,3 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takus, 18 autobusų sustojimo aikštelių, poilsio aikštelę, 3 autopaviljonų, 0,9 km ilgio elektros ir 3,3 km ilgio apšvietimo tinklus.
                  http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...rsa-221-466914

                  Niekaip nepavyksta pradėti vykdyti šį projektą. Pirmą kartą konkursas buvo paskelbtas dar 2013-ųjų vasarį:

                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



                  Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

                  Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
                  Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
                  pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
                  kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
                  Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
                  ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
                  sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
                  įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                  Comment


                    #49
                    A8:



                    http://gamta.lt/files/A8%20kelias1410785932257.pdf

                    Comment


                      #50
                      Prasidės ir dar vienos Via Baltica atkarpos rekonstrukcija:

                      II. PIRKIMO OBJEKTAS:
                      II.1. Pirkimo pavadinimas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

                      III.2. Laimėjusio dalyvio pavadinimas ir įmonės kodas arba vardas ir pavardė: AB "Panevėžio
                      keliai" (įmonės kodas 147710353)

                      III.3. Numatoma bendra sutarties vertė (eurais ir litais arba kita valiuta) (su/be PVM): 22 793 164,39 Eur arba 78 700 238,04 Lt su PVM

                      III.4. Priežastys, dėl kurių pasirinktas šis laimėtojas: Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas
                      http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_19104

                      Skelbimas apie sutarties sudarymą: čia

                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



                      Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

                      Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
                      Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
                      pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
                      kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
                      Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
                      ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
                      sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
                      įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
                      Be to, prie Pasvalio bus įrengtas žiedas:

                      Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2

                      Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.

                      Darbai apims:
                      <...>
                      - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 38,7 km sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas rekonstravimą į žiedinę.

                      Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
                      http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328
                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 15:52.

                      Comment


                        #51
                        Kelių bei geležinkelių projektavimo ir statybos AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 km iki 23,36 km. Darbų vertė – 22,79 mln. Eur su PVM.

                        Plačiau: http://vz.lt/article/2015/4/7/praded...#ixzz3WckcA2uP

                        Comment


                          #52
                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kelių bei geležinkelių projektavimo ir statybos AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 km iki 23,36 km. Darbų vertė – 22,79 mln. Eur su PVM.

                          Plačiau: http://vz.lt/article/2015/4/7/praded...#ixzz3WckcA2uP
                          Kaip suprantu po rekonstrukcijos bus 4 juostų kelias? Tik ar greitkelio statuso, ar paprastas kelias su apsisukinėjimais ir pan.?
                          Flickr

                          Comment


                            #53
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Kaip suprantu po rekonstrukcijos bus 4 juostų kelias? Tik ar greitkelio statuso, ar paprastas kelias su apsisukinėjimais ir pan.?
                            /\

                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



                            Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

                            Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
                            Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
                            pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
                            kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
                            Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
                            ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
                            sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
                            įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                            Comment


                              #54
                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              ...girdejau, kad platins.
                              Tas pats su Panevėžys-Kaunas keliu.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
                                Gal kas žino kodėl šiame kelyje kol nebus A kategorijos, nedaroma kaip 50 kelyje (jungtis už Varšuvos tarp A2 ir E67). Ten fiziškai atskirtos juostos, kelias pakaitomis būna tai 1+2 tai 2+1 galima lengvai aplenkti lėtaeigį transportą. Taip pat nėra galimybes lėkti nes tavo pusėje susiaurėjus iki vienos juostos lėtaeigis transportas pristabdo visa srautą. Vizualiai asfalto plotis ten toks pat.
                                Vizualiai gal toks pat, bet vis vien reikia iš esmės rekonstruoti kelią.
                                Iki Panevėžio lyg ir planuoja būtent šį variantą, jeigu aš neklystu.

                                Šiaip tai aš jau pradedu bijoti važiavimo Via Baltica.

                                Comment


                                  #56
                                  Trečdalis visų mirčių Lietuvos magistralėse įvyksta „Via Baltica“
                                  Autorius: Jevgenijus Bardauskas, LRT televizijos laida „Savaitė“
                                  GAZAS.LT


                                  Tarptautinis greitkelis nuo Prahos per Varšuvą, Marijampolę, Kauną, Panevėžį, Rygą, Taliną ir keltu iki Helsinkio ruože nuo Varšuvos iki Talino yra vadinamas „Via Baltica“. Ruožas, esantis Lietuvoje, šiandien vadinamas mirtininkų keliu. Vien šią savaitę šiame kelyje žuvo du žmonės, o iš viso nuo metų pradžios – 11, pernai per šį laikotarpį žuvo buvo 12.

                                  „Mirtininkų kelias“ – tiesmukai rėžia kelininkai, kalbėdami apie svarbiausią Lietuvos transporto vėžę – „Via Baltica“. O policininkai, vienintelį sausumos kelią, kuriuo sunkiasvoriam transportui galima pakliūti į Europą neišvažiuojant iš Šengeno erdvės, vadina kruvinu keliu.

                                  „Tam kelyje per penkių metų laikotarpį būna nuo 17 iki 22 žuvusiųjų. Palyginti, jeigu pernai keliuose žuvo 265 žmonės, tai nesiekia 10 procentų“, – sako Gintaras Aliksandravičius, Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas.

                                  Kelininkų skaičiai dar šiurpesni. Per trylika metų „Via Baltica“ žuvo – net 339 žmonės, skaičiuojama, kad net trečdalis žuvusiųjų magistraliniuose šalies keliuose žūsta būtent „Via Baltica“ kelyje, o eismo įvykių skaičius, tenkantis vienam „Via Baltica“ kilometrui yra apie 2 kartus didesnis nei kituose magistraliniuose keliuose..............




                                  ............ Kelininkai sako, kad didžiausia „Via Baltica“ ruožo Lietuvoje problema – infrastruktūra. Eismo srautas milžiniškas, o kelias jam nėra pritaikytas – trūksta eismo juostų, įvažiavimų ir išvažiavimų į kelią, modernių sankryžų, kitų saugos priemonių. Skaičiuojama, kad visam 274 km ruožui rekonstruoti per Lietuvą reikėtų apie 750 mln. eurų. Tiek lėšų Lietuva neturi, todėl kelią gerinti ruošiamasi etapais, o tai užtruks dar, turbūt, ne vieną dešimtmetį. Automobilių kelių direkcija teigia, kad keliui „Via Baltica“ skiriamas ypatingas dėmesys.

                                  Jau parengtas projektas rekonstruoti ruožą nuo Latvijos pasienio iki Panevėžio aplinkkelio. Planuojama esamą kelio dangą paplatinti įrengiant 2+1 eismo juostas, atitvarais atskirti priešingus transporto srautus, rekonstruoti vieno lygio sankryžas. Darbų kaina gali siekti 100 mln. eurų, jie galėtų prasidėti jau kitais metais ir baigtųsi 2022 m., tačiau kol kas neturima lėšų. Tačiau Panevėžio aplinkkeliui jau skirta per 60 milijonų eurų, kad kelias būtų rekonstruotas 2+1 principu.

                                  „Pinigai iš vadinamojo CEF fondo yra numatyti, konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje ir tikėtina, kad 22 km ilgio Panevėžio aplinkkelis, kuris įvardijamas kaip vienas pavojingiausių, per ateinančius keletą metų turėtų tapti vienu saugiausiu Lietuvoje“, – sako Egidijus Skrodenis, laikinasis Automobilių kelių direkcijos direktorius.

                                  Rengiami projektai ir ruožui nuo Panevėžio iki Kauno, tačiau finansavimas čia taip pat kol kas nėra numatytas. Rekonstrukcijos projektai parengti ir atkarpai nuo Kauno iki Marijampolės – žemės išpirktos ir pirmo etapo konkursas dėl Kauno rajone – 6 km automagistralės rekonstrukcijos, galėjo prasidėti jau praėjusiais metais, tačiau pirkimo konkursas yra apskųstas teismuose. Pasak kelininkų, pralaimėjusieji skundžia nuolat, o tai stabdo darbus, investicijas. ................



                                  .............Teigiama, kad viename avaringiausių Kauno–Marijampolės–Suvalkų ruože eismo saugumas, rekonstravus dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas, sutvarkius tiltus ir viadukus, įrengus tunelinius pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, turėtų pagerėti iki 2020-ųjų, tačiau ruožui nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio kol kas pinigų nėra.

                                  „Žinom, kad Lenkija planuoja iki 2020 m., nuo Varšuvos iki Lietuvos pasienio atvesti 4 juostų greitkelio tipo kelią, tai mes tikrai turime susiimti, turime numatyti, rasti finansavimą šiems darbams“, – sako E. Skrodenis.

                                  Vien šiam ruožui reikėtų apie 170 milijonų eurų. Galbūt, Lietuva sugebės rasti lėšų ir kelias „Via Baltica“, tiksliau jo atkarpa Lietuvoje nebebus vadinama mirtininkų keliu.

                                  Comment


                                    #57
                                    Liūdnoka matyti rekonstrukciją nuo Panevėžio iki Aristavos. Kelio neplatina, nors tikrai reiktų ten. Vėl lauksim avarijų.

                                    Comment


                                      #58
                                      VIA BALTICA: vakar, šiandien ir rytoj

                                      Kokius darbus yra įsipareigojus atlikti Lietuva?

                                      Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti: – visame kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože (nuo 9 iki 66,1 km); – kelio A17 (Panevėžio aplinkkelis) ruože nuo 0,00 iki 22,06 km; – kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože 8,32–87,86 km; – kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože 17,34–56,83 km ir 56,83–97,06 km.

                                      Ruože nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio (A10 ir A17 keliai), numatoma rekonstruoti esamą kelio dangą – ją paplatinti įrengiant 3 (2+1) eismo juostas, atitvarais atskiriant priešingus transporto srautus, rekonstruojant vieno lygio sankryžas (į skirtingų lygių ir žiedines), pagal poreikį įrengiant jungiamuosius kelius ir apšvietimą. Darbų pirkimą planuojama pradėti dar 2015 m., šiuo metu rengiamas techninis darbo projektas.

                                      Kelių direkcija 2015 m. vasario mėn. pabaigoje buvo pateikta paraiška Europos Komisijai, siekiant A17 kelio (Panevėžio aplinkkelio) rekonstrukcijai gauti ES paramą (pagal priemonę Connecting Europe Facilitiy 2014–2020) – 36.536.126,39 Eur. Šiuo metu derinamas finansavimo sutarties, kurią planuojama pasirašyti dar 2015 metais, tekstas. Be to yra rengiama dar viena paraiška A10 kelio 56 km rekonstrukcijai.

                                      Ruože nuo Panevėžio iki Kauno (A8 kelias) numatoma sustiprinti kelio dangos konstrukciją, rekonstruoti sankryžas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles, pėsčiųjų takus, apšvietimą ir apjungiamuosius kelius, rekonstruoti tunelinį viaduką ir įdiegti aplinkosaugos priemones. 2015 m. kovo 24 d. buvo pasirašyta rangos sutartis, pagal kurią darbus planuojama atlikti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo, t.y. iki 2015 m. pabaigos. Darbų kaina – 23,6 mln. eurų. Rekonstravus šį ruožą, dar reikėtų rekonstruoti A8 ruožą nuo 23,36 km iki 87,86 km. Tam reikėtų dar 202 mln. eurų.

                                      Ruože nuo Kauno iki Lietuvos–Lenkijos sienos (A5 kelias) numatoma rekonstruoti esamą kelią į AM kategoriją – rekonstruojant dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas (2+2), taip pat rekonstruojant skirtingų lygių sankryžas ir įrengiant naujas, rekonstruojant tiltus ir viadukus ir įrengiant tunelinis pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, diegiant aplinkosaugos ir kitas saugaus eismo priemones.

                                      Šiuo metu yra perkami ruožo 35,4-45,15 km rekonstrukcijos darbai. Darbai kituose dvejuose ruožuose bus pradėti 2016 (A5 45,15-56,83 km) ir 2016 m.(A5 23,40-35,40 km).

                                      Rengiami priešprojektiniai pasiūlymai kelio ruožui nuo 56,83 km iki Lietuvos –Lenkijos sienos. Bendra darbų kaina – 354,8-500 mln. eurų.
                                      http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...ir_rytoj/19864

                                      Comment


                                        #59
                                        2015-08-18 Via balticos danga juostomis pakeista nuo nusukimo į Šėtą iki Ramygalos. Galiu ir klysti dėl atkarpos pradžios-pabaigos.

                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          #60
                                          Kelininkų prioritetai: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Panevėžys ir „Via Baltica“
                                          15min.lt

                                          Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........



                                          ................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.

                                          Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X