Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Aš manau vietoj 2x2 pilnai užtektu 2+1...
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      #22
      Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.

      Comment


        #23
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        ...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
        Tai va, jeigu būtu... bet nėra...
        2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          #24
          Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
          Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.

          Comment


            #25
            IX fortas - Sitkūnai 3+3 irgi gerai būtų. Bet ten vėl begalė žemvaldžių įsikiš.

            Comment


              #26
              Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



              Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

              Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
              Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
              pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
              kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
              Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
              ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
              sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
              įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

              Comment


                #27
                Galėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu
                N N N

                Comment


                  #28
                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Galėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu
                  Jo, dabar tuo keliu važiuoti didelis stresas, daug fūrų lenkiančių bet kaip ir dar tos provėžos...
                  Flickr

                  Comment


                    #29
                    Ir dar vidurine juosta vaziuot nei sis nei tas. O jei is priekio nepasitrauks? Kiti dar pypsiu spaudzia..

                    Comment


                      #30
                      Apskritai, kad tiek mažai to progreso čia padaryta (neskaitant sumautų dangos stiprinimų) per paskutinius 10 metų turėtu būti nusikaltimas, įdomu kiek dar reikes laukt, kol normalūs darbai ten pagaliau prasides...

                      Comment


                        #31
                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....
                        Pinigų metimas į balą...
                        Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.

                        Comment


                          #32
                          Nesuprantu kaip dar kitaip gali būti dėl ašinės aprovos... Be to maksimali turėtų būti ir miestų gatvėse, kuriomis važiuoja sunkvežimai (pvz. Klaipėdoje link Tarptautinės jūrų perkėlos), bei juostuose kur intensyvus autobusų eismas, stotelėse.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #33
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Pinigų metimas į balą...
                            Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
                            Dangos konstrukcija įrengiama bendra visai važiuojamajai kelio daliai. O platinimas iki 2+2 yra procedūra, kai šalia esamos važiuojamosios kelio dalies tiesiama dar viena važiuojamoji dalis su savo konstrukcija. Taigi net ir platinant kelią, esamą dalį reiktu rekonstruoti taip pat.

                            Comment


                              #34
                              Nutrauktas „Via Baltica“ konkursas

                              Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą (VPT) dėl galimybės nutraukti beveik 70 mln. Lt vertės „Via Baltica“ rekonstrukcijos konkursą.

                              VPT, išnagrinėjusi situaciją, leido direkcijai nutraukti kelio ruožo Panevėžys-Aristava-Stkūnai kelio dangos rekonstrukcijos projektą ir su juo susijusį techninės priežiūros projektą.
                              Teigiama, kad projektų nėra toliau tikslinga vykdyti, kadangi iki šiol nėra skirta Europos Sąjungos struktūrinė parama jiems finansuoti.

                              „Buvo kreiptasi į Susisiekimo ministeriją su prašymu projektą iš rezervinių projektų sąrašo perkelti į valstybės projektų sąrašą ir projekte numatytų darbų vykdymui skirti 67,587 mln. Lt, tačiau projektas liko rezervinių projektų sąraše“, - rašoma VPT dokumente.
                              http://vz.lt/article/2013/6/19/nutra...#ixzz2WkcQFW00

                              Comment


                                #35
                                Tragikomedija ta Via Baltica.
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  #36
                                  Didesnį projektinį fail'a sunku ko gero būtu rasti :facepalm:

                                  Comment


                                    #37
                                    Idiotų gauja. Padaryti tokį fail'ą dar reik turėti talento.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      #38
                                      Tai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?
                                        Tai jau priklauso nuo vairavimo kultūros.
                                        Jei prisimenate, tai Trakų plentas savo laiku buvo padarytas trijų juostų (vietos ten lyg ir pakanka), bet dėl masinių avarijų perbraižė į dvi dar 70-ųjų pabaigoje.

                                        Comment


                                          #40
                                          Žinant, kokia vairavimo kultūra, nėra ko stebėtis. Be to ir visokie užsieniečiai (ne vien tik lenkai, rusai, latviai ar pan.) daro tą patį - važiuoja trimis juostomis Via Balticoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X