Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
    Siekiama, kad iki 2030 metų 160 km ilgio ruožas atitiktų europinius reikalavimus magistralėms. Vyriausybė trečiadienį uždegė žalią šviesą tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai – ministrų kabinetas pritarė šios infrastruktūros vystymo planui. Vykdant įsipareigojimą Europos Sąjungai darbus reikia atlikti per šešerius-septynerius metus. Vyriausybė patvirtino nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą.
    Tai leis pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planus. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais. Susisiekimo ministerija teigia, kad „Via Baltica“ atkarpa tarp Sitkūnų ir sienos su Latvija yra viena avaringiausių Lietuvoje – čia daug sankryžų, intensyvus krovininio transporto eismas, trūksta laukinių gyvūnų judėjimą ribojančių priemonių.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
      Tai turbūt todėl Panevėžio aplinkelio viaduko virš kelio į Šiaulius jau metus netvarko po autoįvykio A9 – „Google“ žemėlapiai Palauksim kol magistrale nuties?

      Comment


        Kažkokios ten vis bėdos su tuo viaduku, yra ir forume apie tai.

        Comment


          Kiek suprantu ten turėjo taisyti, įmonė kuri buvo pasamdyta pažiūrėjo į jo būkle, sako neapsiimsim taisyti reikia iš naujo statyti. Panevežys nesutinka ir sako reikia taisyti, tai taip ir stovi su betonu krentančiu ant vairuotojų apačioje.

          Comment


            Google šiek tiek pablurino vaizdą, bet vistiek matyti, kad pažeidimas rimtas - tik patinkuoti nepakaks.

            Kita vertus koks po velnių skirtumas - kaltininkas kiek pamenu yra žinomas, drudimas turi apmokėti darbus - tegul jį ten nors ir iš naujo stato.



            Paskutinis taisė Nitro; 2023.11.09, 11:47.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Kiek suprantu ten turėjo taisyti, įmonė kuri buvo pasamdyta pažiūrėjo į jo būkle, sako neapsiimsim taisyti reikia iš naujo statyti. Panevežys nesutinka ir sako reikia taisyti, tai taip ir stovi su betonu krentančiu ant vairuotojų apačioje.
              Situacija primena viaduką ties MEGA, kur nuo A1 atsišakojimas link Marijampolės. Pamenu, rangovas irgi buvo atsisakęs daryt rekonstrukciją - mol reikia perstatyt viaduką. Dabar kai nugremžta stovi, tai tos gandro kojos tokiam viadukui juokingai atrodo, tikiuose nesugrius kaip kortų namelis...

              Comment


                Panašu mirties kelias ir toliau išliks mirties keliu amžiams. Kadangi Latviai neplanuoja daryt 4 eismo juostu kelio, tai Skuodis jau sako, kad ir mums to nereiktu daryt, nes nebus naudos. Tad nuo Panevėžio iki sienos liks kaip yra, duok dieve kad bent rekonstruotu Sitkūnai - Panevežys ir Penevėžio aplinkeli..
                Paskutinis taisė Atpildas; 2024.01.18, 23:48.

                Comment


                  Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
                  Panašu mirties kelias ir toliau išliks mirties keliu amžiams. Kadangi Latviai neplanuoja daryt 4 eismo juostu kelio, tai Skuodis jau sako, kad ir mums to nereiktu daryt, nes nebus naudos. Tad nuo Panevėžio iki sienos liks kaip yra, duok dieve kad bent rekonstruotu Sitkūnai - Panevežys ir Penevėžio aplinkeli..
                  aš irgi nematyčiau tokiu atveju prasmės latvių tranzito iki Panevėžio finansuoti. O kur Skuodis taip sakė ir kur info apie latvių planus?

                  Comment


                    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                    aš irgi nematyčiau tokiu atveju prasmės latvių tranzito iki Panevėžio finansuoti. O kur Skuodis taip sakė ir kur info apie latvių planus?
                    Turint omenyje, kad nuo Panevėžio iki už Pasvalio esančios atšakos link Biržų eismo intensyvumas beveik 10k transporto per dieną, o iš jų sunkusis transportas sudaro ~35% tai aš matau stiprią raciją bent iki šios vietos pritempti automagistralę nesvarbu ką daro latviai ir estai.
                    Papildant - intensyvumas Panevėžys - PAsvalys yra didesnis nei Panevėžys - Kaunas: https://lakd.lt/eismo-intensyvumas

                    Comment


                      Tai jei taip vienas į kitą abipus sienos žiūrės ir nei vienas nedarys, nes ,,tai jie tai nedaro'', tai mes nieko nepadarysime - greičiau numirsime. Kelias turi būti 4 juostų. Taškas. Ir kuo greičiau. Tai ekonominė ir strateginė arterija.

                      Comment


                        Kaip ir reikėjo tikėtis, A17 Panevėžio aplinkelis dar nepradėtas statyti tapo per mažas ir tebėra nepakankamai pralaidus bei nesaugus
                        Poreikis siūlyti priimti Vyriausybės nutarimą argumentuojamas siekiu užtikrinti saugias eismo sąlygas, atitinkančias transporto srautus, saugų ir patogų susisiekimą valstybinės reikšmės keliais juos efektyviai prižiūrint ir plėtojant, sumažinti eismo įvykių riziką, pagerinti transporto paslaugų kokybę, sudaryti patogias sąlygas tarptautiniam bei vietiniam eismui.
                        Susisiekimo ministerijos teikime nurodoma, kad kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimo poreikį lemia aukštas eismo intensyvumo lygis – 2022 m. bendras eismo intensyvumas buvo 10 201 aut. / parą, iš jų krovininio transporto – 3 550 aut. / parą (34,8 proc.). Anot Susisiekimo ministerijos, prognozuojama, kad 2041 m. jau pasieks maksimalų galimą pralaidumą ir eismo intensyvumas viršys nustatytus ribinius dydžius.
                        Kelyje A17 2010–2022 m. užfiksuota 50 eismo įvykių, kuriuose 7 eismo dalyviai žuvo ir 61 buvo sužeistas.
                        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...dfbb6d38423c2d
                        Apie šią programą buvo LRV 2023 m. lapkričio 8 d.nutarimas Nr. 864 "Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano rengimo pradžios ir planavimo tikslų"
                        https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...dfbb6d38423c2d

                        Teikimo dokumentuose buvuios 4 priedo Schema nuoroda neveikia
                        https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bcc0bf53e6c339

                        Panevėžio r. savivaldybė 2024.03.18
                        Informacija apie patvirtintą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano planavimo darbų programą
                        Planavimo tikslai:
                         valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio teritorijoje nustatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo ir įgyvendinimo gaires;
                         numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.
                        Supažindinimo tvarka. Susipažinti su Planavimo darbų programa galima Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos interneto svetainėje (https://sumin.lrv.lt/lt/veiklossrity...sis-etapas-12/) ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (https://tpdris.lt, TPD Nr.S-NC-00-23-891).

                        https://www.panrs.lt/informacija-api...arbu-programa/

                        Comment


                          TPDRIS sistemoje (TPD Nr. S-NC-00-23-891) yra Susisiekimo ministro 2024.03.08 d. įsakymas Nr. 3-95 "Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano planavimo darbų programos patvirtinimo"
                          18. Planavimo uždaviniai: 18.1. plėtoti susisiekimo komunikacijų infrastruktūrą ir numatyti jos plėtrai reikalingas teritorijas, numatyti susisiekimo infrastruktūrą atitinkančią Europos Sąjungos reikalavimus TEN-T (transeuropinio transporto tinklo) tinklo keliams (kelio rekonstravimui į keturias eismo juostas, numatant jungiamuosius kelius), numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros sprendinius ir transporto statinių išdėstymą;

                          https://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

                          Comment


                            Geriau įrengtų ant stulpų dar +3 perdarant esamas į vienkryptį judėjimą.
                            Manau absurdas, yra tikrai didesnių prioritetų nei čia.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Įvardyti pavojingiausi šalies kelių ruožai: išskirtos 33 vietos

                              https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...etos-120010623

                              Aplinkelio juodoji dėmė - "ŽIEDAS"

                              Saugaus eismo problemos:
                              - Netinkamai ir nepakankamai atskirtos eismo juostos turbožiedinėje sankryžoje.

                              Kelias po rekonstrukcijos gal tik 5 metai eina.... ar TKA šauna į VIA Lietuva koją? Ar tiesiog reikėjo kažkokią priežastį parašyti, nes juk neparašysi "furistai" žiopli nestabdydami per žiedą lipa... Visi keturi turbožiedai vienodi, bet tinkami ir pakankami tik trys, o va ketvirtas - ne.

                              ps. TKA ekspertų pateikti siūlymai eismo saugumui pagerinti: Laikytis leistino važiavimo greičio, atidžiai stebėti sankryžą, pasirinkti tinkamą juostą.

                              Netinkamai atskirtų juostų priežasčiai šalinti siūloma eismo dalyviams pasirinkti tinkamą juostą? Ką reik vartoti ir kuo užsigerti?


                              Paskutinis taisė PredatorGTR; 2024.05.08, 13:04.

                              Comment


                                Paskelbta „Via Baltica transporto koridoriaus projekto susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų parengimo paslaugos“ rinkos konsultacija.

                                Dokumentuose yra A8 ir A10 studijos bei A17 dokumentai (dalis jau įgyvendinto projekto dokumentų: bendroji ir susisiekimo dalys).

                                A10 studijoje numatytos 2 alternatyvos:
                                • I alternatyva – nuo A17 iki Latvijos sienos IIa kat. (2+1) su jungiamaisiais keliais.
                                • II alternatyva – nuo A17 iki KK125 I kat. (2+2 greitkelis), nuo KK125 iki Latvijos sienos IIa kat. (2+1) įvertinant galimybę įrengti 2+2. Visa atkarpa su jungiamaisiais keliais.
                                Apie A8 studiją įrašas [E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
                                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                Comment


                                  Rail Baltica vs. Via Baltica (iš temos Rail Baltica)

                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Pabandė. Ties Panevėžiu gavos 1+2 be skiriamosios juostos ir tuo didžiuojamės. Tuo tarpu latrvių E76 / A7 su 2+2 pamažu pasiekė P137. Tiesa, iki A5 ne visur 2+2 ir ne visur su skiriamąja juosta.
                                  Tai tų Panevėžio aplinkkelio darbų net neužskaitau, kad "platinta". Realiai E67 greitkelis atvestas tik iki Sitkūnų, o toliau bus rimti 2x2 planai iki Pasvalio (turiu omeny: A8, A17, A10 kelius), o dėl žemesnio eismo intensyvumo iki LV sienos tik 2+1. Patį Panevėžio aplinkkelį žada vėl rekonstruoti, tik jau į 2+2.

                                  Comment


                                    Pasvalio r. savivaldybė 2024.09.27
                                    Pristatyta Via Baltica kelio rekonstrukcijos vizija
                                    Rugsėjo 27 d. Pasvalio rajono savivaldybės administracijoje lankėsi "Via Lietuva" atstovai, kurie susitikę su Savivaldybės vadovais ir atsakingais specialistais, pristatė Via Baltica kelio rekonstrukcijos viziją. Svečių teigimu iki 2030 metų Via Baltica kelias turi atitikti Europos Sąjungos nustatytus reikalavimus, kurių vienas iš pagrindinių - eismo dalyvių saugumas. Šiam reikalavimui užtikrinti planuojama:
                                    • Kelio pertvarkymas į keturių eismo juostų magistralę;
                                    • Garso izoliacinių sienų ir apšvietimo įrengimas;
                                    • Tiltų ir viadukų tinklo įrengimas;
                                    • Automobilių stovėjimo aikštelių sunkiasvoriam transportui įrengimas.
                                    Svečiai minėjo, kad iki 2025 metų pradžios turėtų būti aišku, kas atliks kelio pertvarkymo darbus (atlikus viešųjų pirkimų procedūras), po to bus rengiamas specialusis planas ir prasidės dokumentų viešinimo etapas. Vyriausybei patvirtinus specialųjį planą prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesas ir projektavimas, o visa tai neturėtų trukti ilgiau nei dvejus metus.

                                    https://www.pasvalys.lt/naujienos/1/...os-vizija:9902

                                    Comment

                                    Working...
                                    X