Įdomesni sakiniai gale. Reik tikėtis, kad užteks proto bent iki Panevėžio projektuoti 2+2 automagistralę:
Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
Beje, ką latviai planuoja?
Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
Beje, ką latviai planuoja?
Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.
Lygtais buvo planas nuo Panevėžio iki Latvijos daryti 2+2, visgi srautai ten didesni nei tarp Panevėžio ir Kauno.
Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.
Tiek auto, tiek fūrų intensyvumas labai panašus. Klausimas, kodėl nedarė Panevėžio aplinkkelyje 2+2 kelio, kur susikerta net keli keliai apart tos pačios Via Baltikos? Gautųsi toks savotiškas kaklelis.
Tai kad nemažai kur ten ir yra 2+2, tik kai kur susiaurėja iki 1+1. Bet kadangi ten nėra perėjų, šviesaforų ir pan tai kamščiu nebūna ties susiaurėjimais (bent mano patirtimi) neskaitant užkoncervuoto viaduko remonto.
Vilniaus šalia nėra, todėl ir nedaro. Transporto srautų žemėlapiai puikiai parodo kur turi būti 2+2. Nereikia čia būt dideliu specialistu. Krovininis transportas ne visada užtikrina rekomenduotiną srauto greitį. Kitą kartą techniškai neįmanoma to greičio palaikyt, todėl arkliui aišku kam reiktų antros juostos. Net nekalbu apie jungiamuosius kelius, kuriuos seniai buvo galima tiest. Dabar rugiapjūtė ir Pagrindinėje Baltijos Tigrų arterijoje velkiesi paskui Classus, John Deerus, ir Fendtus, kartu su latviais, estais, suomiais ir rusais.
O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
O tas probleminis aplinkkelio viadukas, kur vis dar rekonstruoja, ar bent jis daromas su 2+2 plėtros perspektyva? Man rodos iškart 2+2 ten tikrai nedaro (o gaila!), bet nu nors kad padarytų taip, jog sankryžą ateity išplėst iki 2+2 būtų kuo mažiau problemų...
Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.
Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
Nėra toks jau ilgas Panevėžio aplinkkelis bendrame kontekste, intesyvumas eismo nėra kažkoks beprotiškas, o be to 2+1 reiškia jog yra atkarpos kur galima apsilenkti lėtesnį eismą, taip kad tas butelio kaklelis nebus stipriai išreikštas.
Svarbiausia kad visur būtų fiziniai barjerai tarp priešpriešinių juostų, nes būtent saugumas yra via balticos didžiausia problema, o ne kad negali 150 spausti lėkdamas į Jūrmalą pasidemonstruoti savo penkiolikos metų senumo vokiško luxury car'o.
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
O kas ten bus po dešimtmečių? fūrų padaugės 5 kartus? Automobilių skaičius ir taip didžiausias europoje (vienam gyventojui). Nėra problemos ten dabar važiuojant 2+1 ir netgi nesutikčiau su manual kad ten yra labai ką aplenkinėti. Greičio ribojimas 90, fūros spaudžia iki ribotuvo 90, lenkia tik "skubantys". Na aišku kartais koks traktorius išvažiuoja.
Čia filosofinis klausimas: iškart darom gal mažiau, bet gerai ir dešimtmečiams į priekį, ar daugiau, bet nestrategiškai ir žinant, kad už keliolikos metų vis tiek reik perdaryt. Aš asmeniškai už pirmą variantą. O antrą variantą galiu pateisinti tik tuo atveju, jei sprendimas priimtas objektyviai ir nekorumpuotai. Dėl to nesu 100% tikras
Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.
Ne visur korupcija, kur ją norisi įžvelgti, kai kur tiesiog pasirinkimo kriterijai ir jų svoriai gali nesutapti su jusiškiais. Labai gali būti kad būtent dabartinių sprendimų pakaks dešimtmečiams ir nebūtinai visi puls daryti 2+2 iškart pabaigus likusias atkarpas, kurios irgi dar bala žino kada bus pabaigtos.
Na dėl 2+2 nepradėkim gal, tikrai reikia daryti 2+2 be vieno lygio sankryžų: dabar saugumas ir karinis mobilumas, vėliau prasidės autonominis transportas ir pan.
Visumoj didesni projektai yra gerai visiems: ir kelininkams, ir jų draugams valdininkams
Manau šiuo konkrečiu atveju tiesiog neturėjo potencijos pasiruošti projektui ir/ar gauti finansavimą. CEF pinigų tikrai buvo, o kad neparuošė tinkamo projekto, tai patys kalti
Panevėžio aplinkkelio tiltas virto betono krūva
Jau netrukus ant Panevėžio aplinkkelio ims dygti naujas, europinius standartus atitinkantis viadukas. Senąjį sueižėjusį po magistralinio kelio rekonstrukcijos teko visiškai nugriauti kaip keliantį rimtą pavojų. Tačiau naujojo tilto statybos dar tik pradėtos, o jų peripetijos – jau teisme.
Planuojama ties rekonstruojamu viaduku kelio važiuojamosios dalies plotį padidinti iki 17 metrų, papildomai įrengiant 2 eismo juostas bei 2 persirikiavimo juostas skirtingomis kryptimis. Po rekonstrukcijos paties viaduko plotis sieks 20,1 metro. Bus įrengta 4 eismo juostų važiuojamoji dalis ir techniniai šaligatviai.
20 m pločio viadukas su persirikiavimo juostomis neskamba kaip 2+2 kelio dalis. Reikės antro tokio jeigu kada nors ten darys magistralinį kelią.
Gal turima omeny, kad važiuojamoji dalis bus 20 m pločio? Gal čia straipsnis netikslus. Nes Jei bus papildomai įrengtos 2 paprastos ir persirikiavimo juostos, tai bendras juostų skaičius bus 6.
Gal turima omeny, kad važiuojamoji dalis bus 20 m pločio? Gal čia straipsnis netikslus. Nes Jei bus papildomai įrengtos 2 paprastos ir persirikiavimo juostos, tai bendras juostų skaičius bus 6.
Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.
Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.
Aišku. Tada keista, kad parašyta, jog bus papildomai įrengiamos juostos. Kita vertus, jei lėtėjimo/greitėjimo juostos būtų įrengiamos už viaduko, vis tiek būtų galima turėti 2+2 kelią. Kaip matau iš Google maps, dobile vietos taip padaryti lyg ir pakanka.
Comment