Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Kelias A10 Panevėžys - Saločiai / Grenctāle - Ryga
    Foto 2014.08


    Ruožas, kuriame panaikintas lenkimas.
    Padaryta salelė ir pastatyta tvora.




    Per vidurį raudonai pažymėta nelenkimo zona. Sumažinti kelkraščiai. Nugradant buvusias kelkraščio juostas sugadinta danga (išgamdyti grioviai - panašiai kaip kai kuriose Vilniaus gatvėse).




    Pasvalio rajono riba


    Ten, kur yra platesni kelkraščiai, naudojamas "latviškas lenkimas" (nors važiuoji savo juosta, reikia trauktis į kelkraštį, nes iš priekio kas nors lenkia)


    Raubonys. Sankryža į Biržus




    Saločių sakryža


    Pasienis. Saločiai / Grenctāle


    Paskutinis taisė Romas; 2014.08.26, 20:51. Priežastis: A10

    Comment


      #82
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kelias A8 Panevėžys - Saločiai / Grenctāle - Ryga
      Foto 2014.08
      Atvaizdas


      Ruožas, kuriame panaikintas lenkimas.
      Padaryta salelė ir pastatyta tvora.
      Atvaizdas


      Atvaizdas


      Per vidurį raudonai pažymėta nelenkimo zona. Sumažinti kelkraščiai. Nugradant buvusias kelkraščio juostas sugadinta danga (išgamdyti grioviai - panašiai kaip kai kuriose Vilniaus gatvėse).
      Atvaizdas


      Atvaizdas


      Pasvalio rajono riba
      Atvaizdas


      Ten, kur yra platesni kelkraščiai, naudojamas "latviškas lenkimas" (nors važiuoji savo juosta, reikia trauktis į kelkraštį, nes iš priekio kas nors lenkia)
      Atvaizdas


      Raubonys. Sankryža į Biržus
      Atvaizdas


      Atvaizdas


      Saločių sakryža
      Atvaizdas


      Pasienis. Saločiai / Grenctāle
      Atvaizdas


      Atvaizdas
      Net nuotraukoje "Raubonys. Sankryža į Biržus" aiškiai matosi kelio numeris -A10. A8 Panevėžys - Sitkūnai gal?
      Show must go von!

      Comment


        #83
        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Net nuotraukoje "Raubonys. Sankryža į Biržus" aiškiai matosi kelio numeris -A10. A8 Panevėžys - Sitkūnai gal?
        Ačiū už pastebėjimą
        Užrašą pataisiau. Bet nuotraukų jau netaisysiu...

        Comment


          #84
          Iš Kelių direkcijos pristatymo apie A14 rekonstrukciją. Nors pristatymas ir ne apie Via Balticą, bet užsiminta ir apie ją.



          http://www.lakd.lt/files/ppp/a14/pro...2014-09-03.pdf

          Manau, kad yra du variantai, kas galėtų būti ta 2+1 atkarpa.

          1 ) Panevėžio aplinkkelis, nes jau buvo paskelbtas jo rekonstrukcijos dokumentacijos parengimo konkursas.

          2) 35 km ilgio A8 atkarpa, nes LAKD 2014 m. planuojamų pirkimų sąraše buvo toks įrašas:

          "Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km".
          Žinoma, gali būti ir taip, kad planuojama vykdyti ir abu projektus jei jie telpa į tuos 400 mln. Lt. Ir šiaip įdomu kiek gali kainuoti 1 km 2+1 kelio, tuomet būtų aiškiau ar įmanoma įvykdyti abu projektus.

          Comment


            #85
            Kelių direkcija pasirašė sutartį su Kelprojektu, kuris rengs Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos į IIa kategoriją (2+1) projektą. Sutarties vertė 4,6 mlnt. Lt.

            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...a8d.html&B=PPO

            Daugiau detalių apie projektą:

            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:

            Paslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.

            6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
            6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
            6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
            7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.

            2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
            2.1. Kelio kategorija - IIa
            2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
            2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
            2.4. Kelio plotis m 16,75
            2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
            2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
            2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
            2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
            2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
            2.10. Viadukas vnt. 2
            2.11. Tiltas vnt. 2
            2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

            Comment


              #86
              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Kelių direkcija pasirašė sutartį su Kelprojektu, kuris rengs Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos į IIa kategoriją (2+1) projektą. (...)
              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...a8d.html&B=PPO
              Įdomu, ar iš karto rezervuotos žemes 2+2 pločio keliui

              Comment


                #87
                Naujienos apie Via Baltic'ą. Ruošiamasi rekonstruoti A10 į 2+1. Turbūt šiais metais planuojami paskelbti A10 rekonstrukcijos konkursai susiję su būtent šiais planais.

                ATRANKOS IŠVADA dėl Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimo, poveikio aplinkai vertinimo

                Planuojama ūkinė veikla – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimas.

                Numatoma planuojamos ūkinės veiklos vieta – Numatomas rekonstruoti kelio ruožas nutiestas Panevėžio rajono savivaldybės Panevėžio seniūnijos, Paįstrio seniūnijos ir Pasvalio rajono savivaldybės Pumpėnų, Pasvalio apylinkių ir Saločių seniūnijų teritorijose. Bendras kelio ruožo ilgis - 57,0 km.

                Trumpas planuojamos ūkinės veiklos aprašymas – Esamas kelias yra dviejų eismo juostų, II kategorijos, kelio dangos tipas - asfaltas, dangos plotis - 12,0-13,0 m, kelio ruože yra 5 tiltai. Kelio sklypas suformuotas ir įregistruotas VĮ Registrų centre. Didžiojoje ruožo dalyje pakelės yra melioruotos, daugelyje vietų drenažo linijos eina lygiagrečiai keliui ir jį kerta. Rekonstruojamą kelią kerta ryšių, elektros oro linijos, RAIN šviesolaidis, vidutinio slėgio ir magistralinis dujotiekis.
                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga (Via Baltica) nuo 9,1 km iki 66,1 km rekonstravimo darbai bus vykdomi esamos kelio juostos ribose, rekonstruoto kelio trasa sutaps su esamu keliu. Numatoma įrengti IIa kategorijos kelią su 3-jų eismo juostų važiuojamąja dalimi (2+1). Prisijungimas prie inžinerinės infrastruktūros įrenginių nenumatytas. Kelio ruožas priklauso susisiekimo infrastruktūrai, jo paskirtis nesikeis.
                http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf

                Comment


                  #88
                  Šiek tiek daugiau informacijos apie planuojamą A10 rekonstrukciją:

                  Projektiniuose pasiūlymuose numatyti šie sprendiniai:

                  • bus įrengtas IIa kategorijos kelias su važiuojamąja dalimi 2+1 (3-jų eismo juostų) ir atitvarais 1,25 m pločio skiriamojoje juostoje;

                  • bus įrengta naują asfalto dangos konstrukcija;

                  • pagal eismo saugos reikalavimus bus įrengta/ rekonstruota 20 sankryžų, numatant jose kairiojo posūkio, apsisukimo ir juostų 2+1 reversus;

                  • rekonstruotą kelio ruožą sudarys 26 reversiniai (eismo juostų pasikeitimo) ruožai: 19 ruožų su (2+1) eismo juostomis (vidutinis ruožo ilgis 2,5 km); 1 ruožas su (2+2) eismo juostomis (ruožo ilgis 1,6 km); 6 ruožai su (1+1) eismo juostomis (vidutinis ruožo ilgis 1,0 km); pastarieji (1+1) ruožai numatomi per gyvenvietes (Paįstrys, Pumpėnai, Talkoniai, Talačkoniai, Puškoniai, Saločiai); (1+1) ruožuose kelio ašyje bus įrengti atitvarai;

                  • numatoma uždaryti vietinio, ypač lėtaeigio transporto, įvažiavimą per nuovažas tiesiogiai į A10 kelią;

                  • nuovažos bus sujungtos privažiavimo keliais, eismas iš nuovažų bus nukreiptas į artimiausias sankryžas arba, jei yra tokia galimybė, numatomi alternatyvūs maršrutai;

                  • pėsčiųjų/ dviratininkų judėjimo trasų susikirtimo su keliu A10 vietas numatoma rekonstruoti į dviejų lygių (viadukai arba tuneliai);

                  • kelių A10 ir A17 (Panevėžio miesto aplinkkelis susijungimo vietoje numatytas transporto mazgas su žiedine sankryža ir dviejų lygių kelių A10 ir A17 susikirtimais;
                  http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf
                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.07, 23:20.

                  Comment


                    #89
                    Pasirodo, kad A17 ir A8 taip pat planuoja rekonstruoti į 2+1. Dokumentai, kuriuos pavyko rasti Aplinkos apsaugos agentūros tinklapyje.

                    A17:





                    http://gamta.lt/files/2015-01-30_atr...2855747436.pdf
                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.21, 00:58.

                    Comment


                      #90
                      Prasidės ir dar vienos Via Baltica atkarpos rekonstrukcija:

                      II. PIRKIMO OBJEKTAS:
                      II.1. Pirkimo pavadinimas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

                      III.2. Laimėjusio dalyvio pavadinimas ir įmonės kodas arba vardas ir pavardė: AB "Panevėžio
                      keliai" (įmonės kodas 147710353)

                      III.3. Numatoma bendra sutarties vertė (eurais ir litais arba kita valiuta) (su/be PVM): 22 793 164,39 Eur arba 78 700 238,04 Lt su PVM

                      III.4. Priežastys, dėl kurių pasirinktas šis laimėtojas: Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas
                      http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_19104

                      Skelbimas apie sutarties sudarymą: čia

                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



                      Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

                      Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
                      Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
                      pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
                      kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
                      Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
                      ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
                      sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
                      įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
                      Be to, prie Pasvalio bus įrengtas žiedas:

                      Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2

                      Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.

                      Darbai apims:
                      <...>
                      - valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 38,7 km sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas rekonstravimą į žiedinę.

                      Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
                      http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328

                      Comment


                        #91
                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Naujienos apie Via Baltic'ą. Ruošiamasi rekonstruoti A10 į 2+1. Turbūt šiais metais planuojami paskelbti A10 rekonstrukcijos konkursai susiję su būtent šiais planais.

                        http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf
                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Pasirodo, kad A17 ir A8 taip pat planuoja rekonstruoti į 2+1. Dokumentai, kuriuos pavyko rasti Aplinkos apsaugos agentūros tinklapyje.

                        http://gamta.lt/files/2015-01-30_atr...2855747436.pdf
                        Kas tas 2+1?
                        - Ištisinė juosta ir 2 juostos į vieną pusę 1 į kitą , paskui atvirkščiai
                        - Ar po vieną juostą šonuose, viena neaiški per vidurį (kaip kokioje Rusijos "trasoje" 198x metais ir vis važinėja 2+2 neužmiršdami užminit ant kelkraščių

                        Beje, žemę išpirkinės iš karto 2x2 juostoms ar po 10 metų vėl darys procesą su žemių išpirkimais?..

                        Comment


                          #92
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Kas tas 2+1?
                          <..>
                          Beje, žemę išpirkinės iš karto 2x2 juostoms ar po 10 metų vėl darys procesą su žemių išpirkimais?..
                          Dvi juostos vienoje pusėje, atitvaras su skiriamąją juosta ir viena juosta kitoje pusėje. Kai kur, ten kur trūks vietos, pvz., tam tikrų gyvenviečių ribose liks tik 1+1, bet visas likęs ruožas bus 2+1.

                          Dėl žemės išpirkimo neaišku.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Dvi juostos vienoje pusėje, atitvaras su skiriamąją juosta ir viena juosta kitoje pusėje. Kai kur, ten kur trūks vietos, pvz., tam tikrų gyvenviečių ribose liks tik 1+1, bet visas likęs ruožas bus 2+1.

                            Dėl žemės išpirkimo neaišku.
                            Gal turi paveikslėlį kaip tai atrodo, nes sunkoka įsivaizduoti.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              #94
                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Gal turi paveikslėlį kaip tai atrodo, nes sunkoka įsivaizduoti.
                              Iš temos apie kelius Skandinavijoje:

                              Švedija

                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              9. Dvi juostos...



                              10. ...ir viena juosta.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Iš temos apie kelius Skandinavijoje:

                                Švedija
                                Kaip aplenkti kombainą ar šiaip kokią kliūtį, sugedusį automobilį ir pan.? Nesąmonė kažkokia, panašiai kainavo Šiauliai - Radviliškis greitkelis, o čia iš esmės tik kosmetiniai pagražinimai. Suprantu, kad ne visur įmanoma padaryti greitkelį, bet 2+1 nelabai siauriau už 2+2, o eismas žymiai prastesnis.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2015.04.07, 23:29.
                                Flickr

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Kaip aplenkti kombainą ar šiaip kokią kliūtį, sugedusį automobilį ir pan.? Nesąmonė kažkokia, panašiai kainavo Šiauliai - Radviliškis greitkelis, o čia iš esmės tik kosmetiniai pagražinimai.
                                  Pagrindinis skirtumas - beveik visoje atkarpoje užtenka dabartinio kelio pločio ir nereikia išpirkinėti žemių, kas būtina būtų greitkelio atveju.

                                  Comment


                                    #97
                                    Na tai 2+1 nelabai skiriasi nuo 1+1 savo struktūra. Tik tiek, kad vienoje pusėje (arba kai kur net pasikeičiant pusėmis) yra antra juosta. Kaip dabar aplenki kombainą toje vietoje juostoje, taip ir toliau galėsi aplenkinėt Pas mus ko gero nieks nerėmins kelių, ypač vienos juostos.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Kaip aplenkti kombainą ar šiaip kokią kliūtį, sugedusį automobilį ir pan.? Nesąmonė kažkokia, panašiai kainavo Šiauliai - Radviliškis greitkelis, o čia iš esmės tik kosmetiniai pagražinimai. Suprantu, kad ne visur įmanoma padaryti greitkelį, bet 2+1 nelabai siauriau už 2+2, o eismas žymiai prastesnis.
                                      Kombainų aplenkti nereiks:

                                      • numatoma uždaryti vietinio, ypač lėtaeigio transporto, įvažiavimą per nuovažas tiesiogiai į A10 kelią;

                                      • nuovažos bus sujungtos privažiavimo keliais, eismas iš nuovažų bus nukreiptas į artimiausias sankryžas arba, jei yra tokia galimybė, numatomi alternatyvūs maršrutai;
                                      http://gamta.lt/files/Atrankos%20i%C...lys%20Riga.pdf

                                      Ir ką Jūs turite omenyje sakydamas "panašiai kainavo" ? Kaina dar nėra aiški .

                                      Gal Jūs kalbate apie greitai prasidėsiančią A8 8,32 km – 23,36 km rekonstrukciją ? Ji niekuom nesusijusi su 2+1 projektais, tai bus tik dangos rekonstrukcija.
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.07, 23:46.

                                      Comment


                                        #99
                                        Šitoks kelio įrengimas išties labai geras, pagrindinis privalumas, kad aplenkti galima tik 2 juostų ruože, taip eliminuojant priešpriešinio susidūrimo riziką. Suomijoje teko tokiais važiuoti, išties puikus sprendimas. Klausimas ar šitam keliui ne per mažas pralaidumas 1x1 kelio.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                          Klausimas ar šitam keliui ne per mažas pralaidumas 1x1 kelio.
                                          A17 - 3 juostų per mažai jau dabar.
                                          A8 ir A10 bus per mažas po kelerių metų.

                                          Kažkaip kyla įtarimas, kad bus išpirkta tik dalis 2x2 juostų keliui reikalingos žemės. O kai reikės dar kartą platinti kelius, vėl bus padarytas kelerių metų trukmės procesas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X